Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

test licznika

Postprzez konius740 » 3 czerwca 2011, 16:19

Mam standardowy licznik bez żadnych modów, jak robie test licznika to wskazówka prędkościomierza nie jest na godz. 12 stej tak jak wskazówka obrotomierza, oznacza to że licznik źle wskazuje prędkość podczas jazdy, czy ktoś z was wie jak to skorygować ?
Zobacz Profil
konius740
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 maja 2010, 18:04
Lokalizacja: Kraków
Auto: seat leon

Reklama

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez exb » 3 czerwca 2011, 17:11

ma sie zatrzymać w okolicach 3k obrotów i 100km/h
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez zxc206 » 3 czerwca 2011, 18:34

Podepnę sie ostatnio tez robiłem taki test licznika i paczę a wskazówka stanu paliwa jest trochę przechylona w lewo da sie to jakoś nastawić poprawnie ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zxc206
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 26 maja 2009, 17:00
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 3 czerwca 2011, 18:57

zxc206 napisał(a):Podepnę sie ostatnio tez robiłem taki test licznika i paczę a wskazówka stanu paliwa jest trochę przechylona w lewo da sie to jakoś nastawić poprawnie ??


Musisz rozkręcić licznik i delkatnie przesunąc wskazówkę na ośce, ale raczej trudno ustawić idealnie.
Mozna też zmodyfikować wsad w liczniku ale to tez raczej trudne ;)
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez tatian » 3 czerwca 2011, 21:11

zxc206 napisał(a):paczę
polecam :nauka:
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez exb » 3 czerwca 2011, 22:07

kicoro a jak tam prace nad VFIZem do 1P?
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 3 czerwca 2011, 22:17

Czy komuś udało się uruchomić pół fis lub fis w 1M z silnikiem APP? Bo wiem, że są z tym problemy...
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 3 czerwca 2011, 22:51

Arek84 napisał(a):Czy komuś udało się uruchomić pół fis lub fis w 1M z silnikiem APP? Bo wiem, że są z tym problemy...


ja zrobilem, wymaga nietypowego licznika, dodatkowa uczestniczyla w tym trzecia osoba ktora z tego co mi wiadomo nie zyczyla sobie rozglosu (wyłącznie immo w ECU, co nie jest takie proste jak w tdi)

[ Dodano: 3 Czerwiec 2011, 23:52 ]
exb napisał(a):kicoro a jak tam prace nad VFIZem do 1P?

Musze najpierw zmienic samochod aby miec na czym testowac.. ;)
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez exb » 3 czerwca 2011, 23:22

hehe ja specjalnie dla tego celu kupiłem licznik z pełnym fisem :D ale mam jeszcze "stary" schowany więc mogę wrócić do starego jeśli tester byłby potrzebny ;)
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez tkoczi » 10 sierpnia 2011, 10:40

Amazon napisał(a):podświetlanie segmentów tarczy zegarów bez względu na pozycję przełącznika świateł - po przekręceniu zapłonu

Adres $1ED (w niektórych modelach $21F)
pod tym adresem ustawiamy co ma się świecić, nie interesuje nas jaka jest pierwsza cyfra, drugą wstawiamy odpowiednio do:

0- brak podświetlenia
3- wyświetlacz
5- skala
7- skala i wyświetlacz
9- same wskazówki
B- wskazówki i wyświetlacz
D- wskazówki i skala
F- wszystko


Da radę to zrobić VDC pro w leonie 1m z ori licznikami ?


Czy licznik z passata nr 3B0 920 840 A podejdzie do Leona z koncowki 2003 r ? Tam pewnie siedzi immo2...
Zobacz Profil
tkoczi
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 9 października 2009, 10:13
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Seat Leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 17 sierpnia 2011, 19:01

To ja też trochę popytam;)

Czy taki licznik podejdzie do fr 2005 tdi http://allegro.onet.pl/licznik-vw-passat-b5-00-3b0920847e-1-9-tdi-fis-i1771066521.html
Po czym poznać (jakie oznaczenie powinien mieć licznik z paska b5 fl), że zegary są z immo 3, bo rozumiem, że właśnie takie siedzi u mnie w aucie.
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 17 sierpnia 2011, 20:58

greg81 napisał(a):To ja też trochę popytam;)

Czy taki licznik podejdzie do fr 2005 tdi http://allegro.onet.pl/licznik-vw-passat-b5-00-3b0920847e-1-9-tdi-fis-i1771066521.html
Po czym poznać (jakie oznaczenie powinien mieć licznik z paska b5 fl), że zegary są z immo 3, bo rozumiem, że właśnie takie siedzi u mnie w aucie.


Licznik będzie pasował z tym że ma duży przebieg 185tys km i jest to 3b*47 tzn ze nie jest z ostatnich roczników produkcji (bo to byly 3b*49).
Jeśli włączysz na nim test wyświetlacza (np. Vagcom/Output Test), to na 90% będzie widać na poziomych liniach u góry i u dołu wyświetlacza że ich końce już słabiej świecą.
To zjawisko będzie bardziej widoczne jak licznik rozgrzeje się albo w upale.

Pozostaje próbować znaleźć inny licznik lub ewentulanie wymienić wyświetlacz na ori (trudny do zdobycia) lub chiński zamiennik z allegro ale naczytałem się na forach że chińczyki mają gorszy kontrast i na przykładowych zdjęciach było to widać.

Mozę ktoś wymieniał wyświetlacz i może powiedzieć z pierwszej ręki ??

pozdr
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez exb » 17 sierpnia 2011, 22:28

ja nie wymieniałem ale widziałem włożonego chińczyka-kontrast gorszy i mniejszy kąt widzenia. Do siebie bym nie założył.

kicoro jak tam prace nad VFIZem do 1P?
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 17 sierpnia 2011, 23:04

exb napisał(a):ja nie wymieniałem ale widziałem włożonego chińczyka-kontrast gorszy i mniejszy kąt widzenia. Do siebie bym nie założył.

kicoro jak tam prace nad VFIZem do 1P?


Aha, czyli zgodnie z zasadą oryginał to oryginał, jedak lepiej przekładąć z oryginału że bardziej skomplikowane i drożej wychodzi.
Do zorbienia vfiza 1P nadal w miejscu nie mam odpowiedniego auta, aktualnie jedynie mam pare do 1M.

pozdrawiam
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 27 listopada 2011, 19:50

Jako, że udało mi się zdobyć licznik z passata: 3B0 920 849A, przymierzam się powoli do wymiany :lol:
Czy do tego licznika potrzebuję wsad z golfa: 1J5 920 846C lub 1J0 920 846C?
Ewentualnie czy ktoś ma i mógłby się podzielić takim wsadem :lol:

-- 27 lis 2011, o 19:50 --

Może komuś się przyda bo trochę się namęczyłem z licznikiem 3B0920849A. Do licznika trzeba wrzucić wsad z golfa 1J0920846GX bo ma inną organizację eepromu niż starsze :!:
A tak to wyszło u mnie :D
Załączniki
DSC00564.JPG
FIS_1
DSC00561.JPG
FIS_2
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez PiterEL » 2 grudnia 2011, 23:17

A skad taki wsad wziać i jak wrzuca sie wsad do zegarów ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 3 grudnia 2011, 10:29

Polaryzacje zmieniles tez na klimatroniku? IMHO lepiej licznik wyglada z ori polaryzacja.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Martinus1985 » 3 grudnia 2011, 12:20

Jest ktoś z okolic Malborka, Elbląga, Grudziądza bądź Iławy kto by pomógł z zakodowaniem licznika z FIS ? ? Oczywiście nie za darmo.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 3 grudnia 2011, 18:22

PiterEL napisał(a):A skad taki wsad wziać i jak wrzuca sie wsad do zegarów ?


Np. tu są różne wsady http://vagdashcom.de/html/tachodumps.html
Wsad wrzuca się przy pomocy kabelka vag-tacho lub k+can commander. Na forum passata jest wszystko fajnie opisane.

marcus415 napisał(a):Polaryzacje zmieniles tez na klimatroniku? IMHO lepiej licznik wyglada z ori polaryzacja.


Chyba kwestia gustu;) mi się nigdy ori polaryzacja nie podobała. Na klimatroniku nie zmieniałem, najpierw chce zmienić w radiu :-D

Martinus1985 napisał(a):Jest ktoś z okolic Malborka, Elbląga, Grudziądza bądź Iławy kto by pomógł z zakodowaniem licznika z FIS ? ?


A z czym masz problem?
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Martinus1985 » 3 grudnia 2011, 18:28

greg81 napisał(a):
PiterEL napisał(a):
Martinus1985 napisał(a):Jest ktoś z okolic Malborka, Elbląga, Grudziądza bądź Iławy kto by pomógł z zakodowaniem licznika z FIS ? ?


A z czym masz problem?


1. Zakodowanie licznika aby wszystko działało
2. Podłączenie manetki do sterowania kompem (obecnie nie posiadam kompa[Leon 1M TDI ])
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 3 grudnia 2011, 18:42

Martinus1985 napisał(a):1. Zakodowanie licznika aby wszystko działało
2. Podłączenie manetki do sterowania kompem (obecnie nie posiadam kompa[Leon 1M TDI ])


Jak dasz radę zczytać eeprom z zegarów, które masz teraz w aucie to mogę potem trochę pomóc z przerobieniem wsadu;)
Tu jest dużo przydatnych rzeczy;)
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez RaDeK86 » 8 grudnia 2011, 10:01

Może głupie pytanie ale o co wam chodzi z tą polaryzacją klimatronika i zegarów? :-P
Drugie pytanie, ile Ci wyszło $ za zmianę licznika?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 8 grudnia 2011, 12:12

RaDeK86 napisał(a):o co wam chodzi z tą polaryzacją klimatronika i zegarów?

Folia polaryzacyjna mozesz zrobic tak, ze swieci tlo, a cyferki sa czarne, lub swieca cyferki, a tlo jest czarne.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 8 grudnia 2011, 19:35

RaDeK86 napisał(a):Drugie pytanie, ile Ci wyszło $ za zmianę licznika?


Licznik z paska udało mi się kupić za 350zł. Do tego obudowa z A3 za 80zł no i ringi coś koło 70zł.
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez jonson22 » 11 stycznia 2012, 12:43

Odgrzeję kotlecika :)
Czy jest może ktoś z okolic wawy kto by mi zrobił takiego moda w toledo II rok 99/00 ?
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
jonson22
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 czerwca 2010, 12:33
Lokalizacja: wawa
Auto: toledo 2

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 29 lutego 2012, 12:40

Witam
Odgrzewam temat ponieważ wg mnie jest on bardzo pomocny a poza tym mam pytanie związane z przekładką licznika.
Jak pewnie większość na tym forum (a może się mylę) mam straszny uraz do fabrycznych zegarów, może gdybym miał TOP SPORTA z MFA to bym nie marudził ale nie mam.
Przeglądając wątek widzę, że przekładane są liczniki z PASSATa, a do tego soft z GOLFa i obudowa z A3.
Mam pytanie czy można założyć caly licznik z golfa o takim nr katalogowym jak soft, ktory wgrywany jest do passatowskiej deski? do tego obudowa z A3? Ruszy to czy nie?
pozdrawiam
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 29 lutego 2012, 12:48

Tak, odpowiedni licznik z golfa bedzie chodził, tylko zwróć uwagę aby miał dobry FIS, nie duży przebieg i nie starszy niż 2004 rok,
najlepiej rozgrzać licznik, podłączyć i zrobić vag-com/output test - zwrócić uwagę czy nie ma w rogach cieni na ekranach FIS z liniami.
Jeśli wyświetlacz był wymieniany na taki z allegro to będzie miał słaby kontrast tzn jasne tło.
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 29 lutego 2012, 13:13

Jest opcja, iż będę miła nowy licznik z golfa z takim oznaczeniem jaki sobie wybiorę. Mój wybór padł na 1J5920845A (licznik z kodem PR 9Q2 i z ramkami wokół wskaźników) ponieważ mam samochód z 2000r (modelowo 2001) nr licznika 1M0920801D. I wydaje mi się iż ten licznik powinien pasować bez większych problemów ale zawsze istnieje "ale". Linia Can i immo powinny być te same.

ps. nie spodziewałem się tak szybkiego odzewu
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez GangstaMarc » 29 lutego 2012, 14:07

Skoro temat odżył to i ja się o coś spytam... Czy każda obudowa z A3 będzie pasowała? Chodzi mi np o taką:
http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a ... 47922.html

Czy te podziałki na kontrolki zostają z obudową czy są na wkładzie? Jeśli nie każda obudowa z A3 podchodzi to proszę o jakieś numery jakiej szukać.
:zabawa:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GangstaMarc
Sport
Sport
 
Posty: 610
Dołączył(a): 24 czerwca 2010, 12:56
Lokalizacja: świętokrzyskie
Auto: TopSport ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 29 lutego 2012, 14:26

845 to chyba nie maja Menu, poza tym pewno to rocznik 2000, wiec szczególnie w lecie upale bedza zanikaly góra(RDS) /dół i wyświetlacza
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 29 lutego 2012, 19:16

@GangstaMarc
Obudowa będzie pasować tylko trzeba samemu wyciąć te podziałki.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 29 lutego 2012, 23:57

Nie mam pojęcia jak fis będzie sie zachowywał w upalne dni ale jestem dobrej myśl. Kod 9Q2-wyswietlacz wielofunkcyjny/ komputer pokladowy regulowany lub jakoś podobnie. Wszystkie liczniki ze środkiem 919 odpadają ponieważ są bez cana a wyżej rocznikowo już immo3 więc pozostaje w tym przypadku tylko ten przedział chyba że się mylę?
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 1 marca 2012, 00:21

Zegary immo3 w większości przypadków da się zakodować do ecu immo2.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 1 marca 2012, 11:21

Zegarów Immo3 nie da się zakodować np do 1.8T (APP), nie wiem czy są jakieś inne ECU do których nie da się zakodować,
do TDI też się da się bez problemu.

To już psychicznie nastaw się że w conajmnie w lecie będzie słabiutko wyświetlał.... no i nie ma "MAIN MENU"
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 1 marca 2012, 19:59

Z tego co pamiętam to "main menu" jest dopiero w zegarach z immo3 i na pełnym canie. Zgadza sie? Ja mam 1.8t AJQ więc problem będzie taki jak w APP przypuszczam. A ma ktoś lepszy pomysł jaką deskę włożyć zamiast tej co podałem?
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 1 marca 2012, 23:33

Najlepiej zrobić test z immo3, AJQ jest nowsze niż APP to może już ten błąd w ECU poprawili (bo powienin działać z zegarami immo3
gdyż one przełączają się w tryb immo2 jak zobaczą ECU z immo2)
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 16 marca 2012, 00:00

Jeśli uda mi się dorwac nowe zegary to nie będę kombinował z immo 3. APP i AJQ są chyba z tego samego przedziału czasowego więc pewnie jest bez różnicy. A teraz pytanie odnosnie programowania zegarów. Jeśli zegary mają te sama kość to czy można wgrać dowolny wsad z tej samej kości z innego zegara? Dajmy że mamy zegar od diesla a zakładamy obrotomierz i wsad od benzyny i czy to będzie hulało w benzynie czy nie?
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 16 marca 2012, 01:27

Tarcze można dowolnie zmieniać, wystarczy drobna modyfikacja wsadu i wszystko działa poprawnie.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez mcaris » 30 kwietnia 2012, 19:49

Witam zakupiłem ten licznik http://allegro.pl/show_item.php?item=2290504162 czy nie będzie problemu z tym licznikiem immo. Bawił sie ktoś może z licznikiem od A3 ?? :-)
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 30 kwietnia 2012, 22:49

mcaris napisał(a):Witam zakupiłem ten licznik http://allegro.pl/show_item.php?item=2290504162 czy nie będzie problemu z tym licznikiem immo. Bawił sie ktoś może z licznikiem od A3 ?? :-)


O ile dobrze pamiętam to ktoś wspominał w tym temacie, że licznik z A3 nie podejdzie do leona.
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 30 kwietnia 2012, 23:14

Na pewno wyświetlacz jest też do wymiany to licznik ~2000r
Teraz nawet liczniki ~2004r są średnie i w lecie w upale widać blaknięcie w rogach
Sprzedający prawie zawsze piszą ze jest OK, dopiero jeśli nie świeci większość linii to napiszą że nie jest idealnie ;)
Komuś chyba udało się odpalić licznik ale niewiele takich osób..
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez mcaris » 17 maja 2012, 19:03

Na forum golfa kolega greg zapodał licznik od a3/s3 do golfa 4 a to podobne autka pod względem elekt. ale nie moge znaleźć tego tematu :-(

-- 15 maja 2012, o 18:18 --

Witam potrzebuje pinout licznika leona

-- 17 maja 2012, o 20:03 --

Chyba nici z licznika od audi tzn. odczytałem pin licznika vagiem dodałem kluczy i niby immo " zgasło" na zegarach ale auto gasnie po odpaleniu podpowiedzcie co może być nie tak
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez papaleo » 29 maja 2012, 16:45

mcaris napisał(a):
Chyba nici z licznika od audi tzn. odczytałem pin licznika vagiem dodałem kluczy i niby immo " zgasło" na zegarach ale auto gasnie po odpaleniu podpowiedzcie co może być nie tak


No a immo przypisales do ECU.
Był Top Sport ARL
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
papaleo
Sport
Sport
 
Posty: 330
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 12:30
Lokalizacja: Krapkowice
Auto: leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez najmad009 » 21 czerwca 2012, 23:01

Witam.
Mam pytanko co do tych liczników... Większość ma diesle... OK. Reszta ma małe benzyny albo turbo benzyny...OK. A czy ktoś założył licznik z pełnym FIS-em do Cupry4? Silnik AUE – 2.8 24V 204 KM produkcja 2001r. W serii jest MFA, licznik do 260 km/h. Czy to zmienia lub zawęża poszukiwania licznika? Na pewno immo2. Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć ewentualnie jakie nr oryginałów wchodzą w rachubę?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
najmad009
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 10 listopada 2011, 09:37
Lokalizacja: Jedlnia Letnisko
Auto: Leon Cupra4 2.8V6

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 22 czerwca 2012, 08:27

Cześć, ja zakładałem do podobnego silnika 2.3 (VR5, 5cylindrów), wszystko tak samo jak w 4cylindrowym,
dlatego w 6cyl też będzie tak samo.
pozdr
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez grabol » 16 lipca 2012, 20:23

panowie a jak te przekladki na 1/2 fis lub full fis ma sie do np zamontowanego ori alarmu proximy ? bo mma coś takiego u siebie włącznie z odcięciem zapłonu itp i zastanaiwam sie czy po przekładce licznika nie będzie czegoś trzeba też tam pogrzebać..?
Obrazek[/URL]

ALH + 126km/268Nm..;)
Zobacz Profil
grabol
Sport
Sport
 
Posty: 285
Dołączył(a): 9 czerwca 2010, 11:16
Lokalizacja: inowrocław
Auto: Leon 1

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez tomek1980 » 28 lipca 2012, 23:45

Witam, a ja mam pytanie czy da radę coś z tym zrobić
Jeśli włączysz na nim test wyświetlacza (np. Vagcom/Output Test), to na 90% będzie widać na poziomych liniach u góry i u dołu wyświetlacza że ich końce już słabiej świecą.
To zjawisko będzie bardziej widoczne jak licznik rozgrzeje się albo w upale.

mam tak u siebie i co z tym zrobić, oprócz zmiany wyświetlacza?
Z góry dziekuję.
Pozdrawiam.
Zobacz Profil
tomek1980
Stella
Stella
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 stycznia 2012, 00:00
Auto: ibiza FL

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 29 lipca 2012, 18:14

Oprócz zmiany wyświetlacza to tylko można wymienić cały licznik :-(
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez tomek1980 » 30 lipca 2012, 22:00

Witam, tzn. kicoro, że nie da rady nic wysuszyć, wyczyścić i umyć?
Ja mam tak, że czasem nie widać tej linii poziomej, a czasem innej, a jeszcze kiedy indziej jest wszystko ok.
Pozdrawiam.
Zobacz Profil
tomek1980
Stella
Stella
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 stycznia 2012, 00:00
Auto: ibiza FL

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kicoro » 3 września 2012, 11:04

Podłączenie wyświetlacza jest na klej przewodzący, nie ma co czyścić ale z tego powodu nie świecą całe linie.
Nieświecenie końcówek linii jest spowodowane wewnętrznym "żużyciem" samego wyświetlacza (tzn. szkiełka ;)
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość