Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 14 kwietnia 2012, 20:46

ktos sie orientuje jak wyglada sprawa w audi?


podlaczylem vaga i wg kompa 1 sporadyczny blad klapy przepustnicy ktory od dawna sie pojawial poza tym nie ma bledow...
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Reklama

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Tom-Tdi » 15 kwietnia 2012, 08:47

kiedyś obiło mi się o uszy iż w Niemczech jest akcja serwisowa na wtryski,jeżeli ktoś ma możliwość podjechania gdzieś za granicą do ASO Seata to proponowałbym tam zapytać.
Co do VW to za granicami naszego pięknego kraju nie tylko jest serwisówka na wtryski, ale także wszystkie wadliwe głowice 16V wymieniają za free bez względu na to czy już pękła że jeszcze nie.
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez miroA3 » 15 kwietnia 2012, 13:10

Tom-Tdi napisał(a):kiedyś obiło mi się o uszy iż w Niemczech jest akcja serwisowa na wtryski


to ci sie zle obilo

Tom-Tdi napisał(a):jeżeli ktoś ma możliwość podjechania gdzieś za granicą do ASO Seata to proponowałbym tam zapytać.


nie ma znaczenia gdzie sie udasz do ASO, jesli jest akcja serwisowa na auto, to po numerze nadwozia, czy to bedzie w grecji czy w niemczech, czy w polsce. niewazne czy auto ma 2 czy 8lat

Tom-Tdi napisał(a):Co do VW to za granicami naszego pięknego kraju nie tylko jest serwisówka na wtryski, ale także wszystkie wadliwe głowice 16V wymieniają za free bez względu na to czy już pękła że jeszcze nie.


zmien zrodlo, nie ma i nigdy nie bylo zadnych akcji serwisowych na glowice, ani w audi, ani w vw
wymieniano takowe i owszem na gwarancji, po gwarancji sa przypadki wymian w audi "z dobrej woli producenta"
akcji serwisowej jako takiej nie bylo nigdy

jesli wiesz inaczej, to prosze mi podac numer akcji serwisowej, gdyz kada ale to kazda taki swoj numer posiada, a naklejka o dokonaniu jej w aucie zostaje potem umieszczona obok naklejki serwisowej we wnece kola zapasowego, numer z pieczatka akcji jest wbity do ksiazki serwisowej.
nawet jesli tyczy sie to totalnej pierdolki, np golf 2.0tdi czy a3 2.0tdi z rocznikow 2003/2004 silniki BKD, wymiana gumki przy mocowaniu wentylatorow, czy tez w wersjach 3d, wymiana plastiku w siedzisku itd itp
jedyna powazniejsza akcja serwisowa dla podwozia golfa5, byla akcja serwisowa na sprzegla luk w silniku 2.0tdi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Piotrek_tdi » 16 kwietnia 2012, 21:47

dokładnie,ja luk'a miałem wymienianego wlaśnie na nowego sachsa za friko
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Tom-Tdi » 16 kwietnia 2012, 22:32

miroA3 napisał(a):zmien zrodlo, nie ma i nigdy nie bylo zadnych akcji serwisowych na glowice, ani w audi, ani w vw
wymieniano takowe i owszem na gwarancji, po gwarancji sa przypadki wymian w audi "z dobrej woli producenta"
akcji serwisowej jako takiej nie bylo nigdy


jak tylko golf wróci z niemiec to chętnie zajrzę do wnęki oblookać naklejkę

miroA3 napisał(a):nie ma znaczenia gdzie sie udasz do ASO, jesli jest akcja serwisowa na auto, to po numerze nadwozia, czy to bedzie w grecji czy w niemczech, czy w polsce. niewazne czy auto ma 2 czy 8lat


Podam przykład na wtryskach których IBERIA się wypiera:

Alzak napisał(a):tak dla informacji w UK Seat oglosil plan serwisowy na wymiane wtryskow moje w przyszlym tygodniu beda wymieniane ...


w niemczech było podobnie, także nie pierwszy raz Polska została wyruchana...
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez miroA3 » 16 kwietnia 2012, 23:29

owszem, ale to ciagle nie jest akcja seriwowa producenta

mylisz pojecia "planu serwisowego" jak to kolega napisal,np zrobionego przez seat UK, z ogloszeniem akcji seriwowej przez producenta
wtedy owej akcji podlegaja auta o numerach nadwozia od tego i tego, do tego i tego...
jesli usterka zagraza bezpieczentwu, jak np ostatnio z przewodami w silnikach 2.0TDI CR, to akcja zostaje naglosniona, podane serie numerow VIN.
jesli akcja jest "malo wazna" to zostaje to zrobione przy okazji wizyty auta w serwisie.
w silnikach BMM np byla to wymiana oprogramowania.
nie ma wtedy znaczenia z jakiej stajni jest auto, czy to seat, czy audi, czy skoda.

czesto sprawdzajac vin auta, wiadomo seata ciezko sprawdzic, dopiero po 2008r jest prawie wszystko...
ale audi praktycznie od 2000r, sprawdzamy sobie w polsce VIN auta ktore zostalo zakupione we wloszech w 2004r, historii serwisowej nie ma zadnej, ale "wyskakuje" nam z automatu info ze auto mialo sie stawic na taka i taka akcje serwisowa.

tak bylo ze wszystkimi BKD/AZV w a3 i golfie 5 z poczatkow produkcji i wspomnianym wadliwym kolem zamachowym LUK-a.
poniewaz wiadomo bylo tylko okresy produkcji "wadliwych" aut, wezwano do serwisu wszystkich uzytkownikow i sprawdzano jakie zosstalo zamontowane kolo zamachowe, jest na to nawet odpowiednie info w elsie.
w przypadku stwierdzenia felernego luka, umawiano sie z klientem na wymiane. tak jest do tej pory.

jest jeszcze tak zwana dobra wola producenta, a wlsciwie dealera, bo od niego "prawie wszystko" zalezy.
mozesz miec peknieta glowice w BKD czy BMN i jesli zostanie odpowiednio napisane pismo, poparte pieczatkami i podpisami to przynajmniej czesciowo zostanie to pokryte/wymienione przez aso.
sam znam osobiscie dwa takie przypadki wymiany glowic w jednym z ASO audi/vw w krk.
ostatnio znam tez potwierdzony przypadek calkowicie bezplatnej wymiany kola dwumasowego w seacie wlasnie, w leonie. auto tuz po gwarancji.

niestety zyjemy w biednym kraju i nie ma co porownywac akcji i mozliwosci seata UK do jakiego marnego polskiego przedstawiciela iberii, czy jak to sie nazywa...
skoro 100x bogatszy kulczyk w zasadzie ma klientow w .. powazaniu.

jest jeszcze jedna rzecz, o ile audi i golgsgagen prowadzi od dawna cala historie serwisowa, ze wszystkimi wpisami, wymiana nawet srubki ( o ile auto nie jest z francji czy wloch, gdzie im sie nie chce nic wstukiwac, albo z polski, gdzie nie wiedziec czemu, auto nie ma wpisow w bazie VAG, ale ma te wpisy w wewnetrznym systemie dealera)

o tyle z seatem z tego co wiem jest bardzo ciezko, nie maja obowiazku, czy nie prowadza prawie zadnej historii oprocz wizyt serwisowych nie maja obowiazku informowac klienta o niczmy, moga zmienic silnik na gwarancji,a klient nie musi o tym wiedziec...
nie wiem czy to prawda, ale faktycznie ciezko po VIN sie cokolwiek konkretnego dowiedziec o autach...


jest jeszcze jedna rzecz, o ile VAG teoretycznie przyznawal sie do wadliwych glowic w 16V z poczatkow produkcji, teoretycznie poprawil ten blad, glowica zostala przekonstruowana i jest z niby innych stopow. ciagle uparcie twierdza ze problem nie istnieje.
pierwsze BKD mialy inna glowice niz pozniejsze, pozniejsza glowica to ta sama co w silniku BMN (170PS)

w seacie starych silnikow BKD nie bylo nigdy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 17 kwietnia 2012, 07:08

tak szczerze mowiac to ta usterka bardziej zagraza bezpieczenstwu niz przewody w cr.... jakos marnie widze sie kiedy wyprzedzam na trasie np tira i nagle gasnie auto.... :roll:

co do SEATA to dostalem pierwsza odpowiedz i o dziwo nei byla ona jak w zeszlym roku w rodzaju, "mamy to w d... nikt nie zglaszal problemu...." czekam na druga odpowiedz i jak cos sie wyklaruje dam znac.
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez miroA3 » 17 kwietnia 2012, 08:08

cisnijcie ich ostro bo warto
naprawde przynosi to efekty, zwlaszcza jesli auto bylo serwisowane wczesniej w ASO

jesli chodzi o piezowtryski w BMN, to co ciekawe, u nas na forum/klubie A3 nie ma ani jedengo takiego przypadku, nikt nie opisywal problemow z BMN, wlasciwie jedyny znany mi grozniejszy przypadek z BMN, to uszczelka pod glowica (tez bylo podejrzenie samej glowicy, no bo 2.0 16V ) oczywiscie jest tych silnikow mniej niz tutaj na forum/klubie.
podczas gdy na audi a4 zglaszaja ciagle problemy. silnik BRD to totalne nieporozumienie, chyba gorsze nawet niz poczciwe BKD, ktoremu jesli zespawac nawet peknieta glowice (lub wymienic na nowa, jakies AMC np ) to jezdzi i jezdzi, znam kilka bardzo dobrych kondycyjnie i mechanicznie, majacych juz 3xx przebiegu, a na serii nie jezdza ...

po raz kolejny sie potwierdza ze jedynym w miare porzadnym 2.0TDI jest 8V BMM, nowsze CR tez dadza pewnie o sobie znac, jak zrobia "sluszne" przebiegi

nie wiem czy bylo tutaj na foru, dosc sensowny podzial silnikow 2.0 :

podział silników 2.0TDI:

- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
(np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
(np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
pompy oleju i wałków wyrównoważających,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).




pzdr
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 17 kwietnia 2012, 14:16

odpisali .....


Szanowny Panie,

Dziękujemy za wiadomość, z której treścią dokładnie się zapoznaliśmy.

W odpowiedzi na maila informuję, iż SEAT w Polsce nie prowadzi akcji przywoławczej związanej
z bezpłatną wymianą pompowtryskiwaczy. W związku z powyższym jeśli Pański samochód jest
po gwarancji naprawa usterki będzie odpłatna.
Jednocześnie ponownie serdecznie Pana zapraszam do wybranej Autoryzowanej Stacji Obsługi Seata
celem ustalenia wszelkich szczegółów związanych z naprawą pojazdu.



trzeba to jakso inaczej rozegrac chyba....
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Axee » 17 kwietnia 2012, 19:25

miroA3 napisał(a):podział silników 2.0TDI:

- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,


A zapomniales dodac o notorycznie wycierajacych sie walkach rozrzadu w silnikach 2.0 8v z dpf, walki potrafia wytrzymac nawet tylko 120ooo km i nadaja sie do wymiany. Wycieraja sie na krzywkach i pod uszczelniaczem od strony kola paska rozrzadu.
Zatem twierdzenie "zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym" uwazam za nieprawdziwe.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 17 kwietnia 2012, 19:36

napisalem ostatnie pismo , jutro przekrece do niemiec z ciekawosci co powiedza....a potem tzreba chyba to jakos w prasie naglosnic jak to maja w powazaniu klientow..
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez miroA3 » 18 kwietnia 2012, 06:16

Axee napisał(a):zapomniales dodac o notorycznie wycierajacych sie walkach rozrzadu w silnikach 2.0 8v z dpf, walki potrafia wytrzymac nawet tylko 120ooo km i nadaja sie do wymiany. Wycieraja sie na krzywkach i pod uszczelniaczem od strony kola paska rozrzadu.


podzial nie jest moj, tylko z AKP...

ale zastanowilo mnie bardzo to co napisales, bo walek w silnikach BMM jest ten sam co w silnikach 1.9 jak np BLS,BKC,BXE ,
znam duzo tych silnikow i nic sie nie dzieje, no ale jak tak piszesz, to pewnie tak jest.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Axee » 18 kwietnia 2012, 19:32

miroA3 napisał(a):walek w silnikach BMM jest ten sam co w silnikach 1.9 jak np BLS,BKC,BXE
Sa conajmniej 2 rodzaje walkow w 1.9 8V, zasadniczo wystepuje podzial na te bez dpfa BJB, BKC, BXE, ktore maja walek 038109101R, w Audi wystepuje tez 038109101AF i te z dpfem BLS, BMM, BPW, ktore maja walek 038109101AH. Akurat tych walkow 038109101AH juz kilka wymienilem, byc moze ze byla jakas wadliwa niedohartowana seria, trudno mi okreslic, zdarzalo sie zarowno w Seacie, jak i w Audi.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 19 kwietnia 2012, 16:56

odpowiedz od seat polska...


W odpowiedzi na maila informuję, iż szczegółowo na Pana pytania (włącznie z płatnością za naprawę)
może odpowiedzieć jedynie Autoryzowana Stacja Obsługi Seata po analizie usterki i związanej z nią
procedury naprawczej przewidzianej przez Producenta. Przypominamy jednak, że usterka musi istnieć
w samochodzie, gdyż SEAT, jak już informowaliśmy, nie wymienia wtryskiwaczy jeżeli nie są
uszkodzone.
Informujemy też, że jeżeli usterka w samochodzie nie występuje, zaś będzie Pan chciał jedynie
profilaktycznie sprawdzić samochód, to taka usługa sprawdzenia będzie płatna.

jak to rozumiec?

Niemcy tez twierdza ze nic nie wiedza(aso Gorlitz),wyslalem maila do glownego seata w niemczech ciekawe co odpisza....
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 19 kwietnia 2012, 21:22

Andre napisał(a):odpowiedz od seat polska...


W odpowiedzi na maila informuję, iż szczegółowo na Pana pytania (włącznie z płatnością za naprawę)
może odpowiedzieć jedynie Autoryzowana Stacja Obsługi Seata po analizie usterki i związanej z nią
procedury naprawczej przewidzianej przez Producenta. Przypominamy jednak, że usterka musi istnieć
w samochodzie, gdyż SEAT, jak już informowaliśmy, nie wymienia wtryskiwaczy jeżeli nie są
uszkodzone.
Informujemy też, że jeżeli usterka w samochodzie nie występuje, zaś będzie Pan chciał jedynie
profilaktycznie sprawdzić samochód, to taka usługa sprawdzenia będzie płatna.

jak to rozumiec?

Niemcy tez twierdza ze nic nie wiedza(aso Gorlitz),wyslalem maila do glownego seata w niemczech ciekawe co odpisza....


To znaczy ,że odpowiedź jest wymijającą i zaczyna się kręcenie :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez klauspolo » 20 kwietnia 2012, 17:03

Czytając ze zrozumieniem dla mnie z tej odpowiedzi wynika iż nie mówią że nie wymienią, jednak nadmieniają iż wtryskiwacz musi być uszkodzony i wtedy będą rozpatrywać. Natomiast kategorycznej odmowy tutaj nie widze, raczej kierują się w dobrym kierunku.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez noktoto » 20 kwietnia 2012, 17:59

klauspolo napisał(a):Czytając ze zrozumieniem dla mnie z tej odpowiedzi wynika iż nie mówią że nie wymienią, jednak nadmieniają iż wtryskiwacz musi być uszkodzony i wtedy będą rozpatrywać. Natomiast kategorycznej odmowy tutaj nie widze, raczej kierują się w dobrym kierunku.

Też tak ten tekst zrozumiałem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 25 kwietnia 2012, 20:02

no to mam teraz takie info... sprawdzalem pompowtryski wyszlo ze sa ok, zaciagnalem auto do ecuproject zeby fachowcy zerkneli i wyszlo ze padla vacum pompa.

A teraz info jakie dostalem z ASO Lublin :-)



Proszę o podanie numeru VIN wówczas będę mógł zidentyfikować czy będzie możliwa naprawa w ramach dobrej woli producenta.
Warunkiem udzielenia dobrej woli jest wykonywanie przeglądów zgodnie z wytycznymi producenta.


Czyli jest cos takiego jak w VW

-- 25 kwi 2012, o 21:01 --

po podaniu vin i przebiegu dostalem ostateczna odpowiedz:

W tym przypadku jest możliwość wykonania usługi w ramach dobrej woli. Wymianie podlegają uszkodzone części.
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 25 kwietnia 2012, 20:17

Warunkiem udzielenia dobrej woli jest wykonywanie przeglądów zgodnie z wytycznymi producenta


..chyba tymi wytycznymi nie jest serwisowanie w aso

nie ma takiego obowiazku ! jesli powiedza to wprost -sprawa do sadu sie kwalifikuje

chyba ze za slowem "wytycznymi producenta" kryje sie regularne serwisowanie (tylko jak to udowodnic skoro nie ma obowiazku robic tego w ASO a do ksiazki nie kazdy wbija pieczatki od Pana Mietka)
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 25 kwietnia 2012, 20:49

to chyba ich widzi mi sie bo na papierze od VW nie ma ani slowa o serwisowaniu zdaje sie.ewentualnie serwisowanie podczas trwania gwarancji....
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez klauspolo » 25 kwietnia 2012, 23:07

Wszystko skłania sie ku tzw. "dobrej woli" + ewentuanie jakieś znajomości w danej ASO i sprawa załatwiona.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 26 kwietnia 2012, 06:55

ale to w vw tez jest "dobra wola" tylko to dobra wola producenta anie ASO wiec jak w aso ktos by powiedzial ze nie zrobia to bym sie ostro z nimi zarl ...
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 9 lipca 2012, 10:49

Witam,

Poczytałam wątek dość uważnie, jestem swieżo upieczoną posiadaczką Leona , jeżdżę nim ledwie miesiąc totalnie w nim zakochana a tu nagle takie kompletne nieodwzajemnienie moich uczuć.
Padł pompowtryskiwacz - 300 km od domu. Auto w serwisie. Do wyboru dostałam regenerację albo wymianę ( różnica 500 pln do 1300). Wybór padł na regenerację ale pytanie - czy ma to sens? Czy regenerować pozostałe???? Czy mi auto nie wywinie tego samego co gorsza jak będe lecieć autostradą 180km /1h. Jeżdżę sporo w trasę, często z małym dzieckiem. Przeraziłam się. Zwłaszcza widząc że nie jestem jakoś szczególnie odosobniona..... Auto nie było serwisowane w ASO, jakieś 2 lata temu sprowadzone z Francji , więc chyba nie mam szans, żeby negocjować wymianę bezkosztową. Czy komuś się udało? W serwisie powiedzieli, że jak jeden padł nie znaczy że kolejne pójdą. Czytam, że ważne jest paliwo - póki co wyjeździłam 3 tysiące kilometrów tankując na Orlenie ( zwykły diesel) - czy zmienić na inne - na jakie? Przekopałam watki i tu i w necie i co wypowiedź to inaczej:((((. Autko uwielbiam i nie chcę go sprzedawać... ale też nie chciałabym się zabić!
Czy może zregenerować wszystkie na zapas - może co jakiś czas ...... tak, żeby jeżdżąc nie mieć trzęsawki że auto mi zgaśnie w trakcie wyprzedzania a ja zaliczę czołówkę .......
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez dato » 9 lipca 2012, 10:55

Nie widać skąd jesteś więc cieżko coś konkretnego zaproponować. Myślę, że po regeneracji (masz na nią jakąś gwarancję ?) powinnaś umówić się z kimś z komputerem na dłuższe spotkanie i pełną diagnostykę pompowtrysków. Porobić logi statyczne i dynamiczne i podrzucić komuś mądremu do oceny - wtedy będziesz wiedzieć więcej, czy masz problem ze wszystkimi, czy jeden był pechowy...

90% paliwa w Polsce jest z orlenu, kwestia dodatków i uzdatniaczy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dato
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 22 maja 2012, 23:35
Lokalizacja: Stolyca i okolica
Auto: Leon FR + S2

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 9 lipca 2012, 11:09

ZUZ1, jak jeden nie domagał to zregenerowac jeden!
nie pchaj sie w koszta robica pozostale niepotrzebnie
tak jak napisal dato, napisz skad jestes bedzie latwiej doradzic bo ASO niekoniecznie bedzie dobrym wyborem !
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 9 lipca 2012, 11:26

Z tym skąd jestem to dośc skomplikowane - przeprowadzki co rok - jechałam z Gdańska do Zamościa - w Warszawie padł pompowtryskiwacz po 30 minutowym męczeniu auta w korku ( 1 ka, 2 ka) , wcześniej na chwilę zapaliła się taka spręzynka ( świece żarowe?) . Cholera , nie znam się. Lubię auta z silnikami o ludzkiej mocy, napaliłam się na to auto na maksa, czarne, spoiler, przyciemniane szyby tylnie, miesiąc radości niepojetej - jeździ się cudnie- pierwsze małe auto które polubiłam ( lubię duże auta, o dużych mocach, ale koszty zbyt męczące). Autko zlądowało na teraz w seacie na wrocławskiej w Warszawie.. Potem wracam pod Gdańsk - gdzieś tam bym je dała do sprawdzenia, ale auto przy zakupie było sprawdzane i wszystko było ok. :(
Z tym paliwem w takim razie to takie gadanie i mogę spokojnie dalej brać na Orlenie?

Aha, gwarancję na regenerację dają na 6 miesięcy.
Ps. Dzięki za odzew:).
Agnieszka
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 9 lipca 2012, 11:32

ZUZ1, jesli nie chcesz ASO to podesli Ci zarowno w W-wie jak i w gdansku osoby ktore Ci z tym pomoga tylko musisz sie okreslic
no chyba ze pozostaje ASO w ktorym stoi teraz

ale auto przy zakupie było sprawdzane i wszystko było ok


zlosliwosc rzeczy martwych , trafilo na Ciebie , na to nie ma reguły moze sie stac w kazdej chwili
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 9 lipca 2012, 11:47

w tym aso zrobię tylko regenerację tego jednego co nawaliło, żebym mogła jechać :)))) gdziekolwiek dalej. Nie teleportuję się nim pod Gdańsk:)))) ( okolice Wejherowa) więc nie mam wyboru.
Myślę tylko co i gdzie dalej robić zeby mnie znowóż finansowo nie zeżarło:). W Wejherowie autka zawsze robiłam w serwisie Brudniewicza. Tu nie wiem na ile specjalizuje się w seatach. Więc jak znacie jakieś namiary w okolicach Trójmiasta ( między trójmiastem a Lęborkiem i nie mam ciśnienia na ASO, zawsze jest droższe a wcale nie jest pewniejsze choć wrocławską w Warszawie mocno mi polecono) to będę bardzo wdzięczna:

z tą złośliwością rzeczy martwych - no tak, równocześnie i tak autko jest super fajne i na pewno chce nim zrobić jeszcze baardzo dużo kilometrów, chciałabym mieć jednak pewność bezpieczeństwa :)
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Alzak » 9 lipca 2012, 12:30

Dziwie sie ze serwisy w Polsce nie wymieniaja tych wtryskow z dobrej woli ja moje mam wymienione na nowe 6 miesiecy temu wystrczyl jeden telefon do Seata UK i pare tyg pozniej mialem nowe wtryski ...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Alzak
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 26 października 2010, 20:30
Lokalizacja: UK
Auto: Seat Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 9 lipca 2012, 12:35

Alzak, a ktory rocznik masz auta ?
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 9 lipca 2012, 12:51

No właśnie!

.... na razie rozmawiałam z tym aso w Warszawie, oczywiście powiedzieli że to się baaaaaaardzo nieczęsto zdarza ( cóż innego mogli powiedzieć) Mój Leon jest kupiony od osoby prywatnej, sprowadzony z Francji w 2010 - chłopak nie serwisował w ASO, miał swojego mechanika. Zresztą ja żadnego ze swoich samochodów ( a było ich 4 przed Leonem) nie serwisowałam w Aso więc dla mnie to nie wykładnik.

Autko jest na prawdę zadbane w super stanie - 65 tys przebiegu ( sprawdzone, znowóż....cóż wiecie jak to jest z tym sprawdzaniem) i może faktycznie napisz jak jest u Ciebie ? Jaki rocznik, czy serwisowane w ASo, czy masz książkę....itd.... No i w jakim serwisie zrobili ci wymianę....
Ja też się dziwię że nie wymieniają, bo to taka awaria mocno wpływająca na bezpieczeństwo jazdy i wydaje mi się że tak powinno być, ale moje wydaje jak mi się wydaje ( heh) raczej nie wystarczy.

-- 9 lipca 2012, 13:51 --

no ok Alzak - z tego co pogrzebałam w Twoich postach wynika, że samochód kupiłeś w UK więc " jeden telefon do UK " ci wystarczył. Jak ja sobie tak prosto i nieskomplikowanie zadzwonię do UK to z pewnością takiego efektu nie będzie:)))). To trochę takie niepotrzebne nakręcanie. :((((
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez dato » 9 lipca 2012, 13:39

ZUZ1 napisał(a): Autko zlądowało na teraz w seacie na wrocławskiej w Warszawie.. Potem wracam pod Gdańsk - gdzieś tam bym je dała do sprawdzenia, ale auto przy zakupie było sprawdzane i wszystko było ok.
Z tym paliwem w takim razie to takie gadanie i mogę spokojnie dalej brać na Orlenie?

Szczęście w nieszczęściu wylądowałaś w dobrym serwisie :)
Rozmawiałem z Piotrem, mają Ci go odpalić w środę i powinno być gotowe do odbioru jak chciałaś w czwartek. Jeśli się nic więcej z przeproszeniem nie wysra ofc... Potwierdził mi też, że w Seatach baaardzo mało :) mieli przypadków pompowtrysków, więcej było w passatach. Ja bym mu wierzył, znamy się 15 lat i Piotr jest rzetelny, nie ściemnia Klientom.

Pytałem, czy są Ci w stanie zrobić porządne logi, może być z tym kłopot. Mogę Ci z tym pomóc tyle, że teraz jestem przedurlopowy, ruszam w piątek, więc mam czasu jak na lekarstwo... Gdyby Ci się go udało odebrać w środę na koniec dnia byłoby łatwiej, jeśli w czwartek to może jeszcze się uda umówić. Powienienem siedzieć większość dnia w biurze na Woli, 10 min od ASO.

Kontakt wysyłam prv.

Dopytam się w międzyczasie szpeca z alternatywnego forum co i jak dokładnie zlogować i o dodatki - podejrzewam, że poleci Ci LiqyMolly, a paliwo w zasadzie jest to samo wszędzie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dato
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 22 maja 2012, 23:35
Lokalizacja: Stolyca i okolica
Auto: Leon FR + S2

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 9 lipca 2012, 13:53

wow...... . Serwis polecił mi znajomy i mocno cisnęliśmy laweciarza z autopomocy PZU żeby nas tam na wrocławską tłukł z trasy na Lublin aż na wrocławską bo po drodze tuż obok niejaki serwis o nazwie KOmeta był. Znajomy dosłownie kazał nam jechać na wrocławską. Widocznie też wiedział co robi:). Tu przynajmniej kamień z serca, że ktoś dobrze się zajmie autem. Uff . Dziękuję:)))
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez dato » 9 lipca 2012, 13:58

:) No, nawet na forach jeszcze nie czytałem jakichś specjalnie złych opinii na ich temat :)
A o Komecie całe mnóstwo;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dato
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 22 maja 2012, 23:35
Lokalizacja: Stolyca i okolica
Auto: Leon FR + S2

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 9 lipca 2012, 14:07

Wniosek z tego taki że jak dobry znajomy poleca to się słuchać a nie pyskować:). Koło komety przejeżdżaliśmy - laweciarz chyba zachwycony nie był,że w późny wieczór piątkowy musi się targać na drugi koniec miasta. Ważne, że dobrze trafiliśmy. Bo auto zostawiałam z duszą na ramieniu.:)). Mam nadzieję, że wszystko pójdzie jak trzeba. Ja z każdym nowo zakupionym autem mam takie numery a potem już jest dobrze, więc może to taki test na moją wytrzymałość i odpukać potem już nic się nie będzie działo. Za fajne to autko, żeby się go pozbywać.
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez chlorek » 9 lipca 2012, 14:23

ZUZ1 napisał(a):Znajomy dosłownie kazał nam jechać na wrocławską

dobrze uczynił, sam robiłem parę rzeczy u nich, czasami tylko wygórowaną cenę mają ale plus taki że się znają, szczególnie taki 180cm z czarnymi włosami.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grabarz18 » 9 lipca 2012, 16:03

ZUZ1, z tym serwisem to dobry wybór. A jak chcesz sobie auto sprawdzić w okolicach Trójmiasta to masz tam przecież pod nosem Roba i jego Tune-Up, powinni Ci to zrobić porządnie. Najlepiej też podpytać kogoś z tamtych rejonów, jest tam sporo osób z forum, sprawdź w temacie spotów.
Był czarnuch i nie ma czarnucha.
Był żółtek i nie ma żółtka.

Szukasz ubezpieczenia?
Unikaj PTU złodzieja!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grabarz18
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3338
Dołączył(a): 2 czerwca 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław
Auto: Leon 1.9 TDi ARL
Silnik: CJSA 1.8

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Alzak » 9 lipca 2012, 16:39

grzybek napisał(a):Alzak, a ktory rocznik masz auta ?


2007

W UK jest akcja serwisowa bo stwierdzili ze pompki siemensa sa niebezpieczne i musza wymienic wszystkie w rocznikach 2006, 2007 i czesc z 2008. Zaznaczam ze moj samochod nie mial pelnej ksiazki z SEATa jako ze nigdy nie dalbym tam swojego samochodu na serwisowanie, pieczatki mam z renomowanego warsztatu tuningowego...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Alzak
Sport
Sport
 
Posty: 205
Dołączył(a): 26 października 2010, 20:30
Lokalizacja: UK
Auto: Seat Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez dato » 10 lipca 2012, 00:23

grabarz18 napisał(a):ZUZ1, z tym serwisem to dobry wybór. A jak chcesz sobie auto sprawdzić w okolicach Trójmiasta to masz tam przecież pod nosem Roba i jego Tune-Up, powinni Ci to zrobić porządnie. Najlepiej też podpytać kogoś z tamtych rejonów, jest tam sporo osób z forum, sprawdź w temacie spotów.


Zakładając, że teraz będzie dobrze, to później ktoś z VCDS co kilka (naście?) tys. km i nie powinno być niespodzianek...
Z tego, co się dowiedziałem z wiarygodnego źródła, bo sam za głęboko w tym nie siedzę, logi statyczne powinny powiedzieć dużo.

Auto ma byc czyli zagrzane, od 80`C. Na biegu jałowym:
- silnik/bloki pomiarowe - kanał 23 tzw. bipy. Bip-y dla 2.0 nie powinny byc większe niz 100. Generalnie im bliżej 0 tym lepiej. Dobrze jak by mialy np okolice 10-20.
- będzie 4 sztuki na 4 okienkach. Zobacz jakie wartości. Bedzie widać, czy regenerowany jest duzo lepszy niz pozostałe 3.
- kanał 03 dawki paliwa. Tam jest podpowiedź, że granica chyba -2.0 do +2.0, do sprawdzenia. Najlepiej jak by były poniżej 1. I też bedzie widać jak się ma regenerowany do pozostałych.
Reszta po analizie logów.

Na pewno warto też zrobic akcję z uzdatniaczem LM - wymiana filtra paliwa + LiqyMoly 2666 (ok 55zł):
- po zmianie filtra paliwa zalać obudowę filtra zawartością 2666;
- ma na celu oczyścić układ paliwowy szczególnie w ololicach pompo/wtryskiwaczy i całej szyny. Oczyszcza też końcówki pompo/wtryskiwaczy w celu prawidłowego rozpylania.
"Środek do ochrony systemu paliwowego. Chroni cały układ paliwowy Common Rail oraz pompowtryskiwacze przed korozją i zużyciem. Podwyższa niezawodność i zapewnia lepsze smarowanie.
Zastosowanie: Do wszystkich silników Diesla z systemem Common Rail i pompowtryskiwaczy. Pojemnik (250ml) wystarcza na 75 l paliwa.
"
Potem co kilka przepalonych baków dolewać dobry (LM:) uzdatniacz do paliwa...

Piszę do ZUZ1, ale tu bo temat warty rozważenia dla wszystkich użytkowników TDI... Ja u siebie (CFGB, nieco inny pomiar) też zrobiłem zrzut logów kilka tysięcy temu, za chwilę będę dziabał przegląd olejowy (pomiędzy serwisami) z wymianą wszystkich filtrów + uzdatniacze i po powrocie z urlopu (+4 tys km) logowanie powtórzę i porównam wyniki.

Wszelkie komentarze i usprawnienia powyższego mile widziane. Może poza "świętą wojną na oleje" - po przejrzeniu masy postów i opinii osobiście wybrałem LiqyMoly Top Tec 4200 5W-30 2693 + uzdatniacze LM. Może są lepsze, może nie, tu jest komplet spełniający wszystkie najnowsze normy, pasujący do TDI i TSI i zweryfikowany przez "magików" do których mam zaufanie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dato
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 22 maja 2012, 23:35
Lokalizacja: Stolyca i okolica
Auto: Leon FR + S2

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 10 lipca 2012, 12:44

ajć. Filtr paliwa był wymieniany 2 tysiace km wcześniej, - to LiqyMoly - kupię i faktycznie tak zrobię ( tzn nie ja:) osobiście , chyba że mi opiszecie gdzie co i jak, bo aż tak obeznana nie jestem . Brakuje mi zaufanego mechanika, specjalisty, który w normalnych cenach takie rzeczy porobił, rozpisał i podał co i jak kiedy robić, ale bez cholera naciągania, bo wiecie jak jest. Czesto gdzies idziesz, nawymyśają na maksa, żeby zarobić, a potem i tak coś jest nie tak. Ten Gdańsk mi pasuje ( tune-up ) tylko trochę daleko ode mnie ( jakieś 60 km) ale przeżyję.

Tu w notce piszesz że to wystarcza na 75 litrów paliwa - czyli co 75 l spalonych paliwa ( jak dla mnie to 1000 kilometrów zrobionych czyli niecały miesiąc - miesięcznie robię od 1300 do 1500 km, czasem więcej) ......

No i jaki uzdatniacz dolewać do baku co kilka baków......

:)
Pzdr.

Ja się w czwartek dopytam w Warszawie mocno , jak autko będę odbierać , na wrocławskiej pewnie mi podpowiedzą. Potem w Gdańsku bym podjechała do tego którego tak mocno polecacie.Zresztą jeszcze tam podzwonię i podpytam:) .Może od razu tam by mi się udało ....
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez dato » 10 lipca 2012, 13:05

Ten na przykład.

A jak często to bym się zastanowił na podstawie logów. Jak będą wyglądać po opuszczeniu ASO, a jak po zastosowaniu 2666 i kilku bakach z dodatkiem 2185.

Masz obawy ? Zloguj, log do analizy, zrób akcję z 2666, potem z 1500km dolewając 2185 do każdego tankowania, powtórnie logi i powinno być wiadomo, czy lepiej, czy gorzej. Koszty niewielkie. W zależności od wyniku zdecydujesz, czy lać stale, czy co jakiś czas.

Padające pompki raczej wyjdą wcześniej na logach, więc nic Cie później nie powinno zaskoczyć. Dobrych ludzi z kabelkami jest w całej Polsce sporo, przez forum znajdziesz, gdzie byś nie była.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dato
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 22 maja 2012, 23:35
Lokalizacja: Stolyca i okolica
Auto: Leon FR + S2

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 10 lipca 2012, 13:15

Ja ze swej strony dodam,że po serii e-maili dostalem odpowiedź z firmy Euromarketing Lublin/Zamość w sprawie ewentualnej wymiany wadliwych pompowtryskiwaczy :
To nie jest akcja tylko dobra wola tzn naprawa jest wykonywana w chwili wystąpienia usterki.

Muszę jeszcze wybadać jak to wygląda w Rzeszowie ale Exter jest w tej samej grupie co Euromarketing czyli Promotors więc myślę,że nie powinno być problemu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 10 lipca 2012, 13:19

dato, ten 2666 mozna uzyc do BMN-a i tych posr*nych piezo?

bo mam taka puszeczke "zalegającą" w garazu....
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Piotrek_tdi » 10 lipca 2012, 13:53

dato napisał(a)::) No, nawet na forach jeszcze nie czytałem jakichś specjalnie złych opinii na ich temat :)
A o Komecie całe mnóstwo;)


Wroclawska dobra ale,kometa też ok,na każde aso można narzekać :wink:
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 10 lipca 2012, 13:54

dato, dziękuję za link i za info. Po powrocie już poszukam kogoś takiego w okolicach Wejherowa, bo tam mam najbliżej. Na jeden rzut do Gdańska 60 km mogę ganiać, ale jak tak co jakiś czas to muszę kogoś sobie lokalnie znaleść gdzieś bliżej i faktycznie tak robić. Zależy mi właśnie żeby nic mnie nie zaskoczyło, zwłaszcza, że urlop sobie robię na totalnym zad.....u świata w Borach Tucholskich gdzie laweta musiałaby jechać dobre 5 km .....drogą leśną:)))). Więc wolę mieć pewność. No i operuję cały czas między podTrójmiastem, Warszawą Poznaniem a Zamościem, trochę za duży rozrzut żeby pewności w trakcie jazdy nie mieć:).
A przy okazji wiedzę sobie nieco poszerzyłam:))))
pzdr
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 10 lipca 2012, 13:56

ZUZ1, ale tej pewnosci w tych silnikach nikt Ci nie da - to jest najgorsze :x
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez dato » 10 lipca 2012, 13:58

Grzybek, ja tu za eksperta nie chcę robić, mechanikiem nie jestem, kabel na własne potrzeby - bazuję na tym co pracowicie poczytałem + opinii człeka z innego forum, który zęby na tym zjadł.

Nie chcę Cię wpuścić na minę - nie wiem, to nie piszę :) - zadzwoń do LM, albo email i będziesz wiedział, ew. poczytaj karty charakterystyki na ich stronie. Ja wiem tylko, że robią dobre produkty i będę się ich trzymał w 2 nowych autach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dato
Sport
Sport
 
Posty: 242
Dołączył(a): 22 maja 2012, 23:35
Lokalizacja: Stolyca i okolica
Auto: Leon FR + S2

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 10 lipca 2012, 14:03

dato, no wlasnie w moim poprzednim ARL-u tez stosowalem co jakis czas LM dla czystego sumienia i nigdy sie nie zawiodlem

pozostala mi wlasnie jedna butla "spilunga" a czy moge zalac do BMN-a na piezostrzałkach to nawet z LM mi nie odpisali jeszcze od ponad 3 tygodni stad moje pytanie... karta produktowa nic nie mowi na ten temat :roll:
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez ZUZ1 » 10 lipca 2012, 18:00

grzybek - nikt mi nigdzie nie da pewności i to w żadnym aucie.
Mimo wszystko to technika. Tak jak z francuskimi samochodami piszą wszędzie że złom, że psuć się będzie a w mojej rodzinie były 3 od nowości i nic się nie działo. Z amerykańskimi to już w ogóle krzyk i histeria a też nie mogę powiedzieć nic złego. Z niemieckimi jakby lepiej, ale w końcu seat jest VW - też niemiecki jakby nie było.
Właściwie jak kupowałam Leona to czytałam o kwestii tych pompowtrysków na tym forum zresztą , analizowałam dane na autocentrum i mimo tego zdecydowałam się i nie żałuję. Liczyłam się z tym, że może się zdarzyć licząc na to że może jednak nie mnie:)))).
Zdarzyło się, cóż, życie. Szczęśliwie blisko dużego miasta a nie gdzieś na zad...u:)
W każdym aucie, prawie każdej marki jest jakiś mankament, niedopracowanie, coś się dzieje, tyle, że co innego. Generalnie jednak jak widzę i z doświadczenia analizuję to jak o auto się dba i nie bierze się jakieś wyjątkowo psującej się marki to problemów poza jakimiś bieżącymi kwestiami nie ma. Więc chyba nie ma co rozpaczliwie się nakręcać, bo w ten sposób, to człowiek przeniesie się na podróże pociągiem ( nie znoszę) a samochodem będzie jeździć do 50 km od domu.
Swoją drogą większość kobiet jest dużo szczęśliwsza, nie posiada 10 % tej wiedzy którą macie wy tutaj, jeździ, paliwo leje , jak się zepsuje zaklnie , daje do naprawy nie zastanawiając się co dalej i jeździ dalej lejąc paliwo i pilnując ( oby ) regularnych serwisów. :)
Z
Zobacz Profil
ZUZ1
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 czerwca 2012, 15:48
Auto: Leon 2.0TDI fr 2007

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez grzybek » 10 lipca 2012, 19:53

ZUZ1, az milo poczytac to co "masz w glowie"

...."malo ktory facet jest tak ogarniety motoryzacyknie i nie marudzi"

tak 3-maj
był SEAT ALTEA FR - 2.0TDi BMN
jest: S211 320CDi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
grzybek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2192
Dołączył(a): 19 maja 2006, 07:34
Lokalizacja: Białystok
Auto: ALTEA FR TDi
Silnik: BMN 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości