noktoto napisał(a):pkonrad, wyregulowali Ci cięgna po wymianie?
Rozumiem, że bez ich regulacji nic się nie zmienia jeśli chodzi o skok lewarka, tzn. jest taki jaki był przed wymiana ?
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
noktoto napisał(a):pkonrad, wyregulowali Ci cięgna po wymianie?
pkonrad napisał(a):Przy biegu 1,3 i 5 różnica jest bardziej wyczuwalna niż w przypadku 2, 4 i 6.
pkonrad napisał(a):Przy biegu 1,3 i 5 różnica jest bardziej wyczuwalna niż w przypadku 2, 4 i 6.
Sober napisał(a):W ASO mi założyli na poczekaniu za 80zł, także nie chciało mi się samemu z tym bawić.
Nawet się nie zastanawiaj, ten element powinien być montowany seryjnie. Nie jest chyba tylko dlatego żeby Cupra R czymś się różniła
Piotrek_tdi napisał(a):co to daje
qczarq napisał(a):Piotrek_tdi napisał(a):co to daje
Banana na fejsie
Piotrek_tdi napisał(a):A to spoko że tylko dlatego to montujesz
noktoto napisał(a):Tyle że się człowiek błyskawicznie przyzwyczaja i potem już tego nie czuje
z tym sie nie zgodze ...szefu55 napisał(a):ciekawostka jest taka ze cięgło od strony silnika słuzy do wydłuzania bądź skracania skoku i wystarczy bardzo wyciagnac je z tego plastiku ze spręzynką aby skok stał sie drastycznie krótki. Cięgło od strony zewnętrznej słuzy do regulacji gdy biegi wchodzą z oporem, dodam ze wystarczy niewielka regulacja o 1-2 zwoje na gwintowanej lince aby roznica na gałce była znacząca.
Axee napisał(a):np biegi 1,3,5 wchodza krocej, ale za to biegi 2,4,6 wchodza dluzej.
Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość