Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 26 stycznia 2013, 21:25

Dzięki za info. Szkoda że nie będzie RDS, widać cięcia budżetowe u seata..

Co do ikonki to jest na pewno, bo podświetlała się na vagu. Czy komputer silnika ma przesyłać info przez CAN o tempomacie? Dodam że u znajomego, który ma auto po lifcie ta kontrolka działa od razu bez żadnych kombinacji. Czy sam układ tempomatu się czymś różnił?
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Reklama

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 26 stycznia 2013, 22:55

To zmień na Aure 1 (kaseta) i RDS będziesz miał w liczniku.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 26 stycznia 2013, 23:18

Mam taką w piwnicy, ale zależy mi na CD. Dla testów to podłącze o ile mi powiecie które PINy gdzie idą.

Ok, już mam 8-->30, 9-->31, 10-->32.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez uciu_85 » 27 stycznia 2013, 10:31

Witam,
Mam już wiązkę tempomatu i manetke. W linku niżej przesyłam zdjęcia, teraz pytanie jak to podłączyć żeby wszystko grało?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85f ... 24e8e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/891 ... 4020b.html
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cinek2004 » 27 stycznia 2013, 13:51

uciu_85, ten wolny czerwony przewod dajesz pod bezpiecznik nr 5, a reszta tak jak jest (musisz przelozyc piny do wtyczki ECU w te same miejsca jesli nie ma czarnej kostki w podszybiu). Jutro moge Ci sprawdzic wszystko dokladnie.
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cinek2004
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 15 stycznia 2013, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Golf IV

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez marcus415 » 27 stycznia 2013, 15:30

DzieX napisał(a):z immo 2 na immo 3 (pełny fis) można obsłużyć kontrolkę załączonego tempomatu?

wiem tyle ze u mnie z immo3 na immo3 kontrolka tempomatu dziala
DzieX napisał(a):W liczniku z passka jest fotorezystor a w tarczy jasna kropka przepuszczająca światło. Czy wie ktoś co to konkretnie robi?

Steruje podswietlaniem FISa w dzien, czyli czym jasniej tym mocniej swieci FIS
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 27 stycznia 2013, 15:34

marcus415 napisał(a):wiem tyle ze u mnie z immo3 na immo3 kontrolka tempomatu dziala


Immo3 na immo3 czy immo2 na immo3?
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez marcus415 » 27 stycznia 2013, 15:47

DzieX napisał(a):
marcus415 napisał(a):wiem tyle ze u mnie z immo3 na immo3 kontrolka tempomatu dziala


Immo3 na immo3 czy immo2 na immo3?

Tak jak napisalem i wszystko dziala bez zadnych dodatkowych operacji.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 27 stycznia 2013, 16:04

Napisałeś z immo3 na immo3 a ja sie przesiadłem z immo2 na immo3 dlatego pytam. Jeśli z immo3 na immo3 to nic dziwnego że działa...
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 27 stycznia 2013, 17:04

DzieX u mnie z immo2 na immo3 też działa. Testowałem na dwóch licznikach 1/2Fis i na obecnym z Fis i od początku świeci jak powinno.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 27 stycznia 2013, 17:39

A jaki masz rocznik auta? Najlepiej z miesiącem o ile znasz.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 27 stycznia 2013, 17:44

DzieX może Twój licznik (z Fis-em) coś pierdzieli.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 27 stycznia 2013, 17:51

DzieX napisał(a):A jaki masz rocznik auta? Najlepiej z miesiącem o ile znasz.
bodajże kwiecień 2001
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 27 stycznia 2013, 18:34

Martinus1985 napisał(a):To zmień na Aure 1 (kaseta) i RDS będziesz miał w liczniku.


Martinus1985, dlaczego kaseta.
Można założyć AuraCD.
Ja zamieniłem i RDS wyświetla.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 27 stycznia 2013, 18:44

robak26 napisał(a):
Martinus1985 napisał(a):To zmień na Aure 1 (kaseta) i RDS będziesz miał w liczniku.


Martinus1985, dlaczego kaseta.
Można założyć AuraCD.
Ja zamieniłem i RDS wyświetla.


Z tego co wiem to Aura CD rds w zegarach nie wyświetla. Ale osobiście nie sprawdzałem więc pewności nie mam.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 27 stycznia 2013, 19:04

No właśnie Aura CD wyświetla taką teraz mam, a miałem Aura CD "2" i ta nie wyświetla.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 27 stycznia 2013, 19:37

Znajomy podsunął mi jeszcze pomysł, że komputer silnika w TDi inaczej wysyła sygnał do zegarów niż benzyna.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cinek2004 » 27 stycznia 2013, 19:42

DzieX, zegary z benzyny dzialaja w TDi i na odwrot.
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cinek2004
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 15 stycznia 2013, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Golf IV

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 27 stycznia 2013, 19:49

Chyba że masz zły wsad (od TDI)
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 27 stycznia 2013, 20:00

cinek2004 napisał(a):DzieX, zegary z benzyny dzialaja w TDi i na odwrot.

Chodziło mi o sam sygnał z ECU. Może komp z benzyny nie wysyła takiego sygnału do licznika?

Wsad mam z 1J5 920 846 A.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 27 stycznia 2013, 21:24

Zdaje się, że ecu benzyniaków nie mają fabrycznie wiązki do tempomatu a tdi większość ma i tu może być różnica.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 28 stycznia 2013, 00:21

Mój tempomat jest fabryczny. Wszystkie V5 miały. Jest tu ktoś kto ma to zrobione w benzynie?
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez uciu_85 » 1 lutego 2013, 22:06

Mam juz wszystko gotowe do podlaczenia nowych zegarow z full fis, przelozylem juz w obudowe z A3 + ringi, zgrany wsad ze starych zegarow, nowy wsad od golfa IV, musze jeszcze zgrac oryginalny wsad z zegarow z fisem, i teraz pytanie. Co i jak nadpisac we wsadzie zeby wszystko gralo z immo i przebieg?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a2 ... 04ba7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/552 ... a5809.html
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 1 lutego 2013, 23:12

uciu_85, wal na priva do ludzi ,bo tu mod wszystko wyp....li.
Nie znam lepszego przewodnika jak to:
http://forum.vw-passat.pl/threads/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG?p=529825#post529825
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 7 lutego 2013, 19:03

Panowie mam pytanie do osób posiadających w swoich leonach liczniki 1/2 Fis lub Full Fis z passata B5, a o co chodzi, szukałem w swoim samochodzie poboru prądu rzędu O,41A i doszedłem iż taki pobór powoduje licznik z passata. Pierwsza myśl uszkodzony licznik Full Fis ale jak wielkie było moje zdziwienie gdy taka sama wartość pokazała się na kolejnych dwóch licznikach 1/2 Fis. Po wpięciu licznika orginalnego z leona pobór prądu jest rzędu 0,02 A. Nie wiem czy sprawdzał ktoś z was jaki jest pobór prądu u was po tej modyfikacji lub ma jakiś pomysł czemu jest on aż taki wysoki.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez marcus415 » 7 lutego 2013, 21:42

bledow napisał(a):szukałem w swoim samochodzie poboru prądu rzędu O,41A i doszedłem iż taki pobór powoduje licznik z passata.

A poczekales przy pomiarze na "uspienie" FISa?
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 7 lutego 2013, 22:27

Tak wszystko wygasło, nie bardzo jestem w stanie zrozumieć o co kaman :idea:
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez marcus415 » 8 lutego 2013, 16:26

Z ciekawosci sprawdzilem u siebie dzisiaj i na wlaczonym alarmie pobor przeskakuje z 0,03A na 0,04A, a na wylaczonym caly czas 0,03A. Posiadam full FIS.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 8 lutego 2013, 18:24

Sprawdziłem dziś jeszcze raz i ewidentnie robią mi to liczniki z Passka i nie ma znaczenia czy 1/2 czy cały Fis (pobór prądu 0,41A), na leonowym jest tak jak u Ciebie bez alarmu (0,02A). Spróbuję jeszcze wgrać orginalny wsad i zobaczę czy coś się zmienia. Posiada może ktoś pinologię niebieskiej wtyczki licznika gdyż muszę to znaleźć.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 11 lutego 2013, 23:12

Ja właśnie podpiąłem RDS. Wypiąłem pin 32 w kostce zielonej. Cholera wie od czego on jest - niby elsa podaje że sygnał konsumpcji paliwa ale to nie prawda bo mi to cały czas działa. Niezła zamota jest z tymi pinami. Sama elsa przyznaje, że pinologia może się różnić w zależności od kraju i wyposażenia. No i na forum podaliscie 10->32, 9->31, 8->30, ale mowa o pinach w kostce przy radiu - przy liczniku są to 5,8 i 10. No ale działa ładnie - szkoda że na kaseciaku bo mam aurę CD2 na co dzień :(
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cinek2004 » 12 lutego 2013, 00:09

DzieX napisał(a):pin 32 w kostce zielonej. Cholera wie od czego on jest
w zaleznosci od roku produkcji - spalanie, przesylanie danych z/do radia "Enable" lub niepodpiety
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cinek2004
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 15 stycznia 2013, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Golf IV

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 12 lutego 2013, 02:24

Biały/zielony - kolor przewodu który odchodzi od tego pinu.

Elsa podaje ten przewód idący z licznika do komputera silnika. Podają że przechodzi przez pomarańczową kostkę w podszybiu (T10/2) i wchodzi do T80/18. Sygnał spalania. Ciekawe tylko dlaczego wszystkie funkcje z tym związane działają poprawnie???
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cinek2004 » 12 lutego 2013, 22:54

DzieX napisał(a):Ciekawe tylko dlaczego wszystkie funkcje z tym związane działają poprawnie???
CAN
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cinek2004
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 15 stycznia 2013, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Golf IV

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 12 lutego 2013, 23:09

Tyle sie domyśliłem - nie rozumiem tylko po co oddzielny przewód wobec tego.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez cinek2004 » 13 lutego 2013, 12:31

Jesli zegary sa bez CAN, to wymagaja tego przewodu do wyswietlania spalania. W zegarach z CAN jest on do tego niepotrzebny, jedynie do wyswietlania RDS.
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cinek2004
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 15 stycznia 2013, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW Golf IV

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez uciu_85 » 25 lutego 2013, 18:13

Koledzy czy pomoże ktoś w przepisaniu wsadu z licznika Leona do wsadu z Golfa? Przekładam licznik z Passata i mam do niego 2 wsady z Golfa.
Moj licznik Leon: 1MO920901B
Licznik Passat to pełny FIS: 3BO920949A
Wsad Golf_1: 1JO920846GX
Wsad Golf_2: 1J5920946C
Mój Leon to Anglik i robię pod niego czyli wszystko w milach i na prędkościomierzu na godz. 12-tej mam 130 km/h (80 mil)
Jeśli ktoś może pomóc kontakt na PW lub e-mail: rave_50@o2.pl
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto
Zobacz Profil
uciu_85
Stella +
Stella +
 
Posty: 92
Dołączył(a): 26 października 2011, 20:51
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez kajohuta » 25 lutego 2013, 20:32

uciu_85 napisz do Axee lub do robak26 może ci pomogą :-D
Zobacz Profil
kajohuta
Sport
Sport
 
Posty: 275
Dołączył(a): 8 października 2012, 16:09
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 7 marca 2013, 16:31

Witam.
Pacjent to Leon Top Sport 1.9 TDi 2003r. z 6-cio biegową skrzynią.
Problem - naliczanie przejechanych kilometrów.
W Leonie oryginalnie licznik wyskalowany do 260km/h.
W Passatowskim również do 260km/h lecz wsad podmieniony z Golfa IV.
Nie mogę znaleźć info na temat ,która część wsadu z Leona jest za to odpowiedzialna.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez kicoro » 7 marca 2013, 20:13

zmień k-value
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 8 marca 2013, 09:47

Dzięki kicoro. Konkret.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 27 maja 2013, 20:22

Panowie mam problem ze swapem na MFA w Tolku.

Posiadam w Toledo 1M rocznik 2000 licznik W1M0 920 800 A z kwietnia 99r , zakupiłem licznik z MFA o oznaczeniu W1M0 920 820 A z września 99r

Przy swapie do Toledo nie da się zczytać z nowego licznika PIN, ponadto nie gaśnie kontrolka poduszek, nie ma komunikacji licznika z airbag. MenIB pisał że wystarczy przełożyć lcd z obrotomierza i tak zrobiliśmy, jednak jakiego wsadu poszukać aby wszystko działało? znalazłem tylko wsady z TDI ale z końcówkami 822 E, 821 lecz nie działają one z moim licznikiem. Być może jesteście w stanie mi pomóc rozwiązać ten problem?

Manetkę dokładałem ale instalacja już była, nic nie musiałem robić. Po podłączeniu licznika 820A MFA działa, po przełożeniu LCD do mojego. LCD się krzaczy. Poratuje ktoś wsadem? BTW Licznik 820 A był opisany jako licznik z Leona, czy tam jest inny opis pinów że nie da się zczytać epromu i nie gaśnie kontrolka poduszek? Liczniki produkowane zaledwie kilka miesięcy jeden po drugim.
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Lukk » 31 maja 2013, 10:51

Witam, poszukuję kogoś w okolicach Lublina lub całego województwa Lubelskiego kto ogarnia temat montażu full fis lub 1/2 fis w Leonie rok 2001 czyli immo2. Kontakt - pw

-- 31 maja 2013, o 11:51 --

Pytanie na szybko czy licznik o nr 3B0 920 949A podejdzie do Leona?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lukk
Signo
Signo
 
Posty: 199
Dołączył(a): 18 maja 2011, 07:01
Lokalizacja: Lublin
Auto: Audi A3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 2 czerwca 2013, 10:53

Swój problem rozwiązałem, wsad da się odczytać programem Vag eeprom programmer 1.19 i zwykłym kablem KKL!
Jakby ktoś miał podobny problem można śmiało pisać PW lub mail. Pozdro!
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez PiterEL » 2 czerwca 2013, 11:31

A wgrac tez sie da ? I masz zegary z immo 3?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 2 czerwca 2013, 20:17

IMMO2, da się wgrać wsad też.
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Ohapara » 3 czerwca 2013, 15:36

SIema, ktos mi pomoże zczytac wsad z mojego licznika i wgrac nowy, nie mam kabla VAG COm i szukam kogos z pomorskiego, pomozecie? :-)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ohapara
Sport
Sport
 
Posty: 541
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 21:19
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: STefan
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 3 czerwca 2013, 18:33

Kub sobie zwykły kabel Vag KKL i użyj programu Vag eeprom programmer, obsługa prosta. Kabel ci się przyda również do kasowania błędów. Jeśli nie wiesz jak odczytać wsad, służę pomocą na gg:5672044
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 5 czerwca 2013, 18:25

Panowie. Mój licznik w Leonie to : 1M0920821B  VDO V03 immo 2

Jaki kupić licznik z Passata Fis ? Aby to u mnie hulało ??

Proszę o pomoc
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 5 czerwca 2013, 18:32

Martinus1985 napisał(a):Jaki kupić licznik z Passata Fis ? Aby to u mnie hulało ??
jak najnowszy by nie było problemu z wyświetlaczem. Najnowszy jest z końcówką "9" ale najczęściej są z "6 i 7".
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez arknaw » 10 czerwca 2013, 09:47

Mam pytanie może nie bezpośrednio związane z tematem ale chyba tu uzyskam odpowiedz
W tym temacie znalazłem że zwykłem kablem kkl od viakena (USB) i programem vag eeprom programer uda mi się ściągnąć wsad z licznika. Po zainstalowaniu i ustawieniu w opcjach na USB i naciśnięciu read wyskakuje komunikat "wrong baudrate". Miał ktoś taki przypadek?
Zobacz Profil
arknaw
Stella +
Stella +
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, 08:23
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości