niestety domino znowu ten sam problem - co dla kogo oznacza dobry komfort a kogoś innego za miękko, bądź za twardo....
Dobrze panie gadasz...


Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
niestety domino znowu ten sam problem - co dla kogo oznacza dobry komfort a kogoś innego za miękko, bądź za twardo....
the_rahzel napisał(a):niestety domino znowu ten sam problem - co dla kogo oznacza dobry komfort a kogoś innego za miękko, bądź za twardo....
Dobrze panie gadasz...Miękko,twardo,buja,nie buja - jest to temat RZEKA
Temat rzeka, czyli co mam się nie odzywać ?
Komfort jako taki i jako takie trzymanie na zakrętach bedziesz miał tylko przy połączeniu serii top sporta amor +spręzyna . Zeby nie kupowac amorów w aso , kup je w intercarsie np , na zniżkę mozna je tam miec za jakies ok 1100dominik082 napisał(a):the_rahzel napisał(a):niestety domino znowu ten sam problem - co dla kogo oznacza dobry komfort a kogoś innego za miękko, bądź za twardo....
Dobrze panie gadasz...Miękko,twardo,buja,nie buja - jest to temat RZEKA
Temat rzeka, czyli co mam się nie odzywać ? Miałem Pro - System Eibach i było trzymanie na zakrętach, klejenie do asfaltu, teraz mam Ultra SN + sprężyny TS i różnica jest tylko w wysokości (stoi jak koza) i na boki troszkę mocniej buja, a w komforcie prawie żadnej, może jak się ułoży wszystko to będzie lepiej, lecz nadal nurtuje mnie pytanie, czy znajdę jakieś amorki, nie oryginalne z ASO, co dadzą mi więcej komfortu niż to, co miałem i mam. Nie szukam trzymania w zakrętach i klejenia do asfaltu, tylko dobrego wybierania dziur i nierówności na oryginalnych sprężynach z TS.
the_rahzel napisał(a):A jak na ori zawszeniu z TS/FR jest za twardo,to zostaje ci zawieszenie od sporta lub jeszcze wyżej..
Penny1 napisał(a):Zeby nie kupowac amorów w aso , kup je w intercarsie np , na zniżkę mozna je tam miec za jakies ok 1100
dominik082 napisał(a):awsze myślałem że ori amorki można dostać tylko w aso
florek napisał(a):PaVLo, przód delikatnie jest wyżej jak tył.
dominik082, Kup sobie amorki B4 sport i będziesz zadowolony, to jest to samo co seria, wyjdzie tobie taniej jak 1100zł.
PaVLo napisał(a):chciałbym wiedzieć jak to by wyglądało na standardowych sprężynach.
HRABIA napisał(a): Ja zakładałem poduchy i wszystko lemfordera, jeśli gumy są dziadowskie i ubite bądź szybko się ubiją, to też ma spory wpływ na komfort, w porównaniu z poprzednimi które miałem np przy wjeździe na 2cm próg do garażu spora różnica na + dla lemiego
ja w każdym bądź razie powrotu do serii sobie nie wyobrażam, nawet kosztem kilu dramatycznych dróg przez które czasami trzeba będzie przejechać jakoś..
jaco napisał(a):nad pro-kotem ale podobno auto jeździ jak ping pong w połączenia z seryjnym amorem
PaVLo napisał(a):Będę wymieniał łożyska i poduszki na Lemforder
agin napisał(a):a proponowałem od razu
HRABIA napisał(a):Pavlo, i jeśli nie masz jeszcze, to pełna tuleja 27132-01 wahaczy od s3/cupry, niweluje bujniecie przy ruszaniu i natychmiastowa reakcja przy zapinaniu kolejnych biegówpolecam
Penny1 napisał(a):Na zdjęciu powyżej idealne na polskie drogi sportowe zawieszenie , no i niedrogie ! Takie mam zdanie po przejechaniu 2 tys km na takim zestawie . Po takim dystansie auto leciutko opadło w dół i jest w sam raz jesli chodzi o glebę .
PaVLo napisał(a):masz fabryczną plastikowa osłonę pod silnik ?
PaVLo napisał(a):Czy po wymianie zawieszenia na Eibach + Kyb U-Sr trzeba robić zbieżność ?
QQmonzter napisał(a):A jak inaczej wyobrażasz sobie założenie nowych odbojów i osłon bez wyjęcia amortyzatora?
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość