Pierwsze hamowanie i od razu niefajne zaskoczenie:

To co po tym hamowaniu wyszlo to prawdopodobnie kiepski AFR - trzeba to bedzie skontrolowac.
Druga sprawa to dowalone cisnienie, spójrzcie na momnt obr. 301Nm

Trzecia sprawa to bardzo wysoka temperatura w dolocie. Intercooler nie wyrabia. Na przyszly sezon musi byc FMIC.
I kwestia ostatnia - Marek stwierdzil ze krzwa przeplywki nie przebiega jak powinna. Zrobil co sie na ta chwile dalo i przeczyscil ja dokladnie. Po tym zabiegu wyszlo juz zadawalajace mnie chwilowo:

To co wyszlo na pierwszym wykresie potwierdza moje odczucia ze autko troszke ostatnio oslablo (wyniki z G-Techa).
Tak wiec w najblizszej przyszlosci kilk wydatków sie szykuje ale po tym wszystkim powinno spokojnie peknac 200PS
Ogromne podziekowania dla Marka i Krzyska za poswiecony czas i rady oraz dla MarioQ za pomoc logistyczna i wsparcie duchowe