Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez F_R » 3 maja 2013, 08:27

Modyfikacje:
-Turbo GT2256v
- przelot 2,75 cala
-wydajniejszy intercooler

Słaba seria wyhamowana na wiekszym Turbo a seryjnym programie.
Głównie zależało mi na wysokim momencie nawet kosztem KM.
Efekt zadowalający, na 2 biegu możemy zapomniec o trakcji na feldze 19 cali :)


http://imageshack.us/a/img580/372/leonracerent.png

Co myślicie?
Zobacz Profil
F_R
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 marca 2013, 21:49
Auto: LEON

Reklama

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez Kołek » 3 maja 2013, 08:30

jakie masz sprzęgło?
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez F_R » 3 maja 2013, 08:35

Seria. Jak skleji jest ok ale przy szybkiej zmienie biegow czuc lekki uslizc. Jak padnie wymienie na cos lepszego.
Zobacz Profil
F_R
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 marca 2013, 21:49
Auto: LEON

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez Klikoś » 3 maja 2013, 08:58

Przebieg momentu dramat. W jakim celu jest ta górka?
F_R napisał(a):Głównie zależało mi na wysokim momencie nawet kosztem KM.
Efekt zadowalający

Zobaczymy na jak długo...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez dzierlak » 3 maja 2013, 09:04

fakt, dramatyczne te kreski
Powered by Master's Tuning
seria : 175KM / 365Nm
virus : 199KM / 407Nm
Zobacz Profil
dzierlak
Stella +
Stella +
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 sierpnia 2012, 16:43
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: Leon FR ARL +
Silnik: ARL 1.9

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez F_R » 3 maja 2013, 09:07

Przebieg momentu dramat. W jakim celu jest ta górka?[quote="Klikoś"]

Mozesz rozwinac? z tego co widzialem na kazdym wykresie jest ,,górka'' .
Zobacz Profil
F_R
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 marca 2013, 21:49
Auto: LEON

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez Gonzus_1989 » 3 maja 2013, 09:57

sprzęgło wymieniał jak najszybciej przy takim momencie kwestia kilku tygodni i adios ...a co do trakcji to u siebie mam 415nm i o dwójce również mogę zapomnieć ...także względnie bym rzekł że nie uzyskasz w 100% tych NM na jedną oś . pozdro
Mazda 323c 1.3 75Km
Mazda Mx-3 1.6 90Km
SEAT LEON ARL + 1.9tdi 186Km/412nm
SEAT LEON ARL + 1.9tdi GTB22 2xxKm/4xxnm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gonzus_1989
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 28 sierpnia 2012, 13:03
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon ARL +

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez GruchaARL » 3 maja 2013, 10:11

F_R napisał(a):Mozesz rozwinac? z tego co widzialem na kazdym wykresie jest ,,górka'' .


Na każdym wykresie jest górka, ale nie himalaje. Nie wspomnę już o wykresie Jacka Toporka który na tej turbosprężarce, którą od niego odkupiłeś miał płaski moment 450NM. Max moment był przy prawie 3000obr, moc max przy 4200obr.

U ciebie moment który produkuje silnik jest sztuczny, wynika albo z bezsensownego zalania silnika paliwem z dołu, albo jest to efekt rozpędzania się turbosprężarki właśnie na tego typu hamowni, co powoduje przeładowanie na turbinie i auto wtedy produkuje sztuczny moment którego to auto nawet nie utrzymuje.
Najważniejsza rzecz to ta gdzie linie strat zbiegają się na samym końcu. To auto nie ma tej mocy przy 4900obr, jest to ściema. Wyhamuj auto tak żeby linia strat na kołach przy 4900obr była tak gładka jak na serii wtedy będziesz widział, że auto nie ma tej mocy którą masz podaną na wykresie. W opcjach hamowni jest taki specjalny klawisz na klawiaturze który służy do korygowania linii strat i u Ciebie ktoś ewidentnie dodał sobie kilka koni :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez sagon » 3 maja 2013, 10:24

Nie wiem,nad czym się tutaj rozpisujecie.
Pomiar/y z takich hamowni można o kant du...y robić.Dziwię się tym wszystkim,którzy rozpisują się nad przebiegiem krzywej momentu z inercji v-techu :D.
Widać,jak dobrze ogarniają temat.Wartości strat,ich różnice na tych hamowniach,to wręcz już tradycja.
Osobiście nawet za dopłatą nie pojechałbym na inercję,zwłaszcza v-techu.No chyba,że chciałbym błysnąć kosmicznym niutonem :mrgreen: .

Dokonaj pomiaru na obciążeniówce,to zobaczysz,ile po drodze zgubisz tych niutków.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez GruchaARL » 3 maja 2013, 10:32

Mateusz to masz wykres Jacka na tej turbosprężarce. Sam zobacz, zobacz na linię strat na kołach "ta zielona" przemyśl sprawę i sam dojdziesz do wniosku ze coś jest nie tak. Druga rzecz, zauważyłem jeszcze uskok w linii strat na wykresie przy 2200obr, tak tez być nie powinno. Linie strat mają się pokrywać nawet jeżeli auto jest odpięte i zapięte ponownie na rolkach
Obrazek

-- 3 maja 2013, o 11:32 --

sagon napisał(a):Osobiście nawet za dopłatą nie pojechałbym na inercję,zwłaszcza v-techu.No chyba,że chciałbym błysnąć kosmicznym niutonem :mrgreen: .


Sagon, kolega z Leona podobno za hamownię i strojenie auta zapłacił 700zł tak słyszałem, także biorąc to pod uwagę nie jest źle :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez Klikoś » 3 maja 2013, 11:33

700zł psu w dupę. Jedź do kogoś kto ogarnia robotę, bo to zwykłe partactwo. Dawno nie widziałem takiego beznadziejnego wykresu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez F_R » 3 maja 2013, 13:10

Liczby liczbami ale auto i tak bardzo fajnie jezdzi i to mi wystarcza.
Dzieki za opnie szczgólnie te uzasadnione bo z nich przynajmniej sie czegos dowiedzialem. Pozdro
Zobacz Profil
F_R
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 marca 2013, 21:49
Auto: LEON

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez sagon » 3 maja 2013, 13:21

Nie ma sensu w ogóle brać pod uwagę tego wykresu z inercji,bo na obciążeniowej wyjdzie zupełnie inaczej.Sam soft nie musi być tragedią,pomiar jest nią na bank.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez marcino89 » 4 maja 2013, 00:26

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcino89
Sport
Sport
 
Posty: 202
Dołączył(a): 31 grudnia 2011, 14:57
Lokalizacja: PKA
Auto: Leon TS

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL by RaceRent 225km 485 nm

Postprzez sebastianss1 » 4 maja 2013, 12:37

jak to auto to. Jak nie wiesz to nie pisz że cupra pali po programie pali 20 litrów. Ludzie nasłuchaja sie takich bzdur i potem to samo gadaja . Mi pali jak żona jezdzi 9l a mam 266km i 419nm .Jedynie jak stane na kreske i zaczne butować na 1/4 to pali przy starcie 22litry .Jak jade na banie do 200 to pali 10.5 litra wiec to nie jest tragedia
sebek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebastianss1
TopSport
TopSport
 
Posty: 1256
Dołączył(a): 18 marca 2012, 16:25
Auto: 1.1
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości