Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez kajohuta » 2 stycznia 2014, 22:00

Arek84 obudowa jest inna od golfa IV i bory :( nie tylko obudowa pasuje od a3 ale też od pierwszej wersji toledo, leon z dwoma przyciskami tylko trzeba wyciąć środek na fisa
Zobacz Profil
kajohuta
Sport
Sport
 
Posty: 275
Dołączył(a): 8 października 2012, 16:09
Auto: seat leon

Reklama

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 3 stycznia 2014, 00:21

No tak czyli żeby golfowe zegary pasowały do takiej obudowy wypadało by zmienić tarcze przynajmniej te od paliwa i temperatury bo takie owale czy jak je nazwać z golfa kiepsko będą pasować w koła a3/leon.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 3 stycznia 2014, 08:16

Aby to wyglądało i było jak najbardziej "fabryczne" to tylko obudowa od A3 ringi też można zaadoptować od FLa tylko troszkę chęci super glue i "będzie Pan zadowolony" :-D .
Jak kolega Arek84 napisał całe od passata podejdą ale niestety trzeba ciąć deskę :-( .
lukash25 te które chcesz kupić (golf) daj sobie spokój troche takie nie załadne i cena z kosmosu. Żeby był efekt pakuj do żelaza od passka fl i jest bajer.
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 3 stycznia 2014, 11:17

Wie ktoś dokładnie jakie parametry powinny mieć diody w kolorze białym aby miały jasność porównywalną z oryginalnymi które są zamontowane w Passacie B5FL?.
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Odp: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 3 stycznia 2014, 17:02

Z tego co pamiętam to diody białe oryginalne maja ok. 200 lm ale z tego co szukałem to bedziesz miał ciezko cokolwiek znaleźć w zbliżonej jasności, ja nie znalazłem.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 3 stycznia 2014, 17:23

ciagus napisał(a):Wie ktoś dokładnie jakie parametry powinny mieć diody w kolorze białym aby miały jasność porównywalną z oryginalnymi które są zamontowane w Passacie B5FL?.


Poliftowy b5 ma niebieskie diody, białe ma audi i żeby były identyczne trzeba przekładać z licznika audi.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez black-dimon » 3 stycznia 2014, 20:24

Pod jakie piny trzeba się wpiąć na wymontowanym zegarze aby odpalić podświeltenie zegarów?
Mam na stole zegar z A3 i czekam na passata FL ( pełny fis ), w którym ma być białe podświetlenie.
Zobacz Profil
black-dimon
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 kwietnia 2013, 10:59
Auto: leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 3 stycznia 2014, 22:59

black-dimon napisał(a):Pod jakie piny trzeba się wpiąć na wymontowanym zegarze aby odpalić podświeltenie zegarów?
Mam na stole zegar z A3 i czekam na passata FL ( pełny fis ), w którym ma być białe podświetlenie.

Zerknij pod linkiem:http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/

bledow dzięki za info.Już od jakiegoś czasu szukam odpowiednich diód i pod względem gabarytów nie ma problemu, tylko jest spory rozrzut pod względem jasności.BTW 200lm to bardzo dużo, może chciałeś powiedzieć 200mcd?
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 3 stycznia 2014, 23:24

ciagus napisał(a):może chciałeś powiedzieć 200mcd?

pewnie o to mi chodziło :-P . Większość diód 3528 dostępnych na rynku zaczyna się od 1200 mcd.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 3 stycznia 2014, 23:36

bledow napisał(a):pewnie o to mi chodziło :-P . Większość diód 3528 dostępnych na rynku zaczyna się od 1200 mcd.

Dokładnie, ewentualnie pozostaje kwestia dobrania odpowiedniego rezystora aby "przyciemnić" białe ledy.
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 3 stycznia 2014, 23:51

lepiej szukać oryginalnego z jakiegoś licznika z białym podświetleniem i przelutować, co oryginał to oryginał :-P
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez damiab » 4 stycznia 2014, 22:39

Witam! Założyłem do siebie licznik z passata b5 fl z full fisa z fsadem 1j5920846c i mam problem z wskaźnikiem paliwa oraz ze wskaźnikiem temperatury( jak wszyscy wiedzą ani nigdy nie osiąga zera ani nigdy nie osiąga full z uwagi na inną skalę) co trzeba zmienic we wsadzie aby było ok? z góry dziękuję za odpowiedź.
pozdrawiam damiab
Zobacz Profil
damiab
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15 grudnia 2013, 23:06
Auto: Leon 1m
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez black-dimon » 9 stycznia 2014, 23:09

Czy do zegara passat b5 fl będą pasować wskazówki od leona?
Te najbardziej mi się podobają, a nie chcę kupować niepotrzebnie.

PS. Może ktoś ma do sprzedania? ( jeśli pasują )

-- 10 stycznia 2014, 00:09 --

Jeszcze jedno pytanie:
ma ktoś dostęp do nazwy koloru ( srebrna część- pasek ) tarczy golf sport edition?

Obrazek
Zobacz Profil
black-dimon
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 kwietnia 2013, 10:59
Auto: leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 15 stycznia 2014, 23:08

Panowie ma ktoś zamontowane zegary Fis .849A do Leona z immo 2 ??
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez black-dimon » 17 stycznia 2014, 20:07

Może mi ktoś podać jaka jest średnica wewnętrzna ringów ( ta część która dolega do tarczy ) VDO passat b5fl?
Potrzebuję ten wymiar, a zegary z ringami mam w pracy, a do poniedziałku nie mogę czekać.
Zobacz Profil
black-dimon
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 kwietnia 2013, 10:59
Auto: leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Slavek24 » 18 stycznia 2014, 07:58

Heh akurat obudowa z zegarów b5 leży u mnie na biurku :wink: - 10,4 cm - tak mi przynajmniej wyszło suwmiarką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Slavek24
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, 19:36
Lokalizacja: KLI
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASZ 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez black-dimon » 18 stycznia 2014, 13:05

THX.
Mierzyłeś otwór czy ten srebrny ring taki jak na zdjęciu 4 posty wyżej?
Zobacz Profil
black-dimon
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 kwietnia 2013, 10:59
Auto: leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Slavek24 » 18 stycznia 2014, 16:11

Tak jak pisałeś średnice wewnętrzna pierścienia w miejscu w którym dolega do tarczy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Slavek24
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, 19:36
Lokalizacja: KLI
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASZ 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez black-dimon » 18 stycznia 2014, 19:12

Slavek24 napisał(a):Tak jak pisałeś średnice wewnętrzna pierścienia w miejscu w którym dolega do tarczy


OK wielkie dzieki. :brawo:
Zobacz Profil
black-dimon
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 kwietnia 2013, 10:59
Auto: leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Kamil 2605 » 24 stycznia 2014, 17:51

Witam panowie przeszukałem już cały internet i nie znalazłem. Jak ktoś ma to niech podrzuci wsad z golfa 1/2 fis sport edition benzyna
Z tego co mi wiadomo to potrzebuję wsad z licznika 1J5 920 826 A oraz 1J5 920 826
Zobacz Profil
Kamil 2605
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 kwietnia 2013, 18:36
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Nek » 25 stycznia 2014, 00:11

Witam poszukuje wsadu z golfa do pelnego fisa 1J0 919 845 C lub 1J5 919 845 C
lub ewentualnie do pol fisa 1J0 919 881 F
Zobacz Profil
Nek
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 stycznia 2014, 19:49
Lokalizacja: Legnica
Auto: Toledo II
Silnik: ALH 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 25 stycznia 2014, 10:49

Nek, ty szukasz tego wsadu do licznika do toledo II ? Jaki masz ten licznik do zaadoptowania ? Mam wsad 845C ale do licznika z cannem czyli 1J5 920 845 C
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Nek » 25 stycznia 2014, 13:56

Tak szukam wsadu do toledo ii jest to 99 r modelowo niby 00r i chyba nie ma on Cana. Moge miec licznik z pelnym fisem lub 1/2 fis tylko nie wiem czy do tego roku podejdzie caly fis.
Zobacz Profil
Nek
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 stycznia 2014, 19:49
Lokalizacja: Legnica
Auto: Toledo II
Silnik: ALH 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 25 stycznia 2014, 16:15

Kamil 2605 napisał(a):Witam panowie przeszukałem już cały internet i nie znalazłem. Jak ktoś ma to niech podrzuci wsad z golfa 1/2 fis sport edition benzyna
Z tego co mi wiadomo to potrzebuję wsad z licznika 1J5 920 826 A oraz 1J5 920 826

Mam wsad licznika 1J5 920 826 A, także jak co to mogę się podzielić.Wsad jest na moim chomiku w folderze prywatne http://chomikuj.pl/luki27/Prywatne hasło 022.
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Kamil 2605 » 26 stycznia 2014, 11:40

Wielkie dzięki za wsad. Mam jeszcze jedno pytanie czy orientuje się ktoś które linijki odpowiadają za immo ? We wsadzie z leona i z golfa ? Bo chce je po prostu podmienić żebym nie musiał robić kodowania. No chyba że źle myślę to mnie poprawcie.
Zobacz Profil
Kamil 2605
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 kwietnia 2013, 18:36
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 26 stycznia 2014, 16:03

Kamil 2605 napisał(a):Wielkie dzięki za wsad. Mam jeszcze jedno pytanie czy orientuje się ktoś które linijki odpowiadają za immo ? We wsadzie z leona i z golfa ? Bo chce je po prostu podmienić żebym nie musiał robić kodowania. No chyba że źle myślę to mnie poprawcie.


Jeśli masz u siebie immo 2 to nawet po przepisaniu i tak trzeba kodowac.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Kamil 2605 » 26 stycznia 2014, 16:15

Ja mam z roku 2004 więc mam immo 3. Z tego co mi wiadomo to liczniki z passata po 2000r mają immo 3 więc robie przekładkę z immo 3 na immo 3
Zobacz Profil
Kamil 2605
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 kwietnia 2013, 18:36
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Martinus1985 » 26 stycznia 2014, 16:23

To po przepisaniu powinno hulać ale różnie bywa.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Kamil 2605 » 26 stycznia 2014, 17:23

Czy może mi toś użyczyć wsad z licznika oryginalnego i już przerobiony wsad z golfa? potrzebuję wyciągnąć z wsadu w którym miejscu jest schowany kod immo w oryginalnym liczniku.
Zobacz Profil
Kamil 2605
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 kwietnia 2013, 18:36
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 26 stycznia 2014, 17:48

Jak przepiszesz to już nie kodujesz.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 26 stycznia 2014, 22:19

robak26 napisał(a):Jak przepiszesz to już nie kodujesz
jeżeli masz immo 2 to musisz kodować.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Kamil 2605 » 26 stycznia 2014, 22:23

No właśnie tylko teraz kwestia taka że chcę ustalić co dokładnie przepisać żeby to wszystko działało. Mam immo3 w starych i nowych zegarach.
Zobacz Profil
Kamil 2605
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 kwietnia 2013, 18:36
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 26 stycznia 2014, 22:28

Kamil 2605, tu masz najlepszą lekturę które miejsca przepisać http://forum.vw-passat.pl/threads/52106 ... t-3B-i-3BG
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez arknaw » 26 stycznia 2014, 22:31

http://www.speedyshare.com/hxCFP/diagnozowanie-wsadu.exe
Tu kolego masz program ściągnięty z forum Passata. Przy jego pomocy możesz "rozszyfrować" gdzie znajdują się dane do "przekładki"
Zobacz Profil
arknaw
Stella +
Stella +
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, 08:23
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Kamil 2605 » 27 stycznia 2014, 10:48

Rewelacja dzisiaj wieczorem usiądę i spróbuje pomęczyć się z tymi wsadami.
Ma ktoś na zbyciu tarcze z passata b5fl z obrotów bo kupiłem okazyjnie europejczyka ale disla
Potrzebuję skalę do 7,5 tys.
Zobacz Profil
Kamil 2605
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23 kwietnia 2013, 18:36
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Leon
Silnik: APG 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez arknaw » 27 stycznia 2014, 11:32

To jeszcze pamiętaj że kontrolka świec żarowych chyba nie występuje w benzynie a w zamian za nią jest check engine. Nie chce cie wprowadzać w błąd, ale nie wiem czy to będzie działało tak jak powinno. no i trzeba zmienić linie odpowiedzialne za wskazania obrotomierza lub cały wsad od benzyny
Zobacz Profil
arknaw
Stella +
Stella +
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, 08:23
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez DzieX » 27 stycznia 2014, 12:25

Występują obie.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 28 stycznia 2014, 18:13

Musze poszukać bo gdzieś miałem tarcze od PB
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 30 stycznia 2014, 12:31

Na próbę podłączyłem licznik z już przerobionym podświetleniem i wgrałem przerobiony wsad.Uruchomiłem silnik i jest mały problem bo świeci kontrolka od zużytych klocków i wyświetlacz od małego fisa nic nie pokazuje.Manetki jeszcze nie wymieniłem ale myślę że i bez niej powinien coś pokazywać :?:
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez arknaw » 30 stycznia 2014, 13:05

tak powinno też działać bez manetki. Wygląda na nieodpowiedni wsad.
Zobacz Profil
arknaw
Stella +
Stella +
 
Posty: 81
Dołączył(a): 31 grudnia 2012, 08:23
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 30 stycznia 2014, 14:11

ciagus, żeby nie świeciła Ci kontrolka od okładzin zmień kodowanie licznika na takie jak miałeś. Prawdopodobnie nie masz czujnika okładzin.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez ciagus » 30 stycznia 2014, 23:05

Spróbuję pokombinować jeszcze z innym wsadem.Pospisywałem jakie miałem kodowanie poszczególnych komponentów w starym liczniku także będę działał w tym kierunku.
"Nie myli się tylko ten, kto nie robi nic" Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ciagus
Signo
Signo
 
Posty: 141
Dołączył(a): 30 października 2011, 20:18
Lokalizacja: Słoneczna Kalifornia
Auto: Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Nek » 31 stycznia 2014, 22:22

a tak propo modyfikacji zegarów próbował ktoś z was zrobić tak żeby był test wskaźników przy włączaniu zapłonu ? tzn żeby przy włączeniu zapłonu wskaźniki szły do końca i wracały na swoje miejsce ;)
Zobacz Profil
Nek
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 stycznia 2014, 19:49
Lokalizacja: Legnica
Auto: Toledo II
Silnik: ALH 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez agrala » 1 lutego 2014, 01:59

Jak zrobisz to dostaniesz nobla :)
Zobacz Profil
agrala
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 21 marca 2012, 13:53
Auto: Ibiza

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 1 lutego 2014, 10:09

agrala napisał(a):Jak zrobisz to dostaniesz nobla :)
To muszę Cię kolego zaskoczyć bo już dawno ktoś zrobił dodatkowy moduł do tych liczników i jest w nich "open ceremony". Także Noble już rozdane :mrgreen: :mrgreen:
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez agrala » 1 lutego 2014, 15:11

Masz jakiś link do tego?
Nie chodzi mi jak jest zrobione tylko jak to wygląda.
W zaleznosci od licznikow można zauwazyc ze przy teście licznika raz mamy test wszystkich wskaznikow analogowych jednoczensie a raz każdego z osobna.
Zobacz Profil
agrala
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 21 marca 2012, 13:53
Auto: Ibiza

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Nek » 1 lutego 2014, 23:03

Zobacz Profil
Nek
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 stycznia 2014, 19:49
Lokalizacja: Legnica
Auto: Toledo II
Silnik: ALH 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 1 lutego 2014, 23:29

W Volvo to porażka latem.
W zimie to jeszcze, bo świece grzeją. Hi,hi...
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Nek » 1 lutego 2014, 23:43

Ciekawie to wygląda po prostu ;)
Mam pytanie chce podpiąć do swojego fisa rds tylko niestety na 32 pinie mam kabel odpowiadający za spalanie, idzie to jakoś obejść ?
Zobacz Profil
Nek
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 stycznia 2014, 19:49
Lokalizacja: Legnica
Auto: Toledo II
Silnik: ALH 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 2 lutego 2014, 06:32

agrala napisał(a):Masz jakiś link do tego?
tu masz przykład tego na liczniku skody http://www.youtube.com/watch?v=Z_7XQJXYsoA
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron