Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
chlodzenie owszem, ale smarowana jest olejem ...Skulek napisał(a):Hmm... A myślałem że w 1.4 i niżej chłodzenie turbiny jest płynem chłodzącym...
wodzik napisał(a):Jak ten system jest to fajnie, byloby to pierwsze rozwiazanie na rynku...ale czemu sie nikt z grupy VAG oficjalnie nie chwali?
chlodzenie wodne ma zabezpieczyc turbine przed spalinami
W celu uniknięcia koksowania oleju na wałku turbiny w turbosprężarce, dodatkowa pompa układu
chłodzenia zapewnia po wyłączeniu gorącego silnika o przedłużoną do 15 minut cyrkulację płynu
chłodzącego.
a w benzynie turbo potrafi *świecić*
maison napisał(a):A czy można wyłączyć to ustrojstwo po odpaleniu auta, tak żeby nam nie wyłączało go, tak jaj np w Audi jednym przyciskiem?
miroA3 napisał(a):Na pewno bedzie taka mozliwosc calkowitego dezaktywowania tego VAG-iem
opis w przygotowaniu, warto zagladac na :
http://www.stemei.de/pages/coding/seat- ... vieren.php
tak jak ma to miejsce w a4 8k czy a3 8v
Albo przycisk na konsoli środkowej po każdym uruchomieniu samochodu.opst napisał(a):z tego co wyczytałem na innym forum, na tę chwilę są dwie możliwości
albo zmiana parametrów startowych (przestawienie temperatury minimalnej dla aktywacji S/S na poziom abstrakcyjny (z -50C na 50C)
albo "wtyczka" jakiejś angielskiej firmy za ca 30GPB
rlukawski napisał(a):można kontrolować przy pomocy hamulca. Po zatrzymaniu wystarczy zmniejszyć nacisk na pedał i silnik się *nie wyłączy
Powrót do Leon 3 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości