
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
kubaa napisał(a):Wszystko zrobione w TuneFORCE, polecam profesjonalne podejscie:)
sagon napisał(a):Kolejni magicy,pierwszy wykres temperatura otoczenia 9 stopni,a temperatura w dolocie aż 35 stopni![]()
.
Na drugim wykresie o dziwo temperatura w dolocie jest już ok.Aż taka rozbieżność przy stałej zewnętrznej.
TuneFORCE napisał(a):p.s widzisz jaka moc wyszła po korekcie, a jaka przed korektą? 4KM!!!
IroN_87 napisał(a):Temperatura prawie identyczna więc w pierwszym pomiarze auto mogło mieć bliżej 160KM niż 170KM
TuneFORCE napisał(a):na moc normatywna patrzą tylko jacyś spuszczacze na forum
TuneFORCE napisał(a):chyba nikt nie jest idiotą, żeby specjalnie zawyżać temperaturę w dolocie dla wyższej mocy normatywnej
sagon napisał(a):z czasem się nauczysz prawidłowej obsługi stacji diagnostycznej.Bo tylko tutaj tkwił problem.
TuneFORCE napisał(a):Więc daruj sobie te głupkowate wywody...moc na silniku zawsze wyjdzie taka jak powinna
TuneFORCE napisał(a):chyba nikt nie jest idiotą, żeby specjalnie zawyżać temperaturę w dolocie dla wyższej mocy normatywnej zwłaszcza, że wykresy są wrzucane do sieci, gdzie każdy może je zweryfikować...
TuneFORCE napisał(a):a na moc normatywna patrzą tylko jacyś spuszczacze na forum, którzy się licytują o 2 konie mechaniczne...
TuneFORCE napisał(a):Napisałem, że przy pierwszym pomiarze temperatura była odczytana przez OBD za MAPa, a nie MAFa ale tak czy siak nie miało to jakiegoś dużego wpływu na wynik patrząc na moc na silniku...nie chodziło nam o jakiś mega wynik.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość