Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
opst napisał(a):Ergo piramidalną bzdurą jest pisanie, że gwarantem jest Dealer. Odpowiedzialność Dealera związana jest z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i jako taka nie podlega dyskusji
opst napisał(a):Troszkę chyba nie tak. VGP delikatnie mówiąc zajął miejsce Iberii w połowie 2013, ergo jeśli to co piszesz jest prawdą to dealerzy ci winni działać do połowy przyszłego roku
opst napisał(a):ad 3
Misiek3city napisał(a):2. Ta "nagła" likwidacja wielu mniejszych salonów/ dealerów Seata wcale nie jest żadną czystką VGP jak twierdzą niektórzy.
Wszyscy dealerzy Seata którzy wcześniej podpisali umowę dealerską z Iberia Motor Company od momentu wycofania się Iberii mieli 2 letni okres wypowiedzenia autoryzacji. W trakcie tych dwóch lat otrzymali nowe warunki które musieli spełnić by uzyskać autoryzację od VGP który przejął obowiązki Iberii. Większość z nich delikatnie mówiąc olała temat myśląc "jakoś to będzie" i z końcem listopada minął termin wypowiedzenia. Ci którzy nie spełnili warunków nie otrzymali nowej autoryzacji od VGP.
Misiek3city napisał(a):opst napisał(a):Ergo piramidalną bzdurą jest pisanie, że gwarantem jest Dealer. Odpowiedzialność Dealera związana jest z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i jako taka nie podlega dyskusji
Czyli jak? Piszę bzdury ale jednak nie piszę bzdur?
Misiek3city napisał(a):http://www.gf24.pl/15274/egzekucja-dealera-2 - polecam lekturę![]()
Misiek3city napisał(a):opst napisał(a):ad 3
Poza tym nie wchodzę już w dodatkowe kwestie sprzedaży konsumenckiej czy umowy sprzedaży między podmiotami gosp.
Misiek3city napisał(a):Podsumowując:
(...)
Tyle z mojej strony. Jeżeli masz ochotę na merytoryczną dyskusję zapraszam na priv
szczeslaw napisał(a):opst, a czy przypadkiem dealer, który sprzedał Ci samochód, nie jest jednym z tych, którzy stracili ostatnio autoryzację? Jeśli tak, to wynika z tego, że wielu z nas może mieć problem z gwarancją. Mam nadzieję, że się mylę, bo inaczej to chyba tylko pozew zbiorowy.
szczeslaw napisał(a):Najpierw piszesz coś takiego, a potem wklejasz link do artykułu, z którego jasno wynika, że to właśnie jest czystka. To jak to jest?
Dealerzy dostali warunki, których nie mogli spełnić i cały czas rzucano im kłody pod nogi, co wynika jasno z artykułu. We Wrocławiu Terra np. dostała warunek, że ma się przenieść na północ miasta, bo tak. Tzn. bo w miejsce Terry na południu będzie znajomek VGP, czyli Lellek. I nie ważne, że Terra miała istniejące lokum, a na północy musiałaby budować nowy budynek i wydać na to kupę kasy. Lellek za to nie ma budynku dla Seata i i tak budował go od nowa, to równie dobrze mógł to zrobić na północy. VGP doskonale wiedziało, że Terra tego warunku nie spełni.
Niestety wyszły szwabskie korzenie całej grupy, w sposobie załatwienia sprawy.
KAI napisał(a):A ja trochę z innej beczki, ale w temacie głównym.
Proszę o podanie namiarów na centrum obsługi klienta SEAT Polska.
Dlatego firma VGP nie jest stroną, ani gwarantem wobec klienta końcowego, – czyli Pana, który finalnie odbiera, a następnie użytkuje taki pojazd.
W związku z powyższym VGP nie może również wydać żadnego specjalnego zaświadczenia, potwierdzenia, ani innych tego typu dokumentów, które świadczyłyby o posiadaniu wydłużonej (4 letniej) gwarancji.
Szanowny Panie,
Sytuacja o której Pan wspomina miała miejsce 2013 roku kiedy główny importer marki SEAT Kulczyk-Tradex wycofał się z rynku polskiego i zastąpił go nowy importer Volkswagen Group Polska.
Wtedy główne zobowiązania gwarancje przejął nowy importer (który jest do tej pory).
Z poważaniem
Dariusz Juś
Centrum Informacji Klienta SEAT
opst napisał(a):wybacz, ale aż tak trudno znaleźć to na stronie ?
formularzyk jest.... a sens pisania do nich?
KAI napisał(a):Misiek3city dzięki. Szukałem na http://www.seat-auto.pl/ w mapie strony, ale nie znalazłem.
Prawdę mówiąc to dalej się nie domyślam gdzie to na tej stronie siedzi
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości