Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Raffal » 23 marca 2015, 11:28

caligator napisał(a):AP lepiej wybiera dziury niz seryjny zawias i seria+pro kity... Co do trwalosci to wypowiem sie jak natrzaskam pare km...

Wysłane z iPhone 7 Prototype build218

A jak z twardościa zawieszenia w porównaniu do ori cupry?
Zobacz Profil
Raffal
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 maja 2013, 13:37
Auto: Leon 1P Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez PBW14 » 23 marca 2015, 19:30

Proszę o szybką odpowiedź. Jaka średnica amortyzatora przod do leon 2.0tdi
Zobacz Profil
PBW14
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 marca 2013, 21:08
Auto: seat leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bubolak » 23 marca 2015, 20:00

PBW14, napisałeś tą wiadomość 29 minut temu. Mniej czasu zajęło by Ci dotarcie do tej informacji. :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez wojtek1303 » 25 marca 2015, 22:15

Witam,
Koledzy mam pewien dylemat. Obecnie posiadam w swoim niedawno zakupionym Leonie 2.0 TDI BMM sprężyny obniżające HR (czerwone). Auto wygląda zacnie, prowadzi się ok, ale problem w tym że mega dużo latam po Polsce i niestety komfort jazdy na nierównych drogach pozostawia wiele do życzenia. Przymierzam się do wymiany sprężyn na seryjne od 2.0 TDI lub od FR. Teraz dylemat:
1. Jakie kupić sprężyny bo wiem, że są różne oznaczenia za pomocą kropek.
2. Jak się mają sprężyny od wersji FR? Czy pasują do 2.0 140KM? Jak z komfortem na sprężynach od FR?
Chętnie odkupię od kogoś komplet na przód i tył.
Obecnie samochód odbija się na nierównościach jak piłka :/

Pozdrawiam
Zobacz Profil
wojtek1303
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 lutego 2015, 20:56
Auto: Leon 2006
Silnik: BMM 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 25 marca 2015, 23:16

Sprężyny z FRa też do mega miękkich nie należą ale na pewno komfort będzie większy niż na HR. Pasować pasują...
Jakby co to mam taki komplecik na zbyciu. Będziesz zainteresowany to wal na pw :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bolek80 » 25 marca 2015, 23:26

Popieram i do tego seria amorki to kiepskie połączenie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez wojtek1303 » 25 marca 2015, 23:51

Tak wiem o tym doskonale ale kupiłem auto z takim zestawem, ma wirusa wgranego i ktoś po taniości chciał poprawić prowadzenia auta :/ To tak jakby założyć sobie zewnętrzny pakiet FR itp. do 1.6 :D

Czy amory i sprężyny z FR to będą pasowały do mojego BMM 2.0 TDI?
Czy amortyzacja się polepszy i auto przestanie się odbijać od nierówności o ile auto podniesie się do góry tak plus minus oczywiście?
Nie bardzo widzi mi się seryjne zawieszenie, bo jak widuje na ulicach Leony na seryjnym zawiasie z felgą 17 to mina rzednie widząc prześwit między oponą a nadkolem - tragedia :/

Pozdrawiam
Zobacz Profil
wojtek1303
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 lutego 2015, 20:56
Auto: Leon 2006
Silnik: BMM 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bolek80 » 25 marca 2015, 23:55

Fr obniża 7mm względem serii
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 26 marca 2015, 13:33

Ja zdecydowałem się w końcu na AP dziś dotarła paczka. Seryjny zawias to pomyłka. Podobne jest do betonu. Miałem wcześniej auto na gwincie i prowadziło się znacznie lepiej.
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Raffal » 27 marca 2015, 18:55

imbrykus napisał(a):Ja zdecydowałem się w końcu na AP dziś dotarła paczka. Seryjny zawias to pomyłka. Podobne jest do betonu. Miałem wcześniej auto na gwincie i prowadziło się znacznie lepiej.
Obrazek

Możesz podać jaki dokładnie typ? Na stronie AP znalazłem dwa zestawy dedykowane do cupry różniące się jedynie max naciskiem na os przednia, i nie bardzo wiem który wybrac.
Zobacz Profil
Raffal
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 maja 2013, 13:37
Auto: Leon 1P Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 30 marca 2015, 17:33

Prześlij tabliczkę z naciskami na oś do sprzedawcy. Jest pod maską. Wtedy będziesz miał pewność że dobry typ kupujesz.

-- 30 marca 2015, 17:33 --

AP po 10 km jazdy mogę tylko wypowiedzieć się co do komfortu - REWELACJA!
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sielu » 30 marca 2015, 21:32

Witam mam problem z zawieszeniem tylnim a mianowicie zamontowany gwint AP poliuretany i negatyw zrobiony z tylu lekki gwint jest opuszczony z tylu na maxa a mimo to auto nie chce wogole nizej zejsc 2.5 palca wchodzi moze mi ktos pomoc w czym leży problem. Pozdrawiam
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Tom-Tdi » 30 marca 2015, 22:29

imbrykus napisał(a):AP po 10 km jazdy mogę tylko wypowiedzieć się co do komfortu - REWELACJA!


chcesz powiedzieć, że jest bardziej komfortowo niż na ori zawiasie??
Masz jakieś odniesienie AP do innego zawiasu np. b8 + pro-kit itp.itd, ??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 30 marca 2015, 22:41

Jeśli chodzi o zawias FR to zdecydowanie
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 30 marca 2015, 22:43

Mam jak by co eibach pro kit nowy na sprzedaż w dobrej cenie. Miałem go założyć ale w końcu jest AP
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez TeddyBB » 31 marca 2015, 11:53

imbrykus wziąłeś kit czy same sprężyny? Podaj kod produktu ze strony proszę. Możesz zapodać fotkę auta już na tym zestawie?
Red line once a day keeps the carbon away.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
TeddyBB
Sport
Sport
 
Posty: 410
Dołączył(a): 16 listopada 2013, 19:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: 1P
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 31 marca 2015, 12:08

Ja mam cały gwint AP
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 31 marca 2015, 12:10

Auto jest na najwyższym możliwym setupie
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sielu » 31 marca 2015, 12:14

imbrykus napisał(a):Ja mam cały gwint AP
Obrazek

I u ciebie tył ładnie siedzi a u mnie niestety nie i nie wiem czego może być to przyczyna :-( muszę spróbować wymienić te poliuretany na ori może to jest przyczyna
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arekkaz » 31 marca 2015, 12:42

sielu napisał(a):muszę spróbować wymienić te poliuretany na ori może to jest przyczyna

coś więcej bo nie jestem w temacie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Arekkaz
Stella +
Stella +
 
Posty: 74
Dołączył(a): 30 sierpnia 2014, 18:38
Region: wielkopolskie
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 31 marca 2015, 13:19

Jak wlezę pod spód to zrobię zdjęcie jak to jest wszystko ułożone z tyłu.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez johny87 » 1 kwietnia 2015, 10:42

Witam.Czy ma ktoś eibach pro kit+zwykłe KYB? Przód mi ładnie siadł,ale tył jest sporo wyżej....
Zobacz Profil
johny87
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 września 2013, 10:02
Auto: seat leon
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bolek80 » 1 kwietnia 2015, 12:20

niestety tak będzie przy zwykłych KYB,może trochę siądzie ale nie licz na wiele
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez johny87 » 1 kwietnia 2015, 13:25

bolek80 napisał(a):niestety tak będzie przy zwykłych KYB,może trochę siądzie ale nie licz na wiele


Czyli jedyna opcja to włożyć np.koni i wtedy siądzie jak należy?
Zobacz Profil
johny87
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 września 2013, 10:02
Auto: seat leon
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez imbrykus » 1 kwietnia 2015, 15:13

Lub st lub bilistein B8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
imbrykus
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 8 marca 2014, 08:48
Auto: Leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez ptaszek123 » 6 kwietnia 2015, 18:34

koledzy potrzebuje waszej opinii w temacie zawiasu. obecnie mam amory seria + eibach pro kit (czyli niby -30/35 jakos tak). za niebawem trzeba będzie pomyslec nad wymiana amorow.
i teraz pojawia się dylemat: czy jakbym kupil amory od AP to jest szansa ze delikatnie nizej auto jeszcze usiądzie na tych springach i czy będzie to dobrze współgrało z tymi amorami?
użytkowanie auta na codzien na drogach o roznym profilu.
Zobacz Profil
ptaszek123
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17 lipca 2013, 19:00
Auto: Leon
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez winner4 » 7 kwietnia 2015, 23:25

Myślę, że zmieniając same amory nic nie ugrasz, bo konstrukcyjnie będą takie same jak seryjne - wnioskuję po opisie, że masz FRkę.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 437
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Region: małopolskie
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 8 kwietnia 2015, 17:13

Swieze amortyzatory raczej podniosa auto niz je opuszcza.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez ptaszek123 » 8 kwietnia 2015, 20:10

winner4 napisał(a):Myślę, że zmieniając same amory nic nie ugrasz, bo konstrukcyjnie będą takie same jak seryjne - wnioskuję po opisie, że masz FRkę.
nie nie mam FR, mam normalne amory + eibach pro kit springi

antoś napisał(a):Swieze amortyzatory raczej podniosa auto niz je opuszcza.

tyczy się to też amorków AP, które niby sa jako sportowe i nadaja się do sprężyn z obniżeniem do -60 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk[/quote]
Zobacz Profil
ptaszek123
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17 lipca 2013, 19:00
Auto: Leon
Silnik: BKD 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez winner4 » 11 kwietnia 2015, 14:29

Na logikę - co ma amortyzator do obniżenia? To sprężyna decyduje o tym jak wysoko stoi auto.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
winner4
Sport
Sport
 
Posty: 437
Dołączył(a): 30 grudnia 2012, 09:49
Lokalizacja: KLI
Region: małopolskie
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 13 kwietnia 2015, 19:55

B8 mimo, ze sa przeznaczone do aut obnizonych to podnosza samochod o okolo 1 cm wzgledem seryjnych amortyzatorow. Sa po prostu twarde, stad taki efekt. :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sielu » 13 kwietnia 2015, 21:13

Prosze o pomoc zawieszenie Ap gwint Leon 2.0 Tdi przód regulacja działa bez zarzutów tyl skrecony na maxa mimo to nie chce zejsc niżej niz 3 palce ktos wie o co moze chodzić jaki jest problem dodam żena eibachu sportline ten problem był taki sam :-(
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez johny87 » 14 kwietnia 2015, 09:22

U mnie na Pro Kit to samo :D Pokaż foto jak siedzi na max skręconym tyle
Zobacz Profil
johny87
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 września 2013, 10:02
Auto: seat leon
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez danielo434 » 14 kwietnia 2015, 12:11

Mam to samo... Wyciągnij śrubunki z tyłu. Ja tak zrobiłem i siedzi ;-)
Zobacz Profil
danielo434
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 marca 2014, 11:17
Auto: seat leon
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sielu » 14 kwietnia 2015, 13:34

danielo434 napisał(a):Mam to samo... Wyciągnij śrubunki z tyłu. Ja tak zrobiłem i siedzi ;-)

które wczoraj bawiłem się ze śrubkami ale to nic nie dało ruszałem te od pochylania
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 15 kwietnia 2015, 09:59

Srubki od pochylenie nie zmienia wysokosci zawieszenia. I nie wyciagaj ich:p

Chodzi o regulacje wysokosci gwintu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sielu » 15 kwietnia 2015, 10:11

antoś napisał(a):Srubki od pochylenie nie zmienia wysokosci zawieszenia. I nie wyciagaj ich:p

Chodzi o regulacje wysokosci gwintu.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Te już dawno wyciągnięte są i nic nie zmieniło :-9
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Braga » 15 kwietnia 2015, 16:20

Witam, rozgladam sie za alufelgami do Leona 1P, i wpadlem na takie (dla mnie) cacko http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-8-5x ... 53688.html , pytanko, czy wejda, czy moze inny rozmiar itd. Prosze o pomoc. Z gory dziekuje :)
Zobacz Profil
Braga
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwietnia 2015, 16:12
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: benzyna 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 15 kwietnia 2015, 16:33

Braga nie w tym dziale to raz dwa Dolaczyleś 19 min temu i nie poświęciłeś choć trochę aby poszukać odpowiedniego działu oraz odpowiedzi na swoje pytanie.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sebseat » 20 kwietnia 2015, 18:09

Witam wszystkich. Czy sprężyny z Leona P1 Cupra będą pasowały do Altea FR i czy FR-ka usiądzie na nich nieco? Z góry dzięki za pomoc :-D

-- 20 kwietnia 2015, 19:09 --

Nikt nic nie wie w tym temacie? Z tego co sprawdzałem to sprężyny niby będą pasowały. Na chłopski rozum Altea cięższa nieco od Leona czyli powinno coś zalec. Mam swoje oryginalne sprężyny i chce sprezentować je bratu który nabył niedawno FR-kę. Macie jakieś sugestie? A może modził już ktoś w tą stronę? Pozdrawiam :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez freeway » 24 kwietnia 2015, 13:35

witam. panowie mam pilne pytanie ile mm obniza zestaw FK :
Amortyzator przód: FKZZVW30
Amortyzator tył: FKZZVW30
sprężyna przod: FK 42VA
sprężyna tyl: FK42/FK42 HA
Zobacz Profil
freeway
Stella
Stella
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lipca 2013, 17:09
Auto: Leon I
Silnik: benzyna 1.8

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez siwy1982 » 8 maja 2015, 20:21

Panowie, pytanie troche nie w temacie dyskusji... pekla mi sprężyna z tyłu i niestety auto uziemione na pare dni bo trudno dostac oryginalne sprężyny,trzeba zamawiać... wg katalogów te spręzymy wychodziły tylko w Leonie 1P. Czy nie ma innej opcji na założenie czegoś z innego auta grupy VAG?? Chodzi mi oczywiście o serie.
Seat Leon 1P 1.9 TDI BLS 141KM@328NM by V-tech - był
Seat Leon 5F 2.0 TDI CRMB 184KM@414NM by Acme - jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy1982
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 18:28
Lokalizacja: Rybnik
Region: śląskie
Auto: Leon 5F
Silnik: CRMB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 10 maja 2015, 18:25

Fizycznie bedzie pasowalo z Golfa V, Octavii itp. tylko kwestia jak ciezki jest tyl Twojego samochodu. Mozesz zamowic dwie nowe sprezyny w ASO, albo zamowic w zamienniku w hurtowni (kager, vogtland itp)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez siwy1982 » 11 maja 2015, 22:11

Wybrałem sprężyny KYB RH6435, ale będą dopiero we wtorek :/
Szkoda ze nie ma zamiennikow z innych aut grupy VAG.
Seat Leon 1P 1.9 TDI BLS 141KM@328NM by V-tech - był
Seat Leon 5F 2.0 TDI CRMB 184KM@414NM by Acme - jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
siwy1982
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 7 sierpnia 2013, 18:28
Lokalizacja: Rybnik
Region: śląskie
Auto: Leon 5F
Silnik: CRMB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez charung » 30 maja 2015, 16:53

Cześć,

przeczytałem +/-10 stron w tym wątku, ale znalazłem odpowiedzi.

W moim Leonie (BXE) wylał się tylny amortyzator i chcę kupić jakieś porządne. Z przodu te co mam mają ~65% sprawności.

Polecacie Bilstein B6, ale w żadnym sklepie internetowym nie mogę znaleźć B6 pasującego do mojego modelu. Polecicie gdzie kupić i najlepiej konkretne oznaczenie modelu?

Chciałbym przy okazji wymienić 4 sprężyny na eibach pro kit - widzę, że są dwie wersje różniące się naciskiem na przednią oś - 1120 i 1022kg - które wybrać?
Zobacz Profil
charung
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 listopada 2014, 22:30
Auto: Leon
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 30 maja 2015, 16:58

Napisz do agina to ci zrobi dobra cenę.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez pampi » 30 maja 2015, 18:17

Na wlepce pod maską tam gdzie Vin masz obciążenie na obie osie. Amorów może nie być, bo w BXE masz cieńsze niż w standardzie 2.0tdi,tfsi...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 31 maja 2015, 12:11

Tylne cieńsze? :P Przednie owszem, ale tylko na wysokości mocowania do zwrotnicy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez pampi » 31 maja 2015, 14:13

Przednie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 31 maja 2015, 14:25

B6 są dostępne zarówno pod zwrotnice na 50 mm, jak i 55 mm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron