Wojtaz666 napisał(a):daniel28 napisał(a):W Maran wymienili mi wszystkie tylnie lampy bez problemu. Parowanie i pęknięcia.
OT Daniel, Ty to masz przygody z tym autem, Tobie chyba tylko buda została fabryczna, nie?
Obecnie czekam na skrzynie biegów



Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Wojtaz666 napisał(a):daniel28 napisał(a):W Maran wymienili mi wszystkie tylnie lampy bez problemu. Parowanie i pęknięcia.
OT Daniel, Ty to masz przygody z tym autem, Tobie chyba tylko buda została fabryczna, nie?
uirapuru napisał(a):panowie, u mnie ewidentnie nie jest to lekkie parowanie, raczej dość dużo wody i zmatowienie reflektora. domyślam się, że nieszczelność, pewnie po jakimś puknięciu (nie jestem pierwszym właścicielem). da rade to domowymi metodami jakoś poprawić?
maciek89 napisał(a):Reflektory mogłyby jednak dawać więcej światła i zdecydowanie brakuje funkcji skrętnej, ale nie ma dramatu.
astm napisał(a):lód wewnątrz reflektora to chyba coś nie tak.
michu napisał(a):Zobacz czy masz zatyczke gumowa od postojowe, mi jedna lampa bardziej parowala i dzisiaj właśnie zauważyliśmy że nie ma tej gumowej zaślepki
Don't be the same, be better.
lukin158803 napisał(a):Wymieniałem też górny panel nad głową gdzie włącza się oświetlenie i otwiera dach bo po wyłączeniu oświetlenia dioda mrugała.
kapishon napisał(a):Jestem po pierwszej wizycie na serwisie Seata w Auto Rud Rzeszów. Panowie z serwisu próbowali wywołać "usterkę" i udało im się. Stwierdzili że przyczyną mogą być pęknięcia na górnej krawędzi klosza, przy punktach mocujących klosz do "karoserii/zderzaka".
Wysłali zapytanie do importera czy spotkał się z taką usterką informując jednocześnie, że nie mogła powstać w wyniku mojej ingerencji (auto niedojechane, brak śladów ingerencji, brak śladów demontażu, itd).
Póki co dostali odpowiedź że takie pęknięcia mogą być skutkiem agresywnej chemii czyszczącej auto lub płynu do spryskiwacza, aczkolwiek zalecają dalszą weryfikację stąd jestem umówiony na drugą wizytę na czwartek 24 III.
Coś czuję przez "skarpetki" że będą chcieli mi wcisnąć kit że lampa pękła bo ponoć używam agresywnej chemii do mycia auta czy mocnego płynu do spryskiwacza. Dla mnie to ewidentnie bubel materiałowy.
Ciekaw jestem jakby tłumaczyli jakby łańcuch rozrządu pękł, zbyt agresywny olej do ślinika
Pożyjemy, zobaczymy. CDN.
B3N napisał(a):Ja bym szedł z nimi na wojne.
Idź do rzeczoznawcy niech ustali, czy to spowodowała jak to nazywają "chemia". Potem im przedstawisz papiery i maja Ci naprawić i co ważne zwrócić za rzeczoznawce. Albo niech wykażą jakie to środki agresywne miałyby zmienić strukturę owego plastiki.
W ch*ja lecą i tyle.
Mnie pękła tylnia lampa sama i potem wielu innym i też niby że to moja wina. Jak innym zaczęły pękać lampy same z siebie to już przestali wydziwiać.
To może też zgłoś się do Turbo Kamery?U mnie w lampie w środku mam owada
KAI napisał(a):I co Panowie, obejrzeliście swoje lampy LED?
Bo ja na prawym reflektorze też mam pęknięcie. Jedno, małe, na razie nic nie paruje - ale jest w górnej części.
Widać dopiero po otwarciu maski. Gdyby nie kolega kapishon to bym nie zauważył...
Pik napisał(a):każdym tak się działo w mniejszym lub większym stopniu. I nie ma to żadnego związku ze szczelnością reflektora.
kapishon napisał(a):
Lewa też zaczyna pękać, choć póki co jest tylko jedno pęknięcie.
Byłem dziś u rzeczoznawcy, dostałem opinie. Wniosek końcowy biegłego rzeczoznawcy jest następujący:
"Na podstawie przeprowadzonych oględzin i pomiarów nadwozia bezwypadkowego stwierdzono, że bezpośrednią przyczyną pękania obudowy w okolicach mocowania reflektorów są powstające naprężenia spowodowane wadami produkcyjnymi tj. materiałowo - konstrukcyjnymi.
B3N napisał(a):kapishon napisał(a):
Lewa też zaczyna pękać, choć póki co jest tylko jedno pęknięcie.
Byłem dziś u rzeczoznawcy, dostałem opinie. Wniosek końcowy biegłego rzeczoznawcy jest następujący:
"Na podstawie przeprowadzonych oględzin i pomiarów nadwozia bezwypadkowego stwierdzono, że bezpośrednią przyczyną pękania obudowy w okolicach mocowania reflektorów są powstające naprężenia spowodowane wadami produkcyjnymi tj. materiałowo - konstrukcyjnymi.
Mam takie pytanie techniczne. Często otwierasz maskę? I jak ją zamykasz to dociskasz, czy zrzucasz? Zacząłem się nad tym zastanawiać, czy maska nie wali za mocno po reflektorach:)
Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości