Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez joker2613 » 1 stycznia 2016, 19:02

Mam pytanie kto by ogarnął temat licznika z passata do toledo w świętokrzyskim ?
Lub nie bardzo daleko od buska ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
joker2613
Stella +
Stella +
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 lutego 2010, 20:21
Lokalizacja: BUSKO
Auto: SEAT TOLEDO
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez renegat207 » 12 stycznia 2016, 21:23

Witam wszystkich. Ostatnio z kolegą próbowaliśmy zaadoptować licznik z Audi A 3 polift 2002 r. VDO pełen FIS do Leona ASV 2002 r. Obydwa to immo 3.
Próba się udała lecz nie do końca bo zabrakło sygn. odnośnie airbaga i abs. Licznik po wcześniejszym przepięciu pinów pod audi przyjął vin i auto odpaliło. Obrotomierz i prędkościomierz działał. Temp. zewnętrzna wskaźnik paliwa i temp. płynu też poprawnie wskazywał. Ale po przejechaniu kilku metrów zaczynała piszczeć czerwona ikonka od hamulców. Poziom płynu na pewno ok. chodzi zapewne o brak sygn. z abs-u. Ciekawi mnie czy jak podciągnę sygn. bezpośrednio ze sterownika abs to będzie dobre rozwiązanie? Wiem,że można by się pobawić w eepromie licznika bo część sygn. idzie po CAN. ale z tym to raczej bym sobie nie poradził. Może ktoś ma jakieś inne pomysły jak dokończyć ten przeszczep z A 3.? Pomocny byłby ori pinout licznika seata ale nigdzie nie mogę znaleźć.
Zobacz Profil
renegat207
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 stycznia 2016, 19:48
Lokalizacja: Lipiny
Auto: Seat Leon I
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 13 stycznia 2016, 12:44

Chyba nie będzie tak łatwo z tym licznikiem tzn z airbag i abs.
Co do hamulców to zewrzyj pin od czujnika hamulców do masy.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez renegat207 » 13 stycznia 2016, 16:41

Instrument Cluster 32-pin Connector (Green) Terminal Identification
#1-#16 right side from up to down
1.) open
2.) open - reading coil for immobilizer 1 (from 05.99 prod.)
3.) open
4.) open - data bus (CAN), shielding for input (from 05.99 prod.)
5.) W-wire (where applicable)
6.) low level washer fluid
7.) brake pad indicator
8.) external buzzer - open from 05.99 production
9.) open
10.) fuel reserve warning - open from 05.99 production
11.) signal for vehicle stationary
12.) air conditioning system cut-off - ECT signal
13.) parking brake indicator light (K14)
14.) warning light for traction control / vehicle stability
15.) open
16.) open
#17-#32 left side from up to down
17.) open - reading coil for immobilizer 2 (from 05.99 prod.)
18.) open - oil temperature and oil level warning signals
19.) open - data bus (CAN), high input signal (from 05.99 prod.)
20.) open - data bus (CAN), low input signal (from 05.99 prod.)
21.) open
22.) open - input signal from hood alarm switch (from 05.99 prod.)
23.) MFI call up button - top (display switches forward)
24.) MFI call up button - bottom (display switches backward)
25.) MFI memory switch - reset
26.) ambient air tempertature sensor
27.) open - data bus (CAN), high output signal (from 05.99 prod.)
28.) open - data bus (CAN), low output signal (from 05.99 prod.)
29.) open
30.) output signal 2 from electronic speedometer - open (from 05.99 prod.)
31.) selector lever display - open (from 05.99 prod.)
32.) fuel consumption signal - open (from 05.99 prod.)

Instrument Cluster 32-pin Connector (Blue) Terminal Identification
#1-#16 right side from up to down
1.) terminal 15, positive
2.) right turn signal indicator light (K94)
3.) output signal 1 from electronic speedometer
4.) open
5.) fuel gauge (G1)
6.) airbag malfunction indicator light
7.) terminal 31, sender ground (GND)
8.) engine coolant temperature gauge (G3)
9.) terminal 31, ground (GND)
10.) oil pressure switch (F1)
11.) RPM signal - open from 05.99 production
12.) generator warning light (K2), terminal 61
13.) glow plug indicator light (K29 - diesel only), control light for rear seat backrest lock from 05.99 production (only certain countries)
14.) open
15.) open
16.) warning light for rear lid open (only certain countries)
#17-#32 left side from up to down
17.) headlight high beam indicator light (K1), terminal 56a
18.) left signal indicator light (K54)
19.) ABS warning light (K47)
20.) instrument cluster illumination, terminal 58b
21.) signal for open driver's door
22.) engine coolant level (ECL) sensor (G32)
23.) terminal 30, (B+)
24.) terminal 31, ground (GND)
25.) on-board diagnostic (K-wire)
26.) parking light right, signal for "lights on" warning buzzer
27.) parking light left, signal for "lights on" warning buzzer
28.) speedometer vehicle speed sensor (VSS) (G22)
29.) warning light for brake system fluid level
30.) ignition key warning buzzer, terminal 86s
31.) seat belt warning system
32.) emission workshop lamp (only certain countries) - open from 05.99 production
Mam taki pin out o seata. Czy chodzi Ci o pin nr. 29 z zielonej kostki?
A od audi taki http://inhoss.cba.pl/aaa/6.pdf
Zobacz Profil
renegat207
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 stycznia 2016, 19:48
Lokalizacja: Lipiny
Auto: Seat Leon I
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez dreadlook » 13 stycznia 2016, 17:27

Licznik od passata b5fl nr końcowy 849A - co oprócz licznika będę potrzebował żeby go zamontować w Leonie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 13 stycznia 2016, 18:36

Obudowa zegarów z A3, kabel to programowania kluczyków + przebieg.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 13 stycznia 2016, 18:37

I kabelki żeby połączyć licznik z komfortem ;-)
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez pietrek86 » 13 stycznia 2016, 21:24

bledow zajmujesz się takim wymienianiem zegarów ??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pietrek86
TopSport
TopSport
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 15 listopada 2012, 15:13
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: BCB 1.6

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 13 stycznia 2016, 21:28

Czasami ;-)
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 13 stycznia 2016, 21:51

Oczywiście odpowiedni wsad do 849 bo z nim jest troche roboty ;) zapytaj sly180
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Pavulon87 » 13 stycznia 2016, 23:21

Wsad do 849 był już wcześniej podany w tym temacie.
Co prawda można w nim co nieco zmienić, ale nadaje się jako baza.
Zobacz Profil
Pavulon87
Signo
Signo
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 maja 2015, 16:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez dreadlook » 13 stycznia 2016, 23:29

Przy każdej wymianie na full fis trzeba wymieniać szybkę na tą z A3? Czy są może jakieś fisy gdzie nie trzeba tyle rzeźbić? ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 14 stycznia 2016, 08:07

Obudowa zegarów z passata jest większa dlatego zawsze trzeba zmienić na tą z a3, chyba że wolisz ciąć deske.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez lukaszzxx » 26 stycznia 2016, 22:10

Witam po zmianie liczznika i zgrania wsadu do nowego na wyswietlaczu od godziny dziwnie sie wyswietla po zmianie na stary wsad od passata js ok. ktos wie jak pomoc?

-- 26 stycznia 2016, 22:10 --

WIE KTOS JAKIE TO BLOGI? I JAK TO ZMIENIC?
https://web.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Zobacz Profil
lukaszzxx
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 stycznia 2016, 21:46
Auto: 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 26 stycznia 2016, 23:16

Wsad z leona wgrałeś do passata? To nie ma prawa działać.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez lukaszzxx » 27 stycznia 2016, 12:51

no ttak. wie ktos jak pomoc?
Zobacz Profil
lukaszzxx
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 stycznia 2016, 21:46
Auto: 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 27 stycznia 2016, 14:29

Przeczytaj temat od początku, możesz się tez posiłkować forum golf i passat, Wszystko jest opisane tylko trzeba poszukać.
Generalnie masz dwie opcje: albo przepisanie odpowiednich komórek wsadu z leona do wsadu z golfa i wgranie do licznika z passata albo wgranie wsadu z golfa i dopisywanie kluczyków vag-comem. Osobiście polecam pierwsza opcję.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez BartekTDi » 1 lutego 2016, 13:43

Witam.
Panowie jest taka sprawa. Zrobiłem SWAP z 1.9 tdi ASV na 2.8v6 BDE z golfa 4. Żeby silnik odpalił i żeby immo mnie nie blokowalo, mam na razie podłączony licznik z tego golfa, rok 2002.
Mój leon jest z 2000r. Jest taki problem że licznik z golfa jest trochę za duży i się nie mieści, a obudowa z licznika z audi a3 nie chce pasować. Licznik z golfa jest z 1/2 FIS.
Proszę o jakąś pomoc. Jaki licznik zastosować?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
BartekTDi
Sport
Sport
 
Posty: 381
Dołączył(a): 3 kwietnia 2013, 19:43
Lokalizacja: Skomielna Biała
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: BDE 2.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 1 lutego 2016, 14:09

Bartek licznik z golfa powinien siąść bez problemu. Co Ci nie pasuje w obudowie z A3 ?
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez BartekTDi » 1 lutego 2016, 20:31

Licznik z golfa jest "za wysoki" i się mieści. Kupiłem też licznik z audi A3 też z 1/2 fis. Problem polega na tym że przednia obudowa licznika z A3 ma na środku takie wypustki, które oddzielają wyświetlacz FIS od reszty, a golf takiego nie ma....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
BartekTDi
Sport
Sport
 
Posty: 381
Dołączył(a): 3 kwietnia 2013, 19:43
Lokalizacja: Skomielna Biała
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: BDE 2.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 1 lutego 2016, 21:17

Ostry nożyk do tapet i już nie ma ;-)
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez BartekTDi » 1 lutego 2016, 21:21

A jak to obetnę to nie będzie to w niczym przeszkadzało? W tym tygodniu spróbuję to jakoś ogarnąć :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
BartekTDi
Sport
Sport
 
Posty: 381
Dołączył(a): 3 kwietnia 2013, 19:43
Lokalizacja: Skomielna Biała
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: BDE 2.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 2 lutego 2016, 00:13

Licznik z golfa to zapewne MM a nie VDO dlatego nie pasuje.
Najprościej wyłączyć immo bo i tak to marne zabezpieczenie.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Xano » 4 lutego 2016, 11:12

Też chcę pełen fis.Może ktoś mi poradzi jaki licznik i od czego najlepiej kupić do silnika 1.8 20v agn, co jeszcze do tego licznika kupić? .Może ktoś z forum zrobi foto tutorial zwiazany z tematem.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Xano
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lutego 2016, 10:41
Auto: Toledo II
Silnik: CJSA 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Pavulon87 » 4 lutego 2016, 12:00

Fototutorial czego? Jak masz licznik w odpowiedniej obudowie to po prostu go zamieniasz odkręcając przy okazji ze 4 śrubki.
Schody zaczynają się jak chcesz rzeźbić.
Zobacz Profil
Pavulon87
Signo
Signo
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 maja 2015, 16:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Xano » 4 lutego 2016, 12:21

Ok, a od golfa 4 to trzeba wygrywać/wymieniać coś lub "rzeźbić" ? Odrazu funkcje w fisie działają?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Xano
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lutego 2016, 10:41
Auto: Toledo II
Silnik: CJSA 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez kidzi » 8 marca 2016, 17:40

Ktoś się orientuje jak można aktywować coś takiego?
https://www.youtube.com/watch?v=0AX6qvEB8l0
Zobacz Profil
kidzi
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 stycznia 2013, 17:03
Auto: Leon

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 8 marca 2016, 20:32

Trzeba dołożyć dodatkowy moduł. Na forum golfa jest temat o tym i osoba, która taki moduł zrobiła.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez wiki2183 » 8 marca 2016, 22:35

W końcu i ja doczekałem się pełnego fisa w moim leonie. Nieoceniona w tym przypadku była pomoc kolegi bledow, który odwalił najgorszą robotę czyli przygotował wsad i wytłumaczył wszystko co i jak. Jeszcze raz wielkie DZIĘKI. Podświetlenie i zmianę polaryzacji wyświetlaczy i climatronica zrobiłem sam.Planuję jeszcze zmianę wyświetlania na fisie z czerwonego na biały ale to jak dorwę jakiś uszkodzony do testów. A oto efekt Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wiki2183
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 22 marca 2015, 13:39
Lokalizacja: Opolskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 9 marca 2016, 08:34

Skala od paliwa też przerobiona żeby poprawnie wskazywał pełny zbiornik ?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 9 marca 2016, 10:46

Pewnie że skala przerobiona, nie można iść na łatwiznę jak robić to po całości. Licznik wyszedł Ci naprawdę fajnie w tym negatywie :)

skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez mcaris » 9 marca 2016, 17:01

No powiem że ta odwrócona polaryzacja zajebista sprawa :)
Leon 1.8T. RAKETA
Był 1.6 AKL jest swap na---1.8 T AUQ---Full fis B5 FL--- środrek A3 polift-- Leon rozbity :(

Jest---SKODA OCTAVIA II 2.0 BKD było 140 --- jest 174ps,Licznik kolor premium,LANE ASSIST ,SIGN ASSIST.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mcaris
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 3 lipca 2010, 16:06
Lokalizacja: warszawa
Auto: skoda 2008
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Axee » 9 marca 2016, 18:12

wiki2183 napisał(a):Planuję jeszcze zmianę wyświetlania na fisie z czerwonego na biały ale to jak dorwę jakiś uszkodzony do testów.
Podswietlanie jest na plycie glownej zegarow, czyli zmiana podobnie jak w przypadku reszty, trzeba odchylic wyswietlacz FIS i dojscie jest :D
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez wiki2183 » 10 marca 2016, 22:01

Dojście jest ale na forum passata coś pisali ze folia jest jakaś koloryzująca więc wolę po testować zanim zerwę ze swoich.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wiki2183
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 22 marca 2015, 13:39
Lokalizacja: Opolskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez P600 » 13 marca 2016, 15:15

Czy temat podświetlania samych wskazówek przy wyłączonych światłach jest do ogarnięcia na ori liczniku? Bo w licznikach od Paszita często się to spotyka :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
P600
Signo
Signo
 
Posty: 189
Dołączył(a): 31 sierpnia 2014, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Region: dolnośląskie
Auto: Seat Lenon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 13 marca 2016, 15:37

Z tego co wiem to nie.

skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez krz128 » 14 marca 2016, 16:09

Witam
Pacjent toledo ahf 1999.
Potrzebuje pomocy z moim licznikiem. Zakupiłem licznik 3b0920827. Zgrałem wsad ze swojego starego licznika jak i z paska. No i na tym stanąłem. Po wgraniu wsadu z golfa giną napisy na fisie a w przebiegu jest "dev". Czy ktoś może mi pomóc?

Link do wsadów:
http://przeklej.org/file/1wsxhG/wsady.zip
Zobacz Profil
krz128
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 września 2014, 11:55
Auto: Toledo 1m
Silnik: AHF 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez kidzi » 21 marca 2016, 11:47

Arek84 napisał(a):Trzeba dołożyć dodatkowy moduł. Na forum golfa jest temat o tym i osoba, która taki moduł zrobiła.

Dzięki za info :-) Już znalazłem.

Koleś jest nieźle ogarnięty w tych tematach. Z tego co widzę zrobił nawet przejazd wskazówek po włączeniu zapłonu, jak w Audi :shock:
https://www.youtube.com/watch?v=UemISaIwxRo
Zobacz Profil
kidzi
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 stycznia 2013, 17:03
Auto: Leon

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Sylas_ldz » 8 kwietnia 2016, 17:24

bledow, czy moglbys pomoc w sprawie zegarow? Widze ze koledze wiki2183, pomagales. Chodzi mi o to jaki numer licznikow koge ma i z jakiego golfa wsad.. Czytam ten temat juz kilka dni i jestem glupszy niz przed czytaniem.. Ehh.. Dodam jeszcze ze mam autko 2001 rok bez can.
ARL.... Nie ma ognia bez dymu :)
Zobacz Profil
Sylas_ldz
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 kwietnia 2016, 12:57
Auto: Toledo II
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 8 kwietnia 2016, 18:02

Sylas_Idz poszło pw

skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 17 kwietnia 2016, 12:09

Siema. Pytanko bo ostatnio naszło mnie na RNS 300 lub RCD 310 w związku z tym małe pytanko. Czy gdyby pociągnąć z licznika 3b0 920 846 następujące przewody:
Złącze 32-wtykowe -T32b-, zielone

8 – Magistrala danych (CAN), sygnał wejściowy High, elektryka systemu Komfort/ centralny zamek/ system Infotainment
9 – Magistrala danych (CAN), sygnał wejściowy Low, elektryka systemu Komfort/ centralny zamek/ system Infotainment

do w/w radioodtwarzaczy to działałoby to jak powinno? Tzn czy radio otrzymywało by właściwe sygnały po CAN i sterowało wyświetlaczem w zegarach? Wiem że z samym wpasowaniem radia jest niezła rzeźba ale pomijam ten fakt i chodzi mi tylko o powyższe ;)

Pinout licznika ze strony: http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1 ... -licznika/
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Xano » 22 kwietnia 2016, 14:25

Doradzi ktoś jaki licznik do silnika 1.8 20v?
Od passata b5 2.8 3B0 920 840 ( 3B0920840) będzie dobry ?
Zobacz Profil
Xano
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lutego 2016, 10:41
Auto: Toledo II
Silnik: CJSA 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 25 kwietnia 2016, 15:44

Typ licznika sprawdź pod VAG

Tapnięte na S3 LTE
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Sylas_ldz » 26 kwietnia 2016, 16:10

barto128 napisał(a): Wiem że z samym wpasowaniem radia jest niezła rzeźba ale pomijam ten fakt i chodzi mi tylko o powyższe ;)


Jest zabawa ale do zrobienia nawet bez tunelu pid navi ori.. Wystarczy panel zewnetrzny maskujacy navi ori. Ja przerabialem u siebie pod takie radio tylko ze nie ryginal vaga ale ten ksztalt.
Jak co to pomoge chetnie :-D
ARL.... Nie ma ognia bez dymu :)
Zobacz Profil
Sylas_ldz
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 kwietnia 2016, 12:57
Auto: Toledo II
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez matts84 » 26 kwietnia 2016, 21:48

Jak odwrócić polaryzację tych LCD?
Zobacz Profil
matts84
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 maja 2013, 20:03
Auto: Toledo 1M
Silnik: benzyna 1.8

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Sylas_ldz » 5 maja 2016, 19:49

Wreszcie przeprawa z zegarami od paska z full fisem zakończona :-D

Wielkie podziękowania dla kolegów wiki2183 i bledow bez was byłoby ciężko :-P

A oto moja wersja liczników i przy okazji modyfikacją radia się pochwalę :-)

Obrazek

Obrazek

Ps. Sorry za jakośc ale robione na szybko fonem :)
ARL.... Nie ma ognia bez dymu :)
Zobacz Profil
Sylas_ldz
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 kwietnia 2016, 12:57
Auto: Toledo II
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez barto128 » 5 maja 2016, 20:47

No no :) Wyszło elegancko :brawo: Najbardziej te radio mnie intryguje ;) Jak coś to jakąś foteczkę za dnia bym poprosił :-D Na razie się wstrzymałem z radyjkiem bo obczajam czy jakiś RNS 315 albo 510 da się upchać i podłączyć :P Jeszcze raz gratki roboty :mrgreen: :brawo:
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez wiki2183 » 6 maja 2016, 20:36

matts84 napisał(a):Jak odwrócić polaryzację tych LCD?

No szybce wyświetlacza jest folia którą trzeba odkleić i nakleić nową obrąconą o 90 stopni. Na tym filmiku zobaczysz o co chodzi http://www.youtube.com/watch?v=i4CgkwJdBU8
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wiki2183
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 22 marca 2015, 13:39
Lokalizacja: Opolskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Sylas_ldz » 6 maja 2016, 21:13

wiki2183 napisał(a):
matts84 napisał(a):Jak odwrócić polaryzację tych LCD?

No szybce wyświetlacza jest folia którą trzeba odkleić i nakleić nową obrąconą o 90 stopni. Na tym filmiku zobaczysz o co chodzi http://www.youtube.com/watch?v=i4CgkwJdBU8


Ale jak przekreci o 90st to na boki braknie a gora i dol bedzie wystawac.. Trzeba odwrocic spodem na wierzch w tej samej pozycji 8)
ARL.... Nie ma ognia bez dymu :)
Zobacz Profil
Sylas_ldz
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 kwietnia 2016, 12:57
Auto: Toledo II
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez wiki2183 » 6 maja 2016, 21:50

Dlatego napisałem że trzeba nakleić nową. Ale Twoje rozwiązanie wydaje się być łatwiejszy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wiki2183
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 22 marca 2015, 13:39
Lokalizacja: Opolskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ASZ 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości