Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wstawić turbo

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wstawić turbo

Postprzez Wox » 16 marca 2016, 23:51

Witam
Posiadam Seata Cordobe 1,4 8v i dostałem turbo z całym dolotem z Opla Astry 1,7 dti czy jest możliwość wsadzenie tego do Cordoby co bym musiał zrobić itd. W aucie strasznie brakuje mi mocy a szkoda mi go sprzedawać ponieważ ma mały przebieg silnik zdrowy i jest w rodzinie od 10 lat, nie chce z niego wyciągać nie wiadomo ile mocy bo wiem ze nie wytrzyma tego ale dodatkowe pare koni by si przydało a zwłaszcza jak za free mam całe turbo z astry.
Zobacz Profil
Wox
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 maja 2015, 19:17
Auto: Leon Cupra 1M
Silnik: AMK 1.8

Reklama

Re: Wstawić turbo

Postprzez Pako162 » 17 marca 2016, 05:59

:x co ja pacze :x szybciej i taniej zrobisz swap np na 2.3 aqn albo 2.8 pakować.
Zobacz Profil
Pako162
Sport
Sport
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 października 2013, 18:13
Lokalizacja: Radom
Auto: Cupra 4
Silnik: AUE 2.8

Re: Wstawić turbo

Postprzez marcin7x5 » 17 marca 2016, 06:42

Nic z tego nie zrobisz. Samo turbo to nie wszystko. Kupę kasy wydasz na taką imprezę.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: Wstawić turbo

Postprzez Wox » 17 marca 2016, 10:41

Nie chce swapa robić bo do szybszej jazdy mam Leona Cupre tylko ze Leonik bardziej mi służy do niedzielnych wypadów a do codziennej jazdy wole nie dobijać leona a cordobe.
Zobacz Profil
Wox
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 maja 2015, 19:17
Auto: Leon Cupra 1M
Silnik: AMK 1.8

Re: Wstawić turbo

Postprzez Fawor » 31 marca 2016, 15:56

robilrem turbokity do Hond. Nie dość, ze turbo z diesla nie jest za bardzo odpowiednie do benzyny, to patrząc kosztowo na porządnie zrobiony zestaw (w sensie taki, którym nie bedziesz się bał jechać trase 200km) to procentowo koszt samej suszarki to okolo 1/6ta do nawet 1/8mej całej inwestycji. Musisz miec dodatkowo intercooler, orurowanie, większe wtryski, sprzeglo, kolektor wydechowy, wydech, z dwa zegary do monitorowania, świnke do strojenia i samo strojenie. Gra kompletnie nie warta świeczki. Na prawdę taniej wyjdzie Cie swap, który po prostu będzie seryjny i będzie jeździł. Tutaj nie dość, że drogo, to jeszcze komplenie nie masz pewności kiedy klęknie :)

EDIT: to jest z poziomu jegomościa, któremu móglbyś zlecic zrobienie i odbiór gotowego auta. Oczywiście robiąc to samemu jesteś w stanie zrobić turbo za 2tys złotych na częściach powyrywanych za frytki z innych aut i własną roboczogodzinami na spawarce :) Ale z jeszcze większą niepewnością ile pojeździ.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8


Powrót do VAG - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość