
Mam wrażenie, że auto ma trochę inny dźwięk jak mu pocisnę

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Szpula napisał(a):Witam może i ja coś dodam od siebie
Jakiś czas temu wymieniłem kpl. sprzęgło + wysprzęglik + uszczelniacz
Na aucie zamontowane było sprzęgło SASH z dwumasem, wymieniłem na sztywne koło Valeo + wyważenie u Gruchy + nowe obicia tarcz z LUK +wysprzęglik LUK
Zrobiłem już jakieś 5-10k km. i moje odczucia co do jazdy są takie :
-przy przyśpieszaniu z niskich obr. tzn 1,5k słychać bardziej prace tego sprzęgła (lekkie buczeenie)
-ogólnie wydaje mi się że silnik trochę zmienił charakterystykę pracy
-co do zmiany biegów nie zmieniło się nic płynnie lekko wszystko w najlepszym porządku
-przyspieszenie identyczne jak na dwumasie
- przy gaszeniu na sprzęgle czy też bez raz bujnie budą raz nie, nie wiem od czego to zależy może ktoś mi podpowie
-co do historii z sprężynkami ja nic nie słyszę może dlatego że jest nowe nie wiem
-jeszcze słowo o uszczelniaczu ostatnio byłem na przeglądzie i lekko się poci a uszczelkę dałem nówkę na starej tego nie było nie wiem czy był to sens wymieniać no ale już po ptakach
Mod ogólnie oceniam na + patrząc na przyszłość i np. kolejną naprawę sprzęgła koszty na pewno nie będą takie jak przy dwumasie. Jedyne czego się obawiam to czy z skrzynią biegów nic się nie stanie bo parę osób mnie nastraszyło że może się posypać ale pojeździmy zobaczymy.
W sumie to wszystko z mojej strony jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania to odpowiem. Mam nadzieję ze to co napisałem komuś pomoże w przyszłości i w podjęciu decyzji. A może i ktoś mi powie o co chodzi z tym lekkim buczeniem i sporadycznym kołysaniem przy gaszeniu i czy to jest normalne.
Pozdrawiam
Szpula napisał(a):Ps. Ciekawe jaki będzie koszt naprawy.
kurex napisał(a):Fajna psinka w aucie .
adam1.9TDI napisał(a):co do rzegotania miałem coś podobnego na dwumasie kiedy padała. Objawem były luźne nity na tarczy sprzęgłowej. Więc jeśli założyłeś nową tarcze raczej to nie będzie to.
adam1.9TDI napisał(a):piotrek148, co do rzegotania miałem coś podobnego na dwumasie kiedy padała. Objawem były luźne nity na tarczy sprzęgłowej. Więc jeśli założyłeś nową tarcze raczej to nie będzie to.
przestań grzeszyć, ludzie wybijcie mu tego francuza z głowyz0neee napisał(a):kuzwa nastepne auto to renault
przemco napisał(a):Dodam że słyszałem że szybciej się ściera jak ori tarcza....
pod jakim wzgledem? Bo oglądałem test Leona, Meganki i Golfa i jakos w niczym ta Meganka sie nie wyróżniała.z0neee napisał(a):biję na łeb i szyje leona
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości