Kurcze, jakos mam chyba pecha bo u mnie jakos to wszytsko bardziej skomplikowane, VAG wyrzucił bledy:
1. 17961 P1553 - sygnal czujnik wssok/cisn, w kolekt. sac. NIezrozumialy stosunek sygnalow. Usterka wystepujaca sporadycznie.
2. 17912 P1504 - uklad zasysania powietrza. Brak szczelnosci.
Narazie mechanik obstawaia czujnik, jendak nie maja go w ASO na stanie wiec moze bedzie jutro ... juz mnie martwi koszt tego bo wycenili go na 800 PLN
Twierdzi ponadto ze tak jakby samochod lapal jakies obce powietrze.
Objawy takie ze na biegu jalowym pracuje zamiast na 600-700 obr to wali od razu na 1100 - troche za duzo i tak narazie nie za bardzo rowno chodzi.
najnowsze informacje sa takie ze to nie czujnik i ... nie bardzo wiedza co ... ech
dzisiaj (6.04.) panowie z ASO obstawiaja nastawnik ... koszt 1500 PLN - zaczyna sie robic coraz bardziej ciekawie.
___________________
Czy ku### u was tez tak serwisy dzialajajak u mnie, bo juz mnie szkal trafia:
Pon - przyprowadzilem auto
Wto - zabrali sie do niego i stwierdzili ze to czujnik
Srod - przychodzi czujnik i okazuje ze ze to nie to, zastanawiaja sie czy to nie nastwnik, brany tez jest pod uwage kolektor
Czwartek - dalej sie zastanawiaja i popoludniu stwierdzaja ze to w koncu zamowia
Piatek - przychodzi nastawnik i co sie okazauje ? - ze oczywiscie nie ten co trzeba
Sobota - jeszcze nie wiem, ale mysle ze bez jakis jaj sie nie obedzie
Maja w nazwie Autoryzowany Diler, ASO i takie tam pierdoły, czy ktos wiec dlaczego i jakim cudem ? chyba sie dzisiaj ululam.