

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Morano napisał(a):Ale problem z tymi boxami i programami . Jak się boicie to nie róbcie i tyle . A tak robicie melodramat że jakbym nie steacił gwarancji to bym zrobił ale nie zrobię bo się boje![]()
Co się Wam niby wysypie po programie bo nie rozumiem ?
Silnik benzynowy z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem serii EA888 (CJX-) charakteryzują takie innowacyjne rozwiązania, jak wbudowany w głowicę cylindrów, chłodzony cieczą przewód doprowadzający spaliny do turbosprężarki (w celu efektywnego obniżenia zużycia paliwa przy pełnym obciążeniu) i podwójny system wtrysku bezpośredniego. Dzięki nowemu, całkowicie elektronicznemu systemowi regulacji cieczy chłodzącej, silnik TSI CJX- znacznie szybciej osiąga optymalną temperaturę pracy, co redukuje straty spowodowane tarciem i obniża zużycie paliwa. Ponadto TSI dysponuje zmiennym sterowaniem zaworów z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo skok zaworów po stronie wylotowej posiada dwustopniową regulację. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest optymalne pod względem osiągów, zużycia paliwa i emisji szkodliwych substancji sterowanie wymianą ładunku.
Teequila napisał(a):Co do CompSportu to jedyny słuszny oddział i tak jest w Bielsko-Białej. Wszystko inne raczej bym nie radził w takim stopniu jak BB. Tamte oddziały działają jedynie pod ta nazwa a piecze nad trudniejszymi sprawami i tak sprawuje chłopak z Bielskadobrze nazwałeś , marketingowy bullshit, w to bym wcale nie wierzył !
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pik napisał(a):No proszę jaki chojrak! Ciekawe, czy jak padnie ci coś z silnikiem (zupełnie hipotetycznie oczywiście), weźmiesz to na klatę jak mężczyzna i pokryjesz koszta (które mogą być NIEMAŁE), czy też będziesz się domagał świadczeń gwarancyjnych od producenta?
maciek89 napisał(a):Jedna osoba zapytała, czy box jest wykrywalny, a tu już poważna dysputa, że ludzie się boją to niech nie robią lol. Każdy robi co uważa za stosowne. Ja przed odbiorem byłem zdecydowany na program, a jak tym autem pojeździłem to wiem, że to bezsens. Seria kipi mocą, a w większości przypadków pełna trakcja jest od czwartego biegu (potrafię nawet złapać wheelhop na trojce). Podziwiam samozaparcie osób, które robią w tym aucie 400 KM dla samych cyferek albo 100-200. No chyba, że ktoś czesto lata po Poznaniu i te 2 razy do roku jest w zielonym piekle- to inna para kaloszy. Ja nie latam i osobiście chyba wolę sprzedać serię na gwarancji i kupić potem auto z napędem potrafiącym uciagnąć moc 300+. Ale każdy ma swoje spojrzenie i priorytety, moje się nieco zmieniły z kolejnymi kilometrach za kółkiem cupry. Programu zrobionego przez ogarniętych ludzi nie ma się co bać, bo jakoś jeździ masa Rek i S3 porobionych na 400PS i chyba nic poważnego się nie dzieje. :
Popieram Morano. Ja też chojrak jestem i jak mi trzepnie coś w silniku to naprawię i nie będę płakał. Dużym chłopcem jestem i biorę odpowiedzialność za swoje decyzje.
Seria NIE MA PRAWA zrywać trakcji na trójce na dobrej nawierzchni i gumie.
bajbusek napisał(a):Mam pytanie odnośnie chip tuningu leona cupra z DSG 2016 (265 KM).
Czy można zmienić tylko jeden z dostępnych trybów ? Np tylko tryb CUPRA, a pozostałe pozostawić w oryginale ?
To by była najwygodniejsza opcja - na codzień normalna jazda + tryb na tor.
Box jest według mnie niewygodny i widać go w serwisie ... jak się coś popsuje to zawsze mogą zgonić na BOX :/
Ktoś ma doświadczenie ? Wybieram się do Bielsko Białej z Cuprą, nie wiem tylko czy 2000 km przebiegu to nie za mało ? Kiedy wymienić olej - przed tuningiem ?
noodl3s napisał(a):Znów się z Tobą nie zgodzę. Seria zamula i każdy kto zrobi (dobry) program nie będzie chciał do niej wracać. A to co piszesz w co drugim poście odnośnie permanentnego braku trakcji to wierutna bzdura i nie puszczaj farmazonów wyłącznie w oparciu o Twoje niezadowolenie z auta bo potem ludzie powtarzają takie banialuki. Ponownie polecam wrócić do czegoś słabszego. Seria NIE MA PRAWA zrywać trakcji na trójce na dobrej nawierzchni i gumie. Mi rzadko się to zdarza a przecież mam te diabelskie i totalnie bezużyteczne w oście prawie 400km.
W DQ250 nie ma nigdzie napisane, że max 350NM, bo w seryjnych samochodach wychodzi więcej, a dodatkowo to ta sama skrzynia, co w golfie R, gdzie niby to seryjnie jest bodajże 380NM. Co do przeniesienia większego momentu, to przez ponad 25k km śmigałem z boxem i momentem 470NM, bez modyfikacji DSG. Od krótkiego czasu śmigam z programem silnika i programem skrzyni z momentem > 500NM. Żadnych negatywów nie odczułem, poza tym, że na boxie bardziej czuć było zmianę biegów, ale dlatego właśnie jest modyfikacja DSG aby bodajże podnieść to ciśnienie, o którym pisał kolega wyżej. Po modyfikacji DSG pomimo tego, że jest większy moment, to biegi wchodzą gładko w porównaniu z boxem. Obecnie mam przelatane ponad 42k km - olej wymieniałem przy 35k km jakoś...bajbusek napisał(a):R-Performance nie ma ochoty mi odpisac ...
Mam inne pytanie: co z DSG przy chiptuningu ? Przeczytalem tutaj, ze model w naszych cuprach to DQ250 czyli max 350 NM momentu moze przeniesc ... i tutaj pytanie czy podnoszenie tylko mocy bez wzrostu momentu cokolwiek daje poza top speed ? Na ile bezpiecznie podniesc parametry wersji 265 zeby nie zniszczyc DSG ? Czy chip tuning oprogramowania silnika nie powinien tez objac skrzyni DSG ?
raflo83 napisał(a):W DQ250 nie ma nigdzie napisane, że max 350NM, bo w seryjnych samochodach wychodzi więcej, a dodatkowo to ta sama skrzynia, co w golfie R, gdzie niby to seryjnie jest bodajże 380NM. Co do przeniesienia większego momentu, to przez ponad 25k km śmigałem z boxem i momentem 470NM, bez modyfikacji DSG. Od krótkiego czasu śmigam z programem silnika i programem skrzyni z momentem > 500NM. Żadnych negatywów nie odczułem, poza tym, że na boxie bardziej czuć było zmianę biegów, ale dlatego właśnie jest modyfikacja DSG aby bodajże podnieść to ciśnienie, o którym pisał kolega wyżej. Po modyfikacji DSG pomimo tego, że jest większy moment, to biegi wchodzą gładko w porównaniu z boxem. Obecnie mam przelatane ponad 42k km - olej wymieniałem przy 35k km jakoś...bajbusek napisał(a):R-Performance nie ma ochoty mi odpisac ...
Mam inne pytanie: co z DSG przy chiptuningu ? Przeczytalem tutaj, ze model w naszych cuprach to DQ250 czyli max 350 NM momentu moze przeniesc ... i tutaj pytanie czy podnoszenie tylko mocy bez wzrostu momentu cokolwiek daje poza top speed ? Na ile bezpiecznie podniesc parametry wersji 265 zeby nie zniszczyc DSG ? Czy chip tuning oprogramowania silnika nie powinien tez objac skrzyni DSG ?
rossi napisał(a):do R-Performance to lepiej osobiście podjechać gdyż na odpowiedź na @ to mozesz długoooooo poczekać
Pelikson napisał(a):Fajne ale tylko raczej dla osób, które są z Wawy lub mają blisko do Wawy bo np. w moim przypadku jechać 500km na wgranie serii, następnie po przeglądzie kolejne 500km na wgranie remapu troche bez sensu
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości