Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
maciek89 napisał(a):Wyłączył mi kolega (tzn zmienił ustawienia napięć), trwało to minutę i jest święty spokój.
Cobra_o7o napisał(a):maciek89 napisał(a):Wyłączył mi kolega (tzn zmienił ustawienia napięć), trwało to minutę i jest święty spokój.
Możesz teraz go włączyć przyciskiem, gdybyś jednak zechciał? Ot tak, teraz, bo akurat w tej chwili chcesz by zadziałał.
Bo skoro są inne poziomy napięć to obstawiam że nie.
Podrzucisz link, bo na telefonie niewygodnie szukać. Pytanie, czy ogarnięte w przed, czy polifcie, bo to jest różnica zdecydowana.biz0n napisał(a):Panowie, temat był już poruszany i skutecznie ogarnięty modułem DIY wpinanym trzema przewodami pod instalacje przycisku s/s.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Eleonor napisał(a):No ale co przeszkadza by kolega sarius przedstawił może inna lepsza opcje. Może będzie lepsza , bezinwazyjna i plug&play....
marwisn napisał(a):Bezinwazyjne to to nie jest. Trzeba się wcinać w wiązkę. To prościej przekodować sterownik.
ggregorii napisał(a):W ogóle nie wiem czego to nie jest skonstruowane aby kiedy sie chce wlaczac i wylaczac jednorazowo.
Eleonor napisał(a):Ręcznie trzeba to zrobić bo w aplikacjach nie widzę, pewnie chodzi o to :
Drugi sposób:
Wybierz sterownik 19 (Interfejs diagnostyczny magistrali danych)
Dostęp bezpieczeństwa (20103)
Adaptacje
Wybierz - EM start stop ambient temperature requirement
Zmień wartość na 50. Domyślnie -50C.
biz0n napisał(a):Czy po takim kodowaniu przycisk s/s jest aktywny ? Można załączyć s/s czy trzeba wykodować ?
sheller80 napisał(a):A czy operacja z podwyższenim napięcia nie generuje żadnych błędów komunikatow
sarius napisał(a):Witam ponownie,
Moduł do przycisku start/stop prawie gotowy. Możliwe, że w weekend będziemy u mnie testować.
Potrzebujemy przybliżoną listę chętnych, żeby nie popłynąć z materiałem.
Moduł to płyteczka w termokurczu wielkości 1.5 x 2 cm.
Działa tak, że steruje guzikiem po zapłonie. Ma wbudowaną pamięć ostatniego stanu, jeśli był włączony SS, to nic nie robi, jak był wyłączony to symuluje kliknięcie guziki. Jak klikniesz guzik, to zapamiętuje stan, jak guzik przytrzymasz długo, to wyłączasz moduł i tak samo go włączasz, więc przed pojechaniem do ASO trzymasz długo i tyle, po wyjechaniu to samo i dalej działa auto off![]()
Montaż albo na spinki do łączenia kabli, albo przylutowanie 3 przewodów.
Moduł powinien ogarniać następującą listę aut:
AUDI
A1/S1 (8X)
A3 (8P, 8V)
A4 (8K, B8)
A5 (8T, 8F)
A6 (4G)
A7 (4G)
A8 (4H)
Q2 (GA)
Q3 (8U)
Q5 (8R)
Q7 (4L, 4M)
TT (8S)
R8 (42,43)
VOLKSWAGEN
Arteon NEW
Atlas 2017-> NEW
Amarok (2H)
Beetle (5C)
Caddy (2K, SA)
Eos (1F)
Golf/Jetta 6 (1K)
Golf 7, 7.5, R (5G)
Passat (B6, B7, B8, CC)
Phaeton (3D)
Polo (6R, 6C, AW1 NEW)
Sharan II. (7N1)
Sirocco (13)
Touareg I. II. (7L, 7P)
Touran (1T, 5T)
Tiguan I. II. (5N, AD1)
Transporter T5. T6.
Up! (1S)
SEAT
Ateca (KH)
Altea I. (5P)
Alhambra II. (7N)
Exeo (3R)
Ibiza (6J)
Leon (5F)
Mii (I)
Toledo (KG)
SKODA
Citigo
Fabia II. III. (5J, NJ)
Karoq NEW
Kodiaq NEW
Octavia II. III. (1Z, 5E)
Rapid
Roomster
SuperB II. III. (3T, 3V, NP 2017- )
Yeti
Piszcie, kto jest zainteresowany![]()
________________________________
Klepnięte na telefonie, więc przepraszam za ewentualną jakość posta
Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości