Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez ajej87 » 16 marca 2018, 20:47

Słuchajcie, mam obecnie Frkę z 1.8 TSI bez DCC, czego najbardziej żałuję.

Jest jakiś sposób na polepszenie komfortu? Mam tu na mysli opony/felgi, bedzie odczuwalna roznica w porownaniu ze standardowymi 17"?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ajej87
Signo
Signo
 
Posty: 183
Dołączył(a): 20 lipca 2015, 11:28
Auto: Seat Leon 5F
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Reklama

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Cobra_o7o » 17 marca 2018, 15:19

Nie wiem jak przy mniejszych silnikach ale Cupra ma koło dwumasowe i w trybie innym niż sport/cupra/manual stanowczo zbyt nisko kręci silnikiem co IMHO wpływa negatywnie na jego żywotność.

Pozostawienie np. trybu sportowego i wyłączenie silnika nie powoduje zmiany trybu pracy. Byłoby to bezsensem, co dopiero zmiana tylko niektórych punktów trybu.
Co też słychać jeśli sound actuator działa fabrycznie.
Zobacz Profil
Cobra_o7o
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 07:30
Lokalizacja: śląska
Auto: odrzutowe
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Limak9 » 19 marca 2018, 23:22

ajej87 napisał(a):Słuchajcie, mam obecnie Frkę z 1.8 TSI bez DCC, czego najbardziej żałuję.

Jest jakiś sposób na polepszenie komfortu? Mam tu na mysli opony/felgi, bedzie odczuwalna roznica w porownaniu ze standardowymi 17"?


Kurczę dla mnie na 19" jest komfortowo ....
Może opony bez wzmacnianych ścianek bocznych ... są bardziej miekkie, opony o wyższym profilu...
Zobacz Profil
Limak9
Sport
Sport
 
Posty: 267
Dołączył(a): 17 kwietnia 2017, 23:07
Region: małopolskie
Auto: Leon ST280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez komoornik » 20 marca 2018, 01:00

Bo masz Cuprę z DCC? :|
Zobacz Profil
komoornik
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 9 marca 2014, 08:36
Auto: Golf 7.5 1.5 TSI
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez mongo2001 » 31 marca 2018, 18:53

Hejo. To czym będzie różnił się tryb Eco od normal? Mowa tu o 125km. :-D
Zobacz Profil
mongo2001
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 marca 2018, 20:08
Auto: Leon FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez random » 31 marca 2018, 23:12

mongo2001 napisał(a):Hejo. To czym będzie różnił się tryb Eco od normal? Mowa tu o 125km. :-D


Praktycznie zauważalną różnicą, jest wolniejsze osiąganie zadanej prędkość przez tempomat w Eco.
Pozdrawiam
JK
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
random
Stella +
Stella +
 
Posty: 35
Dołączył(a): 25 lutego 2017, 22:00
Lokalizacja: Poznań/Szczecin
Auto: Leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Cobra_o7o » 7 kwietnia 2018, 12:24

Dobra, muszę nieco zweryfikować swoją poprzednią wypowiedź.

Cobra_o7o napisał(a):Nie wiem jak przy mniejszych silnikach ale Cupra ma koło dwumasowe i w trybie innym niż sport/cupra/manual stanowczo zbyt nisko kręci silnikiem co IMHO wpływa negatywnie na jego żywotność.

Pozostawienie np. trybu sportowego i wyłączenie silnika nie powoduje zmiany trybu pracy. Byłoby to bezsensem, co dopiero zmiana tylko niektórych punktów trybu.
Co też słychać jeśli sound actuator działa fabrycznie.


Więc po restarcie silnika faktycznie samochód nie jest uruchomiony dokładnie w takim trybie w jak był wyłączany.
Użyłem takiego sformułowania bo...
W instrukcji stoi że tryb pozostaje (?) ale silnik i skrzynia powracają do ustawień normalnych/komfortowych, celem oszczędzania paliwa.
IMHO celem mniejszego, zbadanego laboratoryjnie spalania i/lub łatwiejszego spełnienia econorm.
Tylko że tryby nie "bawią się" silnikiem a tylko skrzynią - przynajmniej tak to jest rozpisane w parametrach, które można ustawiać samemu w trybie indywidualnym.
I...
Skrzynia zgłasza tryb D (zamiast domyślnego dla "SPORT" i "CUPRA" S) ale dźwięk z aktuatora wciąż słychać.
Podświetlenie przycisku trybów dla trybu Cupra nie jest aktywne.

Planuję dopytać o to Seata, lecz na ten moment mam przekonanie że ponowne uruchomienie samochodu przełącza tylko skrzynie w tryb D i nic więcej. Zatem wystarczyłoby pociągnąć dźwignię do siebie i znów być w trybie SPORT/CUPRA. Zamierzam to sprawdzić, może da się coś przyuważyć.
W przypadku wersji ręcznej skrzyni nie byłoby żadnej zmiany (chyba że jednak coś tam zmienia się w mapie silnika).
Całość nie ma sensu, prócz wspomnianych norm i średnich spalania.
Tylko jest to mylące.
Prościej byłoby po prostu przełączyć w tryb komfort.

Pozostaje obejście podobne do rozwiązania z trybem start-stop jeśli chce się mieć "po ludzku", automatycznie.
Zobacz Profil
Cobra_o7o
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 07:30
Lokalizacja: śląska
Auto: odrzutowe
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez komoornik » 7 kwietnia 2018, 16:34

Masz Cupre po lifcie?

U mnie w poliftowym Golfie też tak jest, wygląda na to że tylko silnik/skrzynia wraca do domyślnych ustawień.

Nie wiem czemu to zmienili, bo w przedliftowym Golfie Sportsvanie tryby były zapamiętywane.
Zobacz Profil
komoornik
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 9 marca 2014, 08:36
Auto: Golf 7.5 1.5 TSI
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez KrecikTurbo » 7 kwietnia 2018, 18:02

Mi w tym nic nie przeszkadza. Nawet uważam, że to najlepsze rozwiązanie bo nie wiem po co miałaby mi skrzynia przeciągać biegi na zimnym silniku, a przełączanie skrzyni D/Ś jest mega wygodne i szybkie. :)
Zobacz Profil
KrecikTurbo
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 13 sierpnia 2016, 16:18
Auto: Cupra 300 SC
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Cobra_o7o » 7 kwietnia 2018, 19:22

komoornik, poliftowa.

KrecikTurbo napisał(a):Nawet uważam, że to najlepsze rozwiązanie bo nie wiem po co miałaby mi skrzynia przeciągać biegi na zimnym silniku, a przełączanie skrzyni D/Ś jest mega wygodne i szybkie. :)

Masz rację bo w trybie sport obroty cięgnie bardzo wysoko jak na zimny silnik.
Ale tak jak pisałem wcześniej, niech po prostu przełącza na tryb komfort.
A najlepiej niech na początku zmieni skrzynię na drive a po rozgrzaniu oleju na sport - to byłoby idealne rozwiązanie.
A tak ni rybka ni cipka.
Zobacz Profil
Cobra_o7o
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 07:30
Lokalizacja: śląska
Auto: odrzutowe
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez marekwroc » 24 sierpnia 2018, 09:16

widze, ze jest kilka roznych tematow o tych trybach wiec podepne sie pod ten. sprawa dotyczy zwyklego 1.4 150km dsg.

czy wrzucanie lewarkiem miedzy D, a S jest tozsame ze zmiana profilu normal-sport? czy to sa dwie rozne kwestie?
ostatnio jezdzac po miescie wrzucilem lewarkiem na S i naciskajac pedal gazu auto rusza z trudem. musze pedal wcisnac gleboko i obroty rosna do 2500 i dopiero auto ospale rusza, tak jakby mial silnik kosiarki o mocy 2km albo jakbym ruszal z 3/4 biegu. gdy wrzuce lewarkiem na D samochod od razu lepiej reaguje, lekko nacisne pedal gazu i juz auto rusza majac obroty ok 1500 i to nawet potrafi sie wyrwac ze startu.

S to gorzej niz na trybie eco. o co tu chodzi?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marekwroc
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 15 lipca 2018, 09:38
Region: dolnośląskie
Auto: leon
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Krzyzak » 24 sierpnia 2018, 09:29

nie znam się zbyt dobrze na tym, bo zawsze jeżdżę na D, ale takie zachowanie, że startuje od 2500 rpm i więcej może być tym, czym "strzał ze sprzęgła" w manualu - jeździłem np. Lengumem albo Evo i one mają tryb strzału ze sprzęgła, gdzie zasprzęglanie następuje przy 3000 rpm
jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
potem podczas normalnej jazdy na S utrzymywane są obroty między max. moc a max moment - czyli tego co daje najwięcej frajdy z jazdy :)
Zobacz Profil
Krzyzak
Sport
Sport
 
Posty: 397
Dołączył(a): 31 marca 2018, 15:50
Auto: Leon 5F
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez mczelny2401 » 24 sierpnia 2018, 10:10

marekwroc napisał(a):widze, ze jest kilka roznych tematow o tych trybach wiec podepne sie pod ten. sprawa dotyczy zwyklego 1.4 150km dsg.

czy wrzucanie lewarkiem miedzy D, a S jest tozsame ze zmiana profilu normal-sport? czy to sa dwie rozne kwestie?
ostatnio jezdzac po miescie wrzucilem lewarkiem na S i naciskajac pedal gazu auto rusza z trudem. musze pedal wcisnac gleboko i obroty rosna do 2500 i dopiero auto ospale rusza, tak jakby mial silnik kosiarki o mocy 2km albo jakbym ruszal z 3/4 biegu. gdy wrzuce lewarkiem na D samochod od razu lepiej reaguje, lekko nacisne pedal gazu i juz auto rusza majac obroty ok 1500 i to nawet potrafi sie wyrwac ze startu.

S to gorzej niz na trybie eco. o co tu chodzi?


Lewarkiem zmieniasz pracę skrzyni biegów a nie prace pedału gazu czy siłę wspomagania układu kierowniczego więc musisz zmienić również tryb jazdy by lepiej na gaz reagował. Dla mnie 5F w każdym trybie jest tępy na pedał gazu w 1M lekko naciskałeś i jechał jak trzeba
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1847
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez marekwar » 24 sierpnia 2018, 10:31

Ja mam wersję ST 1.4TSI 150 KM i skrzynię DSG7.
Czyli nie mam żadnych profili jazdy. Wrzucenie trybu S zamiast D na DSG daje widocznego kopa przy przyspieszaniu.
Zdecydowanie lepiej jeździ się na tym trybie w górach gdyż utrzymuje wyższe obroty na niższych biegach i generalnie wcześniej zrzuca bieg na niższy przy ostrych podjazdach.
Jeśli włączy się tempomat adaptacyjny to po zatrzymaniu np. w korku szybciej startuje i osiąga nastawioną prędkość niż na D.
Zauważyłem też, że przy stabilizacji prędkości znacznie szybciej i częściej przełącza na ACT Eco.
Na D jeżdżę gdy chcę aby w środku było cicho gdyż obroty są niższe.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marekwar
Sport
Sport
 
Posty: 854
Dołączył(a): 23 marca 2017, 21:16
Region: łódzkie
Auto: Leon ST Xcellence
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez mczelny2401 » 24 sierpnia 2018, 12:09

Xcellence nie posiada trybów jazdy ale za to FR już tak
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1847
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Krzyzak » 24 sierpnia 2018, 12:31

mczelny2401 napisał(a):Dla mnie 5F w każdym trybie jest tępy na pedał gazu w 1M lekko naciskałeś i jechał jak trzeba

a czy nie chodzi przypadkiem o to, że 5F ma elektroniczną przepustnicę? - gaz ma potencjometr a przepustnica silniczek i stąd lagi w działaniu
wcześniej pewnie była linka (5F FR to mój pierwszy seat, więc nie wiem) i dlatego reakcja była natychmiast
też wolę linkę ze względu na reakcję, jednak pewne systemy wymagają elektronicznej przepustnicy
i tak nie jest źle skoro się przyzwyczaiłem - miałem okazję jechać np. nissanem primera - tam był dramat, lagi rzędu sekundy
Zobacz Profil
Krzyzak
Sport
Sport
 
Posty: 397
Dołączył(a): 31 marca 2018, 15:50
Auto: Leon 5F
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Limak9 » 24 sierpnia 2018, 12:53

Krzyzak napisał(a):
mczelny2401 napisał(a):Dla mnie 5F w każdym trybie jest tępy na pedał gazu w 1M lekko naciskałeś i jechał jak trzeba

a czy nie chodzi przypadkiem o to, że 5F ma elektroniczną przepustnicę? - gaz ma potencjometr a przepustnica silniczek i stąd lagi w działaniu
wcześniej pewnie była linka (5F FR to mój pierwszy seat, więc nie wiem) i dlatego reakcja była natychmiast
też wolę linkę ze względu na reakcję, jednak pewne systemy wymagają elektronicznej przepustnicy
i tak nie jest źle skoro się przyzwyczaiłem - miałem okazję jechać np. nissanem primera - tam był dramat, lagi rzędu sekundy


Ja wpiołem pedalboxa co niweluje ten problem i można czułość dostosować do własnych upodobań i jestem bardzo zadowolony, pomino ze sceptycznie podchodziłem do tematu.
Zobacz Profil
Limak9
Sport
Sport
 
Posty: 267
Dołączył(a): 17 kwietnia 2017, 23:07
Region: małopolskie
Auto: Leon ST280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Oracle » 24 sierpnia 2018, 19:01

Krzyzak napisał(a):a czy nie chodzi przypadkiem o to, że 5F ma elektroniczną przepustnicę? - gaz ma potencjometr a przepustnica silniczek i stąd lagi w działaniu
wcześniej pewnie była linka (5F FR to mój pierwszy seat, więc nie wiem) i dlatego reakcja była natychmiast


Wcześniej (1M. 1P) także nie było żadnej linki... :|


Krzyzak napisał(a):też wolę linkę ze względu na reakcję


Se Poloneza kup - tam była linka (przy sprzęgle także...)... :-P Leon to nie Galant - tutaj jest bida z nędzą i producent postanowił zaoszczędzić kilka "ojro" na lince... :-P
Zobacz Profil
Oracle
Sport
Sport
 
Posty: 302
Dołączył(a): 22 maja 2014, 18:59
Auto: Audi A5
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Krzyzak » 26 sierpnia 2018, 08:51

wyczuwam sarkazm :-P
Zobacz Profil
Krzyzak
Sport
Sport
 
Posty: 397
Dołączył(a): 31 marca 2018, 15:50
Auto: Leon 5F
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez warmik » 27 sierpnia 2018, 12:23

Hejka,
jako nowy proszę o wyrozumiałość, ale szukam trybów jazdy i nie mogę u siebie znaleść, ato 2018 rok wersja exellence 1.4 150 km.
Zobacz Profil
warmik
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 sierpnia 2018, 07:07
Region: mazowieckie
Auto: Leon ST Exellence
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Eleonor » 27 sierpnia 2018, 12:43

W Xcellence brak tego :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Eleonor
Sport
Sport
 
Posty: 295
Dołączył(a): 1 kwietnia 2016, 13:34
Region: wielkopolskie
Auto: Ateca FR 2020 DSG
Silnik: DADA 1.5

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez warmik » 27 sierpnia 2018, 12:51

Eleonor napisał(a):W Xcellence brak tego :)

do odblokowania ?
Zobacz Profil
warmik
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 sierpnia 2018, 07:07
Region: mazowieckie
Auto: Leon ST Exellence
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Eleonor » 27 sierpnia 2018, 13:01

Nie .. było brać FR :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Eleonor
Sport
Sport
 
Posty: 295
Dołączył(a): 1 kwietnia 2016, 13:34
Region: wielkopolskie
Auto: Ateca FR 2020 DSG
Silnik: DADA 1.5

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez Limak9 » 27 sierpnia 2018, 13:02

Zostaje pedalbox :-)
Zobacz Profil
Limak9
Sport
Sport
 
Posty: 267
Dołączył(a): 17 kwietnia 2017, 23:07
Region: małopolskie
Auto: Leon ST280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez mczelny2401 » 27 sierpnia 2018, 13:10

Limak9 napisał(a):Zostaje pedalbox :-)

Za 800 zł to Poloneza kupię :wink: :mrgreen:
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1847
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez marekwroc » 27 sierpnia 2018, 13:18

po sprawdzeniu kilku opcji wiec tak: gdy ustawie tryb jazdy na sport i skrzynie na S to nadal pedal hamulca trzeba dosc gleboko nacisnac, obroty do 2500 i auto dopiero rusza - przy czym dzwiek jakby to byl klekot.
tryb sport, skrzynia na D i reakcja jest przyjemniejsza i dynamiczniejsza. pedal muskam i auto rusza bez "jakby klekotu" i obroty sa conajmniej o 1000 nizsze.
auto jest juz po przebiegu dotarcia. nie rozumiem tego :shock:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marekwroc
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 15 lipca 2018, 09:38
Region: dolnośląskie
Auto: leon
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez marekwar » 27 sierpnia 2018, 14:22

~warmik Nie znajdziesz - tylko wersja FR ma nieistotną namiastkę tego co ma Cupra. Nie na czego żałować.
Jeździłem przed zakupem dość długo FRką i zdecydowałem się na Excellence jak Ty.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marekwar
Sport
Sport
 
Posty: 854
Dołączył(a): 23 marca 2017, 21:16
Region: łódzkie
Auto: Leon ST Xcellence
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez servo » 27 sierpnia 2018, 16:13

marekwroc napisał(a):gdy ustawie tryb jazdy na sport i skrzynie na S to nadal pedal hamulca trzeba dosc gleboko nacisnac
A po co wciskasz pedał hamulca przy ruszaniu? Może to jest przyczyną? ;)
Możemy porównać działanie 1.4 i 1.8 (jeśli uda mi się zabrać żonie auto ;) )
Zobacz Profil
servo
Sport
Sport
 
Posty: 236
Dołączył(a): 13 lipca 2018, 16:00
Region: dolnośląskie
Auto: Leon FR 5D 2018
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez marekwroc » 27 sierpnia 2018, 17:05

servo do licha, chodzilo mi o pedal przyspieszenia, nie hamulca :oops:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marekwroc
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 15 lipca 2018, 09:38
Region: dolnośląskie
Auto: leon
Silnik: benzyna 1.4

Re: Tryby jazdy w Leosiu (Eco-normal-sport)

Postprzez m1chal_p » 20 listopada 2018, 18:55

Pytanie do właścicieli 1.8 TSI z DSG i DCC: czy czujecie różnicę w działaniu pedału gazu pomiędzy trybami Comfort a Normal? W instrukcji widnieje zapis, że różnica leży "głównie" w nastawach zawieszenia, ja jednak odnoszę wrażenie, że w trybie Comfort auto mniej reaguje na pedał gazu. Też tak macie?
Zobacz Profil
m1chal_p
Stella +
Stella +
 
Posty: 100
Dołączył(a): 16 grudnia 2012, 14:42
Lokalizacja: Gdańsk
Region: pomorskie
Auto: Seat Leon Cupra ST
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia strona

Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości