trezor podobno nawet projektanci tego modelu się pod nim nie podpisują

a 598 jest na to niby odporny bo ma dostawione ucho i odpowiadając na Twoje pytanie- myślę że tak, bo tu nie trzeba używać dużej siły, robisz po prostu dźwignię. W tym nowszym jest element który "zamyka drogę" dla ramy roweru a tak jak mówisz markowe produkty to inna jakość, thule wieszaków z gównolitu nie robi. W kwestii boxu, też się zgodzę że bezpieczeństwo najważniejsze, ale akurat Bermude kiedyś to były boxy Mont Blanca (box ten sam, znaczek inny... hmm coś wam przypomina? Seat, VW

) a mocowania które były w zestawie to metalowe cybanty w kształcie litery U o przekroju sześciokąta, no powiem Ci solidna robota- nie wiem jak teraz w erze odchudzania wszystkiego, ale mocowania do boxu można kupić dodatkowe, na tą rynienkę w belce- bardzo wygodne, na pewno cichsze i powiem że obawiałem się tego rozwiązania ale już kilka lat jeździmy z ładunkami pod 100 kilo na dachu i póki co box przy hamowaniu mnie nie wyprzedził (mam nadzieję że to się nie zmieni).
Thule wingbar- Dokładnie tak jest, najcichsza belka bez dwóch zdań i moim zdaniem ważne jest to że zmieniłem auto, stare belki Mount Blanc odpadły bo nie ma już do nich kitów, ale w domu były jeszcze belki Thule, dokupiłem kit za 160zł i stopy z osłonami elegancko pasują. Nie wiem czy w cruzie itp tak jest- jeżeli jest to super.