Piotrek1255 napisał(a):Ktoś próbował na tobie wyłudzić odszkodowanie? I jak to sie skończyło? Auto stoi w dynamice już 5 tygodni? Zartujesz
Sytuacja była taka, że zmieniałem na pas środkowy z lewego (kiedy spojrzałem w lusterko nic nie było) a będąc 2/3 na śrokowym pasie poczułem uderzenie w prawy bok. Okazało się że gość zmieniał z prawego na środkowy... Wydawać by się mogło że moja oczywista wina, tymczasem kierujący który zmieniał z prawego na środkowy opowiadał takie historie, które wzbudziły moje podejrzenia, wezwałem policję i gość został... aresztowany (był poszukiwany). Sprawa jest na policji/prokuraturze analizowane są nagrania z mojego rejestratora, jego rejestratora, przesłuchiwani świadkowie. Ile czasu (lat) to potrwa nie wiadomo
Natomiast jeżeli chodzi o naprawę to po zgłoszeniu szkody w PZU (z własnego AC na razie) ubezpieczalnia po tygodniu wypłaciło transzę za naprawę dealerowi (naprawa bezgotówkowa), czas oczekiwania na termin naprawy wyniósł 5 tygodni (jeździłem swoim autem - uszkodzone drzwi TP- wymiana, felga TP-wymiana, próg, błotnik - lakierowanie ). Naprawa trwała 2 tygodnie - jeździłem zastępczym.
Co do jakości naprawy bo o to było pytanie - dopiero dziś odebrałem, lakier wygląda na ładnie położony, nie mam tutaj zastrzeżeń. Jakość montażu na pierwszy rzut oka także - będę miał czas to się temu przyjrzę (na razie nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi), natomiast spieprzona jest naprawa błotnika tylnego - nie jest tak wyprowadzone jak powinno - wyciąganie i szpachlowanie -> tutaj coś spieprzyli. Dla laika wygląda w porządku, ja to widzę. Nie będę tego reklamował bo nie ma sensu - musieli by na nowo pewnie szpachlować i lakierować - potrwałoby to pewnie z tydzień. Sam samochód dość ładnie został wyczyszczony, zarówno na zewnątrz jak i w środku, chociaż małą łyżką dziegciu jest to, że już po myjni ktoś wsadził brudne łapki od pasty i odbił na siedzeniu i plastikach deski - musiałem sam doczyścić -> doradca chciał oddać na poprawę na myjnię ale nie chciałem tracić kolejnych nastu minut na czekanie. Ogólnie jakość naprawy 3/5. Jakość obsługi klienta 2/5.
-- 1 sierpnia 2019, 18:46 --
Jeszcze mały edit. Chłopaki coś zepsuli i nie działa lampka tylna na otwieranie drzwi - wymuszone z przełącznika pozycje działają ale nie na otwarcie drzwi ech... ¯\_(ツ)_/¯

-- 2 sierpnia 2019, 13:34 --
kolejny update: Okazało się że lampka była nieaktywna przez to, że przednia była wyłączona, mój błąd - nie zauważyłem że wyłączyli i tylna nie włączała się bo przednia też była wyłączona.
Natomiast zauważyłem porysowane dekory słupka B i trójkąta ozdobnego na drzwiach

Nie dziwiłbym się jakbym zostawił auto w stodole do lakierowania ale jak na ASO to lipa niezła.