Nie wiem co wyczytałeś z podlinkowanego wątku ale tam nic konkretnego nie ma
Pierwsza sprawa - Twoje błędne założenie odnoszące się do ceny, tańszy gorszy/droższy lepszy.
Tak może i było dawniej, dzisiaj to już zupełnie się nie sprawdza.
Druga sprawa - nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak wygląda rynek chemii samochodowej?
Nie wszystkie firmy które znasz z rynku, mają swoje rafinerie i produkują olej od zera.
Najczęściej są to marki motoryzacyjne, które zlecają wykonanie całej gamy produktów.
Na takiej samej zasadzie jak działa nasz rodzimy K2,
tak też i funkcjonuje LIQUI MOLY, które tak zachwalasz.
To konfekcjoner.
Przez kilkanaście lat dla LIQUI MOLY oleje produkował niemiecki Meguin,
nie wiem czy to się nie zmieniło po wykupieniu LM przez Würth'a,
nie śledzę ostatnio tematu.
Do czego zmierzam - jak prześledzisz fora olejowe, znajdziesz karty charakterystyki Meguina vs LM,
są identyczne, lepiej w/g Ciebie kupić olej od producenta, czy ten sam, ale drożej od konfekcjonera?
Trzecia rzecz - odnośnie Motula,
producent który na opakowaniach i w reklamach wabi hasłami 100% Synthetic,
a w kartach charakterystyki przyznaje, że wcale to 100% nie jest,
zaufania nie wzbudza.
Jeżeli do tego dodać fakt, że dzięki szaleństwu wśród osób,
które nagle odkryły, że istnieje świat poza Castrolem i Mobilem, stał się najczęściej sprzedawaną podróbą,
to warto rozejrzeć się i otworzyć umysł na lepsze propozycje..