Ja nie mówię o braku możliwości przetrzymania biegu przy 7k rpm, tylko o samoistnej zmianie z 2 na 3 przy około 5-6 rpm przy kick downie, czyli o wiele za wcześniej. Przy kickdownie powinien ciągnąć sporo wyżej. No i ja mam stage 3 silnika i skrzyni, więc może to kwestia softu a może nie. Co ciekawe dzieje się to tylko z 2 na 3.
-- 30 listopada 2019, 16:14 --
sql napisał(a):Nie znam samochodu z automatyczną skrzynią biegów, którym (bez ingerencji w soft) da się jechać czerwonym polem do znudzenia (albo wybuchu silnika) - każdy jeden prędzej czy później wbije wyższy bieg. Akurat tryb ręczny w Cuprze moim zdaniem jest dalece tolerancyjny dla kierowcy - mało który samochód pozwala tak mocno ręcznie zredukować bieg (po zmianie na niższy obroty są bardzo wysokie) - z reguły to sobie można psztykać łopatką i system zrzuci, jak uzna to za stosowne.
Poza dygresją, to autorowi pytania w ogóle nie chodziło o to, tylko o dziwne zachowanie w trybie automatycznym.
Rzadko jeżdżę w trybie sport, ale u siebie takiego zachowania nie zaobserwowałem. Często Ci się to zdarza? Zauważyłeś jakieś dodatkowe okoliczności tej anomalii?
nie zauważyłem posta zanim odpisałem na poprzedniego. Jest to sporadyczne, ciężkie to wywołania. Muszę potestować, jak będzie czas. Gdybym wiedział, jak wywolac, to zrobiłbym logi.