Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez Clip » 17 maja 2020, 09:51

czołem,

przymierzam się do zakupu cupry 4x4.
W grę wchodzi używka (DQ250 no GPF) lub stara nówka (DQ381 + GPF)
W ubydwu przypadkach wjedzie minimum chip / box. Po poprawionym 1.8 różnica nie powala i na pewno szybko się znudzi.
Jeździłem leonem i atecą z DQ381 i to co mi się nie podobało to straszne zamulanie skrzyn przy redukcjach (w leonie było chyba minimalnie lepiej ale nadal słabo).
Przy programie usuwa się lagi w skrzyni przy boxie i zachowaniu gwarancji zostaje zmulona redukcja.
Więc jakbym miał zaorać na dzień dobry gwarancję to słaby sens dopłacania 30-40k za nówkę ...
Czy pod względem szybkości działania jest jakaś różnica między DQ250 a 381? Niestety ale tą starszą jeździłem tylko w ośce w golfie 5 (notabene też była ospała)
Jak wyglądają przełożenia autostradowe? Ile jest obrotów w obydwu wersjach przy 140 na szóstce / siódemce?
Jak jest z trwałością? Nie zakładam modów na więcej niż 480-500Nm (w dalszej przyszłości) chociaż jak to mówią nigdy nie mów nigdy.
No i ostatnia sprawa czy GPF w czymś przeszkadza? Ogranicza jakoś mody? Jest problem z ewentualnym wycięciem?
A na końcu jest jeszcze pytanie o nową cuprę, wiadomo coś na temat cen / zmian mechanicznych? Na stronie są ładne zdjecia i formularz kontaktowy ...
Zobacz Profil
Clip
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 grudnia 2016, 21:37
Auto: Octavia
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Reklama

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez sebkoch » 19 czerwca 2020, 08:47

Ja również myślałem o zakupie Cupry ST 300 ale ostatecznie padło na 2019 Audi S3 Limousine. Samochód, prowadzenie i silnik super. Natomiast skrzynia DQ381 ma chyba wrzucony zrobiony jakoś na szybko soft żeby tylko spełniał wymogi WLTP. Efekt taki że mam 5 bieg przy 40 km/h a 7 wrzuca już przy 60 km/h i 1100 RPM. Jednym słowem tragedia, nawet dziadki nie wrzucają tak szybko biegów w górę. Wcześniej miałem 2016 Octavię RS230 na DQ250 i myślałem, że to ona muliła silnik... W S3 na trybie S też się nie da jeździć bo na siłę wrzuca wyższy bieg przy 3200 RPM nawet jak jadę bardzo delikatnie i bez szarpania. O muleniu skrzyni w serwisie mówią, że to jej normalna praca a jak mi bardzo to prxesxkadza to mogę zmienić soft u tunera. Ręce opadają.
Koniec końcem po przeczytaniu wielu ang języcznych forów zdecydowałem się na modyfikację softu skrzyni w TVS Engineering w Holandii. Wybrałem opcję Personal Flasher i oprogramowanie Drivability dla DQ381 gdzie sam sobie wgrywam soft od nich i w każdej chwili mogę przywrócić fabryczny program od Audi. Wiele ludzi mających np Golfa R już z GPF i softem WLTP miało dokładnie taką samą pracę skrzyni i po sofcie od TVS wreszcie działa tak jak powinna w sportowym aucie. Mam nadzieję, że też będę zadowolony.
Zobacz Profil
sebkoch
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, 09:37
Region: śląskie
Auto: Leon 3 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez mczelny2401 » 19 czerwca 2020, 11:59

Również mam takie zdanie na temat tej skrzyni. Program fabryczny to porażka bo silnik albo niepotrzebnie wyje i szarpie lub jest tak zamulany że aż prosi o litość
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1849
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez DiTus » 19 czerwca 2020, 15:49

sebkoch napisał(a):Ja również myślałem o zakupie Cupry ST 300 ale ostatecznie padło na 2019 Audi S3 Limousine. Samochód, prowadzenie i silnik super. Natomiast skrzynia DQ381 ma chyba wrzucony zrobiony jakoś na szybko soft żeby tylko spełniał wymogi WLTP. Efekt taki że mam 5 bieg przy 40 km/h a 7 wrzuca już przy 60 km/h i 1100 RPM. Jednym słowem tragedia, nawet dziadki nie wrzucają tak szybko biegów w górę. Wcześniej miałem 2016 Octavię RS230 na DQ250 i myślałem, że to ona muliła silnik... W S3 na trybie S też się nie da jeździć bo na siłę wrzuca wyższy bieg przy 3200 RPM nawet jak jadę bardzo delikatnie i bez szarpania. O muleniu skrzyni w serwisie mówią, że to jej normalna praca a jak mi bardzo to prxesxkadza to mogę zmienić soft u tunera. Ręce opadają.
Koniec końcem po przeczytaniu wielu ang języcznych forów zdecydowałem się na modyfikację softu skrzyni w TVS Engineering w Holandii. Wybrałem opcję Personal Flasher i oprogramowanie Drivability dla DQ381 gdzie sam sobie wgrywam soft od nich i w każdej chwili mogę przywrócić fabryczny program od Audi. Wiele ludzi mających np Golfa R już z GPF i softem WLTP miało dokładnie taką samą pracę skrzyni i po sofcie od TVS wreszcie działa tak jak powinna w sportowym aucie. Mam nadzieję, że też będę zadowolony.
Zamówiłeś bezpośrednio, czy u dealera?
Sam soft do skrzyni czy w pakiecie?

Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
Pozdraiwam
Piotrek
Zobacz Profil
DiTus
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 listopada 2019, 14:45
Region: dolnośląskie
Auto: cupra st 4drive
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez sebkoch » 19 czerwca 2020, 16:31

Bezpośrednio od TVS przez ich stronę. W Polsce niby jest jakiś warsztat współpracujący ale nie wygląda zachęcająco. Nie odpowiedzieli mi na zapytanie przez e-mail więc ich odpuściłem. Zresztą wtedy trzeba chyba wgrać soft u nich nie nie ma wtedy możliwość kupienia ich kabla żeby potem samemu zmienić na fabryczny soft przed wizytą w ASO.
Wziąłem tylko soft do DQ381 na razie mam 3 lata gwarancji na auto i też nie potrzebuję więcej mocy, bardziej chodziło mi o lepszą frajdę z jazdy, którą całkowicie zabija ten fabryczny soft.

Wysłane z mojego Pixel 4 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
sebkoch
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, 09:37
Region: śląskie
Auto: Leon 3 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez mczelny2401 » 19 czerwca 2020, 18:59

Po jakich nr jest dobierany taki soft? Bo jeśli to ogólnie pod dq381 to chętnie odkupie kopie jak już potestujesz :wink:
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1849
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez sebkoch » 19 czerwca 2020, 19:41

Po VIN coś sprawdzali. Potem jak będę miał kabel i oprogramowanie to przesyłam im txt z jakimś skanem. Prawdopodobnie chodzi o wersję sterownika i ogólnie jaki protokół komunikacyjny. Myślę, że ten soft będzie w jakiś sposób zabezpieczony VIN-em auta. Nie wiem czy można to w jakiś sposób wykorzystać w innym.

Wysłane z mojego Pixel 4 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
sebkoch
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, 09:37
Region: śląskie
Auto: Leon 3 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez mczelny2401 » 19 czerwca 2020, 20:01

No nic to testuj i dać jak to się sparwuje po zmianach a my czekamy :-D
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1849
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez KriSSo » 20 czerwca 2020, 18:37

sebkoch napisał(a):Wziąłem tylko soft do DQ381 na razie mam 3 lata gwarancji na auto


Chcesz programować sterownik i zachować gwarancję producenta zarazem? O kurdę, grubo.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez Fado365 » 20 czerwca 2020, 18:43

KriSSo napisał(a):
sebkoch napisał(a):Wziąłem tylko soft do DQ381 na razie mam 3 lata gwarancji na auto


Chcesz programować sterownik i zachować gwarancję producenta zarazem? O kurdę, grubo.


Napisał przecież, że przed wizytą ASO może sobie przywrócić fabryczny soft skrzyni :)
Zobacz Profil
Fado365
Stella +
Stella +
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 marca 2018, 19:57
Region: dolnośląskie
Auto: Leon FR 5F DSG
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez KriSSo » 20 czerwca 2020, 19:30

Ale to nie ma żadnego znaczenia czy on sobie przywróci czy nie heh. Programował sterownik. Dlaczego Ci, którzy chcą utrzymać gwarancję w R/S3/Cupra itd męczą się na boxach w trakcie jej trwania, np JB4, przecież mogliby sobie zrobić soft, wgrać serię przed serwisem i po temacie. Dlaczego? No właśnie dlatego, że programowanie sterownika nie jest bezśladowe. Rozumiem, że tu nie chodzi o zwiększenie mocy akurat, tylko optymalizację pracy DSG. Jakkolwiek, sterownik dokładnie poda, kiedy i przy jakim przebiegu był programowany i nie ma żadnego znaczenia, czy w tej chwili wgrana jest seria, czy nie. CHYBA !!!, że coś się ostatnio zmieniło i jest to możliwe. Może kolega rozpracował temat, zna myk, o którym nikt nie wie i temat załatwiony :brawo:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez Yamakasi » 21 czerwca 2020, 00:11

myk polega na skopiowaniu sumy kontrolnej przed wgraniem nowego softu. Trzeba mieć do tego albo narzędzie albo odpowiedni programator. Dodatkowo VAG porównuje datę ostatniego programowania kompa z tą zapisaną na serwerach. Jak jest niezgodna - sajonara. Żadna wiedza tajemna.
Był Leon 5F FR (przed lift) 1.4TSI CZCA
Jest Leon 5F FR (po lift) 2.0TSI DKZA
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Yamakasi
Sport
Sport
 
Posty: 315
Dołączył(a): 15 maja 2020, 19:01
Region: małopolskie
Auto: Leon 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez KriSSo » 21 czerwca 2020, 11:11

Yamakasi napisał(a):Dodatkowo VAG porównuje datę ostatniego programowania kompa z tą zapisaną na serwerach. Jak jest niezgodna - sajonara. Żadna wiedza tajemna.


Czyli co by nie zrobił, będzie sajonara. A z wcześniejszych postów wynika, że Kolega sobie założył, iż wgra serię przed serwisem i wszystko bezie git. Może niech to jeszcze dobrze rozważy, jeśli zależy mu na gwarancji.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez sebkoch » 21 czerwca 2020, 11:21

Zadałem kilka pytań do TVS zobaczymy co odpowiedzą. Z drugiej strony jeżeli zmieniam auta co 3 lata to czekanie z modem na koniec gwarancji jest bez sensu.

Wysłane z mojego Pixel 4 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
sebkoch
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, 09:37
Region: śląskie
Auto: Leon 3 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez Yamakasi » 21 czerwca 2020, 13:15

Ja wspominam o tym bo kiedyś pojechałem z starym Leonem (prze liftem) na serwis i poprosiłem o zmianę czegoś w kompie (o ile pamiętam był to interwał olejowy) i wtedy facet z serwisu mi pokazał, że bez łącza (akurat u dealera zdechło łącze) nie są nic w stanie zrobić i że wszystkie zmiany są zapisane na serwerze. Wtedy też zobaczyłem że na koniec każdej zmiany jest generowany CRC. Tego nie da się ot tak oszukać przez wgranie starego softu bo suma generuje się jako wypadkowa wprowadzonych danych jak np data wgrania, rodzaj danych a nawet kolejność bitów. Jak coś zdechnie i będzie to droga część to w Dynamice od razu jest przykaz sprawdzania softu bo jak coś się nie zgadza to importer ma prawo odrzucić roszczenia gwarancyjne.
Był Leon 5F FR (przed lift) 1.4TSI CZCA
Jest Leon 5F FR (po lift) 2.0TSI DKZA
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Yamakasi
Sport
Sport
 
Posty: 315
Dołączył(a): 15 maja 2020, 19:01
Region: małopolskie
Auto: Leon 5F
Silnik: benzyna 2.0 turbo

cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez KriSSo » 21 czerwca 2020, 15:29

Ciekawe co odpisze TVS
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez sebkoch » 22 czerwca 2020, 16:19

Odpisali dosyć ogólnikowo. Że na ich sofcie zmieni się CVN (calibration verification number) a jeżeli wgram fabryczny soft to wróci do poprawnego oraz wspomnieli o liczniku flashowań który się zwiększa przy każdym wgraniu...
Ogólnie trochę lipa, spodziewałem się jakieś bardziej wyrafinowanej technologii bo zapewniali, że mod jest nie do wykrycia.

Wysłane z mojego Pixel 4 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
sebkoch
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, 09:37
Region: śląskie
Auto: Leon 3 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez KriSSo » 22 czerwca 2020, 16:31

Pozostaje albo zrobić normalny soft ECU i TCU i cieszyć się szybszym autem i fajną pracą DSG przy okazji dać sobie spokój z gwarancją, albo odpuścić jakikolwiek programowanie sterownika, jeśli tę gwarancję chcesz mieć. Tyle w tej kwestii chyba na dzień dzisiejszy.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez servo » 22 czerwca 2020, 22:23

KriSSo napisał(a):Pozostaje albo zrobić normalny soft ECU i TCU i cieszyć się szybszym autem i fajną pracą DSG przy okazji dać sobie spokój z gwarancją, albo odpuścić jakikolwiek programowanie sterownika, jeśli tę gwarancję chcesz mieć.
Albo popatrzeć w stronę ABT - oni jako oficjalny tuner mogą (nie muszą) mieć sposób na zmianę softu w TCU i utrzymanie gwarancji. (w końcu to oni robili chiptuning wersji Carbon sprzedawanej w salonach, z gwarancją)
Zobacz Profil
servo
Sport
Sport
 
Posty: 236
Dołączył(a): 13 lipca 2018, 16:00
Region: dolnośląskie
Auto: Leon FR 5D 2018
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez sebkoch » 22 czerwca 2020, 22:49

Ten tuning Cupry Carbon to jakiś ich box chyba jest. Oni robią mody TCU?

Kiedyś wysłałem do nich zapytanie i tak odpisali co mają dla S3, tzn Pachura nie sam ABT:

ABT Power 2.0 TFSI DNUE 300 KM, 400 Nm à 350KM i 440Nm – 2.168,07 € netto + 1.000,00 zł netto montaż i hamownia.

Cena bardzo zachęca jak na zysk z tego boxa...
Jak ktoś ma szczęście to samego gifta z fabryki tyle ma.

Wysłane z mojego Pixel 4 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
sebkoch
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2014, 09:37
Region: śląskie
Auto: Leon 3 FR
Silnik: CJXA 2.0

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez KriSSo » 23 czerwca 2020, 10:04

servo napisał(a):Albo popatrzeć w stronę ABT - oni jako oficjalny tuner mogą (nie muszą) mieć sposób na zmianę softu w TCU i utrzymanie gwarancji. (w końcu to oni robili chiptuning wersji Carbon sprzedawanej w salonach, z gwarancją)

Otóż nie, bo ABT to po prostu BOX, który w dodatku jest do bani i zdecydowanie lepiej wrzucić JB4. BOX nie wpływa na prace skrzyni, nie zmienia ciśnienia na sprzęgłach, nie zmienia czasów zamiany biegów, nie zmienia limiterów momentu. NIC NIE ZMIENIA w pracy skrzyni biegów. Podbija doładowanie i tyle.

ABT nie robił żadnego chiptuningu w wersji Carbon. Wpięli do instalacji jedynie BOX. W dodatku był skandal, bo z deklarowanych 370 KM było w rzeczywistości ze 340. :mrgreen: :brawo: . Jakkolwiek, poszli po rozum do głowy i nie oferują już swoich 370 wirtualnych koni, tylko podają bardziej realne wartości. Lepiej JB4 założyć, bo ten przynajmniej może podlać paliwem.

2.168,07 € netto + 1.000,00 zł netto montaż i hamownia. Płacić takie pieniądze za box tylko po to, żeby nie trzeba go było odpinać na przeglądach, to ...... kwestia osobista. Wolałbym jeździć serią, niż zapłacić za coś takiego (jeśli koniecznie chciałbym utrzymać gwarancję). Seryjna Cupra też wolna nie jest :brawo:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez Clip » 23 czerwca 2020, 10:24

widzę że temat trochę odżył.
podpowiecie coś w temacie nurtujących mnie pytań?

czyli 6 vs 7 biegów + GPFy

Clip napisał(a):przymierzam się do zakupu cupry 4x4.
W grę wchodzi używka (DQ250 no GPF) lub stara nówka (DQ381 + GPF)
W ubydwu przypadkach wjedzie minimum chip / box. Po poprawionym 1.8 różnica nie powala i na pewno szybko się znudzi.
Jeździłem leonem i atecą z DQ381 i to co mi się nie podobało to straszne zamulanie skrzyn przy redukcjach (w leonie było chyba minimalnie lepiej ale nadal słabo).
Przy programie usuwa się lagi w skrzyni przy boxie i zachowaniu gwarancji zostaje zmulona redukcja.
Więc jakbym miał zaorać na dzień dobry gwarancję to słaby sens dopłacania 30-40k za nówkę ...
Czy pod względem szybkości działania jest jakaś różnica między DQ250 a 381? Niestety ale tą starszą jeździłem tylko w ośce w golfie 5 (notabene też była ospała)
Jak wyglądają przełożenia autostradowe? Ile jest obrotów w obydwu wersjach przy 140 na szóstce / siódemce?
Jak jest z trwałością? Nie zakładam modów na więcej niż 480-500Nm (w dalszej przyszłości) chociaż jak to mówią nigdy nie mów nigdy.
No i ostatnia sprawa czy GPF w czymś przeszkadza? Ogranicza jakoś mody? Jest problem z ewentualnym wycięciem?
A na końcu jest jeszcze pytanie o nową cuprę, wiadomo coś na temat cen / zmian mechanicznych? Na stronie są ładne zdjecia i formularz kontaktowy ...
Zobacz Profil
Clip
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 grudnia 2016, 21:37
Auto: Octavia
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: cupra DQ250 vs DQ381; czy GPF jakoś ogranicza?

Postprzez Maciej86 » 20 sierpnia 2020, 18:34

7 biegów to zdecydowanie lepsza skrzynia, jeździłem wieloma autami z dq250 i dq381. Dla mnie ta nowsza dużo fajniejsza, plus tem 7 bieg na trasę. Mam gpf i jak będziesz chciał boxa to mi na jb4 wyszło 374 konie. Podobnie do softa...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Maciej86
Signo
Signo
 
Posty: 139
Dołączył(a): 30 maja 2019, 12:37
Region: pomorskie
Auto: Leon Cupra St 4 driv
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do Leon 3 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości