przez wesol » 21 marca 2022, 22:18
Jak na gwarancji to się to wymienia. Jak jyz po to albo klienta się naciąga na wymianę albo stosuje naprawę jak wspomniałem.
Zależy od konstrukcji auta ale jak miałem golfa 4 to tam był wlot powietrza od strony podszybia za ścianą grodziowa ale tak skierowany w dół prosto na silniczek. Wystarczyło że osłona była lekko pęknięta lub wygięta i już woda mogła się lać po silniczku. Raz że dywaniki mokre to i ten wiatrak szybko się kończył. Ale robiłem tych wiatraków nadmuchu w dostawczakach różnych w osobówkach itp. Czasem szczotki się wymieniało czasem wystarczyło komutator wyczyścić, nasmarować tulejki i wszystko wracało do normy. Od tego też w oplach często przepalał się taki bezpiecznik termiczny na opornicy od nawiewu. Silnik stawiał większy opór więc i też większy amperarz szedł. Tak jak przy wspomaganiu elektrycznym. Normalnie zdrowa zawiecha to pobór przy skręcie to 80-90 amper a jak łożyska zatarte, sworznie też i końcówki to i 200 amper widywałem. Potem magiel do wymiany. To się nie bierze z niczego.
Brak polskich znakow na klawiaturze.