
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
barth napisał(a):da3, ale planowac glowicy nie musialesBo sama uszczelka to nie az tak strasznie duze koszta
da3 napisał(a):no to na pewno wymienia Ci uszczelke i skasuja $$$$$$$$$$$$ nawet jesli to nie bylo to
da3 napisał(a):zeby wymienic pompe tez trzeba czapke scigac
ali napisał(a):da3 napisał(a):zeby wymienic pompe tez trzeba czapke scigac
na pewno?
AdamTower napisał(a):Dodam, ze pompy wody nie wymieniłem podczas wymiany rozrzdu. Ma ona 143 tyś przebiegu i 6 lat.
dave napisał(a):... okazalo sie ze waz od chlodnicy po prostu spadl.. czy mozliwe jest zeby ta zawleczka juz nie trzymala tak jak trzeba bo wydaje mi sie ze siedzi tam ona dosyc luzno..
-czyżby mm.max miał racje ?mm.max napisał(a):Wszystkie żółte tak mają
silver_leon napisał(a):mm.max napisał/a:
Wszystkie żółte tak mają
-czyżby mm.max miał racje ?
endrju napisał(a):Witam,
ja tez mialem wyciek plynu chlodniczego w seacie toledo II i po dluzszych ogledzinach udalo mi sie zidentyfikowac wyciek.
Cieknie mi przy plastikowej obudowie w miejscu gdzie jest termostat. To jest plastikowy trojnik do ktorego dochodza weze. Rozmawialem z mechanikiem i on mi powiedzial ze te plastiki pekaja i trzeba je wymienic.
Plyn chlodniczy szybko odparowuje i ciezko to zidentyfikowac. Ale na szczescie pozostawia bialy nalot. U mnie dodatkowo po dluzseszj jezdzie 'na trasie' zbiera sie plyn po wycieku w zagleieniu tej obudowy plastikowej.
Dokladnie sobie obejzalem miejsce wycieku i faktycznie wyglada mi na peknieta obudowe.
W tym tygodniu musze zamowic w ASO ten trojnik. Koszt okolo 70pln
Skoro to typowa usterka - jak mi koles powiedzial - to moze sprawdzcie ten trop.
Powodzenia
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość