Termostat - zasada bimetalu termometrycznego
Szlif - weźmiesz w rękę i od razu będziesz wiedział co masz szlifować, bo przecież części z uszczelką raczej nie
Całość zakupu z montażem opisałem tutaj (
http://forum.Seat-Napinator.pl/viewtopic.p ... 7&start=25)
Przekleję fotki
Zdjęcia poniżej:
Węże to długość 100cm oraz 130cm:
Podstawka z wyfrezowaną częścią (ori nie podchodzi plug&play). Jak już ktoś kupi podstawkę to po tym zdjęciu będzie wiedział co z nią zrobić dokładnie

:
Szumnie zwana śruba a tak naprawdę to jest przedłużka.
Odkręcamy dolną śrubę od ori wymiennika ciepła, wkręcamy przedłużkę, wkładamy podstawkę i wkręcamy ori śrubę. Jest do dostania choćby w rallyshop:
No i na koniec sama chłodnica, poglądowe zdjęcia mojej:
I dorobione mocowania do chłodnicy oleju (zwykły kątownik) co widać na poprzednich zdjęciach:
Co do cen:
100 cm węża zarobionego już z dwóch stron ~100 zł - pewnie się da taniej
podstawka z termostatem ~220 zł bez termostatu ~100 zł
chłodnica ~ przedział od 300 zł do 450
mocowania chłodnicy oleju ~20 zł
przedłużka śruby pewnie koło ~30zł
W całości w okolicy 800 zł a 900 zł w zależności od wyboru wielkości chodnicy powinniśmy się zmieścić.
Czas montażu w granicach 2 godzin lub oddać do mechanika - u mnie kumpel wziął za demontaż (i mam montaż w cenie demontażu) 40 zł
Jeżeli chcecie zakładać chłodnicę to powiem Wam szczerze, że najtaniej w tej chwili wszystko ma rallyshop.pl - prawie 20% taniej wychodzi niż w re5pect.pl
Enjoy
