Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Mocowanie napinacza paska wielorowkowego

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Mocowanie napinacza paska wielorowkowego

Postprzez 888EX888 » 31 października 2015, 20:53

Witam, mam problem z mocowaniem napinacza paska wielorowkowego do silnika. Mocowanie to trzy śruby wkręcane do gwintu w bloku silnika. Jedna z tych śrub się urwała i to tak że nic jej nie wystaje. Mijsca mało więc nie ma jak podejść wiertarką. Pròbowałem jeździć na dwòch pozostałych ale kolejna się wykręciła od drgań. Może ktoś miał taki przypadek lub ma jakiś pomysł jak rozwiązać temat?
Zobacz Profil
888EX888
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 maja 2015, 20:36
Auto: LEON
Silnik: TDI pompa VP

Reklama

Re: Mocowanie napinacza paska wielorowkowego

Postprzez Pavulon87 » 1 listopada 2015, 20:48

Na odkręcające się śruby możesz spróbować kleju np. loctite.
Ale najlepiej spróbować jednak wykręcić tą urwaną. Tam nie jest aż tak ciasno. A jak nie wyjdzie to wyjąć całość.
Nie próbowałem ale wygląda jakby mocowanie było tylko na dwie śruby
Obrazek
Zobacz Profil
Pavulon87
Signo
Signo
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 maja 2015, 16:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Mocowanie napinacza paska wielorowkowego

Postprzez mlynek » 1 listopada 2015, 20:57

888EX888, gdy zmieniałem u siebie rozrząd, to też przy dokręcaniu jednej ze śrub coś trzasnęło. Nie wiem czy zerwałem gwint, czy to był trzask dokręcanej sruby. Takie trzaski były jak dokręcałem też poduszkę silnika. Niemniej jednak, zostawiłem tę śrubę od napinacza w spokoju i tak jeżdżę, no i na razie nic się nie dzieje.
Co do fotki od Pavulona, wydaje mi się, że to główne mocowanie trzyma się na 2 śrubach, ale mocowanie napinacza i tak przechodzi na wylot i wkręca się w blok silnika. Zdemontowanie tego głównego mocowania pomogłoby ewentualnie wykręcić urwaną śrubę. Myślę, że trzeba byłoby też zdemontować rurę dolotu i zbiornik płynu do spryskiwaczy, podnieść trochę silnik i pewnie dałoby radę wywiercić urwany kawałek śruby.

Powodzenia w działaniach
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron