przez mlynek » 1 listopada 2015, 20:57
888EX888, gdy zmieniałem u siebie rozrząd, to też przy dokręcaniu jednej ze śrub coś trzasnęło. Nie wiem czy zerwałem gwint, czy to był trzask dokręcanej sruby. Takie trzaski były jak dokręcałem też poduszkę silnika. Niemniej jednak, zostawiłem tę śrubę od napinacza w spokoju i tak jeżdżę, no i na razie nic się nie dzieje.
Co do fotki od Pavulona, wydaje mi się, że to główne mocowanie trzyma się na 2 śrubach, ale mocowanie napinacza i tak przechodzi na wylot i wkręca się w blok silnika. Zdemontowanie tego głównego mocowania pomogłoby ewentualnie wykręcić urwaną śrubę. Myślę, że trzeba byłoby też zdemontować rurę dolotu i zbiornik płynu do spryskiwaczy, podnieść trochę silnik i pewnie dałoby radę wywiercić urwany kawałek śruby.
Powodzenia w działaniach

Seat Leon 1.9 TD
I ASV
+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program
by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60