
czy po jego zamotowaniu samochod bedzie sie szybciej wkrecał na obroty
czy kupic zwykły czy lepiej cos konkretnego
czy kazdy bedzie pasowal czy musze dobrac cos odpowiedniego do 1,8t
dodajcie cos na temat kosztow nontazu
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
prospect napisał(a):poniewaz stozek rozwalil mi turbine
prospect napisał(a):ale zeby byl wlasnie fajny odglos DV potrzebny był stożekno i tu jest cala filozofia
Pabi napisał(a):Z czasem wyprubuje na swoim przypadku zaworek 2M. Na razie nie mam kasy i czasu na to. MarioQ juz pierwsze testy robił ale autko wpadalo w awarie. Zobaczymy jak bedzie po zmodyfikowaniu zaworka.
Kawas twój HKS ma jakies mozliwosci regulacji, tak jak w przypadku GFB?
Kawas napisał(a):Do każdego "normalnego" (czyli takiego bez świrującej elektoroniki) auta z turbo polecam szczerze HKS'a - ma naprawde bardzo przemyślaną konstrukcję.
premier napisał(a):czy może BOV spowduje że powietrze nie będzie uciekało z powrotem przez stożek?
premier napisał(a):Czy jak zmienię seryjnego DV na BOV-a, to te dźwięki będę mi się nakładały
premier napisał(a):BOV chyba nie ma zbyt wiele wspólnego z "wkręcaniem się na obroty"
Czyt kots ma pojecie czy ten co tu podaje jest ok i czy takie zaworek daje cos w dieslu
nic nie daje poza wywalonymi pieniedzmi i efektem dzwiekowym...
Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość