Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Blow off

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Blow off

Postprzez Grześ » 2 listopada 2005, 10:59

Chciałbym zamontowac u siebie zaworek :-D , ale mam kilka pytan
czy po jego zamotowaniu samochod bedzie sie szybciej wkrecał na obroty
czy kupic zwykły czy lepiej cos konkretnego
czy kazdy bedzie pasowal czy musze dobrac cos odpowiedniego do 1,8t
dodajcie cos na temat kosztow nontazu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Reklama

Re: Blow off

Postprzez Kawas » 2 listopada 2005, 20:03

generalnie z bov'ami w 1,8t jest różnie- raz silnik (ecu) znosi bova bez problemu a czasami są błędy - chodzi tu o to, że potrafi wejsc w tryb awaryjny z powodu "uciekającego" do atmosfery powietrza.
niestety nie ma reguły, czy twój bedzie dobrze znosił bov'a czy nie - takze najlepiej przed zakupem to sprawdzić :-)
wkręcał sie szybciej nie będzie, bo bov nie ma nic wspólnego z obrotami silnika, tylko turbiny - przy bov'ie nie będzie ona odhamowywana przy zamknięciu przepustnicy.
jeśli kupować to tylko dobry - z polskich polecam 2m na membranie, a zagranicznych HKS'a, którego mam u siebie i spisuje się świetnie 8)
jednotłoczkowy odradzam, bo to lipa..
GFB też jest niczego sobie, ale cena jest mocno zawyżona, także nie ma co sie w niego "pchać"..
montaż jest dziecinnie prosty - dasz sobie rade sam :wink:
Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Re: Blow off

Postprzez Łuki » 3 listopada 2005, 09:39

Jak już kawas wyżej napisał z BOVami jest różnie.
Wszystko zależy od konkretnego samochodu.
Ja mam u siebie GFB i do tej pory spisuje się bardzo dobrze.
Mam możliwość regulowania upuszczanego powietrza.
Mogę go zamknąć całkowicie i mam jak w serii.
Co do błędów to jak będzie za bardzo otwarty to będzie Ci samochód wpadał w tryb awaryjny i będziesz miał doładowanie na poziomie 0,5 bara - odczuwalna sprawa :wink:
Po wyłączeniu i włączeniu samochodu wszystko wraca do normy ale i tak będziesz musiał go przykręcić żeby tryb awaryjny się nie powtarzał.
U mnie przy seryjnym kompie mogłem otwierać niecałą 1/4 całości - powyżej wpadał tryb awaryjny.
Przy kompie od 225 mogę otwierać ponad 1/3 i wszystko gra.
GFB ma jeszcze jedną regulacje - sprężynę która powoduje że otwarcie tej przepustnicy jest łatwiejsze lub trudniejsze. Pomaga to też wyregulować BOVa odpowiednio do samochodu.
Co do ceny to z USA można za jakieś 1300 PLN sprowadzić.

Pozdrawiam
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Blow off

Postprzez Pabi » 3 listopada 2005, 10:23

Z czasem wyprubuje na swoim przypadku zaworek 2M. Na razie nie mam kasy i czasu na to. MarioQ juz pierwsze testy robił ale autko wpadalo w awarie. Zobaczymy jak bedzie po zmodyfikowaniu zaworka.
Kawas twój HKS ma jakies mozliwosci regulacji, tak jak w przypadku GFB?
Pozdroofka
Pawel
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pabi
Sport
Sport
 
Posty: 359
Dołączył(a): 3 marca 2005, 23:14
Lokalizacja: W-wa / Paprotnia
Auto: Leon TS 1.8T

Re: Blow off

Postprzez prospect » 3 listopada 2005, 10:31

Ja u siebie nie chciałem nie chcialem ryzykowac wiec zamienilem seryjnego DV.:) normalnie odglos jest znikomy :) ale u mnie wygladalo to tak ze z rury dolotowej wracalo powietrze i wypuszczane stozkiem :) odglos naprawde dobry ale niestety wrocilem do seryjnego poniewaz stozek rozwalil mi turbine :evil:
Zobacz Profil
prospect
 

Re: Blow off

Postprzez Łuki » 3 listopada 2005, 11:53

prospect napisał(a):poniewaz stozek rozwalil mi turbine :evil:


Stożek turbo rozwalił ale nie BOV chyba.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Blow off

Postprzez prospect » 3 listopada 2005, 13:54

ale zeby byl wlasnie fajny odglos DV potrzebny był stożek :) no i tu jest cala filozofia :)
Zobacz Profil
prospect
 

Re: Blow off

Postprzez Łuki » 3 listopada 2005, 13:58

prospect napisał(a):ale zeby byl wlasnie fajny odglos DV potrzebny był stożek :) no i tu jest cala filozofia :)


No chyba że tak.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Blow off

Postprzez Kawas » 3 listopada 2005, 17:41

Pabi napisał(a):Z czasem wyprubuje na swoim przypadku zaworek 2M. Na razie nie mam kasy i czasu na to. MarioQ juz pierwsze testy robił ale autko wpadalo w awarie. Zobaczymy jak bedzie po zmodyfikowaniu zaworka.
Kawas twój HKS ma jakies mozliwosci regulacji, tak jak w przypadku GFB?


Obecnie HKS nie ma żadnej regulacji, kiedyś miał regulacje twardości sprężyny ale to co innego niż gfb, w którym sie reguluje ilość upuszczanego powietrza..
HKS całe powietrze daje do atmosfery- ja miałem tego fuksa, że u mnie żadne awarie ecu sie nie pojawiają :-D
Do każdego "normalnego" (czyli takiego bez świrującej elektoroniki) auta z turbo polecam szczerze HKS'a - ma naprawde bardzo przemyślaną konstrukcję.

A no i moje pytanko: jaki stożek rozwalił turbo?
Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Re: Blow off

Postprzez Łuki » 3 listopada 2005, 17:53

Kawas napisał(a):Do każdego "normalnego" (czyli takiego bez świrującej elektoroniki) auta z turbo polecam szczerze HKS'a - ma naprawde bardzo przemyślaną konstrukcję.


Tylko tego kawas nie dowiesz się zanim nie założysz BOVa.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Blow off

Postprzez Kawas » 3 listopada 2005, 19:13

a dowiem sie, pożyczając od kogoś kto już ma :-D i to nie ważne czy gfb czy inny
zawsze mozna na próbe założyć pożyczony
Zobacz Profil
Kawas
Signo
Signo
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 maja 2004, 23:27
Lokalizacja: Wrocław
Auto: auq+

Re: Blow off

Postprzez Artur20vt » 3 listopada 2005, 22:14

GFB krzyczy duzo za BOVa bo jest to na chwile obecna jedyna hybryda z plynna regulacja. Jak juz Łuki napisal - pozwala ona dopasowac ilosc upuszczanego powietrza do czulosci ECU na takie sprawy.
Z moich doswiadczen wynika ze najmniej poddatne na wypuszczanie powietrza sa starsze 1.8t tj z przed 2002roku.

Co do rozwalenia turbiny przez stozek to zapytam tylko w jaki sposob - dostalo sie jakies cialo obce czy elementy stozka??

2m zaczelo cos myslec nad tematem zaworku - ale dalej jest to hybryda - tyle ze bez plynnej regulacji upustu....

Art
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Artur20vt
Signo
Signo
 
Posty: 153
Dołączył(a): 10 kwietnia 2004, 14:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Blow off

Postprzez premier » 25 czerwca 2007, 18:52

U siebie w Leonku mam stożek. Rzeczywiście przy zmianie biegów słychać takie "pufnięcie" (tak jak Łuki wspominał), zupełnie inne niż psssyt z BOV-a. Czy jak zmienię seryjnego DV na BOV-a, to te dźwięki będę mi się nakładały, czy może BOV spowduje że powietrze nie będzie uciekało z powrotem przez stożek? I czy pomijając fakt bajeranckiego odgłosu z BOV, z praktycznych względów lepiej zainwestować w dobry DV czy w dobry BOV?
Zobacz Profil
premier
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 16 maja 2006, 09:01
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Exeo ST 2.0 TSI BWE
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez Lucas » 26 czerwca 2007, 08:43

niech sie ktos wypowie bo sam jestem ciekaw :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez Grześ » 26 czerwca 2007, 10:03

dv kieruje powietrze spowrotem do ukladu za przepływke , bov natomiast wywala wszystko do atmosfery

premier napisał(a):czy może BOV spowduje że powietrze nie będzie uciekało z powrotem przez stożek?

tak wlasnie powinno sie dziac

premier napisał(a):Czy jak zmienię seryjnego DV na BOV-a, to te dźwięki będę mi się nakładały

jeden z dzwiekow powinien zniknac tezn ze stozka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Blow off

Postprzez (A)rturo » 26 czerwca 2007, 17:42

jezdze na BOVIE prefekta typ II i jest ok choc za malo slychac psyt psyt - zmieniam teraz na bova filmy bailey wtedy bedzie glosno i auto sie lepiej bedzie wkrecalo :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
(A)rturo
Stella +
Stella +
 
Posty: 100
Dołączył(a): 27 czerwca 2005, 01:44
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Evo 9SE

Re: Blow off

Postprzez premier » 26 czerwca 2007, 18:40

BOV chyba nie ma zbyt wiele wspólnego z "wkręcaniem się na obroty" :wink: , a raczej z wytracaniem obrotów turbosprężarki przy zmianie biegów (chyba że się mylę :x)

Swoją drogą przy okazji szukania informacji na temat zaworów, trafiłem na fajne strony ze sprzętem do leonów. Szczególnie polecam te:

http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk4/engine.html (Niezły turbo KIT)
http://www.goapr.com/VW/products/about_tvs3_bags.html (Lista z częściami KIT'a)
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... 5&cat=1305 (Fajne FMIC, SMIC i zaworki)


A tutaj filmik z opisem Turbo KIT'a STAGE III+ 340HP (do 1,8T)
http://www.gearshift.tv/video/er002_apr ... uction.wmv
Zobacz Profil
premier
Signo
Signo
 
Posty: 132
Dołączył(a): 16 maja 2006, 09:01
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Exeo ST 2.0 TSI BWE
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez Grześ » 26 czerwca 2007, 18:50

premier napisał(a):BOV chyba nie ma zbyt wiele wspólnego z "wkręcaniem się na obroty"

no nie zupelnie bov/dv pełni bardzo wazna role upuszcza powietrze tak aby turbina nie wytracala obrotow podczas zmiany biegu , zapobiega rozwalenu ukladu dolotowego i turbiny , dzieki temu ze turbo nie zchodzi z obrotow pompuje powietrze do silnika ktory moze wkrecac sie na obroty

Produkty forga i apr sa naprawde top ale i ceny tez niczego sobie , stronki znane .Mozesz odwiedzic tez ATPturbo i ECStuning pelno gratow do naszych aut :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: Blow off

Postprzez marexi » 3 marca 2008, 02:06

Panowie co o tym sadzicie tu jest blow off do diesla:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=022
Czyt kots ma pojecie czy ten co tu podaje jest ok i czy takie zaworek daje cos w dieslu
dzieki za odp:)
Zobacz Profil
marexi
Stella +
Stella +
 
Posty: 75
Dołączył(a): 12 grudnia 2007, 23:27
Lokalizacja: Nowa Sól
Auto: Seat Leon 00'tuning

Re: Blow off

Postprzez Marcin_TDI » 3 marca 2008, 10:50

nic nie daje poza wywalonymi pieniedzmi i efektem dzwiekowym...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Blow off

Postprzez Tonny S » 3 marca 2008, 11:07

Czyt kots ma pojecie czy ten co tu podaje jest ok i czy takie zaworek daje cos w dieslu


nic nie daje poza wywalonymi pieniedzmi i efektem dzwiekowym...


Nie no jednak cos tam daje - zwiększona turbodziura spowodowana brakiem przepustnicy no ale to nie jest pożądany efekt.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Blow off

Postprzez bobek_TDI » 3 marca 2008, 17:49

Zobacz Profil
bobek_TDI
Sport
Sport
 
Posty: 517
Dołączył(a): 12 grudnia 2006, 22:16
Lokalizacja: Ka.Wu.
Region: świętokrzyskie
Auto: Leon 1M
Silnik: AUQ 1.8

Re: Blow off

Postprzez tracer » 10 września 2008, 14:31

zalozylem do swojego leona blow off jedno tloczkowy z regulacja w ramach testu jak bedzie sie zachowywal i mianowicie auto pracuje normalnie nie przelacza sie na tryb awaryjny ale przy dodaniu i odpuszczeniu gazu obroty spadaja do 600obr a potem sie podnosza do 800obr i praca jest stabilna. Skrecilem troche sprezyne od regulacji zeby byla twardsza obroty spadaja minimalnie po za 800 i wracaja, a zawor tak jakby krocej wypuszcza powietrze czy przy zastosowaniu zaworu blow off dwu tloczkowego bez regulacji ktora niby nie jest potrzebna bedzie dzialo sie tak samo ???
Zobacz Profil
tracer
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4 maja 2008, 12:14
Lokalizacja: WROCłAW
Auto: LEON 1.8 20V T

Re: Blow off

Postprzez martig » 10 stycznia 2009, 14:00

odgrzeje troche temat, planujac sobie liste modów , zantanawiam sie na d BOVem , montowałł ktos do 2.0 TFSI takie urzadzonko, i czy ma to sens poza oczywistym lansem ??
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez Mati_ » 10 stycznia 2009, 17:18

Si Si... Wkładki Forge BOV Spacer'a do seryjnego DV działają bez problemu. Natomiast montaż BOV'a odpada. :x
po montażu u mnie (wkładka Forge FMDVFSiT) http://pl.youtube.com/watch?v=Xu_ijJKSGiU
Zobacz Profil
Mati_
Stella
Stella
 
Posty: 28
Dołączył(a): 29 października 2008, 22:59
Lokalizacja: Żywiec
Auto: 1P FR

Re: Blow off

Postprzez Sierzant » 11 lutego 2009, 14:14

I ja sie zastanawiam nad zalozeniem Blow Off'a i wlasnie niewiem jaki wybrac zeby dobrze sie spisywal i nie wyrzucal bledow. Na allegro sa niby dedykowane do VW i Audi 1.8T ProPerfect II za 300 zl i pisalem do kolesia to odpisal mi ze do Leona tak samo pasuje i nie trzeba regulowac. Ale 300 zl na ziemi nie lezy i boje sie ze jajk kupie to moze byc nic nie wart ten Blow Off.
Sierżant
--> Bo Z mOcĄ jEsT tAk, Że CiĄgLe JeJ bRaK <-- 210PS i 323 Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sierzant
Stella
Stella
 
Posty: 29
Dołączył(a): 18 listopada 2008, 15:45
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Blow off

Postprzez Lucas » 16 lutego 2009, 10:06

Ja wam radze dolozyc ta kase i kupic fajniejsze felgi jak chcecie wiecej Respectu na miescie Blow Off jest fajny na Panienki ktore stoja na przystanku. A za taka cene to jedyne co bedziesz mial to dziwne zachowania auta i czeste tryby awaryjne.

Jesli juz jednak chce miec spadek kilku koni i miec ps ps to licz sie na wydatek od 800 do 1200 zl za GFB.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lucas
TopSport
TopSport
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 4 marca 2006, 18:51
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Scirocco 2.0 TSI
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez Daniel233 » 28 września 2010, 19:11

Z tego co tu i na kilku innych forach wyczytałem to blow-off nie ma sensu... Szkoda kasy
Pozdro
Obrazek

:)Cupra mać! :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel233
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 732
Dołączył(a): 4 października 2009, 22:04
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon P. Cupra
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Blow off

Postprzez szefu55 » 28 września 2010, 21:21

W Leonie 1,8t jest zawór DV, to taki prawie BOV, prawie bo ten akurat nie syczy, tylko chroni naszą turbinę.jest czarny, plastikowy i nie ma w sobie żadnego polotu, a ujście wypuszczanego powietrza kierowane jest z powrotem do rury dolotowej do przepustnicy.

BOV działa podobnie, jednak ma dodatkowy atut, wspaniałe Tsssssss przy odpuszczaniu gazu.
ja założyłem do siebie jakiś zwykły, z regulacją ręczną i.... po przejechaniu kawałka drogi i zapięciu urządzenia diagnostycznego , wywalało nieszczelność w układzie dolotowym, i o ile mi wiadomo do aut z przepływomierzem powinien być zawór sekwencyjny ( mogę się jednak mylić) i ja narazie powróciłem do DV , i błędy zniknęły. tak więc albo kupować coś rozsądnego albo sobie darować bo szkoda kasy, ale jak jest możliwość to fajnie jest założyć na próbę...aha i przy założeniu blowa trzeba zaślepić rurkę która wchodzi do dolotu, taka pionowa :)
《♢==$==♢》

Obrazek
1) Daihatsu Charade Gtti 1.0 turbo - Było
2) Honda Prelude IV 2.2 V-tec - Była
3) Seat Leon Cupra R 1M- Był
4) Seat Leon Streetcopa 1P- Jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szefu55
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 20 listopada 2009, 00:47
Lokalizacja: Kłodzko
Auto: LEON CUPRA
Silnik: BWJ 2.0

Re: Blow off

Postprzez Staszek20VT » 28 września 2010, 22:36

O ile pamiętam do silników 1.8T sprawdzał się GFB Stealth Fx.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Blow off

Postprzez comar » 29 września 2010, 06:14

albo bov forge motorsport z regulacją ilości upuszczanego powietrza - podobno nie wywala błędów
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
comar
Sport
Sport
 
Posty: 248
Dołączył(a): 26 października 2009, 20:56
Lokalizacja: Rybnik
Auto: A4 na 4
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Blow off

Postprzez Crystal » 4 lutego 2013, 19:22

A jak wywala błąd to jaka jest strata mocy?? Błąd daje na kompie ale nie wyświetla Check Enigine. Czy może tak być??
Zobacz Profil
Crystal
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 16 grudnia 2011, 22:15
Auto: Seat Leon

Re: Blow off

Postprzez szefu55 » 5 lutego 2013, 08:50

Był spadek mocy i wydaje mi się że check świecił, w każdym razie trzeba było resetować zapłonem, szkoda zabawy i kasy, to TSSS jest fajne na chwile, później zaczyna męczyć. Przy niskich obrotach to TTSSSS jest jak bąk cichacz :D i żeby był efekt wypadało by zawsze trochę wkręcać silnik na obroty ( chyba że lepsze zawory syczą głośno niezależnie od obrotów )
《♢==$==♢》

Obrazek
1) Daihatsu Charade Gtti 1.0 turbo - Było
2) Honda Prelude IV 2.2 V-tec - Była
3) Seat Leon Cupra R 1M- Był
4) Seat Leon Streetcopa 1P- Jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szefu55
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 20 listopada 2009, 00:47
Lokalizacja: Kłodzko
Auto: LEON CUPRA
Silnik: BWJ 2.0

Re: Blow off

Postprzez Crystal » 6 lutego 2013, 09:01

Pytam poniewaz u mnie nigdy nie świecił check ale błąd na Vagu jest. I nie wiem co o tym mysleć?? Mi Tsss wogóle nie przeszkadza a nawet bardzo podoba od ponad 1,5 roku :)
Zobacz Profil
Crystal
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 16 grudnia 2011, 22:15
Auto: Seat Leon

Re: Blow off

Postprzez szefu55 » 6 lutego 2013, 10:52

To kwestia gustu :) nie dam sobie reki obciąć za Checka, ale spadek mocy był na pewno. błąd był następujący ( Nieszczelność w układzie dolotowym) tyle pamiętam.
《♢==$==♢》

Obrazek
1) Daihatsu Charade Gtti 1.0 turbo - Było
2) Honda Prelude IV 2.2 V-tec - Była
3) Seat Leon Cupra R 1M- Był
4) Seat Leon Streetcopa 1P- Jest
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
szefu55
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 20 listopada 2009, 00:47
Lokalizacja: Kłodzko
Auto: LEON CUPRA
Silnik: BWJ 2.0

Re: Blow off

Postprzez Konrad20vt » 6 lutego 2013, 13:27

Proponuje założyć stożek ITG u mnie jest i sapie tak, jak bym miał blow offa a wczesniej miałem blow offa wiec wiem co mówie :) A jak chcecie tak bardzo, to polecam hybryde properfekt za 350zł masz sapanie bez żadnych błędów itp. Ale i tak najbardziej polecam stożek ITG który mega głosno sapie :twisted:
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez LEONIK » 9 lutego 2013, 16:32

Konrad20vt mozesz podrzucic link do stozka ITG?mysle nad stozkiem albo blowem properfekt.jaka srednica wejsciowa na stozek ma byc?jest gdzies na forum instrukcja montazu do 1.8 t BAM 225 KM?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: Blow off

Postprzez misiek2 » 9 lutego 2013, 17:46

Konrad a masz stożek z jakimś dopływem zimnego powietrza?
Ja natomiast moge polecić Carbon boxa simoty. Również efekt mega zasysania powietrza. :D
Sam miałem i chwalę. Zastanawiam się czy nie założyć znowu na wiosne.
Był: Top Sport 2003 - 190 KM 1.8 20vt
Jest: Cupra R+++ 2004r. 272 KM / 368 nm BAM
w dolocie gorąc...
Zobacz Profil
misiek2
Signo
Signo
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19 października 2012, 09:16
Auto: Cupra R+++
Silnik: BAM 1.8

Re: Blow off

Postprzez Konrad20vt » 10 lutego 2013, 18:12

Nic nie modziłem, na wiosne ogarne sobie dopływ zimnego powietrza. A stożek ITG ostro sapie, podobno gąbkowe własnie głosniej sapią 8)
Zobacz Profil
Konrad20vt
Sport
Sport
 
Posty: 681
Dołączył(a): 19 marca 2010, 15:50
Lokalizacja: Płońsk
Region: mazowieckie
Auto: 535d+
Silnik: CJXA 2.0

Re: Blow off

Postprzez LEONIK » 11 lutego 2013, 19:59

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LEONIK
Sport
Sport
 
Posty: 532
Dołączył(a): 1 kwietnia 2004, 08:04
Lokalizacja: Świdnica
Auto: BMW 330d+
Silnik: turbo diesel inny

Re: Blow off

Postprzez Drager » 15 grudnia 2014, 21:26

http://allegro.pl/zawor-upustowy-bov-bl ... source=mlt

cos takiego podejcie do 1.8T BAMa??
uniwersalne sa te blow offy? na co zwrocic uwage przy wyborze?
Nie ważne ile spala - ważne jak spala
Zobacz Profil
Drager
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12 października 2014, 11:58
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Blow off

Postprzez Zima731 » 18 grudnia 2014, 21:09

jaki bedzie pasował stożek do 1.8Bam zeby założyć zeby ładnie słychać było i wiadome zeby cos dał na mocy ? :)

-- 18 grudnia 2014, 21:09 --

jaki bedzie pasował stożek do 1.8Bam zeby założyć zeby ładnie słychać było i wiadome zeby cos dał na mocy ? :)
Zobacz Profil
Zima731
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10 grudnia 2014, 13:01
Auto: leon
Silnik: BAM 1.8


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości