Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Adamek napisał(a):Lub taki:
http://www.allegro.pl/ite...700_230_56.html
Adamek napisał(a):Panowie wałkuję temat FMIC...
Grześ napisał(a):ja tam chcialem tak duzy ze wzgledu na duze doladowanie 1,4 bara
jaro4444 napisał(a):Grześ napisał(a):ja tam chcialem tak duzy ze wzgledu na duze doladowanie 1,4 bara
Ja mam 1,6
jaro4444 napisał(a):Adamek napisał(a):Panowie wałkuję temat FMIC...
Zobacz na to IC:
http://www.allegro.pl/item318090448_int ... _2dci.html
http://www.allegro.pl/item318746008_zes ... 9_dci.html
Powinno wejść bez wiekszego bólu.
Zastanów się jeszcza nad tym:
http://www.allegro.pl/item310511018_ren ... dnice.html
Trzeba przespawać boczki z prawego na lewy i lekko przerobić ale to IC kupisz już od 160 zł. Ma bardzo dobrą wydajność i wymiary odpowiednie dla Leona. Powrót robisz pod belką zderzaka i wychodzisz z rurą fi 50 pod prawym relektorem do komory silnika, dalej tak jak oryginalny plastik idzie. Albo robisz po lewej stronie wozu - tylko to jest więcej rzeźby.
http://www.allegro.pl/item325068484_chl ... egane.html
Powinieneś przerobić boczki tak jak w tym IC, ale lustrzane odbicie zrobić:
http://www.allegro.pl/item323186074_kom ... cenic.html
arthek napisał(a):nie masz czasem wymiarów rdzenia i wym obrysowych tego ICka z Lagi II 1,9 DCI
jaro4444 napisał(a):arthek napisał(a):nie masz czasem wymiarów rdzenia i wym obrysowych tego ICka z Lagi II 1,9 DCI
680x304x32 - rdzeń
Megane II 1,9 DCI:
583x187x50 - rdzeń
arthek napisał(a):i dalej za prawym reflektorem w oryginalną rurę.
bmilosz napisał(a):Czy mozna w jakis sposob usprawnic prace sterego IC.
bmilosz napisał(a):Czy moze wykazywac sie gorsza praca z powodu zanieczyszczenia lub czegos podobnego.
bmilosz napisał(a):AGR 90KM i np AHF110KM maja takie same IC?
bmilosz napisał(a):Czy mozna w jakis sposob usprawnic prace sterego IC
A tak naprawde to najlepiej dorwac gdzies CSMIC'a lub szarpnac sie na FMIC'a.
Grześ napisał(a):a mozna kupic nowy na allegro do tego kwasowka z kolankami weze silikonowe tez nie problem i cena nie wiele wieksza niz zakup nowego bpx
planuje stage I - czyli turbo ARL (juz zakupione) + FMIC i do tego program
a w przyszlosci jak fundusze uzbieram to wtryski 230cc i moze kolektor z ASZ
bmilosz napisał(a):Cytat:
A tak naprawde to najlepiej dorwac gdzies CSMIC'a lub szarpnac sie na FMIC'a.
Nie chciałbym iśc za mocno w to inwestowanie. Moc jest wystarczajaca. I nie mam zamiaru dochodzic do 200koni. Auto ma 178tkm. W weekend zdejme, popatrze, przeczyszcze. Może zadam głupie pytanie ale jak sie maja IC np od 130konnych VAGow. Czy sa inne?. Czy mozna je w miare łatwo zamontowac?
Grześ napisał(a):bez przesady z tym miejscem w przypadku zderzakow TS czy CupraR miejsce napewno jest a moze nawet wiecej niz w octavi
jaro4444 napisał(a):Czy przypadkiem w zderzaku z TS/FR nie ma problemu z nawiewem na boczny IC?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości