prosze o pomoc. Nie chciałbym pisac tego po raz drugi, więc proszę o prześledzenie wątku na STC toledo forum
Tylko podsumowanie - ustawiałem kat wtrysku w moim AHF. Po ustawieniu nie mogłem rano odpalić auta. Wcześniej miałęm kąt 090-092 i w grupie 004 4,0 - 4,2 stopnia. Bo przestawieniu pompy kąt się zmieniła ale jest bardzo niestabilny. Oto podsumowanie z mojego wątku na STC. Tam też do wglądu logi.
W measurement blocks w grupie 000 na pozycji drugiej wartość wacha sie w granicach od 49 do 61. W bloku 004 kąt rzeczywisty wacha się w granichach od 0.9 do 1,8 przy wymaganym 1,3. Przy czym spadek wartości na 000 nie odpowiada spadkowi na 004 w tym momencie, czyli nie koreluje to ze sobą. Wykresu tdi timingu wchodząc w basic settings nie mogę zrobić, bo pokazuje sie to samo co wcześniej (żółta kropka tylko jest na dolnej skali wykresu). Jednoczesnie klikając BS (kiedy zaczyna kontrolka świec żarowych migać) dla grupy 000 wartość kąt w pozycji 2 w grupie 000 spada na O!!!
Samochód jak troche ostygnie nie chce zapalić. Jak jest ciepły pali od strzała. Nie szarapie, jedzie normalnie. Błedów żadnych auto-scan nie wyrzuca .
Proszę, pomóżcie
