mam jedno pytanie w związku z temperaturą oleju... Proszę się nie śmiać, pytanie może i głupie, ale dla mnie dosyć istotne...

Chodzi o punkt 7:
7. Temperatura pracy TDi zawsze powinna oscylowac w okolicach 90st.C, nie zależnie czy zima czy lato. Tuż po osiągnięciu 90st.C na wskaźniku temp. wody, należy oczekać jeszcze chwilę poprzez w miarę spokojna jazdę ż olej osiągnie właściwą temp. pracę .
Póki zacznę "gonić" samochód chciałbym wiedzieć, ile czasu powinienem mu jeszcze dać po osiagnieciu 90st, bo z tego co wyczytałem olej swoją roboczą temp osiąga trochę poźniej. A nie chcę uszkodzic nowo założonej turbiny (od ASZ), bo olej bedzie nierozgrzany...
Chodzi o to, że zostaje mi do pracy ok 2-3km kiedy silnik osiaga temp 90st (wskaznik jest 1-2mm za granicą 90st). I teraz nie wiem, czy temp oleju jest już wystarczająca, żeby przegonic auto przez te pozostałe 3km. A droga jest całkiem ładna, nawet te 3km chciałbym wykorzystac

Wskaźnika nie chcę kupować z kilku powodów... Po pierwsze średnio to wygląda, a takich małych, elektronicznych nie ma w sprzedaży. Po drugie chcę zrobić kilka innych rzeczy, kwestia priorytetów.... A kody climatronica podają chyba wszystkie możliwe temperatury, oprócz oleju...
Seat Toledo II, ASV 110KM, Motul Specyfic 5w40
Pozdrawiam.
Ps być moze trochę przesadzam, ale o turbo trzeba dbac
