Najlepiej operuj numerami błędów będzie dokładniej.
Adaptację to wchodzisz w bloki mierzone, grupa 60, w ostatniej kolumnie będzie ADP OK, a w przed ostatniej chyba 0, wciśnij bassic settting na dole- oczywiście na włączonym zapłonie, nagrzanym silniku i nie dotykaj pedału gazu. W 3 kolumnie będzie odliczanie do 8 lub 9 nie pamiętam. Poczekaj potem jeszcze chwile i wyłącz. Możesz spisać dla ciekawości napięcia z 2 pierwszych pół i porównać przed adaptacja i po. Jak będą takie same to raczej nic się nie zmieni.
[ Dodano: 14 Wrzesień 2011, 13:05 ]Z tego co mi wiadomo to taki czujnik posiadają tylko turbinowce.
Nasz wolnossaki raczej go nie mają.
Tez tak myślałem do póki nie ściągnąłem podszybia celem spisania numeru komputera. Jest czujnik coś a'la temperatury w zderzaku z tym że jest wpięty w taka zapinkę w nadkole wewnętrzne na podszybiu. Sam się zdziwiłem, bo na kompie nie ma albo nie trafiłem na pozycję ciśnienie barometryczne, jest tylko podciśnienie