Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Neyson napisał(a):Tobie już dziękuje za uwagę. Chcesz banować to banuj.. pfff..
bono napisał(a):Neyson napisał(a):Co zrobić żeby turbina nie zachodziła znowu tym nagarem![]()
nie jeździć jak p.izda
nie byłbym tego taki pewnyRaDeK86 napisał(a):Teraz już się nie zapiecze
transit_master napisał(a):nie byłbym tego taki pewny Ale śmigaj. Jakiś czas na pewno bedzie dobrze.
Po jakimś czasie zapiecze ponownie.Turbo nowe nie jest. Materiał już jest wygrzany. Kwestia jazdy i paliwa ale zapiecze.RaDeK86 napisał(a):Czyli nie ma takiej opcji że się nawet nie zapiecze? nawet jak nie uprawiasz PSJ?
na to wygląda. Np. w "mietkach" też tego problemu nie ma.mariushjj napisał(a):Ciekawe czy zapiekanie kierownic to przypadłosc aut z grupy Audi Seat Skoda VW?
to też może pomóc. Spróbuj.SerAcer napisał(a):Albo zostawić zamoczoną część turbawki w nafcie na jakiś czas
tatian napisał(a):Wyjmiesz turbinę na podjeździe i co potem zrobisz z autem bez turbo? Juz pomijam fakt, że jak nie masz o tym pojęcia to pourywasz zapewne jakieś śruby. Ja bym odradzał, bo jak to mówią chytry dwa razy traci. Przecież wyjęcie turbo nie będzie kosztowało majątek.
przebor napisał(a):Jakbyś się jednak decydował to masz tutaj bardzo dokładnie opisane krok po kroku -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=563633
Trzeba mieć specjalnie przygotowany klucz płaski 17 żeby nie uszkodzić przewodu olejowego.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość