Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje 1,6

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez bacardi » 18 kwietnia 2005, 15:47

da3, no to ja juz zglupialem i nie mam zdania :wink:
TS bodykit, Eibach PRO KIT + KYB AGX, Toora T670 on board Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bacardi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2997
Dołączył(a): 11 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: DW
Auto: Leon BCB+

Reklama

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 18 kwietnia 2005, 18:19

ten stożek jest z przodu zamkniety takim "denkiem"
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 18 kwietnia 2005, 20:02

da3, autko nie bylo hamowane gdzie indziej w najblizszym czasie wybieram sie do Unitronica i tam bedzie shamowane powtornie choc na takiej samej hamowni innej mozliwosci nie mam gdyz w 3miescie nie zlyszalem o hamowni a ztym stozkiem to jeszcze pogadam ale mysle ze wszystko jest rozwiane tak jak powinno byc
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Barth » 18 kwietnia 2005, 20:31

saszi, tucholka jeszcze ma hamownie w Gdansku
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez AUTO-LIDER » 18 kwietnia 2005, 21:44

oczkolek napisał(a):
Jeżeli się nie mylę to chyba tak samo jak wkładki.

Rozmontować, odkurzaczem wyciągnąć z filtra wszystkie paprochy, kupić zestaw psiknąć czyściwem w sprayu, po dziesięciu minutach wyprać w Ludwiku (powtarzam najlepszy do tego jest Ludwik a nie inne płyny) w ciepłej wodzie (nie gorącej), wypłukać ciepłą wodą, wysuszyć, zamontować w aucie.

A chyba jeszcze jakimś (odpowiednim, jest w zestawie czyśzczącym) olejkiem psiknąć przed zamontowaniem.

To chyba wsio, no chyba, że się mylę.


NIGDY W LUDWIKU :boje: bo się bawełna "sfilcuje" i niestety taki filtr nadaje sie do kosza, bo nawet po naolejeniu, otworki siatki bawełnianej stają się na tyle duże, że przepuszczają duże średnicą zanieczyszczenia.

Co do przyrostów, to wychodzą takie tylko w tym silniu, przeciętnie nie przekraczają po dolocie 5-10% momentu i 5%mocy, bądź poprawa jest znaczna ale w określonym "wąskim" zakresie obrotów, co też zalezy od konstrukci i oczekiwań klienta.
Mam nadzieję że Saszi, wkrótce zweryfikuje wykres w Unitronicu i nie będzie wątpliwosci.

[ Dodano: Pon 18 Kwi, 2005 ]
da3 napisał(a):mam pytanie czy autko bylo hamowane na jakies innej hamowni celem potwierdzenia tych przyrostow bo przyznam ze sa imponujace??
i mam drugie pytanie na zdjeciach nie widac za dobrze ale czy to nie jest czasem stozek ktory z przodu jest zamkniety takim chromowanym kolkiem a jesli tak to czy nie lepiej bylo skierowac rure na bok stozka niz na przod ktory jak mniema jest zamkniety??


Moim zdaniem nie ma to większego znaczenia, bo rura ma dostarczać "świeże" -zimne powietrze do odgrodzonej przestrzeni, skąd zasysa je silnik, a nie wtłaczać do filtra, dlatego lepiej jak "omywa " filter od czoła, a nie punktowo rzuca na filter.
Zobacz Profil
AUTO-LIDER
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez oczkolek » 19 kwietnia 2005, 08:18

AUTO-LIDER napisał(a):NIGDY W LUDWIKU :boje: bo się bawełna "sfilcuje" i niestety taki filtr nadaje sie do kosza, bo nawet po naolejeniu, otworki siatki bawełnianej stają się na tyle duże, że przepuszczają duże średnicą zanieczyszczenia.


Pozwolę się z tobą nie zgodzić. Na sfilcowanie bawełny będzie miała wpływ gorąca woda, dlatego trzeba używać letniej (tak jak zresztą pisałem). Myłem filtr kilkakrotnie w sposób opisany powyżej i nie zauważyłem sfilcowania bawełny, a ogladam ją dokładnie za każdym razem.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 19 kwietnia 2005, 11:17

oczkolek, czy na codzień zajmujesz się sprawami filtrów powietrza, naprawą aut i tuningiem? AFAIK to chyba nie. Dlatego jakoś bardziej przekuje mnie zdanie Auto-Lidera.
Bez urazy afkors :)

AUTO-LIDER, napisz moze czym to czyscić, zeby była jasność i koniec dyskusji :)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 19 kwietnia 2005, 14:09

AUTO-LIDER napisał(a):Co do przyrostów, to wychodzą takie tylko w tym silniu, przeciętnie nie przekraczają po dolocie 5-10% momentu i 5%mocy, bądź poprawa jest znaczna ale w określonym "wąskim" zakresie obrotów, co też zalezy od konstrukci i oczekiwań klienta.

Zgadzam sie Autoliderem!! Mi przybyło na stożku 2KM i 10NM czyli o niebo mniej niż Szasziemu
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez peka2003 » 29 kwietnia 2005, 13:35

olin napisał(a):kurde Saszi piekna robota :brawo: , az mi gul chodzi ze u mnie nie ma sensu robic tego przy v8 gadalem z Autolider i zyskal bym prawie nic :-(


ja co prawda mam ibi 1.6 8v (AKL) i po swoim przykladzie widzialem poprawe po zrobieniu tylko dolotu zimnego powietrza do obudowy filtra... koszt żaden... kawałek rury kominowej o srednicy chyba 60mm (otwor w obudowie jest mniejszy), wyjalem oryginalny kawalek rury wychodzacy z obudowy filtra (prowadzący do nikąd) i wetknąłem tam wspomnianą rure... dolot zasysa powietrze z dolnej kratki w zderzaku i prowadzi nad nadkolem...
Zobacz Profil
peka2003
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Barth » 29 kwietnia 2005, 14:14

peka2003, tylko niestety w 8v nie ma zwezki na dolocie i efektow nie uzyska cie takich jak w 16V :)

pozdrawiam
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez peka2003 » 29 kwietnia 2005, 14:27

barth, w to nie wątpie, ale i koszt to nie 500 zł ale bliżej 20 złych... + ok. godziny przy samochodzie (nie wymaga to zadnych specjalnych umiejetnosci ani narzedzi) :-)
Zobacz Profil
peka2003
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Barth » 29 kwietnia 2005, 14:33

peka2003, w to tez nie watpie :) jest sporo rzeczy ktore mozna zrobic znikomymi kosztami w domu , wystarczy troche checi i odrobina zdolnosci :)
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez AUTO-LIDER » 29 kwietnia 2005, 17:42

peka2003 napisał(a):barth, w to nie wątpie, ale i koszt to nie 500 zł ale bliżej 20 złych... + ok. godziny przy samochodzie (nie wymaga to zadnych specjalnych umiejetnosci ani narzedzi) :-)


weryfikuj co osiągnąłeś 8) bo przypadkiem może sie okazać że dwie dychy w błoto, a czas stracony :wink:
Zobacz Profil
AUTO-LIDER
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez peka2003 » 4 maja 2005, 11:55

AUTO-LIDER, weryfikacja byla prosta... stanalem na kresce z corolla 1.6 od ktorej wczesniej zawsze dostawalem i wciagnalem ją... (choc nie ukrywam, ze z bolem)

zgadzam sie ze samochody z silnikiem 1.6 8v grupy VAG nie sa najlepszym materialem do dlubania, ale nie ze wzgledu na potencjal silnika a na slabe skrzynie biegow (mechanizm roznicowy) ;-), ale nie wiem jak to wyglada przy 16-zaworowych...
Zobacz Profil
peka2003
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Mrozio » 6 maja 2005, 08:52

Witam
Posiadam silnik 1,6 8v AKS (b.podobny do AFT) i nie mam do niego dolotu.Co proponujecie?Stozek (kit,zlecenie komus zaprojectownia ukladu,zrobienie dolotu na wzor oryginalnej poj.dolotu,itp) czy kumpic oryginalny uklad-puszka,rura...
Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mrozio
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 marca 2005, 15:58
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Vw golf mk2 AKS/AFT

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 6 maja 2005, 09:12

Mrozio, zostawić silnik w spokoju bo poza całkiem niezłym odgłosem nic wiecej w tym silniku nie uzyskasz.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 6 maja 2005, 09:54

Przykra prawda - ale wyzej du..y nie podskoczysz :cry:
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 6 maja 2005, 17:14

Mrozio, poczytaj cały ten wątek. Były już rozmowy na ten temat. Generalnie prawie nic nie wyciśniesz :( Chyba, ze masz stosunkowo dużo kasy to wtedy coś podłubiesz - pisał o tym chyba Auto-Lider.
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Mrozio » 8 maja 2005, 15:15

Czytalem caly watek chyba z 10 razy i rzeczywiscie z przeczytanych przeze mnie wypowiedzi jasno wynika ze w 1,6 8V stozek nic nie daje ,ale ...
Koszt zakupu oryginalnej puszki z rura i powiedzmy z wkladka jest podobny do instalacji stozka. W kazdym wypadku czeka mnie wydatek na dolot. Jesli dzwiek jest naprawde fajny to bylbym sklonny pokusisc sie na kupno stozka (...a co! :-D ). Jestem swiadomy tego ze dobranie odpowiedzniej dludosci dolotu i jego pojemnosci w warunkach domowych graniczy z cudem i pozostaja tylko wyliczenia a pozniej hamownia.Koszt zlecenia tego zabiegu odpowiedniej firmie to +-600zl
Tak czy siak nie ma dolotu i musze cos z tym zrobic.
Pozdrawiam

...przepraszam za bledy w pisowni :oops:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mrozio
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 marca 2005, 15:58
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Vw golf mk2 AKS/AFT

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 8 maja 2005, 15:30

Mrozio, w 600 plnach spokojnie sie zmiescisz razem z hamowaniem autka
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 9 czerwca 2005, 21:08

szykuje sie do zrobienia dolotu. Zbieam informacje na ten temat i zastanawia mnie ten przewód. Normalnie on dochodzi do puszki z filtrem i to jest prawdopodobnie ODMA. Czy ten waz dochodzi do power rury czy mi sie wydaje. Wyczytałęm ze odme powinno sie zakończyć takim małym filterkirm. Pytam bo u mnie takowe cudo dochodzi do puszki od filtra i chcąz zrobic power rure musze cos zrobic z tym wezem. A moze to nie jest odma ??? Moze mnie ktos oswiecic. A jeszcze jedno a gdzie jest jakis czujnik temp. powietrza w dolocie????
Załączniki
05.jpg
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 10 czerwca 2005, 11:03

mw1978, czujnik temperatury to chyba dodatkowy gadżet.
Ale sam jestem ciekawy co z tym wężem co odchodzi z wlewu oleju do filtra powietrza ...
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez orzech » 12 czerwca 2005, 15:25

Pośpiech napisał(a):mw1978, czujnik temperatury to chyba dodatkowy gadżet.
Ale sam jestem ciekawy co z tym wężem co odchodzi z wlewu oleju do filtra powietrza ...

to chyba odpowietrzenie klawiatury, ale nie jestem pewny :|
Zobacz Profil
orzech
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 13 czerwca 2005, 12:16

Ta gumowa rurka po lewej to jest odpowietrzenie :wink:
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 13 czerwca 2005, 14:34

To zakładać na to jakiś filtr, czy nie? Mam założoną ori pokrywę silnika i póki co ten wężyk idzie do ori filtra powietrza. Jednak ze względu na wycięcie (przy power rurze) niestety szczelna ta komora powietrza filtrem nie jest, więc niedługo zapewne sporo syfu sie tam zbierze.
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 13 czerwca 2005, 18:46

b0g0b0jny napisał(a):Ta gumowa rurka po lewej to jest odpowietrzenie :wink:


ale czy Ty to masz podłączone pod dolot czy mi sie tylko wydaje ze jest...
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 13 czerwca 2005, 23:19

Teraz nie chce mi sie sprawdzac ale na 99 procent nie :) - to sobie poprostu tak jest odpowietrza i tyle
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 14 czerwca 2005, 17:51

quote="b0g0b0jny"]Teraz nie chce mi sie sprawdzac ale na 99 procent nie :) - to sobie poprostu tak jest odpowietrza i tyle[/quote]
Bogobojny wydaje mi sie ze jesli miałes podłaczony ten waż do ori dolotu to teraz tez powinienes.
Ja swój dolot planuje zrobic w ten sposób!
Załączniki
power rura.jpg
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez orzech » 14 czerwca 2005, 19:15

nie wiem nadal co to jest ale przydalo by sie zalozyc na to maly stozek jak na zdjeciu, jezeli to odpowietrzenie to poznasz po brudnym wezyku z "mazi olejowej"-(nazwa wlasna) :)

[ Dodano: Wto 14 Cze, 2005 ]
filtr to to niebieskie
Załączniki
Nowy-3.JPG
Zobacz Profil
orzech
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez MW » 14 czerwca 2005, 20:41

Takie małe filterki zakłada sie na odmę ale ja nie jestem pewien czy ten waż to własnie jest to

Znalazłem takie zdjecia lanosa z filterkiem na odme oraz taki tekst
"Jak zapewne zauważyliście do power rury nie jest podłączony wężyk od odmy. Odma podłączona do seryjnego dolotu obok mgiełki oleju wpuszczała do niego gorące powietrze. Im zimniejsze powietrze wpada do przepustnicy tym lepiej dla tego odma została odłączona od dolotu. Aby ustrzec silnik przed brudzenia tryskającym co jakiś czas olejem z odmy nałożyliśmy na czubek mały filterek"
Z ta mgiełka oleju sie zgadzała bo zawsze przy wymianie filtra widze ze jest przybrudzony :shock:
Załączniki
filtr na odme4.jpg
filtr na odme3.jpg
Zobacz Profil
MW
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1709
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:07
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi S3 8V sedan
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez CzAdo » 26 sierpnia 2005, 13:54

Panowie mam pytanie.Czy jest jakas firma w Polsce "DOBRA" ktora by sie zajela i podjela zrobic z 1.6 16v monstrum.Chodzi mi oto zeby maszyne utorbic zrobic wszelkie mozliwe modyfikacje . I jakie to by byly mniej wiecej koszta??? Czy da sie zrobic w 1.6 c.a 200PH??? Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzAdo
Sport
Sport
 
Posty: 504
Dołączył(a): 30 marca 2005, 02:04
Lokalizacja: Stockholm
Auto: Seat Leon XCity 1.6

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 26 sierpnia 2005, 14:33

CzAdo, daj sobie spokój z takimi modami - koszty będą takie, że lepiej by było jakbyś sprzedał 1,6, kupił 1,8T i jeszcze miałbyś $$$ na mody :)
Wsadzenie turbo to nie wszystko, dochodzi mnóstwo innych klocków - chodźby intercooler, inne sprzęgło (lub skrzynia biegów), no i np. lepsze hamulce.

W tym topicu dużo było pisane o dolocie, bo stosunek ceny do przyrostów jest naprawdę całkiem niezły - za około 500zł masz przyrost rzędu kilkunastu KM i tyleż samo Nm. Jak zapodasz sobie do tego jeszcze program do dojdzie kolejne parę kucyków i niutków (tego jednak nikt jeszcze u nas nie testował).
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez ali » 26 sierpnia 2005, 14:33

CzAdo, wszystko się da ale to na prawde dość dużo kosztuje. już był kiedyś ten temat poruszany. IMHO nie warto
taniej wychodzi sprzedać 1.6 i kupić 1.8T lub jakieś PD i wtedy coś z tym się bawić. wtedy otrzymane wartości będą z pewnością zadowalające. poptrz na wykresy co się robi z takimi samochodami.

pozdrw
lubie leona, nawet bardzo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ali
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 20 kwietnia 2004, 17:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon BCB

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 26 sierpnia 2005, 15:45

Pośpiech napisał(a):Jak zapodasz sobie do tego jeszcze program do dojdzie kolejne parę kucyków i niutków (tego jednak nikt jeszcze u nas nie testował).

i tu sie mylisz drogi kolego :-D
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 26 sierpnia 2005, 17:24

Tak te cos o czym wszyscy mowia to odpowietrzenia i tak jest tam mazia z oleju :|
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez ali » 26 sierpnia 2005, 19:11

saszi napisał(a):
Pośpiech napisał(a):Jak zapodasz sobie do tego jeszcze program do dojdzie kolejne parę kucyków i niutków (tego jednak nikt jeszcze u nas nie testował).

i tu sie mylisz drogi kolego :-D


ale z tego co wiesz to ty robiłeś to w innej kolejności - program i dolot. ja jestem ciekaw jakby wyszło dolot i potem program - no chyba że nie ma róznicy :roll:
lubie leona, nawet bardzo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ali
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 20 kwietnia 2004, 17:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon BCB

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez CzAdo » 27 sierpnia 2005, 00:14

Panowie a jakie kolwiek modyfikacje oprocz dolotu i virusa? Moge wylozyc na cala zabawe kolo 15 ty zł ..I chcem sie pobawic z silnikiem 1.6...Bo takie akurat posadam teraz...Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzAdo
Sport
Sport
 
Posty: 504
Dołączył(a): 30 marca 2005, 02:04
Lokalizacja: Stockholm
Auto: Seat Leon XCity 1.6

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Fawor » 27 sierpnia 2005, 18:03

Za 10k, o ile dobrze pamietam, masz w VTG pełny SWAP na 1.8T wraz z silnikiem wiec RACZEJ sie nie opłaca gmerać w 1.6. No chyba, ze chciałbys dla dobra narodu przedstawic ile jest w stanie wytrzymac seryjny motor-montujesz N2O i po kolei wkładasz coraz wieksze dysze :mrgreen:
:wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Barth » 27 sierpnia 2005, 20:25

Fawor, Bartek z SN dla dobra narodu sprawdzal ile wytrzyma silnik w golfie 1.6 :)
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 27 sierpnia 2005, 22:23

barth napisał(a):Fawor, Bartek z SN dla dobra narodu sprawdzal ile wytrzyma silnik w golfie 1.6 Uśmiech...
Ale tam byl 1.6 8v SN
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 28 sierpnia 2005, 12:31

Gdzies chyba widzialem potem zdjecia tlokow tego samochodu :)
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Fawor » 28 sierpnia 2005, 12:58

barth napisał(a):Fawor, Bartek z SN dla dobra narodu sprawdzal ile wytrzyma silnik w golfie 1.6 :)


Mozna prosic jakies wiecej info, bo forum SN mam przejzane raczej dokładnie, a nic o tego typu ekspeymentach nie znalazłem :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Tonny S » 28 sierpnia 2005, 17:02

Fawor napisał(a):Mozna prosic jakies wiecej info, bo forum SN mam przejzane raczej dokładnie, a nic o tego typu ekspeymentach nie znalazłem Rolling Eyes
Bylo o tym na starym wspolnym forum tuning.pl
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez b0g0b0jny » 28 sierpnia 2005, 18:14

No chyba ze to byl tlok z innego golfa ale gdzies o tym na Seat-Napinator bylo
Zobacz Profil
b0g0b0jny
 

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 28 sierpnia 2005, 20:48

Ali tak bylo ale bylem robic jeszcze raz ale okazalo sie to zbedne :-D tyle tylko ze teraz mam sprawna przpustnice :-)
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 31 sierpnia 2005, 11:47

saszi napisał(a):Ali tak bylo ale bylem robic jeszcze raz ale okazalo sie to zbedne :-D tyle tylko ze teraz mam sprawna przpustnice :-)

Jak to "okazało się to zbędne"?
Jeszcze raz, po kolei -> wgrałeś program, później był dolot, potem auto lekko fiksowało, wiec masz nową przepustnicę i auto znów chodzi cacy. A potem jechałeś jeszcze raz zrobić program?
Bo ja pisałem o kolejności (mając na uwadze sprawne auto, łącznie z przepustnicą) - dolot, a potem program.

Wiem, ze z Exem się próbowałeś umówić na poprawkę softu (a juz miałeś dolot), ale AFAIR to nic z tego nie wyszło ...
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 31 sierpnia 2005, 15:13

w koncu udalo sie dogadac z Ex'em byla bardzo mila i sympatyczna wizyta ale nie trzeba bylo poprawiac softu za to wymienilem sobie stozek :-)
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez Pośpiech » 31 sierpnia 2005, 16:05

saszi, a hamowałeś się? Ciekawy jestem jak teraz ywgląda u Ciebie moc :)
Pzdr
Pośpiech
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pośpiech
FR
FR
 
Posty: 1886
Dołączył(a): 30 marca 2004, 08:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: nieLeonowy TDCI

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez saszi » 1 września 2005, 08:04

nie hamowalem sie bo nie bylo na to czasu wyjazd wyszedl zupelnie spontanicznie i dosyc pozno :roll:
byl Leos, bylo czarne kombi w Tdi bylo biale kombi w Tdi, jest brazowe kombi w dieslu
Zobacz Profil
saszi
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 1365
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:49
Lokalizacja: Gdansk
Region: pomorskie
Auto: VW
Silnik: turbo diesel inny

Re: Modyfikacje 1,6

Postprzez biloowa » 11 stycznia 2006, 17:26

Witam robiłem dziś dolot w auto-liderze. Seria wyszla 108 km a po modyfikacji jest 116 przy 5500 i 156 Nm. Ale mam jakies wibracja jak puszcze noge z gazu przy 4000 obr/min , wydaje mi sie ,że ta osłona oddzielająca od silnika przenosi jakieś drgania i chyba będe musiał do nich podjechać żeby to poprawili.
Zobacz Profil
biloowa
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 1 stycznia 2006, 14:27
Lokalizacja: Człuchów
Auto: LEON II FR TFSI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości