Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
co dobrze nie swiadczy o mechaniku ... nie jest cierpliwy i dokladny, powinien ustawic idealnie. Taki kat sprawdza sie na wykresie graficznym, w zaleznosci od temperatury, z dobrze wybranym typem silnika, powinien skakac po srodkowej kresce. Wiadomo, ze zawsze bedzie skakal +/-2 lub 3. Oczywiscie silnik dobrze rozgrzany. Regulacja na kole paska jest trudniejsza, niz przesuwanie pompy wzgledem mocowania, gdyz za kazdym razem trzeba gasic, regulowac, odpalac i tak do skutku. W przypadku regulacji na pompie mozna regulowac na wlaczonym silniku. W przypadku ASV regulacja zazwyczaj jest na kole. Niemniej jednak w obu przypadkach da sie ustawic kat idealnie.dezeus napisał(a):wiem że powinien wynośić pomiedzy 49-52, jednak trudno taką wartość uzyskać , ja u swojego mechanika uzyskałem 55, ale pózniej okazało się że jest 57 , a czasami wskakuje 58-60
Axee napisał(a):Niemniej jednak w obu przypadkach da sie ustawic kat idealnie.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości