
PS. jak sprawdzić wtryski oprócz korekcji dodam że u mnie korekcja w normie ale nie za ciekawie ! spore rozbieżności.
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
dezeus napisał(a):bez regulacji softu się nie obędzie?
a ja myślę ze program tez robi swoje, więcej paliwa, więcej dymu, więcej sadzy, większe EGT.PiterEL napisał(a):Mnie w Compsporcie w Bielsku powiedział Patryk ze w 110 Km TDI turbo zawsze sie bedzie zapiekac bo jest zle rozwiazane z wada...
PiterEL napisał(a):Powiem tak... Kolega Jedrek z naszego forum ma turbo z ASZ, soft z compsportu i juz bez czyszczenia i problemow zrobil 80000 km...
PiterEL napisał(a):powiedział Patryk ze w 110 Km TDI turbo zawsze sie bedzie zapiekac
kobzyr napisał(a):PiterEL napisał(a):Powiem tak... Kolega Jedrek z naszego forum ma turbo z ASZ, soft z compsportu i juz bez czyszczenia i problemow zrobil 80000 km...PiterEL napisał(a):powiedział Patryk ze w 110 Km TDI turbo zawsze sie bedzie zapiekac
PiterEL miałem na myśli turbo seryjne z ASV.
marpit napisał(a):U mnie ponoć zapieczone na max
PiterEL napisał(a):to albo zly styl jazdy( trzeba krecic te TDI do min 3000)
marpit napisał(a):ale gdzie w PL mamy kręcić?
marpit napisał(a):na 3000?
dreadlook napisał(a):U mnie notlauf jest tylko na rozgrzanym silniku (po depnięciu, przeważnie na 4 ale ostatnio i na 3 wszedł). Turbo czyszczone miesiąc temu (płaciłem 240zł). W sobotę wymienię przewody podciśnienia na nowe i mam zamiar przejrzeć EGR (wyczyścić go) - powiedzcie mi, czy mam coś kupić żeby potem nie było problemów? Jakieś uszczelki/oringi? Czy coś jeszcze będę mógł wyczyścić żeby wykluczyć? Dodam, że dostępu do VAGa raczej nie mam (jednak było coś sprawdzane przed czyszczeniem turbiny). Mam możliwość przełożenia zaworków N75 i N18 od auta brata.
pucio88 napisał(a):a co powiecie o czyms takim.
http://allegro.pl/r3-fuel-usuwa-przyczy ... 21656.html
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości