Ale przy okazji zaopatrzyłem się na tymże serwisie aukcyjnym w kabel do diagnostyki i postanowiłem zobaczyć sam, co się w tym komputerze dzieje
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) Electrical Fault
P0673 - 35-10 - - - Intermittent
czyli najwidoczniej nie tylko pęknięty wąż przeszkadza Leonowi, bo chyba ten wąż nie ma wpływu na te błędy?
Później idąc "za ciosem" postanowiłem auto zlogować.
Było to moje pierwsze logowanie więc nie zabijcie mnie jeśli coś będzie źle:
Basic Settings (na rozgrzanym silniku):
Log (11 - 000)
Log (13 - 003)
Log (14 - 011)
004 się w PD podobno nie loguje
Statyczne:
Log (10 - 000,001,003)
Log (12 - 004,007,013)
Log (15 - 010,018,023)
Dynamiczne: (logowane pojedynczo, z 011 miałem chwilowy problem, ale jak przewinie do końca tabelki to jest dobrze (chyba) zlogowane)
Log (7 - 000)
Log (9 - 001)
Log (6 - 003)
Log (8 - 004)
Log (5 - 008)
Log (4 - 010)
Log (3 - 011,011,011)
Jak by ktoś był tak miły i mi odczytał wszystko co się z tego odczytać da i czy te wszystkie "uszczerbki na zdrowiu" leona mogą być włąśnie związane z tym pękniętym wężem i gdzie to w tych logach będzie widać?
Dodatkowo po logowaniu i sprawdzeniu jeszcze raz błędów wyskoczył mi kolejny:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
czyli z tego co się zorientowałem przepływka, czy ten błąd też może wynikać z tego pękniętego węża czy jednak muszę się rozglądać powoli za nową?
No i tak na zakończenie dodam, że jeśli pogoda dopisze to planuję jutro tego węża wymienić i mam nadzieję, że Leon odzyska siły witalne
wtedy może też bym zrobił logi i zobaczył co się poprawiło, ale to jutro (mam nadzieję).
Pozdrawiam.