Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Co oznacza potrójne piknięcie

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez turbognojek » 28 października 2008, 10:20

jak w temacie ;]
wczoraj po odpaleniu piknęło mi trzy razy
dziś już nie
co oznacza to potrójne piknięcie?
szukałem ale nie znalazłem nigdzie :hmmm:
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Reklama

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez colin23 » 28 października 2008, 14:27

a czy czasem przy tym nie mrugnęła Ci kontrolka temperatury? Sprawdź poziom bo pewnie było zimniej i masz go za mało.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez oczkolek » 28 października 2008, 15:49

colin23 napisał(a):a czy czasem przy tym nie mrugnęła Ci kontrolka temperatury? Sprawdź poziom bo pewnie było zimniej i masz go za mało.



Oooo, nie tylko to, może to być zbyt mało płynu w spryskiwaczu do szyb, rezerwa paliwa itp., ale tak jak Colin napisał sprawdż, która kontrolka się zapala lub nawet świeci na stałe.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez Sammael » 28 października 2008, 15:51

oczkolek, tylko płyn chłodzący pika trzy razy i świeci się czerwona dioda przy temperaturze. Przecież rezerwa i koniec płynu do spryskiwaczy to jedno piknięcie.
Nie spotkałem się z sytuacją żeby więcej pikał - ok zaczyna pikać po (chyba)10 sekundach(albo 15) jazdy na ręcznym.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez oczkolek » 28 października 2008, 15:59

Sammael, może i masz racje (już nie pamietam co ile co i jak do czego, ale napewno jest więcej niż jedno przy tym co wymieniłem, ale nie ważne) dlatego napisałem kontrolka prawdę Ci powie. :)
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez Sammael » 28 października 2008, 16:17

oczkolek napisał(a):ale napewno jest więcej niż jedno przy tym co wymieniłem,

Akurat rezerwę z racji sporych przelotów jak i płyn do spryskiwaczy ze względu na spryskiwacze przednich lamp - słyszę nader często i zawsze pojedynczo - jedno piknięcie, jeśli tego i tego brakuje to najpierw piknie rezerwa, potem piknie płyn przy odpaleniu i to w znacznym odstępie, płyn załapuje po jakiś 30 sekundach od włączenia zapłonu. Oczywiście mówię o płynie do spryskiwaczy. Bo chłodzący jest z tego co pamiętam właśnie tak jak opisano wyżej
Mała ilość oleju też pika pojedynczo... albo ja jestem głuchy, mniejsza z tym.turbognojek, sprawdź poziom płynu chłodniczego. :)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez turbognojek » 28 października 2008, 20:02

dzięki koledzy to może być to :spoko2: coś mi się kojarzy że ostatnio było blisko minimum zaraz lecę sprawdzić. Tylko dziwi mnie to że wczoraj pikało a dziś już nie, i faktycznie było to po dłuższej chwili bo odpaliłem auto i poszedłem grzebać w bagażniku ;]
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez colin23 » 28 października 2008, 21:33

wystarczyło że wczoraj było minimalnie zimniej i juz płynu przy odpalaniu jest mniej :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez turbognojek » 28 października 2008, 21:58

sprawdziłem i płyn mam blisko minimum ale jeszcze nie poniżej, zrobiłem więc mały test: odpiąłem wtyczkę od zbiorniczka i odpaliłem auto i po chwili piknęło trzy razy i zaczęła migać czerwona kontrolka od temperatury cieczy chłodzącej co oznacza że pewnie to było to :spoko:
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez LeonBen » 30 października 2008, 21:38

turbognojek napisał(a):sprawdziłem i płyn mam blisko minimum ale jeszcze nie poniżej, zrobiłem więc mały test: odpiąłem wtyczkę od zbiorniczka i odpaliłem auto i po chwili piknęło trzy razy i zaczęła migać czerwona kontrolka od temperatury cieczy chłodzącej co oznacza że pewnie to było to :spoko:

no to masz odpowiedź
Ja miałem podobnie, ale mi płyn leciał po wężykach bo sie ze starości zeszły. Teraz nowe wężyki, nowy płyn i żadnych piknięć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonBen
Sport
Sport
 
Posty: 704
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 19:24
Lokalizacja: śląsk
Auto: SuperB
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez arconada » 11 listopada 2008, 11:55

U mnie też od jakiegoś czasu - odkąd zaczęły się chłodniejsze dni - zaczął pojawiać sie sygnał (3 piknięcia + kontrolka) małej ilości płynu chłodzącego (po ok. minucie kontroka gaśnie), z tym, że poziom płynu jest prawie maksymalny. Czy to coś z czujnikiem może być nie tak?
Zobacz Profil
arconada
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 kwietnia 2007, 18:45
Lokalizacja: W-wa
Auto: Toledo II TDI

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez colin23 » 11 listopada 2008, 16:22

tak sie wydaje po prostu że masz prawie pełno. Wystarczy że samochód stoi minimalnie krzywo. Dolej jeszcze ciut i tyle. Jak bedzie za duzo to płyn sam się wyrówna.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez sleeper » 11 listopada 2008, 19:18

arconada napisał(a):U mnie też od jakiegoś czasu - odkąd zaczęły się chłodniejsze dni - zaczął pojawiać sie sygnał (3 piknięcia + kontrolka) małej ilości płynu chłodzącego (po ok. minucie kontroka gaśnie), z tym, że poziom płynu jest prawie maksymalny. Czy to coś z czujnikiem może być nie tak?

u mnie dzieje się podobnie - trochę chłodniej się zrobiło i na zimnym silniku zawsze potrójne piknięcie i czerwona kontrolka
jak doleję płynu na maxa to dzieje się to rzadziej ale się dzieje
Pytałem o to u mechanika mojego i powiedział, że albo się do tego przyzwyczaić, albo wymienić zbiorniczek z czujnikiem na nowy (samego czujnika się nie da). Ja jeżdżę dalej i się nie przejmuje bo sytuacja nie ma miejsca jak jest ciepło, albo auto jest rozgrzane ;)
SKODA Octavia RS TSI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sleeper
Ex LeonClub Team
 
Posty: 1613
Dołączył(a): 26 stycznia 2007, 21:43
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Octavia RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez telkom » 14 listopada 2008, 21:35

Witam.
U mnie sporadycznie dzieje się to samo. Zazwyczaj kiedy jest bardzo zimno. Nie ma to nic wspólnego z poziomem płynu - bo jest na 100% prawidłowy. Ciekwostką jest to że swego czasu po mroźnej nocy w Milówce zarówno moje auto 2000r jak i Skoda Octavia 2005r (ten sam układ elektryczny) mojego kolegi zareagowały dokładnie w ten sam sposób. Poziom płynu mieliśmy obydwaj OK. Myślę, że problem można zlekceważyć - wystarczy tylko w takim przypadku każdorazowo sprawdzić czy poziom jest rzeczywiście w normie. "Te typy tak mają" ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
telkom
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 października 2005, 20:19
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Toledo 1.8 20V Sport

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez Sierzant » 19 listopada 2008, 16:58

Przypadkowo trafilem na ten temat, samochod mam od tygodnia, ale dwa dni temu, kiedy byla ta pierwsza noc gdzie temp. spadla do -4 (przynajmnije u mnie tak bylo) gdy odpalilem samochod po calonocnym postoju mialem ten sam problem. Zaczela mi migac kontrolka z plynu chlodniczego i zapiszczalo 3 razy. Raz mi sie to zdarzylo i narazie sie nie powtorzylo.
Sierżant
--> Bo Z mOcĄ jEsT tAk, Że CiĄgLe JeJ bRaK <-- 210PS i 323 Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sierzant
Stella
Stella
 
Posty: 29
Dołączył(a): 18 listopada 2008, 15:45
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Auto: Seat Leon 1.8T

U mnie to samo :) cieszę się że to nie problem :)

Postprzez marcin@goluch.p » 25 listopada 2008, 19:53

Witam u mnie jest to samo mroźne noce i zaczęło pikać 3x i zapalać się czerwona lampka od temp. płynu z tym, że wymieniłem płyn chłodniczy około miesiąca temu aby był nowy na zimę. Okazało się, że było go na minimum :) dolałem płyn i wszystko jest ok :) /M1 - FR 2004/

Proszę o podpowiedź w jaki sposób z układu wydostanie się nadmiar płynu chłodzącego jeżeli jest go za dużo ?
:zdziwko:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin@goluch.p
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7 lutego 2008, 22:54
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez telkom » 26 listopada 2008, 09:35

Jeśli układ masz szczelny (a taki być powinien) to nadmiar nie wydostanie się. Chyba że nalałes aż tak dużo, że ciśnienie w układzie chłodzenia wzrośnie ponad granicę wyznaczoną przez zawór bezpieczeństwa umieszczony w korku zbiornika wyrównawczego - wtedy najpierw wydostanie się powietrze a jeśli ciśnienie nadal nie spadnie (czyli wlałeś naprawdę dużo płynu) to zacznie wydostawać się płyn. Oczywiście stanie się to na gorącym silniku bo wtedy objętość płynów (tu LLC) i gazów (tu powietrze) jest największa. Z tym, że powietrze się spręża a woda nie.
Jeśli przelałeś nieznacząco to bym to tak zostawił. Jeśli jednak przesadziłeś zdrowo to raczę to odciągnąć wężykiem itp.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
telkom
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 października 2005, 20:19
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Toledo 1.8 20V Sport

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez jacek505 » 10 stycznia 2009, 21:06

Posta wrzucilem w innym temacie ale powtorze go jeszcze raz.
U mnie problem z plynem chlodniczym jest taki, ze trzy tygodnie temu jak zaczely sie wieksze mrozy (-5) nagle zanizyl sie poziom tego plynu (pomaranczowy). Poziom byl nieco pow. min. ale czujnik 3x pikal i zapalala sie lampka (czasem gasla podczas jazdy), ze poziom jest za niski. Gdy odkrecalem zakretke pojemnika z tym plynem powietrze bylo wsysane a poziom plynu podnosil sie i byl na gornej kresce. Kilkanascie razy tak robilem. W koncu dolalem plynu. Jednak znow jest to samo zjawisko, poziom plynu obniza sie i wytwarza sie podcisnienie. Co sie dzieje ?
Zobacz Profil
jacek505
Stella +
Stella +
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 października 2008, 13:21
Lokalizacja: Redditch, UK
Auto: Seat Leon 1.9 TDI

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez iwo » 21 lutego 2009, 00:03

potrójne pikanie po odpaleniu zimnego silnika jest mi znane i nie zwracałem na to uwagi, gasiłem auto po jakimś czasie, odpalałem i już nie pikało. Dzisiaj zrobiłem tak samo ale sygnał się powtórzył tyle, że silnik nie do końca był zimny bo 2 godziny wcześniej nim jeździłem i było ok, dlatego sprawdziłem płyn i okazało się, że nie ma go w ogóle ;/ zastanawiam się w jaki sposób tak szybko wyparował, dwie godziny wcześniej było ok więc płyn musiał być... jakieś pomysły?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
iwo
Signo
Signo
 
Posty: 195
Dołączył(a): 15 stycznia 2008, 20:40
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VI GTI

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez Sammael » 21 lutego 2009, 00:07

dziura w chłodnicy?
pęknięta głowica?
uszczelka pod głowicą?
nieszczelna pompa wodna?
nieszczelne węże?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez iwo » 21 lutego 2009, 16:54

tak jak sprawdzałem to mam wyciek pomiędzy filtrem powietrza a silnikiem, może uda się komuś zdiagnozować co to może być poprzez te dwa zdjęcia:

wyciek jest tak mniej więcej jak strzałka pokazuje
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
iwo
Signo
Signo
 
Posty: 195
Dołączył(a): 15 stycznia 2008, 20:40
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VI GTI

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez turbognojek » 21 lutego 2009, 22:24

Ja stawiam na oring czujnika temperatury G2/G62
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez iwo » 22 lutego 2009, 00:32

turbognojek napisał(a):Ja stawiam na oring czujnika temperatury G2/G62


oby :)

[ Dodano: Pon 23 Lut, 2009 ]
na szczęście były to tylko przewody, wymiana 150zł i już wszystko ok.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
iwo
Signo
Signo
 
Posty: 195
Dołączył(a): 15 stycznia 2008, 20:40
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VI GTI

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez kicoro » 25 lutego 2009, 10:21

iwo napisał(a):
turbognojek napisał(a):Ja stawiam na oring czujnika temperatury G2/G62


oby :)

[ Dodano: Pon 23 Lut, 2009 ]
na szczęście były to tylko przewody, wymiana 150zł i już wszystko ok.


Ja by wolał oring - 1zl :) + 0.25l płynu na dolewke, po wymianie oringu bez spuszczania plynu z układu ;)
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez bugajek » 25 lutego 2009, 10:42

sleeper napisał(a):
arconada napisał(a):U mnie też od jakiegoś czasu - odkąd zaczęły się chłodniejsze dni - zaczął pojawiać sie sygnał (3 piknięcia + kontrolka) małej ilości płynu chłodzącego (po ok. minucie kontroka gaśnie), z tym, że poziom płynu jest prawie maksymalny. Czy to coś z czujnikiem może być nie tak?

u mnie dzieje się podobnie - trochę chłodniej się zrobiło i na zimnym silniku zawsze potrójne piknięcie i czerwona kontrolka
jak doleję płynu na maxa to dzieje się to rzadziej ale się dzieje
Pytałem o to u mechanika mojego i powiedział, że albo się do tego przyzwyczaić, albo wymienić zbiorniczek z czujnikiem na nowy (samego czujnika się nie da). Ja jeżdżę dalej i się nie przejmuje bo sytuacja nie ma miejsca jak jest ciepło, albo auto jest rozgrzane ;)



Miałem to samo, jednak zaczęło mnie to wkurzać i wymieniłem w ASO zbiorniczek z czujnikiem, bo po jakimś roczniku są zespolone. Nic nie piszczy 3 razy i nie miga lampka na czerwono. Koszt 45 za zbiornik i 45 dla ASO
Łoś myśliciel :D
zaprasza na bloga

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bugajek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 8 stycznia 2005, 18:30
Lokalizacja: ZS-Zaj***** Szczecin
Auto: Moose

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez kicoro » 25 lutego 2009, 14:33

Sammael napisał(a):oczkolek, tylko płyn chłodzący pika trzy razy i świeci się czerwona dioda przy temperaturze. Przecież rezerwa i koniec płynu do spryskiwaczy to jedno piknięcie.
Nie spotkałem się z sytuacją żeby więcej pikał - ok zaczyna pikać po (chyba)10 sekundach(albo 15) jazdy na ręcznym.


Tak dla uzupełnienia to niedostateczny poziom płynu hamulcowego też piknie 3 razy.
Generalnie 3razy piszczy dla wszystkiego co zaświeci na czerwono i nie powinno się jechać.
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez bogdan201 » 26 lutego 2009, 14:15

W moim egzemplarzu 3 razy pika za każdym przekręceniem kluczyka. Jest to ostrzeżenie o nie zapiętych pasach bezpieczeństwa.
Jeżeli ktoś wie jak to VAG-iem wyłączyć to poprosiłbym o takowy opis.
Zobacz Profil
bogdan201
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 kwietnia 2006, 21:50
Lokalizacja: płock
Auto: LEON FR
Silnik: ARL 1.9

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez kicoro » 26 lutego 2009, 14:41

bogdan201, wejdz w 17 - Instruments, daj Recode a od wartości
dwóch pierwszych cyfr (z pięciu!) odejmij 2, np jeśli masz
22102 to 20102, jesli 06102 to 04102
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez LeonBen » 26 lutego 2009, 17:37

bogdan201 napisał(a):W moim egzemplarzu 3 razy pika za każdym przekręceniem kluczyka. Jest to ostrzeżenie o nie zapiętych pasach bezpieczeństwa.
Jeżeli ktoś wie jak to VAG-iem wyłączyć to poprosiłbym o takowy opis.

Ja to poprostu odłączyłem wtyczke pod fotelem :jezor:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonBen
Sport
Sport
 
Posty: 704
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 19:24
Lokalizacja: śląsk
Auto: SuperB
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez morenowe » 4 marca 2009, 14:08

a ja dzis mialem dziwna sytuacje... jadac na rozgrzanym silniku, ze spora predkoscia po nie rownej drodze z malymi wybojami.. zapalala mi sie czerwona kontrolka od recznego i razy piaklo nie moglem znalesc przyczyny o co chodzi a an prostej drodze przyspieszajac ok wsyztsko myslem moze cos z turbina czy cos w silniku... prosze o pomoc
Zobacz Profil
morenowe
Stella +
Stella +
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 lipca 2008, 12:46
Lokalizacja: Białystok
Auto: Seat Leon

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez kicoro » 4 marca 2009, 14:38

morenowe, mozesz miec plynu hamulcowego na granicy dopuszczalngo poziomu albo przelacznik od recznego
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez morenowe » 4 marca 2009, 18:05

kicoro napisał(a):albo przelacznik od recznego


a co to jest i jak sprawdzić czy wszytsko ok? poziom zaraz sprawdze oleju
Zobacz Profil
morenowe
Stella +
Stella +
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 lipca 2008, 12:46
Lokalizacja: Białystok
Auto: Seat Leon

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez Kozak » 5 marca 2009, 00:23

morenowe napisał(a):apalala mi sie czerwona kontrolka od recznego i razy piaklo

:arrow:
kicoro napisał(a):przelacznik od recznego


morenowe napisał(a):poziom zaraz sprawdze oleju

co ma olej do hamulca ręcznego ??

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez LeonBen » 5 marca 2009, 08:12

Kozak napisał(a):
morenowe napisał(a):apalala mi sie czerwona kontrolka od recznego i razy piaklo

:arrow:
kicoro napisał(a):przelacznik od recznego


morenowe napisał(a):poziom zaraz sprawdze oleju

co ma olej do hamulca ręcznego ??

pewnie chciał napisać poziom płynu :)
ja też tak miałem, dolałem odrobinę płynu i przestało świecic, buczeć itp.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonBen
Sport
Sport
 
Posty: 704
Dołączył(a): 22 lutego 2008, 19:24
Lokalizacja: śląsk
Auto: SuperB
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez kicoro » 5 marca 2009, 09:05

morenowe napisał(a):
kicoro napisał(a):albo przelacznik od recznego


a co to jest i jak sprawdzić czy wszytsko ok? poziom zaraz sprawdze oleju


płynu hamulcowego..
przełącznik - poruszaj dzwignią od ręcznego na boki i minimalnie do góry, kontrolka od ręcznego w tej sytuacji nie powinna sie jeszcze zaświecić..
G a l e r i a
Preferuję maila zamiast PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kicoro
Stella +
Stella +
 
Posty: 86
Dołączył(a): 31 marca 2008, 09:37
Lokalizacja: Katowice
Auto: Audi A4 2.0T Quattro

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez morenowe » 5 marca 2009, 10:40

sory pomylił mi sie olej z płynem ;p ale wiadomo o co chodzi.. Zapewne będzie to brak płynu hamulcowego sprawdziłem i jest poniżej minimum więc dziś zaleje nowy...
Zobacz Profil
morenowe
Stella +
Stella +
 
Posty: 94
Dołączył(a): 25 lipca 2008, 12:46
Lokalizacja: Białystok
Auto: Seat Leon

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez mik » 31 października 2009, 22:41

Dzisiaj i mnie pojawil sie potrojny sygnal ostrzegawczy. Nie dzieje sie to za kazdym odpaleniem auta, a tylko co ktorys raz i nie jest potwierdzone zadna kontrolka czy czyms innym. Jedno co mnie zdziwilo przy okazji to to, ze auto zaczelo ostatnio ciezko palic. Myslalem ze to akumulator, ale teraz nie jestem juz pewny. W kazdym razie przy okazji trzech pikniec akurat auto pali ladnie i szybko. Co to moze byc ? Plyny rano sprawdze, ale jesli beda w porzadku to nie wiem gdzie szukac klopotow.
Zobacz Profil
mik
Stella +
Stella +
 
Posty: 73
Dołączył(a): 7 lutego 2007, 09:56
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Niebieski diesel

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez kamil-leon » 1 listopada 2009, 17:03

A poziom oleju sprawdzałeś?

Możliwe, że przepaliła się jakaś dioda od kontrolki w zegarach skoro żadna się nie świeci w momencie pikania sygnału ostrzegawczego.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez rutek-wat » 1 listopada 2009, 17:35

kamil-leon napisał(a):Możliwe, że przepaliła się jakaś dioda od kontrolki w zegarach skoro żadna się nie świeci w momencie pikania sygnału ostrzegawczego.

żeby to sprawdzić wystarczy zrobić test elementów wykonawczych w sterowniku licznika. Jak to zrobisz będziesz wiedział czy wszystkie wskaźniki działają dobrze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez mik » 2 listopada 2009, 13:17

Kontrolki dzialaly i dzialaja nadal. W koncu jak patrzylem na licznik w czasie pikniecia to okazalo sie owszem ze kontrolka ABSu i TCSu migaja razem 1 raz. Po wyeliminowaniu innych mozliwosci pojawil sie pomysl podniesienia maski:) I okazalo sie ze jedna klema nie jest dobrze dokrecona. Poki co problem zniknal. A plyny i olej sa wszystkie w normie.
Zobacz Profil
mik
Stella +
Stella +
 
Posty: 73
Dołączył(a): 7 lutego 2007, 09:56
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Niebieski diesel

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez cygareteq » 25 stycznia 2014, 16:41

Witam, odgrzewam kotleta, gdyż u mnie po wymianie termostatu i czujnika temperatury cieczy, pika trzykrotnie, po pierwszym takim incydencie dolałem płynu, mówię zimno może to ten problem, ale dolałem go już z 5mm za maximum! i dalej pika, co może być przyczyną?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cygareteq
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30 października 2012, 22:59
Auto: Seat Leon
Silnik: AGR 1.9

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez Martinus1985 » 25 stycznia 2014, 16:43

Spróbuj czujnik wyczyścić może coś nie łączy.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez bzyniu28 » 25 stycznia 2014, 16:50

cygareteq napisał(a):Witam, odgrzewam kotleta, gdyż u mnie po wymianie termostatu i czujnika temperatury cieczy, pika trzykrotnie, po pierwszym takim incydencie dolałem płynu, mówię zimno może to ten problem, ale dolałem go już z 5mm za maximum! i dalej pika, co może być przyczyną?


A przed wymianą nie pikało?
Zobacz Profil
bzyniu28
Sport
Sport
 
Posty: 240
Dołączył(a): 27 sierpnia 2013, 14:40
Auto: LEON 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez cygareteq » 26 stycznia 2014, 16:44

Wydaje mi się, że Martinus1985 może mieć sporo racji, bo przed wymianą nic nie pikało, a dodam jeszcze, że po trzykrotnym piknięciu mryganie ustępuje po około 5-10 minutach.

-- 26 stycznia 2014, 16:44 --

5,3mm płynu nad maximum załatwiło sprawę. Już nic nie pika.

Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
cygareteq
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30 października 2012, 22:59
Auto: Seat Leon
Silnik: AGR 1.9

Re: Co oznacza potrójne piknięcie

Postprzez bzyniu28 » 27 stycznia 2014, 10:27

W takim razie musisz mieć zaśniedziały czujnik poziomu w zbiorniczku wyrównawczym, wyżej widocznie już jest styk a niżej nie było i pikało że ma za mało płynu ;) Takie moje zdanie i oczywiście Martinus1985 dobrze prawi ;)
Zobacz Profil
bzyniu28
Sport
Sport
 
Posty: 240
Dołączył(a): 27 sierpnia 2013, 14:40
Auto: LEON 1M
Silnik: ASV 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

cron