Otóż mam taki problem , może opiszę od początku . Wiele już czytałem na ten temat i parę rzeczy już robiłem lecz dalej mam problem z tą kontrolką . Najpierw napiszę że jestem posiadaczem Seat Leona 2 rok 2006 silnik 1.6 benzyna z gazem . Gdy zaświeciła mi się ta kontrolka pierwszy raz podjechałem ją skasować jednak później coraz częściej mi się zaświecała zaczeło szarpać silnikiem drgać i dziwnie pracować . Podjechałem do jednego mechanika - błąd sondy . Drugi mechanik - błąd sondy . Trzeci - błąd sondy jednak nikt nie był przekonany czy ją wymienić czy nie , czy to przez gaz czy nie , może co innego . W końcu zdecydowałem się podjechać do salonu wgrali mi nowe oprogramowanie jednak nic to nie dało później stwierdzili że jednak trzeba wymienić . Więc podjechałem do mechanika i wymieniłem sondę , później wgrałem jeszcze raz nowe oprogramowanie i podnieśli mi obroty na biegu jałowym bo czułem drgania . Kontrolka zgasła jednak dalej czułem lekkie szarpanie najbardziej na ( dwójce , trójce ) . Postanowiłem wyczyścić przepustnice i oczywiście adaptacja . Jednak dalej szarpanie lekkie . Postanowiłem podjechać na gaz żeby podregulować zresztą parę razy ich odwiedzałem , coś tam poprawiali zawsze ale mówią że powinno być dobrze . Więc stwierdziłem że odpuszczę to lekkie szarpanie . Jednak z 2 tygodnie temu zaświeciła się znowu a wymieniłem ją w lutym , od razu podjechałem do mechanika błąd spalania chyba znowu ta sonda że mała dawka paliwa , no to pomyślałem że jadę na gaz oni sprawdzili podregulowali zwiększyli że jest na pewno dobrze . No i tydzień było dobrze jednak dziś znowu zaświeciła już nie wiem co mam robić . Macie jakieś pomysły przez co to może być ?
-- sobota, 13 lipca 2013, 19:38 --
Chciałem jeszcze dopisać że w protokole diagnozy wystąpiły 2 usterki takie same o numerze 16555 P0171 006 rząd cylindrów 1 , system pomiaru paliwa system za ubogi , i teraz też wyskoczyło system za ubogi . W poniedziałek podjadę na gaz żeby skasowali i coś podregulowali . Przy okazji dowiem się czy znowu ten sam błąd ale raczej tak








