Witam panowie, muszę odgrzać trochę kotleta...
Mianowicie podobnie jak wyżej świecił mi się błąd 17068. Wcześniej miałem błąd świecy żarowej na 4 cylindrze, teraz zmieniłem świece przed zimą było może z 2 tyg spokoju bez checka aż w końcu się pojawiła super kontrolka. Oczywiście na VAGu błąd komunikacji między przekaźnikiem a sterownikiem przeniesienia napędu o ile dobrze pamiętam, takie coś wyskoczyło.
Rozebrałem podszybie, przekaźnik nie był zalany, rynienki na swoim miejscu, ale przez to że pada śnieg, woda dostaje się przez otwory z wycieraczek, innej opcji nie ma, chociaż nie wiem czy to ma wpływ bo tak jak piszę przekaźnik suchy, mokre jedynie przewody tak z 10 cm od komputera tyle że one są w peszlach i do tego owinięte taśmą izolacyjną.
Psiknąłem przekaźnik jak i wtyczkę kontaktem (konkretnie takie coś
http://www.eurocar-sklep.pl/kontakt-spray-aerozol-stykow-300ml-p-127.html )
Odczekałem z pół godzinki, wkładam przekaźnik a on bez włączenia zapłonu, bo ja wiem 2-3 minutach jest gorący jak mało co, ledwo go wypiąłem do tego smród jakby się zwarł...
Był suchy bo czekałem aż środek odparuje i nie bardzo wiem o co chodzi, po ponownym włożeniu odpaliłem auto ale znowu się zagrzał, zgasiłem i wyciągnąłem go, potem chciałem odpalić bez przekaźnika, przekręcam kluczyk a tu na stacyjce kontrolki chyba ABSu, poduszek się świeciły i auto nawet nie chciało drgnąć, rozładowało aku.
Jest to możliwe żeby przez zwarcie przekaźnika rozładowało akumulator w 5 minut ?
Podładowałem aku i wyciągnąłem przekaźnik, po jakiś 20 min odpalił normalnie tyle że bez przekaźnika, muszę zamówić nowy.
Jakieś pomysły o co mu chodzi? Muszę jechać na garaż po wydruk błędu to dokładnie napiszę jaki komunikat wyskoczył
-- 9 gru 2012, o 15:34 --
kociu napisał(a):Witam panowie, muszę odgrzać trochę kotleta...
Mianowicie podobnie jak wyżej świecił mi się błąd 17068. Wcześniej miałem błąd świecy żarowej na 4 cylindrze, teraz zmieniłem świece przed zimą było może z 2 tyg spokoju bez checka aż w końcu się pojawiła super kontrolka. Oczywiście na VAGu błąd komunikacji między przekaźnikiem a sterownikiem przeniesienia napędu o ile dobrze pamiętam, takie coś wyskoczyło.
Rozebrałem podszybie, przekaźnik nie był zalany, rynienki na swoim miejscu, ale przez to że pada śnieg, woda dostaje się przez otwory z wycieraczek, innej opcji nie ma, chociaż nie wiem czy to ma wpływ bo tak jak piszę przekaźnik suchy, mokre jedynie przewody tak z 10 cm od komputera tyle że one są w peszlach i do tego owinięte taśmą izolacyjną.
Psiknąłem przekaźnik jak i wtyczkę kontaktem (konkretnie takie coś
http://www.eurocar-sklep.pl/kontakt-spray-aerozol-stykow-300ml-p-127.html )
Odczekałem z pół godzinki, wkładam przekaźnik a on bez włączenia zapłonu, bo ja wiem 2-3 minutach jest gorący jak mało co, ledwo go wypiąłem do tego smród jakby się zwarł...
Był suchy bo czekałem aż środek odparuje i nie bardzo wiem o co chodzi, po ponownym włożeniu odpaliłem auto ale znowu się zagrzał, zgasiłem i wyciągnąłem go, potem chciałem odpalić bez przekaźnika, przekręcam kluczyk a tu na stacyjce kontrolki chyba ABSu, poduszek się świeciły i auto nawet nie chciało drgnąć, rozładowało aku.
Jest to możliwe żeby przez zwarcie przekaźnika rozładowało akumulator w 5 minut ?
Podładowałem aku i wyciągnąłem przekaźnik, po jakiś 20 min odpalił normalnie tyle że bez przekaźnika, muszę zamówić nowy.
Jakieś pomysły o co mu chodzi? Muszę jechać na garaż po wydruk błędu to dokładnie napiszę jaki komunikat wyskoczył
Dokładne diagnozy VAGa
Kod usterki: 17068
Can-Bus/Przewód Transmisji Danych Pomiędzy Sterownikiem Świec Żarowych i Sterownikiem Przeniesienia Napędu - zakłócenia komunikacji