Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
.Trzeba zacząć od początku. wyeliminować wszystkie możliwości zaczynając od najprostszych i najtańszych metod i części. Sprawdzić opaski na przewodach - dokręcić lub wymienić . Ocenić przewody od pompy do filtra -czy nie są pouszkadzane. Najlepiej kupić przezroczyste i skontrolować czy po zamianie widać będzie powietrze .Po kolei ; wyeliminować połączenie pompy z filtrem . Zamiast filtra podać butelkę z paliwem i wrzucić do niej przewód zasilający i powrotny . Jeśli nie będzie powietrza tzn. ,że pompa działa jak należy. Potem sprawdzić podłączając bezpośrednio pompę wtryskową ze zbiornikiem paliwa, łącząc węże zasilające i powrotne.Jak jest powietrze to trzeba szukać w przewodach paliwowych łączących zbiornik z filtrem . Jeśli nie ma powietrza ,to znaczy ,że problem jest w filtrze paliwa ,który posiada zawór zwrotny z uszczelkami . Zaczynamy od wymiany uszczelek . Takie dwa oringi .Jeśli sytuacja się nie zmienia ,to pozostaje wymiana zaworu zwrotnego , a w dalszej kolejności samego filtra paliwa . I taka uwaga .. trzeba tankować dobre paliwo i nie jeździć na oparach . To nie prawda ,że filtr paliwa wystarcza na kilkanaście tysięcy kilometrów. Miejcie ze sobą w trasie zawsze zapasowy filtr i 1 l ropy do jego zalania . PozdrawiamLeoo napisał(a):Przyczyn szukaj w nieszczelnych wężyków, możesz mieć uszkodzony zawór zwrotny na filtrze paliwa, do wymiany filtr paliwa , albo złe odpowietrzenie zbiornika.
. Piszę ,żeby pomóc. Lepiej go mieć ze sobą jadąc np. na wakacje niż stanąć w połowie drogi w sobotę lub w niedzielę i myśleć co teraz zrobić ? Znam to z autopsjiMarcinxxx napisał(a):No bez jaj zeby filtr wozic ze soba![]()
mk5 napisał(a):kornat żeby wyczyscic smoka trzeba demontować bak? czy da rade od srodka pod siedzieniem?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości