Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 6 listopada 2016, 18:35

Panie i Panowie,
mam prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu problemu w moim aucie. Jestem początkującym VAG-owcem, więc co nie co poczytałem, ale jednak chciałbym zasięgnąć rady.

Pacjent: LEON 1 1.9 TDI ASZ 131KM 2005

Ogólnie problem jest taki, że wydaje mi się, iż 2 miesiące temu auto zbierało się z niższych obrotów - teraz zaczyna jechać od ok 2 tyś obrotów. Można ciągnąć do 4500 obrotów i nie odcina. Rano podczas rozpędzania i wciskania sprzęgła do zmiany biegu słychać takie krótkie "szurrrr". Zdiagnozowałem sprzęgiełko alternatora, wymienione, ale nadal choć już bardzo rzadko objaw się pojawia. Poczytałem, obejrzałem filmiki i ponoć to wina geometrii.
Poczytałem które grupy przetestować i poniżej foto z efektu:
Obrazek

Zrobiłem też w grupie 011 test Base Setting i efekt jest taki, iż w 3 oknie podczas testu wartość dochodzi do ok 1300. Słychać jak turbo zaczyna pompować, więc gruszka chodzi, tylko jak myślicie na podstawie tych danych - jest dobrze czy nie? Jak nie czy to może być zapieczona geometria?

Ew podejrzewam przepływkę, bo jest wymieniona na PIERBURGA, a czytałem, że on nie zawsze chce dobrze działać. Na biegu jałowym w grupie 003 wartości przekraczają te podane pod oknem.
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Reklama

Re: Prośba o weryfikacje czy turbina nie ma zapieczonych łop

Postprzez -arti- » 6 listopada 2016, 19:30

Turbina jest OK.
Podmień tą przepływkę na oryginał i twoje problemy z dużą dozą prawdopodobieństwa przejdą do historii. Dla upewnienia się zagadaj z kimś kto ma taką pod maską swojego diesla.
To najprostszy sposób. A jak nie przyniesie rezultatu to jeszcze raz ,,zloguj,, auto i podaj grupy: 1,3,4,9,11,18,23 przynajmniej statycznie i się zobaczy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-arti-
Sport
Sport
 
Posty: 660
Dołączył(a): 3 marca 2012, 11:15
Region: mazowieckie
Auto: LEON TDI
Silnik: BLS 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 7 listopada 2016, 12:48

Pierburg krosuje sie z przeplywka Boscha, ktora byla w aucie i wychodzi tez katalogowo. Sek w tym, ze patrzac na zastosowania to wklad Pierburga idzie do 3/4 TDI, a Bosch w zasadzie tylko 130/150KM.

Prawda jest ze slaba przeplywka odcina wysterowanie geometrii na turbo?
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez -arti- » 7 listopada 2016, 14:25

cristo napisał(a):Prawda jest ze slaba przeplywka odcina wysterowanie geometrii na turbo?


Raczej zakłóca-fałszuje dane i wtedy ze sterowaniem prawidłowym gruszki podciśnieniem są kłopoty.

O ile moja ETKA dobrze podaje to do twojego motoru w Leonie 1M 1.9 TDI ASZ lub ARL pasuje przepływka o numerze: 074906461B lub końcówce BX.

Tak jak pisałem podmień na jakąkolwiek inną nawet używaną pasującą do twojego auta i zobacz czy się nie polepszy?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-arti-
Sport
Sport
 
Posty: 660
Dołączył(a): 3 marca 2012, 11:15
Region: mazowieckie
Auto: LEON TDI
Silnik: BLS 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez [gypsymh] » 7 listopada 2016, 14:45

Ja proponuję zrobić loga statycznego BS dla 011. I jeśli faktycznie górne ciśnienie dochodzi do 1300 a dolne ok 960 to przyjrzał bym się pracy sztangi. Ewentualnie spróbować zrobić loga dynamicznego 011 na 4biegu . Lecz jeśli w przed ostatnim oknie wartość zacznie wyjeżdżać po za 2400 to podejrzewał bym geometrię
M@r[!n LEON 1M- repels ARL+++by Kobzyr/brakes 312-256/dual Flash-Multimap/full fis/podwójne kierunki
LEON 5F CUPRA 280 2.0TFSI/DSG/BLACK PERFORMANCE/ORANGE PAKIET
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
[gypsymh]
Sport
Sport
 
Posty: 505
Dołączył(a): 24 czerwca 2013, 23:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: LEON 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 7 listopada 2016, 15:48

Sztanga z tego co widzialem to pracuje podczas BS 011. Poza tym powyzej 2 tys czuc ze w fotel wbija. Idzie ladnie do odciecia. Tyle ten dol taki slaby.

Ale nauczka by nie grzebac jak nie trzeba. Bylo ok, tylko zaraz po zakupie wystraszylem sie spalania na liczniku - srednie prawie 8l. Jak sie okazalo z pozniejszych tsnkowan to srednia 4.9-5.1 wychodzi wiec tutaj jestem bardzo zadowolony. I co zrobilem? Umylem ori przeplywke i padla :evil:
Zalozylem pierburga i moc wrocila z tym ze przy schodzeniu z obrotow pojawil sie szelest i zaczelo ciagnac dopiero od 2 tys.

Jutro zaloze Boscha i zobaczymy.
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez -arti- » 8 listopada 2016, 08:51

cristo napisał(a):pozniejszych tsnkowan to srednia 4.9-5.1 wychodzi wiec tutaj jestem bardzo zadowolony.


Możesz sobie VCDS-em obniżyć wartości przeliczania średniego zużycia - znajdziesz na forum jak to zrobić.

Zalozylem pierburga i moc wrocila z tym ze przy schodzeniu z obrotow pojawil sie szelest i zaczelo ciagnac dopiero od 2 tys.

Jak będziesz miał okazję to zajrzyj i obejrzyj turbo czy nie ma gdzieś zawilgocenia olejowego. Zdejmij także rurę wychodzącą z iIC /tą gumową-lewa strona auta/ i zobacz czy w niej nie ma oleju. A jak jest to w jakich ilościach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-arti-
Sport
Sport
 
Posty: 660
Dołączył(a): 3 marca 2012, 11:15
Region: mazowieckie
Auto: LEON TDI
Silnik: BLS 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 8 listopada 2016, 21:17

Silnik wszedzie suchy jak pieprz. Silnik nie kopci. Ten szelest i brak dolu pojawil sie po zalozeniu Pierburga. Juz mam nowa czesc, wiec po robocie bedzie test.

-- 8 listopada 2016, 22:17 --

No i Panowie, ogarnalem temat. Przeplywka wymieniona i auto jedzie od ok 1600 obrotow - kolosalna zmiana, bo az przod podnosi.
Przy okazji wypialem przwody od IC az do EGR - sladowe ilosci oleju :-) EGR tez czysciutki, wiec wszedlem pod auto i wypialem rure od turbo. Co znalazlem? Dziure :-(
Obrazek
Jak dmuchalem to czuc bylo uciekajace powietrze, wiec to szuranie to pewnie przez to?
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez -arti- » 9 listopada 2016, 07:46

Pewnie tak. Ale przepływka swoje dołożyła.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-arti-
Sport
Sport
 
Posty: 660
Dołączył(a): 3 marca 2012, 11:15
Region: mazowieckie
Auto: LEON TDI
Silnik: BLS 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 14 lutego 2017, 21:55

Panowie, to szuranie wrocilo i teraz juz wiem, ze nazywa sie to turbo surge. Malo tego, ostatnio sporo samochodem jezdzila zona, zmieniajac biegi przy 1600 obrotow i chyba troche geometria sie przyciela - raz nawet chyba turbo przeladowalo. Bledow zero, a stracil moc przy 3 tys i po zgaszeniu ozyl. Po tej akcji troche przegonilem samochod i zaczal ciagnac od 1600 obrotow.

Nieszczelnosci nie ma, sztanga niby pracuje ale czy sie nie przycina? Surge moze powstawac gdy za wolno cofaja sie lopatki?
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez wesol » 14 lutego 2017, 22:28

Surge nie ma tu nic do rzeczy. Ja mam lopatki geo wyczyszczone i pracuja tak ze podmuch wiatru by je przestawial a surge wystepuje. Przeplywka niea nic dobrzeczy bo to ogranicznik podlania paliwem wzgledem cisnienia doladowania a dokladniej jak wstaje turbo.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 15 lutego 2017, 07:39

W listopadzie jak ten wąż naprawiałem byłem w kanale i sztanga latała bardzo lekko, a to surge sie pojawiało.

I to jest ciekawe co spowodowało pojawienie się tego efektu? Kupiłem auto, wygląda na naprawde zadbane. Zrobiłem nim w ciągu 2 miesięcy 5 tyś km, w tym autostrady sporo. W końcu wjechałem na kanał, zrobiłem płukanke, zmieniłem olej z castrola którym był zalany na motula, zalałem MOS2 firmy LM i na drugi dzień na zimnym silniku do 3 biegu zaczął pojawiać sie odgłos szurania podczas schodzenia z obrotów. Żeby to był mój pierwszy diesel to bym mógł przeżywać, ze są inne odgłosy niż w PB, ale 8 lat jezdze drugim klekotem i takich cudów nie było. Zacząłem szukać nieszczelności. Dokopałem sie do EGR i tam lekki nalot tylko, w rurach IC tylko ślady po oparach. Znalazłem lekko przetartą rurę zaraz za turbo. Niby tydzień było dobrze i powtórka z rozrywki. Wyciągam rure ponownie i odkrylem że dziobek o który opiera się zawleczka jest przetarty - zalutowałem i znowu 2 tyg ciszy. Nie lubie robienia rzeźby, ale zamówiłem 4 różne zamienniki tej rury, bo pracuje przy częściach i jakość ich pozostawiała dużo do życzenia, więc wolałem poprawić oryginał i w wolnej chwili kupie porządną używkę, albo może nowy OE. Szukałem w sieci i może o-ringi na rurach IC są niezbyt szczelne?

W weekend dostał popalić na 3 biegu po trasie i faktycznie turbo zaczęło wstawać już naprawde nisko - na 3 biegu od 1600 obrotów zaczyna być czuć wciskanie w siedzenie. Rozumiem, przyzwyczajony do innej skrzyni mogłem geometrie lekko zawalić, bo tutaj żeby utrzymać te 2 tyś obrotów to na 4 biegu jest 90 kilka km/h, wrzuce 5 bieg to obroty spadają do 1600 i leci się te przepisowe 90.

I diabeł wie, czy olac to szuranie skoro moc jest, nie kopci pod obciążeniem i sucho w rurach? nie robiłem logów dynamicznych, ale gazując na postoju różnica pomiedzy ciśnieniem zadanym a faktycznym to 30-60 jednostek więc chyba w normie?
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez wesol » 15 lutego 2017, 10:37

To po pierwsze nie jest ani szkodliwe ani spowodowane nieszczelnoscia.
Katalizator masz? Nie puche tylko wnetrznosci?
Ta rurka czerwona jest dosc droga ale to wiesz.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez tomcio81 » 15 lutego 2017, 13:14

szuranie przy zmianie biegów ( to tkzw. " surge " - cofka - powietrze uderzające w wirnik które gwałtownie go wyhamowuje ) wrzuć loga dynamicznego z grupy 011 na 4 biegu - prawdopodobnie masz za mocno podkrecona sztangę lub geometria nie działa płynnie i nie zbija na czas ciśnienia - czasem wystarczy rozkręcić sztangę o pół obrotu i efekt znika
Zobacz Profil
tomcio81
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 stycznia 2017, 11:41
Auto: Leon1M
Silnik: TDI pompa VP

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 15 lutego 2017, 13:50

no właśnie czytałem, że sztanga może być przestawiona - mam ją wydłużyć czy skrócić?
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez tomcio81 » 15 lutego 2017, 17:05

dobrze by było abyś zrobił jednak loga 011 - zobaczymy jak steruje zaworek N75 po tym można ocenić ile dygnać sztange

-- 15 lutego 2017, 17:05 --

tzn " wydłużyć " - zapomniałem dodać :P
Zobacz Profil
tomcio81
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 stycznia 2017, 11:41
Auto: Leon1M
Silnik: TDI pompa VP

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 15 lutego 2017, 20:53

rozumiem, że dynamiczny w 011 ?
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez tomcio81 » 15 lutego 2017, 21:38

tak , zapodaj zobaczymy jak to wychodzi - bo czasem mimo dobrego wysterowania sama geometria chodzi zbyt wołowato i też będzie taki efekt
Zobacz Profil
tomcio81
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 stycznia 2017, 11:41
Auto: Leon1M
Silnik: TDI pompa VP

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 18 lutego 2017, 19:14

Dziś miałem chwile i zainspirowany tematem z innego forum wykonałem czyszczenie turbosprężarki na aucie bez jej demontażu. Czy coś dało? Na pierwszy rzut oka tak, bo sztanga chodziła ciężko, a teraz lekko jednym palcem. Turbo ładnie gwizda. Przy okazji sprawdziłem i wirnik nie ma luzów.

A teraz po kolei.
1. Post z innego forum:
Obrazek

2. Kupiłem strzykawkę, wężyk i wykorzystałem rozpylacz od preparatu do klimatyzacji. Rozpylacz wkleiłem na kropelkę, żeby nie spadł wewnątrz turbiny:
Obrazek

3. Kupiłem butelkę nafty, uszczelkę pomiędzy turbo, a wydechem wg mnie lepszą, bo zgniotliwą (oryginalnie jest blaszka) oraz 3szt nowych nakrętek po 1zł/szt, bo nie wiedziałem co zastane:
Obrazek

4. Rura wydechowa wchodzi od boku turbo (ASZ/ARL):
Obrazek

5. Pomiędzy łopatki wsuwałem rozpylacz - poszło mi około pół szklanki nafty. Ile się dało tyle później wytarłem szmatką:
Obrazek

6. Rozpiąłem wężyk na łączniku u góry silnika i zakupioną strzykawką rozruszałem geometrie, bo pod autem palcem szło to dość opornie:
Obrazek

Po skończonej pracy odpaliłem - przez 10 min wypalała się nafta. Silnik się rozgrzał i zacząłem gazować. Póki co surge znikło, a sam silnik bardzo szybko reaguje na pedał gazu.

Zalałem preparat do wypalania DPF: http://liquimoly.pl/index.php?option=co ... Itemid=464
Ten dodatek stosujemy w firmie do 2 fordów fiesta z 2011 roku z DPF. Zakupione z nalotem ok 200 000km każda. Auta robią krótkie odcinki 3-7km. Po tyg takiej jazdy zapaliła sie kontrolka oleju - patrzymy, podwójny stan. Zmieniony olej i sytuacja po 2 tyg sie powtórzyła. Szef stanął przed decyzją: wycinamy lub testujemy dodatek. Zalewamy pół buteleczki na auto co 2-3 zbiorniki paliwa (pojemność baku ok 36l) i od 3 lat ani razu nie przybył olej także to działa. Na opakowaniu można przeczytać, ze zaleca się do aut eksploatowanych w mieście.
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez tomcio81 » 19 lutego 2017, 12:50

wszystko pieknie jesli nie masz rys na bieżni - jeśli są za parę dni sytuacja się powtórzy - a jeśli już tak robisz myjesz naftą to po rozpuszczeniu powinieneś to wypłukać zmywaczem np do tarcz on nie zostawia tłustego nalotu do którego zaraz się sadza przyczepi po odpaleniu auta - tylko czyszczenie zdemontowanej sprężarki , rozebranie jej na cześci pierwsze , polerka wszystkiego papierem wodnym daje poprawę na dłużej - a sowe " surge miałeś dlatego jak Ci pisałem - czyli geometria za wolno reagowała ( ciężko ) dlatego po przemyciu jest lepiej bo szybciej się zamyka i otwiera
Zobacz Profil
tomcio81
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 stycznia 2017, 11:41
Auto: Leon1M
Silnik: TDI pompa VP

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez cristo » 19 lutego 2017, 19:44

Zmywacz do hamulcow tez poszedl w ruch. Wiem ze prawidlowo powinno sie ja wyjac, ale caly koszt operacji wyniosl 20zl wiec malo do stracenia, a duzo do zyskania, tym bardziej, ze ludzie pisali ze juz kilka miesiecy jezdza po tym zabiegu i jest ok.
Pojezdze, zobacze - bedzie dobrze to bede sie cieszyl - bedzie zle to niestety trzeba sie bedzie narobic.
Zobacz Profil
cristo
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19 maja 2014, 20:01
Lokalizacja: Płock
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASZ 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez tomcio81 » 19 lutego 2017, 19:51

jeśli nie ma rys na bieżni to na jakiś czas pomoże , jeśli są to niestety problem szybko wróci
Zobacz Profil
tomcio81
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 15 stycznia 2017, 11:41
Auto: Leon1M
Silnik: TDI pompa VP

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez pawlo83 » 26 lutego 2017, 22:43

Witam wszystkich forumowiczów,
Podłączę się pod temat gdyż mam podobny problem, otóż chodzi o brak mocy na niskich obrotach. Przy rozpędzaniu czuć, że silnik dostaje kopa w okolicy 2,5 tys obr/min. Nie ważne czy trzymam pedał gazu do oporu czy wciskam w 60%, zawsze czuć zysk mocy w tym samym przedziale obrotów. Ogólnie ciągnie od samego dołu ale przy 2,5 tys zyskuje dodatkową moc co jest najbardziej odczuwalne głównie na 2 biegu. Wykonałem logi statyczne grupy 11 na tyle ile potrafiłem:
http://vaglog.pl/log-011_07NNy.html

Silnik - 1.9 tdi ARL

Podejrzewam zapieczoną geometrię lub przepływomierz powietrza. Poniżej screen z pomiarów na biegu jałowym.
https://www.easypaste.org/file/fN0H3yQp ... mp?lang=pl

Dodatkowo jest też problem z lekko "kaszlącym" silnikiem i delikatnie falującymi obrotami na zimnym silniku przy niskich temperaturach otoczenia. Po rozgrzaniu silnik pracuje idealnie. Bip-y na rozgrzanym silniku na biegu jałowym:
https://www.easypaste.org/file/rPRa5t8W ... mp?lang=pl

Jak widać trzymają się w okolicy 30, a przy dodaniu gazu rosną. 2 pompki 3 lata temu były zregenerowane. Jest ok czy może trzeba przeczyścić konektorki?
Dodam, że wytarł się też wałek, więc założyłem nowy Federal Mogul CAM 928, szklanki czarne INA, więc góra jest ok (sprawdzana przed rokiem).
Na razie nie jestem w stanie wykonać logów dynamicznych, gdyż na tą chwilę działającym Vagiem dysponuję na komputerze stacjonarnym.
Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pawlo83
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 21:08
Auto: Seat Leon Top Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez JacaTouran1979 » 26 lutego 2017, 23:32

Po pierwsze to co wystawiasz to nie są logi tylko parametr jaki występuje w danej chwili. Zrób poprawnie logi to coś będzie wiadomo.
Tel 509963064
Zobacz Profil
JacaTouran1979
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 lutego 2017, 23:32
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Touran
Silnik: CJXA 2.0

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez wesol » 27 lutego 2017, 06:35

statyczny to tez ni ejest 011. Statycznie sie robi w BS i nie dotyka gazu. Dynamicznie w MB i zapina wysoki bieg i od 1300 obr dajesz pedal gazu w podloge a nie na pol czy 3/4 i tak trzymasz do ile sie da najlepiej tak pryznajmniej do 3800 obr.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez pawlo83 » 27 lutego 2017, 08:49

Ok dzięki rozumiem. Domyślałem się, że może być to źle zrobione :-( . Będę musiał poszukać kogoś kto ma trochę więcej doświadczenia i dysponuje "mobilnym" Vagiem.
A może jest ktoś na forum z okolic Pyrzyc , Szczecin Dąbia lub Goleniowa, kto ogarnia temat i mógłby wykonać, następnie ocenić lub wrzucić logi na forum do oceny? Oczywiście za opłatą :-) .
Odnośnie wtryskiwaczy: Czy coś można powiedzieć po tym co wstawiłem?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pawlo83
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 21:08
Auto: Seat Leon Top Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: Czy turbina nie ma zapieczonych łopatek

Postprzez wesol » 27 lutego 2017, 14:36

Ja z Goleniowa jestem jak cos to sie odezwij to powalczymy.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość