Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Mass air flow sensor g70

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Mass air flow sensor g70

Postprzez Bushid0 » 16 kwietnia 2017, 07:56

Witam. W czasie dłużej trasy i jeździe autostradą 170-180km/h. Z ciekawości podpialem vaga i ukazały się 3 błędy.

1. Od przepływki
2. Od dv - mam bova więc dlatego
3. Zbyt bogatej mieszanki.

Obrazek

I auto nie stracilo na mocy jechało jak powinno, lecz nie mogłem przekroczyć 195km/h bo przy 5.5tys robila sie jakbym odcinka. Na benzynie i gazie to samo sie działo.

Teraz usunąłem bledy nie ma nic. Lecz auto straciło moc mierzylem vagiem ilość g/s i nie przekracza 130g/s auto ma straszną zmule.
Sprawdzalem bezpieczniki w kabinie wszystkie sa dobre, na kostce od przepływki byl mierzony prąd. 4.96v oraz 14v bylo na innym pinie. Podmienialem przepływke niby sprawną ze szrotu, skasowalem bledy i dalej to samo jest. Dodam, ze czasem mam błąd wypadania zapłonow. Ale on byl spowodowany tym, ze oringi na srodku pod pokrywą puszczają lekko olej i w cewkę idzie, choć ostatnio znowu wypadły, a wyjalem wszystkie cewki i były suche. Może ktos pomoże bo w następnym tygodniu wracam 500km, a nie widzi mi sie kupowanie nowej przeplywki, a okaże sie, ze to nie to.

-- 15 kwietnia 2017, 19:36 --

Dodam, ze to 1.8t auq. I jeszcze mam do wymiany termostat ma to jakieś znaczenie?

-- 16 kwietnia 2017, 07:56 --

Tak mi sie przypomnialo, że czasem jak przełącza sie z benzyny na gaz auto, to ma takie same objawy jak teraz nie ma mocy, jakby turbo nie pompowalo. Po resecie z kluczyka wszystko wracało do normy.
Zobacz Profil
Bushid0
Signo
Signo
 
Posty: 126
Dołączył(a): 10 grudnia 2015, 19:42
Lokalizacja: Janów Lubelski/Poznań
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Reklama

Re: Mass air flow sensor g70

Postprzez Czesany » 16 kwietnia 2017, 19:35

Wrzuć ori DV na początek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Czesany
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21 sierpnia 2016, 15:33
Auto: Seat
Silnik: AMK 1.8

Re: Mass air flow sensor g70

Postprzez Bushid0 » 17 kwietnia 2017, 07:10

Czesany napisał(a):Wrzuć ori DV na początek


Miałem juz ori dv to nic nie prawie nie zmieniło.
Lecz kombinowalem przy niej i ułamalem króciec gorny. Więc byłem zmuszony wsadzić bova ponownie. Auto na bovie jeździło od grudnia i nie bylo żadnych problemów oprócz błędu w kompie. Dv będę na pewno znowu kupował i zmieniał. Więc winowajcą w tym przypadku wg mnie nie jest dv.
Zobacz Profil
Bushid0
Signo
Signo
 
Posty: 126
Dołączył(a): 10 grudnia 2015, 19:42
Lokalizacja: Janów Lubelski/Poznań
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: Mass air flow sensor g70

Postprzez wesol » 17 kwietnia 2017, 08:19

Nie wiem po co ci ludzie pchaja te lapy i montuja te posrane bov. Przyeroc do serii tak jak bylo ze sprawnym dv i sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Mass air flow sensor g70

Postprzez Bushid0 » 17 kwietnia 2017, 09:01

wesol napisał(a):Nie wiem po co ci ludzie pchaja te lapy i montuja te posrane bov. Przyeroc do serii tak jak bylo ze sprawnym dv i sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego.


Tez nie wiem po co, auto kupiłem z bovem. Zmienilem na dv i tak jeździłem, ale uwalilem króciec górny i byłem zmuszony znów wsadzić bova. Test szczelności robiłem 2tyg temu, jest szczelny układ. Odma olejowa sprawna rowniez.
Zobacz Profil
Bushid0
Signo
Signo
 
Posty: 126
Dołączył(a): 10 grudnia 2015, 19:42
Lokalizacja: Janów Lubelski/Poznań
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: Mass air flow sensor g70

Postprzez wesol » 17 kwietnia 2017, 10:15

Chodzi oto ze po co dziurawic uklad dolotowy. Po to pompuje turbo by nie upuszczac tego w atmosfere. Owszem sa pewne sytuacje ale tu juz fabryka wymyslila jak ma byc a ludzie i tak po swojemu bez sprawdzania poprostu cos zakladają. Przecie auto jak chipujesz to tez podnosisz cisnieniedoladowania co nie to jak sie zachowuje taki zawor- upuszcza nadal na tym samym cisnieniu co nie. zeby jeszcze bylo tak ze jest ustawiony na upuszczanie powietrza o duzo wiekszym cisnieniu jak nominalne przy max bucie to jeszcze rozumiem. Powiedzmy choc z pol bara wiecej lub nawet bar. W zasadzie podobna robote robi DV jak BOV tyle ze nie upuszcza w atmosfere tylko ponownie w dolot.
Brak polskich znakow na klawiaturze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wesol
TopSport
TopSport
 
Posty: 1482
Dołączył(a): 1 stycznia 2017, 14:47
Auto: Bmw
Silnik: CJXA 2.0

Re: Mass air flow sensor g70

Postprzez Bushid0 » 20 kwietnia 2017, 22:01

Ja wiem o co chodzi i jak to działa. Ale latałem od grudnia na bovie od kiedy go kupiłem i było ok. Logi dawały 168g/s. Auto czipowane mam turbo 1.2b dmucha. Mam zamiar znowu kupić nowe Dv i zamontować. Ale wątpię zeby to miało znacznie w tej sytuacji. Auto ledwo 130g/s robi i to z wielkim bólem, na jałowym jest ok mieści sie w granicy. Jutro postaram sie kogoś znaleźć z dv, n75 jak i przepływka. Ale nie wiem czy to możliwe. Chyba, ze ktoś z Lubelskiego wszystko posiada na podmianke. Bo skoro na bovie miał moc to wątpię zeby miala cos do tego dv. A i jak miałem Dv to psikala tez lecz tylko trochę ciszej.

-- 17 kwietnia 2017, 13:29 --

Auto stało 2dni nieodpalane, przekręcam zapłon a wskazówka od temp na 90 wskoczyła od razu a nawet lekko ponad 90. Czujnik temp padl?

-- 17 kwietnia 2017, 13:34 --

Auto chodzi 5min i temp pokazuje na licznik ok 100

-- 20 kwietnia 2017, 22:01 --

Okazalo sie, ze walniety jest czujnik od temp wody i n75. Problem rozwiązany. Eot
Zobacz Profil
Bushid0
Signo
Signo
 
Posty: 126
Dołączył(a): 10 grudnia 2015, 19:42
Lokalizacja: Janów Lubelski/Poznań
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość