Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Chiptuning

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Chiptuning

Postprzez Mateopno » 6 czerwca 2009, 21:17

zimniejesze powietrze= lepsze zapier%$^lanie :peace: :peace: :peace:
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Reklama

Re: Chiptuning

Postprzez Sammael » 6 czerwca 2009, 21:18

A jak Wam sie jezdzi w zimie?

jak spada śnieg to wyjeżdżam na drogi i odśnieżam zderzakiem :hahaha:

Stosownie do warunków trzeba operować gazem.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptuning

Postprzez darek310 » 6 czerwca 2009, 22:06

czarny-000 napisał(a):kumpel tez ma takie turbo i ma 417 niutkow przy 230ps-ach...


dlaczego jest tam mało tego momentu przy tych mocach??

mój po pierwszym strojeniu na hamowni wypluł 196/416 wiadomo było trzeba trochę ograniczyć...a mam seryjne graty


a w zimie to i serią jeździ się tragicznie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
darek310
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 19 sierpnia 2007, 09:52
Lokalizacja: Śląsk
Auto: S3 8p

Re: Chiptuning

Postprzez Mateopno » 6 czerwca 2009, 22:28

darek310 napisał(a):dlaczego jest tam mało tego momentu przy tych mocach??


Z tego co Rogal powiedział to prawdopodbnie ma wtryski zasyfione- to moze byc powodem
Memento mori Carpe diem
Podpis usunięty - niezgodny z regulaminem. Administracja LCT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mateopno
Signo
Signo
 
Posty: 113
Dołączył(a): 25 maja 2008, 11:40
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: Leon

Re: Chiptuning

Postprzez ares » 7 czerwca 2009, 00:58

a sekret jest taki, ze chodzi o sprzeglo na bank :) to turbo moze dmuchnac 450nm ale do tego trzeba zrobic sprzeglo, glowice i ic nowy i wtedy znowu koszta rosna i rosna


co do Blazeja jak masz gdzies jechac w Krakowie to jedz do TTC cala reszte bym sobie darowal - projectxs i vtech i wszystkich innych

jezeli ktos ci mowi, ze ma na takim setupie 500nm to musi byc bardzo obeznanym w temacie czlowiekiem razem ze swoim tunerem, ktory przeciez musial mu to powiedziec :)
Zobacz Profil
ares
 

Re: Chiptuning

Postprzez PatTDI » 11 czerwca 2009, 15:19

Zapraszamy do naszego oddzialu w Krakowie.

CompSport Krakow
ul.Piastowska 39a/1
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Chiptuning

Postprzez kbyczyns » 19 czerwca 2009, 09:02

pozwólcie się podpiąc do tematu;
dlaczego butowanie auta w okolicach 1200obr to jego zabijanie; przecież najlepsze osiągi mamy pomiędzy max momentem a mocą dlatego jeżeli zależy nam na ostrej jeździe to tylko w tym przedziale;
jestem po wirusie z asv do 140ps i prawie 300nm (wykres w odpowiednim dziale)
dosyć poważnie odzywa mi się dwumas (wibracje przy bucie w okolicy 1500obrotów) chciałbym wymienić na coś mocniejszego niż seria; możecie coś polecić jako doświadczeni wiarusy?
po wirusie autko strasznie mi się buja i chciałbym je troszkę usztywnić (nie obniżyć) co powinienem zrobić? czy to jest zmiana amorów czy sprężyn? i jakie ew. koszty?
pozdrawiam serdecznie
bykrzys
Zobacz Profil
kbyczyns
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 stycznia 2007, 22:17
Lokalizacja: Viena.at
Auto: Leon ASV+

Re: Chiptuning

Postprzez kamil_n » 19 czerwca 2009, 09:17

kbyczyns napisał(a):dlaczego butowanie auta w okolicach 1200obr to jego zabijanie; przecież najlepsze osiągi mamy pomiędzy max momentem a mocą dlatego jeżeli zależy nam na ostrej jeździe to tylko w tym przedziale

Przecież maksymalny moment masz powyżej 2000 rpm, a po wirusie pewnie w okolicach 2400 rpm...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil_n
FR
FR
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 10 października 2008, 10:40
Lokalizacja: Łódź
Auto: Octavia
Silnik: CGGB 1.4

Re: Chiptuning

Postprzez Staszek20VT » 19 czerwca 2009, 09:17

kbyczyns napisał(a):dlaczego butowanie auta w okolicach 1200obr to jego zabijanie; przecież najlepsze osiągi mamy pomiędzy max momentem a mocą dlatego jeżeli zależy nam na ostrej jeździe to tylko w tym przedziale;


A tu masz odpowiedź dlaczego...

kbyczyns napisał(a):dosyć poważnie odzywa mi się dwumas (wibracje przy bucie w okolicy 1500obrotów)
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Chiptuning

Postprzez Szczepek » 19 czerwca 2009, 14:10

kbyczyns napisał(a):dlaczego butowanie auta w okolicach 1200obr to jego zabijanie; przecież najlepsze osiągi mamy pomiędzy max momentem a mocą dlatego jeżeli zależy nam na ostrej jeździe to tylko w tym przedziale;

w jakim przedziale od 1000 do 1800 zanim Ci turbo wstanie ?? :hahaha: chlopie kto Ci takich bzdur naopowiadal ?? jakbys nie jezdzil tak "ostro" to Twoj dwumas NAPEWNO by jeszcze żył. poczytaj troche forum i naucz sie prawidlowej eksploatacji auta.
zycze milej i bezawaryjnej eksploatacji.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Chiptuning

Postprzez Kashier » 19 czerwca 2009, 18:51

Widze cos o wibracjach to moze zapytam tutaj. Zauwazylem , ze na luzie jak tylko lekko wcisne sprzeglo , doslownie 1 cm , to zaczyna ono strasznie wibrować. Jest to na tyle mocne, ze az nieprzyjemne. Ma to cos wspolnego z ewentualnym wyeksploatowaniem sprzegla , czy poprostu ten typ tak ma w dieslu ? 1.9 TDI 110KM.. ?


Prosze o odpowiedz
Zobacz Profil
Kashier
Sport
Sport
 
Posty: 228
Dołączył(a): 5 maja 2009, 13:22
Lokalizacja: Południe
Auto: Leon 1M

Re: Chiptuning

Postprzez naporas » 19 czerwca 2009, 19:43

Ja w moim ASV po programie na 130KM mam wibracje ale tylko na wolnych obrotach na zimnym silniku. Dopiero jak złapie 90 stopni to jest ok.Objawia się to po wciśnieciu i puszczeniu sprzęgła na jałowym - po lekkiej przygazówce powyżej 1k obrotów wibracje ustają.Nie jest to aż takie mocne ale dość wyczuwalne, podczas jazdy dwumas nie daje żadnych znaków o sobie - zero drgan przy bucie z niskich obrotów na wyższych biegach. Program robiony w niemieckiej firmie SKN Tuning - ale niestety nie mam wykresu. Troche mnie martwi ta sytuacja i nie wiem czy czekać aż będzie gorzej czy coś robić. Dwumas czy co to może być ??
@130KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
naporas
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 6 kwietnia 2009, 00:05
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon Sport ASV

Re: Chiptuning

Postprzez kbyczyns » 19 czerwca 2009, 20:20

piękne dzięki za profesjonalne podejście i wyjaśnienie;
pośmialiście się trochę ze mnie - bardzo kształcące;
szczepek; dwumas tak naprawdę odczuwałem już przed wirusem i dlatego taki niski moment ustawialiśmy; więc nie mądruj się tak tylko poradź coś konstruktywnego mniej doświadczonemu koledze; (świetne jest to "NAPEWNO" - jakbyś widział auto i wiedział co w nim siedzi i siedziało)
a co z zawiasami i nowym sprzęgłem? jakieś propozycje?
Zobacz Profil
kbyczyns
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 stycznia 2007, 22:17
Lokalizacja: Viena.at
Auto: Leon ASV+

Re: Chiptuning

Postprzez Szczepek » 19 czerwca 2009, 20:46

kbyczyns, tu nie chodzi o to czy posmial czy nie. nie wiem z kim rozmawiales albo co czytales ale niezlych kitow ktos Ci ozenil. srednio turbo wstaje przy 1750 obrotow i wtedy dopiero silnik zaczyna ciagnac i zaczyna sie jazda, wiec nie wiem skad stwierdzenie, ze przy 1200 jest max moment obrotowy :o tak jak ktos wczesniej pisal po wirusie max moment jest 2000-4000 i tak najlepiej sie jezdzi.
jezeli twoj dwumas juz wczesniej byl padniety to niestety nie wrocisz tego, ratuje Cie tylko wymiana. a taka rada na przyszlosc, jezeli nie chcesz zajechac nowego to nie pałuj auta na wysokim biegu i niskich obrotach tak jak pisales, bo jak nie to kolejny dwumas powie Ci papa.
co do amorów... ile ma twoje auto przelotu ?? moze poprostu stare amory sa juz wybite i nie pracuja tak jak powinny stad bujanie. na sprezyny naczej bym nie stawial bo traca swoje wlasciwosci po ok 200tys przelotu. jezeli juz bedziesz zmienial amory i nie chcesz obnizac auta to zainwestuj w kayaby ultra SN lub bilstein b6 - bardzo dobre amory, ktore mozna zastosowac do seryjnych sprezyn.


PS i nie biez wszystkiego tak do siebie kolego ;)

powodzenia
Szczepek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Chiptuning

Postprzez belzi » 19 czerwca 2009, 21:21

kbyczyns, temat sprzegla i dwumasu byl walkowany wielokrotnie, wystarczy w szukajce wpisac vr6 i znajdziesz odpowiedz, wiec prosze, wysil sie troche zamiast robic OT w temacie chiptuningu
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Chiptuning

Postprzez 16czarny16 » 13 lipca 2009, 14:25

Witam, panowie, jakie macie wartości mocy i momentu po chipie ASZ?
Zobacz Profil
16czarny16
Sport
Sport
 
Posty: 296
Dołączył(a): 10 listopada 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz / Łódź
Auto: ASZ+
Silnik: ASZ 1.9

Re: Chiptuning

Postprzez rutek-wat » 13 lipca 2009, 14:28

16czarny16, zerknij do działu viewforum.php?f=5 i tam możesz porównać
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: Chiptuning

Postprzez joker66 » 5 września 2009, 10:19

Panowie ile jest w stanie wytrzymać ASV chodzi mi o KM i Nm (kres możliwości)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
joker66
Sport
Sport
 
Posty: 265
Dołączył(a): 30 kwietnia 2009, 13:07
Lokalizacja: ok grójca i rawy maz
Auto: Seat Leon 1M

Re: Chiptuning

Postprzez Szczepek » 5 września 2009, 10:35

joker66 napisał(a):Panowie ile jest w stanie wytrzymać ASV chodzi mi o KM i Nm (kres możliwości)


kolego to zalezy tylko od tego ile masz kasy... a jak chcesz odpowiedz na swoje pytanie to zajrzyj do dzialu wykresy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Chiptuning

Postprzez joker66 » 5 września 2009, 11:07

20 tyś na przeróbki silnikowe i wizualne
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
joker66
Sport
Sport
 
Posty: 265
Dołączył(a): 30 kwietnia 2009, 13:07
Lokalizacja: ok grójca i rawy maz
Auto: Seat Leon 1M

Re: Chiptuning

Postprzez belzi » 5 września 2009, 12:27

joker66 napisał(a):20 tyś na przeróbki silnikowe i wizualne

to proponuje zeswapowac ARL/BLT/ASZ badz 2.0 TDI, wtedy bebechy seryjne (w przypadku ARL) + program i masz 190 KM
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Chiptuning

Postprzez Szczepek » 5 września 2009, 18:24

joker66 napisał(a):20 tyś na przeróbki silnikowe i wizualne

sprzedaj ASV'ke, dołóż te 20tys i kup jakies lepsze auto (chociazby pod wzgledem silnika i wyposazenia) a potem baw sie w modzenie. bynajmniej ja bym tak zrobil :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Chip Pytanie ?

Postprzez Ogurss » 28 września 2009, 08:07

Witam jestem posiadaczem Seat Leon 1.9 TDI ARL 150 PS 2003 r , mam pytanie chcę zawirusować go w firmie Unitronic co byscie mogsli mi powiedziec na temat tej firmy ? Moja druga zagadka to jest taka ze samochód sprowadziłem z Niemiec i jak wjechałem na hamownie to wyświetliło mi 174PS czy jest możliwe że wyszedł z taką mocą z salonu ? Czy było w nim coś modyfikowane ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogurss
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 12 lipca 2009, 12:27
Lokalizacja: Ciechanów
Auto: Leon

Re: Chiptuning

Postprzez KoLoS » 28 września 2009, 08:25

Co do firmy, to każdy ma swoje preferencje, osobiście wybrałbym na wirusowanie ARL'a inną firmę ale to nie zmienia faktu, że w/w tuner z pewnością zrobi poprawnie taką modyfikację,.
To czy masz delikatny program czy mocną serię powie Ci tuner jak zajrzy do softu, ew wstaw wykres to może coś się rozjaśni na podstawie kresek
EX-klubowicz na własną prośbę 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KoLoS
TopSport
TopSport
 
Posty: 1223
Dołączył(a): 6 sierpnia 2006, 08:06
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: ARL+

Re: Chiptuning

Postprzez kamil_n » 28 września 2009, 08:26

Ogurss, poczytaj ten temat -> viewtopic.php?t=5341&highlight=unitronic , znajdziesz tam informacje o chiptuningu i między innymi o Unitronic - sporo osób jeździ na programach tej firmy (m.in. ja).

Co do mocy jaką zmierzono Twojemu Leonowi to owszem, zdarzały się seryjne ARL-e, które z fabryki wychodziły z bonusem ok. 20KM, czasem nawet moc osiągała powyżej 170KM. Z drugiej zaś strony znamy przypadki nieumiejętnie wgranych softów, które dawały takie wyniki i były zagrożeniem dla silnika. Najlepiej będzie jak wkleisz wykres z hamowni, wtedy będzie można ocenić moc i przede wszystkim przebieg momentu obrotowego.

Na forum jest wiele doświadczonych osób, które mogą na tej podstawie ocenić czy to seria czy nie.

Poczytaj ten dział o wykresach również, kilkakrotnie poruszano w nim podobne kwestie:
viewforum.php?f=5
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil_n
FR
FR
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 10 października 2008, 10:40
Lokalizacja: Łódź
Auto: Octavia
Silnik: CGGB 1.4

Re: Chiptuning

Postprzez Ogurss » 28 września 2009, 08:49

Musze poszukać ten wykres bo gdzies go mam ale nie moge znaleść ja znajde na pewno go wam tu pokażę. Mysle że chyba zrobie te 500km i pojade do CompSport-u bo do Unitronic mam z 120km no a tam dalej ale jeszcze poczekam na opinie innych. A co do wykresu postaram sie go pokazac.

Ogurss, temat odnosnie chipowania jest juz na forum, wiec na drugi raz wysil sie troche i poszukaj, zanim zalozysz nowy /belzi :nonono:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogurss
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 12 lipca 2009, 12:27
Lokalizacja: Ciechanów
Auto: Leon

Re: Chiptuning

Postprzez KoLoS » 29 września 2009, 17:37

Ogurss napisał(a):Mysle że chyba zrobie te 500km i pojade do CompSport-u bo do Unitronic mam z 120km no a tam dalej ale jeszcze poczekam na opinie innych.

Opanuj się, to nie projekt bigT tylko zmiana elektroniki, jedź do doświadczonego tunera do którego masz najbliżej. Każdy z nich i tak zrobi Ci program w okolicy 190PS
EX-klubowicz na własną prośbę 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KoLoS
TopSport
TopSport
 
Posty: 1223
Dołączył(a): 6 sierpnia 2006, 08:06
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: ARL+

Re: Chiptuning

Postprzez Arci9 » 29 września 2009, 19:09

Ogurss napisał(a):Mysle że chyba zrobie te 500km i pojade do CompSport-u bo do Unitronic mam z 120km no a tam dalej ale jeszcze poczekam na opinie innych. A co do wykresu postaram sie go pokazac.


Ogurss, w Warszawie tunerów masz od liku (info na forum).
Blisko, bo na Wrocławskiej masz Alta Racing - kiedyś u Tomka robiłem sofcik do Octavki ASZ i bez problemu zrobiłem 150tyś. km :)
były Leonowiec ;-)
powrót do korzeni
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Arci9
Sport
Sport
 
Posty: 475
Dołączył(a): 18 stycznia 2008, 15:32
Lokalizacja: WU/WND
Auto: SuperB Kombi

Re: Chiptuning

Postprzez Tommi » 14 października 2009, 07:23

Czy jest różnica na jakich koła robi się chipsa?
16 zimowe czy 17 letnie?
Będą jakieś przekłamania czy coś takiego na hamowni?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Chiptuning

Postprzez paramedic71 » 14 października 2009, 10:53

z tego co wiem lepiej robic na letnich chyba chodzi o indeks predkosci, ale moge sie mylic
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Chiptuning

Postprzez Staszek20VT » 14 października 2009, 11:18

paramedic71 napisał(a):z tego co wiem lepiej robic na letnich chyba chodzi o indeks predkosci, ale moge sie mylic


Niestety, ale masz rację... chodzi i prędkość w trakcie hamowania. To też mi powiedzieli w Jetronicu kiedyś...
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Chiptuning

Postprzez paramedic71 » 14 października 2009, 11:43

Staszek20VT napisał(a):
paramedic71 napisał(a):z tego co wiem lepiej robic na letnich chyba chodzi o indeks predkosci, ale moge sie mylic


Niestety, ale masz rację... chodzi i prędkość w trakcie hamowania. To też mi powiedzieli w Jetronicu kiedyś...


młodzian ja zawsze mam racje :peace: :peace: :peace:
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Chiptuning

Postprzez erol » 14 października 2009, 13:56

Jak na obciążeniówce to chyba nie ma znaczenia... tam robi się pomiar na relatywnie niskich prędkościach...
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Chiptuning

Postprzez Figar » 18 października 2009, 16:25

Czy ktos moglby sie wypowiedziec na temat chiptunerow z warszawy? wiem ze kilku chlopakow robilo program w vtg, a chcialbym dowiedziec sie czy ktos np mial przygode z kreatorem mocy (dawny promotor chyba).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Figar
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 30 kwietnia 2009, 15:22
Lokalizacja: Varsovie
Auto: Leon Top Sport

Re: Chiptuning

Postprzez paramedic71 » 18 października 2009, 16:46

Figar napisał(a):Czy ktos moglby sie wypowiedziec na temat chiptunerow z warszawy? wiem ze kilku chlopakow robilo program w vtg, a chcialbym dowiedziec sie czy ktos np mial przygode z kreatorem mocy (dawny promotor chyba).


pierwsze slysze o takiej firmie...masz sprawdzone MR Motors
200km/ 394 nm Powered by ECUProject
"Koks wóda dziwki i inne rozrywki" ;)
"...Prosta droga jest dla szybkich aut, droga z zakrętami dla szybkich kierowców..."
www.e-m-s.pl jestesmy i działamy :)))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
paramedic71
Cupra
Cupra
 
Posty: 2102
Dołączył(a): 10 czerwca 2007, 17:22
Lokalizacja: WROCŁAW
Auto: FR ARL+

Re: Chiptuning

Postprzez turbognojek » 18 października 2009, 17:50

paramedic71 napisał(a):masz sprawdzone MR Motors

jak najbardziej polecam polecam :ok: :ok: :ok:
Zobacz Profil
turbognojek
Signo
Signo
 
Posty: 119
Dołączył(a): 4 października 2008, 17:58
Lokalizacja: Płock
Auto: TOLEDO

Re: Chiptuning

Postprzez Figar » 18 października 2009, 19:48

Kreator jest na ulicy mlodnickiej, na wygodzie - czyli miedzy grochowem/marysinem/rembertowem. jest to kawalek od centrum, ale chyba podbny dystans co konstancin itp. Jest to blisko mojego domu a ich oferta jest calkiem klarowna. Zachecam do sprawdzenia ze wzgledu na co moze byc ciekawe wspolprace z seatem tej firmy. www.kreatormocy.pl sorry za kryptoreklame
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Figar
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 30 kwietnia 2009, 15:22
Lokalizacja: Varsovie
Auto: Leon Top Sport

Re: Chiptuning

Postprzez Tommi » 19 października 2009, 09:42

http://forum.Seat-Napinator.pl/viewtopic.php?f=6&t=15443

Przeczytaj ten temat i szybko zmienisz zdanie ;) MR MOTORS :ok:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Chiptuning

Postprzez rob555 » 20 października 2009, 15:06

Kreatora sobie odpusc jedz do MR motors
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Chiptuning

Postprzez Gniwero » 8 listopada 2009, 21:15

rob555 napisał(a):Kreatora sobie odpusc jedz do MR motors

Moglbys uzasadnic swoja wypowiedz ? Moglbys cos napisac dlaczego nie polecasz. Bylbym wdzieczny :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gniwero
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 2 sierpnia 2009, 20:44
Lokalizacja: Otwock
Auto: Leon Supercopa TDI

Re: Chiptuning

Postprzez workinger » 10 listopada 2009, 09:58

Gniwero napisał(a):
rob555 napisał(a):Kreatora sobie odpusc jedz do MR motors

Moglbys uzasadnic swoja wypowiedz ? Moglbys cos napisac dlaczego nie polecasz. Bylbym wdzieczny :)


Uzasadnienie masz dwa posty wzwyż...
Zobacz Profil
workinger
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 23:46
Lokalizacja: mazowsze
Auto: Corolla

Re: Chiptuning

Postprzez Gniwero » 10 listopada 2009, 12:36

workinger, nie kazdy jest zalogowany na Seat Napinator ;]
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gniwero
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 2 sierpnia 2009, 20:44
Lokalizacja: Otwock
Auto: Leon Supercopa TDI

Re: Chiptuning

Postprzez workinger » 10 listopada 2009, 22:07

Fakt ale jest to minuta rejestracji ... tak po skrócie

"Pacjent to bmw 320d po modyfikacji w jednej z popularniejszych warszawskich firm robiącej "tanie" softy i nie był to podobno żaden hardcore tylko prosty lekki mod. Samochód w postaci ponad metrowego strumienia ognia wywalił filtr cząstek stałych i katalizator. To przestroga dla tych którzy uważają, że sam soft można robić wszędzie bo to nic skomplikowanego :wink:"

fot: http://img18.imageshack.us/img18/9499/p8050209.jpg

link i opis zapożyczony z forum.Seat-Napinator.pl
Zobacz Profil
workinger
Stella +
Stella +
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 23:46
Lokalizacja: mazowsze
Auto: Corolla

Re: Chiptuning

Postprzez Gniwero » 11 listopada 2009, 13:27

No to dales mi teraz do myslenia, bo mialem zamiar robic chip w kreatorze. Chcialem u nich robic z tego wzgledu ze rok temu zaprowadzilem tam auto ojca na zmiane programu i wszystko poprawnie wyszlo, ladnie przyrosl moment i przybyla zadowalajaca ilosc KM. Po przejechaniu 30 paru tysiecy nie bylo zadnych problemow z autem. No i raczej tanio nie bylo ;) ale cena standardowa chyba jak wszedzie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gniwero
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 2 sierpnia 2009, 20:44
Lokalizacja: Otwock
Auto: Leon Supercopa TDI

Re: Chiptuning

Postprzez nixu » 11 listopada 2009, 15:58

Ogólnie Kreator Mocy robi niezłą robotę z BMW vel remap dziadek mróz ;-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
nixu
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2635
Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Śląsk
Auto: IX

Re: Chiptuning

Postprzez Tommi » 11 listopada 2009, 17:46

nixu napisał(a):Ogólnie Kreator Mocy robi niezłą robotę z BMW vel remap dziadek mróz ;-)


i jeszcze specjalizują się w Ursusach C-330 :hahaha:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Chiptuning

Postprzez futrzak » 12 listopada 2009, 13:41

a ja mam inne pytanie (tylko nie śmiejcie się :D :)
czy po wymianie akumulatora, może się zresetować zrobiony program ?
Seat Leon 1.9 TDI VP
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
futrzak
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 1 marca 2009, 15:29
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Seat Leon 1.9 TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: Chiptuning

Postprzez Kozak » 12 listopada 2009, 13:50

futrzak,
nie

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Chiptuning

Postprzez antoś » 12 listopada 2009, 14:04

Gniwero, nad czym się zastanawiać, jedź do MR Motors. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chiptuning

Postprzez Gniwero » 12 listopada 2009, 16:04

antoś napisał(a):Gniwero, nad czym się zastanawiać, jedź do MR Motors. :)

Skoro juz sprawdzone i tyle osob poleca MR Motors, to grzech nie wykonach chipa u Nich :) ;jak pracowalem w obsludze flot w Oplu, to pare sztuk Vectry 1.9 CDTI 150KM, bylo chyba MR Motors podkrecanych, jedna odbieralem to naprawde efekt byl piorunujacy :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gniwero
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 2 sierpnia 2009, 20:44
Lokalizacja: Otwock
Auto: Leon Supercopa TDI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości