Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

moduł komfortu - VAG - co więcej????

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Dudi » 3 marca 2008, 19:52

wihr napisał(a):witam wiem że było,bo było, ale chodzi mi o dodatkowe opisy kanałów w dopasowywaniu systemu komfortu, czy te opisywane przez staszka a tym ( viewtopic.php?t=3390&start=0 ) poście to wszystkie???(...)
pozdrawiam artur


moze przypomne prosbe - ma ktos moze wiecej opisow? bo domyslam sie, ze to nie wszystkie...

[ Dodano: Czw 06 Mar, 2008 ]
Chcialbym zmienic ustawienia zamka (zeby za pierwszym razem otwieraly sie tylko drzwi kierowcy dopiero za drugim reszta), po zamknieciu samochodu chowaly sie lusterka. Czy ktos pomoze mi w zdobyciu kodow?
Zobacz Profil
Dudi
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 grudnia 2007, 07:32
Lokalizacja: SY
Auto: AKL

Reklama

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tworek » 30 września 2009, 14:32

Krzysztof napisał(a):Te opcje są programowalne w module komfortu. W jednym kanale ustawia się zamykanie zamka do 15km/h inny to otwarcie zamka do wyjęciu kluczyka ze stacyjki,


a ja pisze z problemem ... od kiedy posiadam Leona miałem właśnie taką opcje zakodowaną .... okey działało do czasu konkretnie do dziś .... coś się stało że odpalam auto ruszam ramki się zamykają przy około 15 - 20 km/h okey tak jak zawsze .. ale przy gaszeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka zamki się nie otwierają a powinny tak jak do tej pory się działo .. proszę o pomoc

wydaje mi się że dziś rano odpalałem auto nie chcący nacisnąłem klawisz zamknięcia lub otwarcia zamków czy mogło mieć to wpływ na moduł komfortu ...

prosze pomoc jeszcze raz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: AUDI A4 B6
Silnik: AVF 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Axee » 30 września 2009, 15:47

Tworek, sprawdz komorki adaptacji modulu komfortu VAGiem, jesli tam jest uaktywniony autounlock, to mozesz miec np. uszkodzona kostke stacyjki. Jesli nie jest, to nalezy uaktywnic.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tworek » 1 października 2009, 07:30

auto podpiłem po Vaga - faktycznie te opcje były włączone

Kod: Zaznacz cały
03 Automat.blokowanie drzwi po przekroczeniu przez samochód prędkości 15 km/h. wł=1
wył=0
04 Automatyczne odblokowanie zamków po wyłączeniu zapłonu.
wł=1
wył=0


postanowiłem sprawdzić czy jak je wyłącz to będą wyłączone ... zgadza się działa i nie rygluje przy ruszaniu ...

załączyłem je ponownie no i historia się powtarza rygluje przy 15km/h ale nie otwiera przy wyciągnięciu kluczyka

sprawdziłem błędy wyskoczyła takie coś 00849 - Styk S we włączniku zapłonu - D-

i teraz pytanie .... gdzie szukać styku S podobno stacyjka - wyczytałem również że radio może mieć wpływ na to (robiłem coś przy radiu i po złożeniu nie działało już otwieranie zamków po wyciągnięciu kluczyka)

czy bezpieczniki moą mieć na to jakiś wpływ ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: AUDI A4 B6
Silnik: AVF 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Axee » 1 października 2009, 08:09

Tworek, styk S jest w kostce stacyjki czyli przelaczniku elektrycznym stacyjki, kostka stacyjki jest na kolumnie kierownicy, pomiedzy mechaniczna czescia stacyjki, a zlaczem z wiazka przewodow.
Jezeli zainstalowales nieoryginalne radio jest mozliwe ze polaczyles stale napiecie +12V do odcinanego styku S czyli napiecia +12V po kluczyku. W aucie powinienes miec standardowe kostki ISO, jezeli ich nie obcinales i nic przed nimi od strony auta nie przerabiales, to wypnij kostki ISO od radia i sprawdz czy zamykanie/otwieranie dziala. Jezeli pomiedzy niefabrycznym radiem posiadasz przejsciowke ISO/kostka radia, to w niej mozesz miec polaczone 2 plusy, lub zwarcie robi sie poprzez radio. A jezeli radio mialo juz wbudowane zlacze ISO i podpiales kostke, to sprawdz na radiu lub w dokumentacji radia opis jego zlacza ISO, opis zlacza w Leonie znajdziesz tu: viewtopic.php?t=7675 . Prawdopodobnie w obydwoch ostatnich przypadkach nalezy pozamieniac odpowiednio kable zasilajace i wszystko bedzie dzialalo, tak jak powinno. Sprawdz rowniez bezpiecznik nr 37 (ostatni rzad na dole, drugi od lewej) 10A w tablicy przekaznikow przy drzwiach kierowcy, ten bezpiecznik odpowiada za prad ze styku S do 2002r., od 2003 roku za styk S odpowiada bezpiecznik nr 10 (trzeci rzad od gory, czwarty od lewej) 10A.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tworek » 1 października 2009, 10:00

Axee napisał(a):Tworek, styk S jest w kostce stacyjki czyli przelaczniku elektrycznym stacyjki, kostka stacyjki jest na kolumnie kierownicy, pomiedzy mechaniczna czescia stacyjki, a zlaczem z wiazka przewodow.


sprawdziłem wszystko jest tak jak należy

Axee napisał(a):zeli zainstalowales nieoryginalne radio jest mozliwe ze polaczyles stale napiecie +12V do odcinanego styku S czyli napiecia +12V po kluczyku. W aucie powinienes miec standardowe kostki ISO, jezeli ich nie obcinales i nic przed nimi od strony auta nie przerabiales, to wypnij kostki ISO od radia i sprawdz czy zamykanie/otwieranie dziala. Jezeli pomiedzy niefabrycznym radiem posiadasz przejsciowke ISO/kostka radia, to w niej mozesz miec polaczone 2 plusy, lub zwarcie robi sie poprzez radio. A jezeli radio mialo juz wbudowane zlacze ISO i podpiales kostke, to sprawdz na radiu lub w dokumentacji radia opis jego zlacza ISO, opis zlacza w Leonie znajdziesz tu: viewtopic.php?t=7675 . Prawdopodobnie w obydwoch ostatnich przypadkach nalezy pozamieniac odpowiednio kable zasilajace i wszystko bedzie dzialalo, tak jak powinno.


dokładnie tak jak piszesz w radyjku miałem ori ISO nic nie zmieniałem podłączyłem je tylko tak żeby radio działało beż przekręconego kluczyka w stacyjce .... wyciągałem je jeszcze raz i był jeden czerwony przewód z konektorkiem z silikonowej izolacji ... myślę że przy wkładaniu radia właśnie ta sylikonowa izolacja musiała się zsunąć i zrobić zwarcie .. dlaczego myślę że to to ?

W skrzynce bezpieczników znalazłem wywalony mały bezpiecznik nr 7 .. natomiast bezpiecznik duży nr 37 był w porządku


Obrazek Obrazek

po jego wymianie zaczęła zapalać się lampka wew po wyciągnięciu klucza za stacyjki tak jak było przez usterką ... po południu podjadę do kumpla na Vagowanie moduł komfortu zaprogramuje tak jak było .. czyli kanał 3 - 1 i kanał 4 - 1
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: AUDI A4 B6
Silnik: AVF 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Axee » 1 października 2009, 11:51

Tworek, co ciekawe bezpiecznik nr 7 odpowiada za sygnal biegu wstecznego (RL) i czujnik predkosci. Napisz czy masz fabryczne radio i jakie, czy niefabryczne z kostka ISO? Wlacz VAGiem komorki autolock i autounlock, odepnij radio od kostek ISO i zobacz czy zamykanie/otwieranie dziala. Podlacz radio i sprawdz co sie dzieje. Jesli bez radia dziala, a z podlaczonym nie dziala, to winne jest zle podlaczenie radia. Jesli masz fabryczne radio, to po co kombinowac, radio mozna wlaczyc rowniez bez kluczyka, a i w menu jest opcja wylaczania po kluczyku.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tworek » 1 października 2009, 12:38

Axee napisał(a):co ciekawe bezpiecznik nr 7 odpowiada za sygnal biegu wstecznego (RL) i czujnik predkosci.


a nr 10 za co podpowiada .. wiem głupie pytanie ale wypiąłem te bezpieczniki nie zauważyłem że juz jeden jest wyciągnięty ....

Axee napisał(a):Napisz czy masz fabryczne radio i jakie, czy niefabryczne z kostka ISO?


nie fabryczne z kostką ISO, zaadoptowałem komórki bez odpinania kostek ISO i działa

w takim razie wina leżała po stronie bezpiecznika 7 lub 10 - jak możesz Axee to opisz funkcje bezpiecznika nr 10

co by nie było .. dziękuję Tobie bardzo za cenne informacje .. jeszcze raz dziękuję
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: AUDI A4 B6
Silnik: AVF 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Axee » 1 października 2009, 12:51

Tworek, i wszystko jasne, dopiero teraz sprawdzilem ze masz ARLa, zatem pewnie auto mlodsze niz 2002r., od 2003 roku wlasnie bezpiecznik nr 10 odpowiada za styk 86S czyli napiecie +12V po kluczyku, zamiast bezpiecznika nr 37. I to by wyjasnilo cala sytuacje, wczesniej patrzylem na schemat instalacji z 2001r.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tworek » 1 października 2009, 13:13

Axee napisał(a):Tworek, i wszystko jasne, dopiero teraz sprawdzilem ze masz ARLa


a to Ci .. a mój błąd że nie uwzględniłem tego w pierwszym poście tego wątku

w każdym bądź razie dziękuję jeszcze raz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tworek
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 sierpnia 2008, 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: AUDI A4 B6
Silnik: AVF 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez micman79 » 24 grudnia 2010, 12:26

Mam pytanie odnośnie tylnej klapy,a raczej zamka. Po "otworzeniu" auta z pilota (4 drzwi mam otwarte), klapa bagażnika ani drgnie. Co to może być? :( Wcześnie nie miałem z tym problemu :( Proszę o pomoc.
pozdrawiam, micman79
Zobacz Profil
micman79
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25 kwietnia 2009, 19:09
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Seat Leon I Signo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez sławek » 24 grudnia 2010, 22:02

A vag pokazuje jakiś błąd?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez dawidprv » 25 grudnia 2010, 12:10

micman79, dobrze masz ustawiony zamek z tyłu? bo ma on 3 położenia i po prostu może zmieniłeś przez przypadek ;p taka najprostsza wersja ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dawidprv
Signo
Signo
 
Posty: 109
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 21:16
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez micman79 » 26 grudnia 2010, 09:26

sławek, o jaki vag Ci chodzi?

dawidprv, ja "nie grzebałem" przy położeniu zamku :(

Jak z tego wybrnąć? :(
pozdrawiam, micman79
Zobacz Profil
micman79
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25 kwietnia 2009, 19:09
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Seat Leon I Signo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Misiek » 26 grudnia 2010, 10:56

sławek, o jaki vag Ci chodzi?

vag to vag :whoeva:
sławkowi chodziło o to czy podpinałeś auto pod komputer, i czy pokazało jakiś błąd
Obrazek
Był świetny FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Jest nowy 5F'ST FR1.8 TSI My2018 :arrow: Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2334
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez micman79 » 26 grudnia 2010, 11:04

misiek_t, nie mam takiej wiedzy, tym bardziej takowego sprzętu (vag)
pozdrawiam, micman79
Zobacz Profil
micman79
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25 kwietnia 2009, 19:09
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Seat Leon I Signo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez dawidprv » 26 grudnia 2010, 11:42

Obrazek sprawdź czy masz dobre położenie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dawidprv
Signo
Signo
 
Posty: 109
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 21:16
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez micman79 » 26 grudnia 2010, 13:20

Dzięki dawidprv za fotkę (położenie zamka) z książki, tego potrzebowałem. Poszedłem do garażu i "zresetowałem" do pozycji C. Teraz otwiera i zamyka się bez problemu z pilota :)
pozdrawiam, micman79
Zobacz Profil
micman79
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25 kwietnia 2009, 19:09
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Seat Leon I Signo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tracer2 » 12 kwietnia 2011, 05:08

Czy może ktoś miał taki przypadek z modułem komfortu , że dało się ustawić zamykanie przy 15km/h i otwieranie po wyjęciu kluczyka, czyli komunikacja jest
a ni jak moduł nie chce przyjąć dwu kluczyków. Była dluga przerwa w ich wprogramowaniu do modułu.
Baterie sa wymienione. Czerwona dioda w pilocie miga.
Auto jest otwierane z zamka. Centralny działa.
W zamku kierowcy trzeba wymienić przełacznik bo zgłasza błąd.
Co prawda to Ibiza ale z 2002 roku i ma moduł komfortu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez arko » 29 kwietnia 2011, 21:07

jest moze ktos w okolicach inowroclawia kto ogarnia vag i ustawiłby mi zamykanie auta powyzej 20 km/h?
Seat Leon 1.9 TDI 110hp + chip
Zobacz Profil
arko
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 11 lutego 2011, 14:36
Lokalizacja: Janikowo
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez tatian » 29 kwietnia 2011, 21:22

arko, jeżeli Ciebie interesuje to VAGa mam, ale musiałbyś się udać okolice Włocławek-Ciechocinek. Jeżeli będziesz zainteresowany to zagłębię się w temat zamykania auta i Ci to zrobię.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Klikoś » 29 kwietnia 2011, 22:50

pisz do Rumianko lub dzwoń do BRK Tuning, on jest z Inowrocławia i VAGa ogarnia
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Tracer2 » 30 kwietnia 2011, 04:40

Jak byś był w wawce to mogę Ci to włączyć , bo mi się udało i w moim M1 i w Ibizie.
W ibizie dałem spokój na razie z rozgryzaniem adaptacji pilotów, bo albo piloty są walnięte oba, a miały wymianianae baterie i przyciski, albo radio jest wyłączone, bo nie ma żadnej reakcji. Wypróbuje je na Leonie , a na razie dołozyłem oddzielene zdalne sterowanie z kluczykami, ala scyzoryk.Pozostało wyrzezbienie kluczyka i przełożenie pastylki imo ;)
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Marcin_TDI » 30 kwietnia 2011, 23:23

Rumianko pomoże na 100%
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

domykanie szyb

Postprzez arko » 2 maja 2011, 17:22

a czy da sie ustawic vagiem aby po zamknieciu auta szyby sie automatycznie domykały?
Seat Leon 1.9 TDI 110hp + chip
Zobacz Profil
arko
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 11 lutego 2011, 14:36
Lokalizacja: Janikowo
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez d_adam » 2 maja 2011, 19:12

Nie, jedynie mogą się domykać przytrzymując przycisk aż do momentu zamknięcia
Był: ASV+ Sport 134KM / 301nm by ECUProject
Był: BAM+ CupraR 252KM / 326nm by CompSport
Jest: BHZ Audi S3 Quattro 8P 353KM / 447nm by CompSport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
d_adam
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010, 19:36
Lokalizacja: Bytom
Auto: Audi S3 Quattro 8P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez arko » 2 maja 2011, 20:00

czyli domykanie z pilota tak? i to tez sie robi vagiem?
Seat Leon 1.9 TDI 110hp + chip
Zobacz Profil
arko
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 11 lutego 2011, 14:36
Lokalizacja: Janikowo
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez rutek-wat » 2 maja 2011, 20:40

arko, tak to się robi VAGiem- wiedziałbyś to gdybyś przeczytał na tym forum cokolwiek.....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez arko » 2 maja 2011, 21:29

chamskie. mimo to dzieki za info;]
Seat Leon 1.9 TDI 110hp + chip
Zobacz Profil
arko
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 11 lutego 2011, 14:36
Lokalizacja: Janikowo
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez rutek-wat » 2 maja 2011, 21:38

arko, to nie jest chamskie.... to Ty jesteś leniwy - bo nawet nie chce Ci się nic przeczytać...
Temat kodowania modułu komfortu ze szczegółowym opisem co i jak był na forum wałkowany już nie raz.
Jeśli następnym razem nie będzie Ci się chciało szukać to zerknij tutaj:
viewtopic.php?t=8585
a szczegóły tutaj:
viewtopic.php?t=12146
inne funkcje modułu:
viewtopic.php?t=4907
Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max

[ALL] Otwieranie wszystkich drzwi z pilota.

Postprzez dziubek » 27 sierpnia 2011, 02:25

Witam,
Czym mógłby mi ktoś powiedzieć (krok po kroku) jak zaprogramować moduł komfortu aby po 1 naciśnięciu kluczyka otwierał mi wszystkie drzwi? bo teraz mam tak że po 1 naciśnieciu otwiera mi tylko drzwi kierowcy, a po drugim wszystkie ... jak to zaprogramować w VAGu ?
Pozdrawiam.
Zobacz Profil
dziubek
Stella +
Stella +
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26 września 2010, 22:10
Lokalizacja: Łomża
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Pawcio3city » 27 sierpnia 2011, 22:07

Ok, teraz ja z kolejnym pytaniem. Mam moduł komfortu i działa mi otwieranie i domykanie szyb z kluczyka jak go dłużej przytrzymam. Działa mi również domykanie szyb jak zamknę auto z pilota. Czy możliwe jest jakkolwiek otwieranie szyb za pomocą pilota?
Zobacz Profil
Pawcio3city
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2 listopada 2010, 09:22
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Toledo 1M '99

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez sławek » 27 sierpnia 2011, 23:21

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez neostar » 28 sierpnia 2011, 07:52

Pawcio3city napisał(a):Ok, teraz ja z kolejnym pytaniem. Mam moduł komfortu i działa mi otwieranie i domykanie szyb z kluczyka jak go dłużej przytrzymam. Działa mi również domykanie szyb jak zamknę auto z pilota. Czy możliwe jest jakkolwiek otwieranie szyb za pomocą pilota?


Skoro działa Ci domykanie z pilota to i otwieranie powinno działać. Przytrzymaj otwieranie na pilocie i po chwili powinny się zacząć otwierać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neostar
Sport
Sport
 
Posty: 250
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 13:35
Lokalizacja: Okolice Płocka
Auto: Toledo II

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Pawcio3city » 28 sierpnia 2011, 10:27

Trzymanie kluczyka niestety nic nie daje. Musze poszukać kogoś w Gdańsku z kompem chyba, który się na tym zna.
Zobacz Profil
Pawcio3city
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2 listopada 2010, 09:22
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Toledo 1M '99

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez d_adam » 28 sierpnia 2011, 16:02

Czy szyby Ci się domykają, jeśli raz klikniesz na pilocie czy musisz przytrzymać ?
Był: ASV+ Sport 134KM / 301nm by ECUProject
Był: BAM+ CupraR 252KM / 326nm by CompSport
Jest: BHZ Audi S3 Quattro 8P 353KM / 447nm by CompSport
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
d_adam
Sport
Sport
 
Posty: 548
Dołączył(a): 25 sierpnia 2010, 19:36
Lokalizacja: Bytom
Auto: Audi S3 Quattro 8P
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Pawcio3city » 28 sierpnia 2011, 16:28

Domykają się przy normalnym pojedyńczym kliknięciu, nie muszę przytrzymywać przycisku na pilocie.
Zobacz Profil
Pawcio3city
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2 listopada 2010, 09:22
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Toledo 1M '99

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez sławek » 28 sierpnia 2011, 17:18

Pewnie masz dołożony niefabryczny alarm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Pawcio3city » 28 sierpnia 2011, 18:00

Tak, mam. A robi to różnice?
Zobacz Profil
Pawcio3city
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2 listopada 2010, 09:22
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Toledo 1M '99

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Sammael » 28 sierpnia 2011, 19:34

Kolega chciał napisać, że w Twoim wypadku, aktualnie, to nie moduł komfortu odpowiada za domykanie szyb tylko moduł alarmu.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Pawcio3city » 28 sierpnia 2011, 19:42

Ok, rozumiem. Ale czy jest możliwe otwieranie szyb pilotem?
Zobacz Profil
Pawcio3city
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2 listopada 2010, 09:22
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Toledo 1M '99

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez sławek » 28 sierpnia 2011, 20:34

Jak już Ci kilka postów wyżej napisałem- jest możliwe, zajrzyj do linka który podałem.
Chyba że niefabryczny alarm na to "nie pozwoli"- nie wiemy co i jak masz podpięte.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Marrecki77 » 28 sierpnia 2011, 20:45

Kolego ja mam u siebie takie rozwiązanie jakie Cię interesuje. Mianowicie otwieranie i zamykanie szyb z pilota uruchomiłem czeskim programem (można Vag-iem) a domykanie szyb obsługuje mi niefabryczny alarm firmy Silicone. Przytrzymuje przyciski na kluczyku i szyby otwierają i zamykają się dopóki trzymam przycisk, natomiast już z pilota alarmu zamykam samochód i szyby domykają się już same.
Podejrzewam że u Ciebie takie rozwiązanie jest do zrobienia. Aktywuj domykanie szyb za pomocą czeskiego programu lub Vag-a.
Zobacz Profil
Marrecki77
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 maja 2010, 19:53
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Staszek20VT » 28 sierpnia 2011, 22:36

Pawcio3city napisał(a):Ok, rozumiem. Ale czy jest możliwe otwieranie szyb pilotem?


Tak, jest to możliwe, jak to przedmówca mówił, uruchomisz domykanie czeskim programem, to i otwierać też będziesz. A jak masz szyberdach to i on tak samo działa. Domykasz i otwierasz trzymając wciśnięty odpowiedni guzik na pilocie.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Pawcio3city » 29 sierpnia 2011, 18:35

Rozumiem, ale Marrecki77 wydaje mi się wspomina o sytuacji gdy dodatkowy alarm jest z osobnym pilotem, a mój jest podpięty pod oryginalny pilot w kluczyku.
Zobacz Profil
Pawcio3city
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2 listopada 2010, 09:22
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Toledo 1M '99

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Marrecki77 » 29 sierpnia 2011, 19:19

Pawcio3city napisał(a):a mój jest podpięty pod oryginalny pilot w kluczyku.


Tym lepiej dla Ciebie . Zrób aktywację okien za pomocą czeskiego programu lub Vagiem i powinno śmigać
Zobacz Profil
Marrecki77
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 maja 2010, 19:53
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Seat Leon

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez zaxdamian » 3 stycznia 2014, 11:17

Asgaard napisał(a):ja tak miałem chyba 3x w audi... nie wiem jaka była reguła, ale chyba drzwi się zamykały zaraz po odpaleniu samochodu... wiem, że nieraz odpalałem samochód z otwartymi drzwiami, a później wysiadałem, no i przy zamknięciu drzwi musiałem lecieć do domu po drugie kluczyki, żeby samochód otworzyć...

Mam ten sam problem. Czy zna ktoś możliwość wyłączenia tego? Wcześniej nigdy mi się to nie zdarzało a po wymianie żarówek wnętrza na ledy zamyka mi się po zapalaniu silnika. Strasznie wkurzająca funkcja
Zobacz Profil
zaxdamian
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 marca 2013, 15:21
Auto: Leon AUQ

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez PiterEL » 9 maja 2014, 10:49

Witam
Mam do was pytanko... Zauważyłem u siebie że czasem nie zamyka mi się zamek w tylnych drzwiach po stronie pasażera. Wszystki zamykają a ten jeden niby zasuwa kołek od zamka ale za chwilę wyskakuje gdzie wszystkie są wciśnięte. Czasem zaskoczy i jest ok. Ale wiekszość teraz zostaje otwarty. Alarm mam niefabryczny i jak zamykam auto to zamykają się wszystkie drzwi ok i kołek zawsze jest wciśnięty. Zauważyłem to bo miałem włączoną funkcje zamykania po przekroczeniu 15km/h i ostatnio jechałem z dzieciakami. Co to może być ? Światełko działa ok po otwarciu drzwi więc krańcówka odpada.

Zajrzałem też w kodowanie modułu komfortu. I mam kodowanie 00259. Natomiast mam centrany zamek i wszystkie szyby elektryczne. Więc chciałem zakodować na 04099 jednak nie koduje. Coś chyba jest nie tak ? Czy to wina interfejsu że tani i nie zakoduje ? Zmiane zamykania drzwi przy proedkości mogę zmieniać.

Proszę o pomoc.
pozdro
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez Martinus1985 » 9 maja 2014, 11:04

Ja bym jednak zadziałał z tym zamkiem.
Zamek ma kilka mikro-włączników.
Jedne odpowiadają za zapalanie się światełek po otwarciu drzwi, inne za zamykanie zamka drzwi a inne jeszcze za co inne.
Wg mnie wina leży po stronie zamka.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: moduł komfortu - VAG - co więcej????

Postprzez PiterEL » 9 maja 2014, 11:14

Hmmm szczerze to naprawiałem kiedyś koledze zamek z przodu i tam był tylko jeden mikrostyk...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość