Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 30 czerwca 2014, 02:04

A Ty chcesz dobrac obciazenia tak zeby sie idealnie zgrywaly z tym co masz na wlepce?

Jezeli masz normalna cupre to mozesz wziac kazde pasujace do tego auta.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez MattDiver » 30 czerwca 2014, 11:08

Cokolwiek nie wsadzisz z tych sprężyn które wymieniłeś to twoja cupra pójdzie trochę niżej, ale jeśli już to raczej przód bardziej niż tył a nie odwrotnie (mimo że na stronie pisze inaczej) tak przynajmniej powinno być.


BTW. Na tej stronce cos stosunkowo tanie H&R są :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sebseat » 30 czerwca 2014, 20:05

Zamówione, czekam na paczkę :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez MattDiver » 30 czerwca 2014, 20:51

Zamówiłes w końcu vogtlandy ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sebseat » 1 lipca 2014, 18:30

antoś napisał(a):A Ty chcesz dobrac obciazenia tak zeby sie idealnie zgrywaly z tym co masz na wlepce?

Nie idealnie. Przecież każdy wie że chodzi o przedział wagowy a mój nacisk na tylną oś to 985kg i nic nie pasuje.
Jezeli masz normalna cupre to mozesz wziac kazde pasujace do tego auta.


No właśnie jest trochę inna bo to wersja Van.

Matt Vogtlandy zamówiłem. Przetestować trzeba ;-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez MattDiver » 1 lipca 2014, 21:13

sebseat napisał(a):Matt Vogtlandy zamówiłem. Przetestować trzeba


To super, też planuje je kupić ale dopiero po wakacjach, więc jestem bardzo ciekawy jak się będą sprawowały :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MattDiver
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 września 2013, 19:38
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon 1P1
Silnik: BMM 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sebseat » 2 lipca 2014, 06:15

MattDiver napisał(a):
sebseat napisał(a):Matt Vogtlandy zamówiłem. Przetestować trzeba


To super, też planuje je kupić ale dopiero po wakacjach, więc jestem bardzo ciekawy jak się będą sprawowały :)


Pojeżdżę i zdam relację. Fotki też jakieś zarzucę :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 2 lipca 2014, 15:29

Przymierzam się do wymiany kpl zawieszenia w mojej Cuprze r, jestem zainteresowany gwintem tylko nie wiem co najlepiej wybrać bo ceny są różne. Co myślicie o Koni Coil-over 1150-5080 ? Wiem że Ojciec z forum miał takie zawieszenie i je chwalił tylko że ja mam w samochodzie drugie tyle mocy i nie wiem czy na pewno się nadaje. Jeśli nie Koni to co wybrać ? Budżet to 4500 zł
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Ojciec » 2 lipca 2014, 19:25

sebseat, kiedy planujesz montaż sprężyn? Przed montażem możesz zmierzyć jaki prześwit masz i po zamontowaniu? Chciałbym wiedzieć czy obniżenie jest takie jak podaje producent.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sebseat » 3 lipca 2014, 06:13

Ojciec napisał(a):sebseat, kiedy planujesz montaż sprężyn? Przed montażem możesz zmierzyć jaki prześwit masz i po zamontowaniu? Chciałbym wiedzieć czy obniżenie jest takie jak podaje producent.


Nie ma problemu Ojciec :-D Sprężyny będę montował w sobotę lub poniedziałek. Fotki zarzucę i pomiary.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bubolak » 4 lipca 2014, 22:55

Mam problem w Scirocco (też golf V :-D ). Założyłem pro kit i zaczął się dziwny dźwięk. Stukanie przy jeździe bez gazu. Ewidentnie związane z ruchem obrotowym kół (im szybciej jadę tym szybciej stuka). Jak hamuje lub przyspieszam dźwięk nie występuje. Auto ma trochę najechane (113k), no ale Leona sprzedałem jak miał 150k i nic nie było przy pro-kit'cie. Pojechałem do ASO (gwarancja), popatrzyli, posłuchali i powiedzieli, że w związku ze zmianą zawieszenia półoś porusza się po innej trajektorii niż przez ostatnie 113k km i dlatego stuka. Powiedzieli, że nawet odchylenie o 0.5 stopnia może mieć znaczenie. Powiedzieli, że i tak nie mogą nic naprawiać, bo auto musi być w stanie fabrycznym. Wkurzyłem się, ale pojechałem zmienić springi na ori i miałem zamiar wrócić do ASO i powiedzieć, że się mylą, ale... Dźwięk ustał. :x
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Lesoto » 9 lipca 2014, 21:39

Niech ktoś wrzuci zdjęcie 1P nie Cupra/FR na Sportline'ach proszę, bo nie wiem czy montować ...

wyslane z lokówki przy pomocy Tapatalk
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 9 lipca 2014, 22:56

Lesoto napisał(a):Niech ktoś wrzuci zdjęcie 1P nie Cupra/FR na Sportline'ach proszę, bo nie wiem czy montować ...

Cywil, Cupra czy Fr po zmianie springów będzie wyglądał tak samo.
Zobacz furę Arczii-ego on ma sportline na ori amorze...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Lesoto » 9 lipca 2014, 23:12

Dzięki. Pieknie siedzi... montuję ;-)

wyslane z lokówki przy pomocy Tapatalk
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 9 lipca 2014, 23:18

To fakt, siedzi bardzo dobrze. Tylko nie wiem czy doczytałeś springi są od gofra V, nie wiem jakie są tam naciski itd...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Lesoto » 10 lipca 2014, 00:35

Nie doczytalem :-D Mam do Leona i mam nadzieję że siądzie równie dobrze.

wyslane z lokówki przy pomocy Tapatalk
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Ojciec » 10 lipca 2014, 06:25

sebseat, udało się już zamontować sprężyny?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez cult_mk1 » 15 lipca 2014, 21:03

Ma ktoś założony Gwint KW var 1 INOX
potrzebuje z przodu obnizyć ok 70mm z tyłu mniej wiecej ta sama wartośc 70mm
zejdzie ten gwint tyle ew. jaki zejdzie i moze byc twardy
Zobacz Profil
cult_mk1
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 lipca 2014, 20:49
Auto: LEON 1P
Silnik: BLS 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez chlorek » 16 lipca 2014, 08:42

KW V2 i V3 ma więcej regulacji. V2 jest już dość twardy, V3 to już typowy gwint na tor.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez votec » 7 sierpnia 2014, 07:54

Witam

Mam lekki problem. Wczoraj zamontowałem na tyl amortyzatory Kayaba Ultra SN. Wcześniej był standard + sprezyny Eibach Pro-kit.
Po wczorajszej wymianie tyl faktycznie jest twardszy, mniej sie kladzie na zakrecie, tylko jedyne co mnie martwi to zachowanie jak ping-pong na niby gladkiej drodze. Tyl bardzo chodzi gora-dol na wzdloznych nierownosciach. Czy moze byc to spowodowane zuzyciem sie sprezyn i przez to wiekszy scisk amortyzatorow?
Kayaba Ultra SN niby sa przystosowane do lekko obnizonego zawiasu. Czy zachowanie samochodu sie "ustabilizuje" czy tez wrocic do standardowych sprezyn?
Szukalem Bilstein B8 do zakupienia ale znalazlem tylko na zamowienie z zagranicy, az taki problem z dostepnoscia?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
votec
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 lipca 2010, 09:14
Lokalizacja: kraków
Auto: leon 1P
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez sebseat » 10 sierpnia 2014, 15:44

Ojciec napisał(a):sebseat, udało się już zamontować sprężyny?


Założone. Już trochę na nich przejeździłem ok 2000km także usiadły sobie odrobinkę. Liczę na to że przód pójdzie z biegiem czasu lekko w dół. Auto zrobiło się nieco twardsze niż na ori. sprężynach. Jest mniej podsterowny i lepiej trzyma w zakrętach. Mało siada przy większym bagażu na pokładzie. Dobrze wybiera nierówności i nic nie klepie. Ogólnie jestem zadowolony. :-D

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebseat
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 17 sierpnia 2013, 22:05
Auto: Seat Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez CzykuCzyk » 13 sierpnia 2014, 07:29

votec napisał(a):Czy zachowanie samochodu sie "ustabilizuje" czy tez wrocic do standardowych sprezyn?

Powiem tak: mam podobny zestaw u siebie od jakiegoś roku. Założyłem wtedy 4 nowe sprężyny i 4 nowe amortyzatory; od tamtego czasu zrobiłem jakies 40 tys po iście polskich drogach - niekoniecznie w dobrym stanie i przez pierwsze 20 tys efekt piłki nie ustąpił. Po 40 tyś widzę nieznaczna poprawę - przód zmiekl, ale tył nadal beton ;) Zauważyłem, ze przy 4 osobach na pokładzie auto zaczyna lepiej radzić sobie z nierównościami na tylnej osi, nie skacze tak. Ten zestaw ma to do siebie, ze jak wolno jedziesz po nierównościach, to skacze, jak szybciej to juz robi sie całkiem komfortowy ;) Podsumowując - komfortu(pełna gemba) na tym zestawie na pewno nie uzyskasz. Swoją droga żałuje, ze nie zaparkowałem Bilsteina albo Koni, bo różnica w cenie nie była wcale aż tak duża.
Drugim problemem jest to, że przez twardość Kayaby Ultra SN ta sprężyna nie może się dobrze ułożyć, a auto nie może dobrze usiąść. Jeżdżę już na tym 40 tyś, a samochód na prawdę mało poszedł w dół w stosunku do tego, co było zaraz po założeniu ;/
Był niebieski 1M 1,9 TDI ALH+
Był grafitowy 1P 1,9 TDI BLS+ by MastersTuning
Obrazek
Jest grafitowe BMW E60 530d 285hp/585nm by MastersTuning
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzykuCzyk
Sport
Sport
 
Posty: 524
Dołączył(a): 5 stycznia 2012, 11:48
Lokalizacja: Siedlce
Auto: BMW 530d
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bolek80 » 17 grudnia 2014, 11:58

Czy zauważe cos na + jeśli do swojej Fr tfsi założę springi od cupry? Czy lepiej dołożyć i kupić eibach pro kit?

-- 17 gru 2014, o 12:58 --

Interesuje mnie połączenie sprężyn eibach pro-kit + amorki kayba ultra SN,koni strt lub bilst. b6.Co radzicie,jakieś doświadczenia.Zaznaczam,że i tak mam twarde zawieszenie ori FR
Paru tu kolegów miało podobne połączenia ale w po seryjnych zawieszeniach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: Odp: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez CzykuCzyk » 17 grudnia 2014, 23:42

Zależy co kto rozumie przez zmianę na plus - jeden szuka komfortu, drugi natomiast sztywności zawieszenia względem tego co było. Jeżeli chodzi o komfort na Pro Kicie i Ultra SRach to zapomnij, jeżeli szukasz super sztywności - jak najbardziej.
Jak dla Ciebie ori FR jest twardy to nie przesiadaj się na ww. zestaw.
Chlorek jeździł swoim FRem tylko 1m na ProKicie i Koni i chwalił sobie. Ja jakbym kupował zestaw drugi raz, to też zdecydowałbym się jednak na Koni i ProKita - taki złoty środek
Był niebieski 1M 1,9 TDI ALH+
Był grafitowy 1P 1,9 TDI BLS+ by MastersTuning
Obrazek
Jest grafitowe BMW E60 530d 285hp/585nm by MastersTuning
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzykuCzyk
Sport
Sport
 
Posty: 524
Dołączył(a): 5 stycznia 2012, 11:48
Lokalizacja: Siedlce
Auto: BMW 530d
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Janisz_gd » 14 stycznia 2015, 00:03

Chcę wymienić tylne tuleje w przednim wachaczu na pełne (s3/Cupra). Zależy mi na samej wymianie tuleji metalowo gumowych. Czy ktoś może podać mi numer samych tych tuleji (nie interesuje mnie numer kompletu tuleji wraz z konsolą). Ja znalazłem numer 6LL 407 183 tylko z tego co wyczytałem przypisany jest do Ibizy Cupry. Ten numer stsowany jest w Octaviach 2 jak i Golfach 5.
Zobacz Profil
Janisz_gd
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29 października 2012, 18:41
Auto: Leon 1p FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez bolek80 » 25 lutego 2015, 20:15

Jestem po montażu i moge polecić. Eibach pro-kit + bilstein B8 to strzał w dziesiątkę.zawieszenie bardziej komfortowe niż seria fr,lepiej wybiera nierówności szczególnie poprzeczne.Zakręty nawet te z kiepską nawierzchnią i nierówne łyka jak złoto.
Autko już po samym montażu poszło w dół 12mm z przodu i 8mm z tyłu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Haker248 » 25 lutego 2015, 22:46

Mam pytanie, czy sprężyny Einbach pro-kit od golfa V wejdą do Leona II p&p ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haker248
Sport
Sport
 
Posty: 347
Dołączył(a): 6 lutego 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arekkaz » 12 marca 2015, 12:40

Eibach ma w swojej ofercie pro-kit do Leona 1p dwa rodzaje sprężyn.
Czym się różnią i czy np do 1,6 pasują te do mocniejszych wersji?
http://rallyplanet.pl/zawieszenia-eibac ... 42818.html
http://rallyplanet.pl/zawieszenia-eibac ... on-1p.html
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Arekkaz
Stella +
Stella +
 
Posty: 74
Dołączył(a): 30 sierpnia 2014, 18:38
Region: wielkopolskie
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez exb » 12 marca 2015, 19:06

popatrz na dopuszczalne obciążenie przodu. Pasować pasują ale jak założysz te od 1.6 do 2.0tdi to będzie stał lekkim klinem
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arekkaz » 14 marca 2015, 11:37

exb napisał(a):popatrz na dopuszczalne obciążenie przodu. Pasować pasują ale jak założysz te od 1.6 do 2.0tdi to będzie stał lekkim klinem

a na odwrót? Jaki będzie efekt? Pytanie czysto hipotetyczne.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Arekkaz
Stella +
Stella +
 
Posty: 74
Dołączył(a): 30 sierpnia 2014, 18:38
Region: wielkopolskie
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez exb » 14 marca 2015, 11:48

logicznie myśląc odwrotnie będzie stał wyżej ryjem :wink:
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Arekkaz » 14 marca 2015, 11:49

Macie może porównanie jazdy na Apex, Jamex i Eibach Pro-kit?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Arekkaz
Stella +
Stella +
 
Posty: 74
Dołączył(a): 30 sierpnia 2014, 18:38
Region: wielkopolskie
Auto: Leon II
Silnik: BSE 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez pampi » 14 marca 2015, 11:53

Jakbyś czytał temat to byś wyczytał, że ja jeździłem na obu zestawach. Pro kit mi pękł. Apexy są lepsze, twardsze i niżej obniżają.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Raffal » 16 marca 2015, 18:56

Miał ktoś do czynienia z nisko budżetowymi gwint ami typu MTS, TuningArt, Ta Technix? Ewentualnie może ktoś polecić inne rozwiązanie niż sprezyny obniżające o 30mm bo to mało dla mnie :p
Zobacz Profil
Raffal
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 maja 2013, 13:37
Auto: Leon 1P Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez arczikr » 18 marca 2015, 15:18

Jak to w końcu jest z tylnymi tulejami przedniego wahacza. Jest możliwość wymiany samych tulei czy trzeba wymienić cały kpl wraz tym wspornikiem aluminiowym?
Jak ktoś wymieniał na wzmocnione lub pełne to proszę podać nr części.
Zobacz Profil
arczikr
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lutego 2014, 21:07
Auto: Altea
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez miroA3 » 18 marca 2015, 15:25

tak to jest, że jakbyś poszukał to byś wszystko znalazł

wymienia się same tuleje ( sinenblocki/silentblocki ) )
wymienia się na 6LL 407 183 , jest to numer z Ibizy Cupry, bo jak wiadomo w 1P i pochodnych ( a3 8p/golf/octavia itd ) coś takiego nie występuje
trzeba wybić stare tuleje, a wprasować nowe ( producent tego nie przewiduje )

cena w ASO na dziś 65zł/szt , w sklepach febi ( to samo, ważny numer 6LL... ) ok 20zł/szt
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez arczikr » 18 marca 2015, 16:44

miroA3, dzięki za odpowiedź. Pytałem żeby się upewnić, bo znajomy mechanik w swoim a3 chciał wymienić same tuleje i mówi, że te pełne z Cupry są za krótkie czy coś takiego i wolał założyć kpl z mocowaniem.
Zobacz Profil
arczikr
Stella
Stella
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lutego 2014, 21:07
Auto: Altea
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez miroA3 » 18 marca 2015, 17:26

arczikr napisał(a):znajomy mechanik w swoim a3 chciał wymienić same tuleje i mówi, że te pełne z Cupry są za krótkie czy coś takiego i wolał założyć kpl z mocowaniem.


pokaż mu te tematy:

http://www.a3-club.net/forum/showthread ... ost1351120

http://www.a3-club.net/forum/showthread ... za-prz%F3d

nie ma znaczenia czy to golf,a3, s3, altea, leon, octavia itd
numery części są te same, różnią się zależnie od wersji silnikowej właśnie tymi gumami
producent nie dopuszcza takiej wymiany, ale da się, działa, przerobione na wszystkie strony
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 21 marca 2015, 22:49

Panowie potrzebuje pomocy, zamontowałem w swojej Cuprze R gwint KW var 2 i czasem zdarzy się że prawdopodobnie łącznik stabilizatora otrze o felgę od wewnątrz. Zdarza się to rzadko przy skręcie na nierównościach ale mnie to drażni i mam pytanie : Czy ktoś wie jakie łączniku mogę zamontować żeby pasowały a były krótsze niż te ori ? Jeszcze nie jestem pewny czy to łącznik ale wszystko na to wskazuje, muszę jeszcze ściągnąć koło i to obadać....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez caligator » 22 marca 2015, 06:52

A to nie czasem opona trze o nadkoke zamiast laczbika?

Wysłane z iPhone 7 Prototype build218
BYŁ: Cupra MY08 360HP/450Nm
JEST: Skoda Octavia RS MY17 230HP/350Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
caligator
Sport
Sport
 
Posty: 911
Dołączył(a): 26 stycznia 2013, 16:30
Lokalizacja: Dolnyslask
Auto: BWJ 2.0
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 22 marca 2015, 10:27

Nie, nadkole jest bez śladu. Zdejmę koło i będzie wszystko jasne, w każdym czy ktoś wie coś na temat krótszych łączników ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez caligator » 22 marca 2015, 11:02

A w razie czego odkreciles ta srubke z nadkola tak prewencyjnie?

Wysłane z iPhone 7 Prototype build218
BYŁ: Cupra MY08 360HP/450Nm
JEST: Skoda Octavia RS MY17 230HP/350Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
caligator
Sport
Sport
 
Posty: 911
Dołączył(a): 26 stycznia 2013, 16:30
Lokalizacja: Dolnyslask
Auto: BWJ 2.0
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 22 marca 2015, 12:41

caligator, nic nie ruszałem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Raffal » 22 marca 2015, 14:59

Ma ktos doswiadczenie z gwintem Fk AK Street? i czy do Cupry pasuje wersja 55mm? Konkretnie chodzi mi o zawieszenie z tego linku http://www.fk-shop.de/Tuning/Fahrwerk-T ... am=leon+1p Z gory dzieki za pomoc :)
Zobacz Profil
Raffal
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 maja 2013, 13:37
Auto: Leon 1P Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez pampi » 22 marca 2015, 15:32

Raffal, ten gwint jest strasznie twardy. W Twoim średnica amora to 55mm i takiego powinieneś szukać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Raffal » 22 marca 2015, 15:35

pampi, jesli az taki beton to mozesz polecic cos innego? w porownywalnej cenie :)
Zobacz Profil
Raffal
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 maja 2013, 13:37
Auto: Leon 1P Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez pampi » 22 marca 2015, 15:37

za ok 2k masz gwint AP.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Raffal » 22 marca 2015, 16:24

Ok dzieki za info. Poczekam jeszcze troche moze ktos inny sie wypowie, a ten AP nie jest az tak twardy? nie zalezy mi na betonie chce tylko troche wiecej obnizyc niz na sprezynach.
Zobacz Profil
Raffal
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 maja 2013, 13:37
Auto: Leon 1P Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez caligator » 22 marca 2015, 17:01

AP lepiej wybiera dziury niz seryjny zawias i seria+pro kity... Co do trwalosci to wypowiem sie jak natrzaskam pare km...

Wysłane z iPhone 7 Prototype build218
BYŁ: Cupra MY08 360HP/450Nm
JEST: Skoda Octavia RS MY17 230HP/350Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
caligator
Sport
Sport
 
Posty: 911
Dołączył(a): 26 stycznia 2013, 16:30
Lokalizacja: Dolnyslask
Auto: BWJ 2.0
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez exb » 23 marca 2015, 09:21

Szary93 na 99% nie grze Ci o łącznik-mam ten sam zawias prawie na samym dole, szersze koła i nie mam problemów z łącznikiem. Tak jak caligator napisał-wykręcić śrubę, podgiąć na ciepło nadkole i powinno zniknąć (spokojnie potem można śrubę przykręcić).
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron